onze ukkie slaapt snachts alleen op mij...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Nirak het volgende:
En Danne ligt weer in z'n eigen bedje (hij slaapt beneden in de box veel te onrustig), het gaat vandaag verbazingwekkend goed
Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje...quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef bitterend het volgende:
hier ook een frummel op mijn buik![]()
ze wil nergens andershet verzacht wel het feit dat ik haar in mijn buik zo mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje...
Nog 2 dagen, dan doet Danne het ookquote:Op woensdag 30 november 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
Ohh, Anouk lacht al
dat is wat anders dan de grimasjes die ik per ongeluk krijg, wat leuk!
Achgutquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Net spuugte ze gal. Dus ORS gegeven maar dat kwam ook retour. Ze ziet ook erg witjes. Ik denk dat ze toch maar een paracetamol krijgt en als het morgen niet beter is gaan we even langs de HA.
dat iddquote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef DJMO het volgende:
hoeveel voedingen per dag geef je TJ? Kan het niet gewoon honger zijn? anderhalve week = ca tien dagen en dat kunnen regeldagen zijn. Wat gebeurt er als je hem vaker aanlegt?
waarschijnlijk krijg thij van kunstvoeding juist nog meer krampjes joh, bij het zuigen aan een fles nemen ze meer lucht mee dan bij BV.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef TimeJumper het volgende:
Hallo , hier is Rayen geboren op 19 november, maar hij heeft nu al last van krampen na de borstvoeding is dat normaal zo vroeg.?
Hij is dan pas anderhalve week oud.
Ik geef hem nu infacol voor de voeding, maar hij blijft toch iets last houden.
Normaal drinkt hij zo'n 15 minuten aan 1 borst...maar nu is dit maar een minuut of 10
Gisteren ook een aantal voedingen van 10 minuten.
En verschrikkelijk huilen na iedere voeding of een half uur of uur daarna.
De borstvoediing ging eerst vlekkeloos maar ik begin nu toch te twijfelen om naar kunstvoeding dan over te stappen.
de eerste twee heb ik net gehad. eerste was nog wat stevig / hard. tweede ging al soepeler en zat een stuk vollerquote:Op donderdag 1 december 2011 07:52 schreef J-net het volgende:
Kiran heeft vrijdagavond ook idd gegild van poep die dwars zat, pcm gegeven in hoop at het het poepen zou stimuleren door er iets in te doen en ook pijn wat zou verminderen. Volgende dag 4 luiers gehad
Hier hetzelfde. Gisteren is de kinderfysio geweest en we moeten J. vooral stimuleren recht naar voren te kijken. Hij is wel een beetje afgeplat aan de rechterkant van het op rechts slapen, terwijl hij in de wipstoel vooral naar links kijkt. Gaat die afplatting eigenlijk vanzelf weer weg?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Ik weet dat het na een behandeling meestal eerst slechter gaat, maar ti's toch weer even slikken als dat gebeurd.
We gebruiken geen zijliggingskussen, inmiddels ligt ze dus alweer ook de andere kant op, anders was het misschien wel een goede optie geweest.
Het was ook niet een echte voorkeurshouding, maar rechtuit kijken kan ze niet, daarom kiest ze een kant en dat was de minst pijnlijke en dat was rechts. Ze heeft rechts nu los gemaakt en dat merk je dus gelijk. Ze is ook fysio, ze vond oefeningen niet nodig. De scheefgroei was niet van dusdanige zorgelijke staat, meer beginnend. Ik zal het de volgende afspraak nog wel een keertje aan haar vragen.
Ze ligt ook sinds gistermiddag ook weer met gemak op links (zo bizar om dat te zien, wekenlang probeer je alles om haar die kant op te laten liggen. Zelfs in haar slaap draaide ze haar hoofdje weer om. 1 behandeling en gelijk kan ze het weer).
Heb over 2 weken weer een afspraak.
Naar voren kijken gaat nog steeds moeilijk. We moesten haar wel stimuleren naar voren te kijken dus ik leg haar nu meerdere keren per dag onder de mobiel met een liedje.
ik heb de badjes altijd op 38 graden. hoesten vind ik raar voor kleintjes (althans..ik ken het niet) niezen is wel normaal.. omdat ze nog moeten wennen aan stof..quote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Sirfalas het volgende:
Onze kleine begon vanmorgen opeens te "hoesten" en voor het eerst ging ze huilen in haar badje...
Temperatuur is 37,1 graden is niet extreem hoog
Nou heeft moeders heel erg last van keelpijn misschien dat de kleine er ook last van heeft maar ze klinkt heel erg verkouden...
Iemand hier die wat tips heeft waar je vooral op moet letten?
We gaan zowieso haar naveltje opnieuwe laten aanstippen vandaag dus gelijk daar even polshoogte nemen.
Dat zijn de momenten dat je projectiel spuug zou moeten kunnen opwekkenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Staan we bij de parkeerplaats van de supermarkt begint Puck achterin te spugen. Uiteraard was ik net nu de luiertas vergeten![]()
Snel rechtsomkeert, onder de douche en lekker in pyjama nu in bedje slapen.
Hij ziet echt witjes![]()
Staan we in de lift, gaat hij weer overgeven. Stapt er iemand in en ipv dat ze zegt och wat sneu. Nee 'dat moet je wel zelf schoonmaken hè?'![]()
Als je het niet erg vindt ga ik eerst even mijn kind poetsen ja![]()
En ik ga nu dus ook niet mijn zieke kind alleen laten om aan de andere kant van het gebouw die lift te poetsen. Het zijn twee kleine plasjes slijm. Ik vraag de buurvrouw wel even denk ik.
Haha Matthias is net 2 maand geweest. Denk er nu nog niet over na. Onze vlos dacht dat er nog wel een meisje kwamquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang hij geen pijn heeft en zichzelf wakker hoest e.d. zou ik het even aan kijken Jipster.
Nicole, gaan jullie voor een vierde?![]()
Susie, vooral lekker zen blijven. Kopje thee en koekje erbij en verder niks hoeven van jezelf.
Lientje is een mooierd. Puck krijgt ook muziek instrumentjes van sint. Ben zo benieuwd hoe hij het vindt.
Ja dat denk ik ook. Dan word het weer moeilijk met de naam...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ik denk dat de 4e ook een jongen zou zijn bij jullie
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck oogde na zijn slaapje alweer wat blijer maar de halve tuitbeker sap kwam er na een half uurtje weer net zo hard uit
ik bedoelde van buik naar rug...van rug naar buik kon ie al.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef cleany het volgende:
gisteren heeft Evan voor het eerst van zijn rug naar buik gedraaid (en zo dat hij gelijk op handen en voetjes zit). Ook voor het eerst bruine bonen met appeltjes gegeten. Ging er wel redelijk in, nog niet alles.
Arme zieke kindjes!
8 a 9 voedingen....quote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef DJMO het volgende:
hoeveel voedingen per dag geef je TJ? Kan het niet gewoon honger zijn? anderhalve week = ca tien dagen en dat kunnen regeldagen zijn. Wat gebeurt er als je hem vaker aanlegt?
Ik heb nog niet opgegeven hoor, maar nooit geweten dat ze al zo vroeg krampjes krijgen eigenlijk. En dat ze dan werkelijk heel heellll hard kunnen huilen en alle kanten van de "pijn" kunnen opwurmen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat idd
en niet nu direct opgeven als de bv zo vlekkeloos gaat hoor.....zonde.
Liene had ook veeeel krampjes; ook al vrij snel, en nu soms nog een beetje.
Achteraf ziet het eruit of klinkt als een regeldag, want vandaag was hij gelukkig heel rustig.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef Juud79 het volgende:
En wellicht hem proberen om te laten boeren en dan alsnog de andere borst nu wel aan te bieden? Ik gok ook honger en regeldagen....
Die gaan gepaard met anders drinken, uit hun doen zijn, bij mama willen hangen...
Ja ik achteraf eigenlijk ook niet, maar voor "de gil-dag" was hij zo rustig en toen ineens zo'n dag, gingik er gelijk vanuit dat dit zo 3 maanden zou duren.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu niet direct een aanleiding om met kv te beginnen tj. Ik bedoel, daarmee los je het 'probleem', als het al krampjes zijn, niet op (baby's die kv drinken hebben ook krampjes).
IKk heb gezienhoe goed hijgroeitquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg thij van kunstvoeding juist nog meer krampjes joh, bij het zuigen aan een fles nemen ze meer lucht mee dan bij BV.
2x per dag badderen wil ook wel eens helpen, bij ons werkte dat heel goed! lex heeft ook krampen gehad tot week 6..en drinkt vaak..maar kijk eens hoe goed ie groeit! en zooooo tevreden
Sterkte ermeequote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef meissie1595 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.
Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
Thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef DJMO het volgende:
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopicDaar zitten een hoop ervaringsdeskundigen
Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
Nee na gistermiddag 1 uur Heeft die geen eten meer gehad. Krijgt nu wel vocht toegediend.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was gistermorgen (in pyjama) al een hele knul op z'n nieuwe "fiets"![]()
Ik heb hier met heel veel plezier gepost en de ontwikkeling van onze krummels gevolgd en ik zie jullie graag in het dreumes-topic![]()
Dat is dus de Medela Calma die wij ook hebben! Werkt prima, met een avent had ie in 2min alles op, met deze moet ie er echt voor werken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:30 schreef Nirak het volgende:
Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...
de spier tussen de maag en 12 vingerige darm is verdikt waardoor er weinig voeding langs kan en de rest omhoog komt door projectiel spugen. Een chirurg kan de spier klieven en dan werkt het weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:39 schreef Vlindur het volgende:
Beterschap Puck!
En Meissie, wat heeft ie nou precies?
Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
Dat vraagt om een fotospam van de afgelopen 6 maanden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
En mijn jochie is vandaag 6 maanden!
Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
herkenbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
Djmo; ook een poepfeest Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Ik heb mijn handen echt vol vandaagSinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
Ik tref hem dan ong. zo aan in zijn bedje:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:25 schreef Faithz het volgende:
PoepfestEigenlijk moet er een poepfest topic komen, met de beste poeperts + luier
Er komt vast wel nieuwequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Aventura het volgende:
Het bewijsmateriaal zit al in de wasmachine.
Ja, boeiend zeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.
Boeiend niet.quote:
En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?
Boeiend?quote:
Moet je mijn luier straks zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef Faithz het volgende:
Nirak vreet ondertussen een zak Bugels leeg
Heb je het mutsje nog besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
\
lastiog typen met een zuiplap aan je tiet
Meen je dat nou?quote:
Je spoort niet, echt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Moet je mijn luier straks zienNag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen
![]()
Al is t maar om te bewijzen dat het OUD publiek erop vooruit is gegaan
Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooidquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Om de zoveel tijd breekt er een ohmijngodwemoetenanoniemwantinternet-manie uit, maar we gaan met droge ogen peopftoto's van ons kind op internet gooien?
Om zo 2 categorieen perverts in de kaart te spelen?
Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar dus echt de lol niet van in...
Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooid
Heb je de Op gelezen van het topic dat dicht is? Dat vroeg om hele andere dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Jemig, ik laat een gele vlek zien. Geen blote kont ofzo.![]()
En ik hoor niet bij de categorie die alles afkort ook he
Internet beperkt zich niet tot familie en kennissen, daar circuleren de kiekjes namelijk onder, maar komop, internet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijn
Dit snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je de Op gelezen van het topic dat dicht is? Dat vroeg om hele andere dingen.
Het is toch niet gek dat er vraagtekens bij gesteld worden?
Hij staat toch nog bij de gesloten topics of niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
En nu ben ik heel benieuwd naar die foto, istie echt zo erg?
Poepfest, de foto's en details:quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
voor als ie zn diploma op moet halen op de middelbare school en je mag als ouder een leuke foto insturen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef flugeltje het volgende:
O wacht, ik had dat andere topic nog niet meegekregen...
Ik vind hier wel iets van. Ik vind het oprecht jammer dat je als ouder rekening moet houden met de perversiteit van anderen. Helaas is dat echter wel de realiteit momenteel... Ikzelf zal ook niet makkelijk lullige foto's van Willem het net opgooien, die bewaar ik wel als chantagemateriaal voor als ie wat ouder is
Doet het altijd goed op de bruiloft laterquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind hier wel iets van. Ik vind het oprecht jammer dat je als ouder rekening moet houden met de perversiteit van anderen. Helaas is dat echter wel de realiteit momenteel... Ikzelf zal ook niet makkelijk lullige foto's van Willem het net opgooien, die bewaar ik wel als chantagemateriaal voor als ie wat ouder is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hij staat toch nog bij de gesloten topics of niet?
De foto zelf was niet zo erg, maar ik ben niet bepaald gecharmeerd van het idee. Maar goed, das persoonlijk.
En mijn kinderen poepen niet
Nirak heeft hem al eerder gepost.. dus onze kleine met een bruine vlek in zijn luier, romper, broek en de handdoek eronderquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef flugeltje het volgende:
edit: foto is al verdwenen overigens, dus ik kan niet meer over bewuste foto oordelen
misschien wacht ze wel gewoon tot ik de camera tevoorschijn haal, poepen ze daarom allebei nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Mijne wel, maar heb nooit de behoefte er foto's van te maken. Snap t topic ook nier helemaal eigenlijk
Wat een fantastische foto!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
Djmo; ook een poepfeest Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Ik heb mijn handen echt vol vandaagSinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
Ik tref hem dan ong. zo aan in zijn bedje:
[ afbeelding ]
Het was de foto die ik laatst op twitter had. de 'shit' foto. gewoon een gele vlek in de broek. Geen piemel, geen bilnaad niks niets spannendsquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Wij hebben nooit vrijwilligers, ik weet niet hoe dat komt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vaak alleen behoefte om foto's te maken van de gezichten van mensen die hem verschonen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
misschien wacht ze wel gewoon tot ik de camera tevoorschijn haal, poepen ze daarom allebei niet
Bij de 2-maanden check op het CB bekeken ze of J. met zijn ogen een object kan volgen, om te controleren of hij goed zag (en niet alleen lichtbronnen). Hij deed dat nog niet zo goed (was steeds afgeleid). Toen zeiden ze: volgende keer weer checken. Kortom: zo tussen de 2 en 3 maanden zou hij met zijn ogen iets moeten kunnen volgen dat geen licht geeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer moet een baby gericht gaan kijken? Jelte is vandaag 4 weken (off. 2 weken) en zijn oogjes schieten nog alle kanten op. Rienk keek ons toen allang aan.. Hij zal toch niet blind ofzo zijn?
Dat is op zich ook helemaal geen halszaak, als jij zo'n foto wil posten, prima! Maar een apart topic, met zo'n TT, is echt vragen om problemen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nirak heeft hem al eerder gepost.. dus onze kleine met een bruine vlek in zijn luier, romper, broek en de handdoek eronder
Geen bloot, behalve zijn rug.
Serieus, denken jullie écht dat je kind dít tof gaat vinden als ie groot is? Hmm?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is op zich ook helemaal geen halszaak, als jij zo'n foto wil posten, prima! Maar een apart topic, met zo'n TT, is echt vragen om problemen.
Dat is misschien wel zo, dat was natuurlijk ook niet zo handig. Maar aangezien mijn IQ hoger is dan dat van een ei kijk ik nooit in ONZ of in KLB en dan vergeet je eigenlijk ook dat het bestaat op fokquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is op zich ook helemaal geen halszaak, als jij zo'n foto wil posten, prima! Maar een apart topic, met zo'n TT, is echt vragen om problemen.
Dankje! Over foto's, ik fotografeer meestal als hij er leuk/goed uitziet, bv met een mooie outfit. Bij ongelukjes is het mijn prioriteit om e.e.a. op te ruimenquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef flugeltje het volgende:
Geheel ontopic...
Hoe zal deze knul er later over denken?
http://bd.nl/polopoly_fs/(...)sterA3%20%282%29.pdf
Deze werd serieus net op het BD geplaatst, alsof de duvel er mee speelt![]()
Dan kunnen we beter helemaal geen foto's meer plaatsen want er zijn ook zieke geesten die aangeklede babies geil vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Je vergeet nog de mensen die dat héél geil vinden, poepende babies. Ja ik verzin het niet hoor. Maar die zijn er. Dus los van Onz of klb weet je gewoon niet wat er met die foto's gebeurd.
Ja maar hou je dat niet altijd? Wie zegt mij dat iemand niet een 'gewone' foto van Willem geil vind? Ik wil eigenlijk niet bij elke foto na hoeven denken of een ander er geen sexuele aanstoot aan neemt. Ik wil zelf zo niet aan m'n kind denken... Ik weet heus wel dat ik er rekening mee moet houden, maar ik baal er wel enorm van... Het haalt een beetje de spontaniteit weg... Ik krijg niet goed uitgelegd wat ik bedoel merk ik, maar het doet me wel wat....quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Je vergeet nog de mensen die dat héél geil vinden, poepende babies. Ja ik verzin het niet hoor. Maar die zijn er. Dus los van Onz of klb weet je gewoon niet wat er met die foto's gebeurd.
Snap je het verschil tussen een normale babyfoto en een poepfoto echt niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar hou je dat niet altijd? Wie zegt mij dat iemand niet een 'gewone' foto van Willem geil vind? Ik wil eigenlijk niet bij elke foto na hoeven denken of een ander er geen sexuele aanstoot aan neemt. Ik wil zelf zo niet aan m'n kind denken... Ik weet heus wel dat ik er rekening mee moet houden, maar ik baal er wel enorm van... Het haalt een beetje de spontaniteit weg... Ik krijg niet goed uitgelegd wat ik bedoel merk ik, maar het doet me wel wat....
Ik zou ze wel gewoon posten als je de behoefte voelt, maar niet in een topic met een soort uithangbord/lichtgevende pijl titel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar hou je dat niet altijd? Wie zegt mij dat iemand niet een 'gewone' foto van Willem geil vind? Ik wil eigenlijk niet bij elke foto na hoeven denken of een ander er geen sexuele aanstoot aan neemt. Ik wil zelf zo niet aan m'n kind denken... Ik weet heus wel dat ik er rekening mee moet houden, maar ik baal er wel enorm van... Het haalt een beetje de spontaniteit weg... Ik krijg niet goed uitgelegd wat ik bedoel merk ik, maar het doet me wel wat....
Ah dank je. Dat was ik van Rienk alweer vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef sverbern het volgende:
[..]
Bij de 2-maanden check op het CB bekeken ze of J. met zijn ogen een object kan volgen, om te controleren of hij goed zag (en niet alleen lichtbronnen). Hij deed dat nog niet zo goed (was steeds afgeleid). Toen zeiden ze: volgende keer weer checken. Kortom: zo tussen de 2 en 3 maanden zou hij met zijn ogen iets moeten kunnen volgen dat geen licht geeft.
Sinds gisteren volgt Danne wel mijn handen echt heel duidelijk. En zijn mobiel ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah dank je. Dat was ik van Rienk alweer vergeten
Hij kijkt wel 'in de buurt' maar nog niet recht aan. Ben ik niet gewend
Ik weet nog dat ik blij was dat jij niet voordrongquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Is Danne maar een weekje ouder?
Jelte lach ook wel, nog niet bewust hoor, maar dan zo'n heerlijke n00b grijns en soms hikt hij er ook nog bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik blij was dat jij niet voordrongMaar jij had al een datum toch?
Djeez doe effe normaal zeg, tuurlijk snap ik dat verschil. Ik trok de discussie alleen wat breder omdat ik het zo'n lastig onderwerp vind om mee om te gaan...quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Snap je het verschil tussen een normale babyfoto en een poepfoto echt niet?
Je kunt jezelf een beetje troosten door te bedenken wat je met iemand zou doen (en waar je het lijk het beste kunt dumpen) wanneer iemand je kids ooit met een vinger aanraakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Djeez doe effe normaal zeg, tuurlijk snap ik dat verschil. Ik trok de discussie alleen wat breder omdat ik het zo'n lastig onderwerp vind om mee om te gaan...
Ik geef ook niet voor niets aan dat ik WEET dat ik er rekening mee moet houden, maar er wel van baal...
Nee dat sowieso, voor je het weet wordt tubgirl vervangen door een foto van je kind...quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou ze wel gewoon posten als je de behoefte voelt, maar niet in een topic met een soort uithangbord/lichtgevende pijl titel.
en natuurlijk, 'ze' kunnen ook in de bosjes gaan liggen en dan een foto maken. Maar je kan ook de kat op het spek binden.
ja, omdat die taart niet verder komt dan je gezin, en daarna weer 'verdwijnt' foto's op internet blijven gewoon staan. Altijd. En het zijn gewoon potentiele volwassenen hè, met een schaamfase in de puberteit, en klasgenoten die ook gewoon op Fok! zitten. Het is wellicht een ver van je bed show, maar zo is het gewoon wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, voor je het weet wordt tubgirl vervangen door een foto van je kind...
Ik blijf het een lastig onderwerp vinden, een naaktfoto van je kind op een taart als ie 21 wordt is 'humor', maar diezelfde foto op internet kan ineens kinderporno worden... Zieke zieke wereld...
Ík moet normaal doen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Djeez doe effe normaal zeg, tuurlijk snap ik dat verschil. Ik trok de discussie alleen wat breder omdat ik het zo'n lastig onderwerp vind om mee om te gaan...
Ik geef ook niet voor niets aan dat ik WEET dat ik er rekening mee moet houden, maar er wel van baal...
Laat nou even het woord kinderporno weg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dat sowieso, voor je het weet wordt tubgirl vervangen door een foto van je kind...
Ik blijf het een lastig onderwerp vinden, een naaktfoto van je kind op een taart als ie 21 wordt is 'humor', maar diezelfde foto op internet kan ineens kinderporno worden... Zieke zieke wereld...
En hoe kom jij er dan in hemelsnaam bij dat ik zulke foto's van mijn kind op internet plaatsquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ík moet normaal doen?
Bepaalde foto's hoor je gewoon niet op internet te plaatsen.
Zoals yvonne al zei: je kind zal daar over een paar jaar echt niet blij mee zijn.
En de 'jij' in m'n post ben jij natuurlijk niet hèquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hoe kom jij er dan in hemelsnaam bij dat ik zulke foto's van mijn kind op internet plaats![]()
Ik zei dat je normaal moest doen ivm je suggestieve PI...
Dat was een passende PI, omdat ik het een bizarre uitspraak vond.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hoe kom jij er dan in hemelsnaam bij dat ik zulke foto's van mijn kind op internet plaats![]()
Ik zei dat je normaal moest doen ivm je suggestieve PI...
Ik trok de discussie effe wat breder omdat het wel iets is waar ik mee worstelquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat nou even het woord kinderporno weg.
Dan blijft over dat er een foto van je kind onder de stront door z'n moeder geplaatst is.
Jij als moeder gaat dus blijkbaar over de privacy van je kind?
Jouw kind wil als ie groot is niet herkenbaar op internet, maar helaas, z'n ouders dachten daar anders over.
Ik vind dat je daar als ouder 2011 best eens over mag denken.
Dat zou ik maar doen ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
. Monitor je bijvoorbeeld ook wat je puber op hyves/facebook slingert?
Ik zou alles monitoren al was het maar om te voorkomen dat er een date wordt geregeld met een pedo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Monitor je bijvoorbeeld ook wat je puber op hyves/facebook slingert?
Ik bedoel niet dat ik het plaatsen van dat soort foto's normaal vind. Ik bedoel dat ik het verdomd jammer vind dat we in zo'n zieke maatschappij leven dat het gewoon niet kan omdat je niet weet wie er met zo'n foto aan de haal gaat en dat het daarnaast verdomd lastig is als hedendaagse ouder om goed om te gaan met de privacy van je kind. Dat is een worsteling die ik, iemand die zelf op internet leeft en daarin ook absoluut niet naief is toch doormaakt...quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was een passende PI, omdat ik het een bizarre uitspraak vond.
En ik had het erover dat jij het plaatsen van zulke foto's blijkbaar wel normaal vindt. Wat dus iets anders is dan beweren dat jij zulke foto's ook daadwerkelijk plaatst.
Fijn vriendje ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, ja, ik wel. Sterker, ik heb gister het wachtwoord van mijn zoon gewijzigd in iets wat hij (nog) niet weet omdat hij elders aan het inloggen was, en zo een vriendje door een fout zijn wachtwoord zag. Vriendje had zijn Hyvesgame leeggehaald.Ook voegde hij mensen toe die hij niet kende bij een ander spel. Tja, ze hoeven niet bang te worden, wel bewust van de gevaren en de risico's.
Maar is inderdaad off topic hier
Vriendjes weten meestal ook niet beter, en hierin zit meteen het antwoord aan Flugel, ik denk dat internet meegenomen moet worden in je opvoeding en dat ouders zich bewust moeten worden hoe ze met de privacy van hun kind omgaan. Ongevraagd,, het kind heeft geen keuze, maar wordt er straks wel mee geconfronteerd.quote:
Ja, echt wel. maar zijn broer had alles alweer teruggestuurd, maar ik ga nog wel even met diens moeder in overleg.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zou ik maar doen ja.
Nogmaals, je wilt niet weten hoeveel mails we krijgen per dag over dit soort zaken.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, ja, ik wel. Sterker, ik heb gister het wachtwoord van mijn zoon gewijzigd in iets wat hij (nog) niet weet omdat hij elders aan het inloggen was, en zo een vriendje door een fout zijn wachtwoord zag. Vriendje had zijn Hyvesgame leeggehaald.Ook voegde hij mensen toe die hij niet kende bij een ander spel. Tja, ze hoeven niet bang te worden, wel bewust van de gevaren en de risico's.
Maar is inderdaad off topic hier
Niet meer voor dit topic hoor, maar ik vind het dus lastig om te bepalen hoe ver je daarin gaat... Vandaar m'n interesse in het onderwerp.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zou alles monitoren al was het maar om te voorkomen dat er een date wordt geregeld met een pedo.
En in hoeverre je als ouder de privacy van je kind mag schendenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet meer voor dit topic hoor, maar ik vind het dus lastig om te bepalen hoe ver je daarin gaat... Vandaar m'n interesse in het onderwerp.Misschien binnenkort als ik een mooie OP in elkaar weet te knutselen maar eens een topic over openen. In hoevere kun en mag je als ouder je kind op internet beschermen....
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:40 schreef flugeltje het volgende:
En vrees niet, ik zal m'n OP niet starten met een poepfoto
sorry Faithz, effe plaagstootje![]()
* om zich heen kijkt... geen Nirak ziet en Faithz effe tongslobber geeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:44 schreef Faithz het volgende:
Natuuuuuuuurrrlijk. Ik hou wel van zwangere vrouwen
Zwangere vrouwen met poepluiers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Tenalady ook goed?quote:
Heerlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar dat is iets dat zij voor zichzelf uit moeten maken. Ik vind dat mijn grens ligt bij het aangeven dat ik het niet vind kunnen, maar het zijn volwassenen hoor. En ja... als mensen mij om een edit vragen doe ik dat dus ook niet snel. Bezit eer ge begint...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, denken jullie écht dat je kind dít tof gaat vinden als ie groot is? Hmm?
We krijgen nu al dagelijks stapels mails van users die ondoordachte zaken hebben gepost en er last van hebben.
En nu bepaal je a;s ouder wel even hoe je met de privacy van je kind omgaat?
Dit is geen strandfoto met emmertje en schepje hè.
Zo'n discussie kan toch prima een keer in dit topic? Lijkt me niet minder ontopic dan eet of slaap of speeldingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, dat was natuurlijk ook niet zo handig. Maar aangezien mijn IQ hoger is dan dat van een ei kijk ik nooit in ONZ of in KLB en dan vergeet je eigenlijk ook dat het bestaat op fok
Maar ik vind het jammer dat ik dan op deze manier afschilderd moet wordt door Yvonne. Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat de discussie verder gaat in dit topic terwijl we hier aandacht moeten hebben voor andere dingen. Ik babbel graag nog met je verder via PM.
Heerlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:43 schreef Susie het volgende:
Liedje, wat een lieverd!
Ik heb voorspelende gaven Faithz! Leuk he? Dat lachen?
Dank je. En op de vraag of het weer een beetje gaat had ik een heel la.g antwoord staan, maar dat past niet in dit topic.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:46 schreef Faithz het volgende:
Heerlijk SB, wat een pláátje!!
Gaat het allemaal weer een beetje?
wat fijn!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef meissie1595 het volgende:
SB veel sterkte!
Hier is Alles goed gegaan, Rowan word nu rustig wakker en mag vanavond rond een uur of 11 ze 1ste flesje moedermelk.
Gezellig! Die van mij slaapt alleen maar, ook schattig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:28 schreef bitterend het volgende:
mooi zo meissie![]()
ik heb een heeeel nieuwsgierige ukkie! bijna de hele dag de ogen open en ons volgen en overal naar kijken
Ik hoop het van harte voor je SBquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat fijn om te lezen meissie.
Ik bene weer thuis. ze konden wederom geen diagnose stellen. Ik moet de boel dis weer in de gaten gaan houden.
En poezebeest, het is idd niet allemaal gegaan zoals gedacht. Sinds de geboorte van de kleine ben ik maar 2 dagen thuis geweest, de rest in het ziekenhuis. Afgelopen week ivm een niersteen (wisten ze me vandaag tussen neus en lippen door erven te melden.) En vandaag dan door de opgezette handen en voeten , koorts en uitslag. We gaan er van uit dat het grote genieten nu kan beginnen
zodat ze kunnen opgroeien tot net zo'n prachtexemplaar als jij, natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef static het volgende:
Waarom zijn die kinderen toch altijd zo lelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |