SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alsteadquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 4% gewijzigd door gogosweden op 01-12-2011 22:15:22 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Haha oke geeft ook niet hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 08:19 schreef gogosweden het volgende:
toen was ik er nog niet oke?![]()
wel een bazige TT overigens
het is even wennen. maar ik vind het nog helemaal baas hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 09:39 schreef JaimyLee het volgende:
Is het spel eigenlijk nog leuk? Na de release nog 1x gespeeld maar ik kreeg niet het oude gevoel terug..
Volgens mij doe je altijd een uitroepteken icoon bij je posts of niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is even wennen. maar ik vind het nog helemaal baas hoor
als je enchanten laat zitten is et prima te doen imhoquote:Op donderdag 1 december 2011 09:39 schreef JaimyLee het volgende:
Is het spel eigenlijk nog leuk? Na de release nog 1x gespeeld maar ik kreeg niet het oude gevoel terug..
hulde aan de custom texturepacksquote:
jaquote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens mij doe je altijd een uitroepteken icoon bij je posts of niet?
kennelijk alleen als je geen beta of alpha account hebt...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef bobbernaut het volgende:
Pffff okeee... Maar moet je betalen voor nieuwe content?
zoek @ google en zie meer bronnenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
En waar komt die onzin nou weer vanaf?
Edit:
Bronnen pl0x
Ja maar dat werkt dan waarschijnlijk niet met multiplayer. Of iedereen moet dezelfde mod's geinstalleed hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
Dan worden er toch mods gemaakt die er gewoon hetzelfde uitzien als de expansions.
Ik geloof er geen ruk van het zou de hele community verneuqen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |