abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105004757
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
4 november 2011: Jelte Roan zoon van Vlindur

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_105004836
Dus, ik feliciteerde Soneal met de allereerste verjaardag en sloot het topic..
Maar hier dus weer verder :)
Beeb ligt hier al vanaf 13.00 uur in bed zonder te huilen :) Maar hij slaapt nog steeds niet (maakt geluidjes) en dat terwijl hij echt hartstikke moe is. Als ik hem in de box had neergelegd was hij waarschijnlijk al 6x vertrokken geweest...
pi_105006760
Deze mama is toch echt ziek geworden. Afgelolpen nacht naar de HAP geweest oorontsteking.
Maar het 1e tandje bij Ean is door *O* het is nog maar een puntje maar het begin is er.
pi_105006776
Soneal en Leandra van harte gefeliciteerd.
pi_105007903
meh, terug van t CB en daar ontdekkten we 3 pokjes :{ wel snel ff op de weegschaal gesmeten maar hij had zijn romper en luier wel aan. 5990 gram(ong. 100 gram eraf voor luier en romper) en zo'n 60 cm

vorige keer , 4 weken terug, 3880 en 53 cm :o :D
en kijk wat ie doet! mn 3wekentevroege! groet 365 gram per week!

volgende week vrijdag krijgt ie zijn inentingen
  woensdag 30 november 2011 @ 15:02:01 #6
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_105008051
pokkies, lex?

Hij groeit iig pretty damn good!!!

Ik had eergisteren de schrik van mijn leven, ziekelijke zoon van me. Lag te brullen in de box, meneer wilde de fles, dus ik klaarmaken. Opeens: stilte. Moederalarm af. Zie ik de plant naast de box op en neer gaan.... is meneer gewoon gaan staan :o :o ik schrok me helemaal de t*ring.... :o . Dus nu bedje en box naar beneden.

Leandra, proficiat met Son *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_105008565
Soneal gefeliciteerd!

KD, wat super, hij groeit geweldig! Naar van die pokken zo vroeg, dan kunnen ze het volgens mij nog eens krijgen.. }:| Is Elin er al vanaf?

Hier net terug van babymassage, meneertje vindt uitkleden en bloot zijn echt drama dus dat is best huilen als je in je blootje gemasseerd moet worden.. maar na een tijdje vond hij het wel lekker en werd ie helemaal zen O+

Ter afsluiting in de tub (kan hij ook meedingen naar Anouk?? :+ :P )
pi_105008581
jep de waterpokkies van zijn zus gekregen :{
en staan O+! nu kan zijn zus m omduwen O+
pi_105008650
Ja euh Jipster, jij gooit m er in zijn adamskostuum in, daar kan lex nooit tegenop! en Elin is er idd vanaf, althans die heeft korsten op r kop. en ze kunnen het dan nog eens krijgen idd. Elin heeft er maar 2 nachtjes last van gehad gelukkig
  woensdag 30 november 2011 @ 16:42:42 #10
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105011515
Jazeker Jipster! Wat een lekker bekkie! Lexanova krijgt erg veel competitie! :D Ik zal straks de laptop ff aanslingeren, heb vandaag een leuke foto gemaakt!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105011733
Jipster O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105012439
ah.. KD.. arme Lex.. heeft hij er last van?

Takkembah, 6,5 maand is jou kleintje? En nu al staan, wauw!

Jipster, lekker hoor, babymassage :) Is het extra warm in die ruimte?

En Danne ligt weer in z'n eigen bedje (hij slaapt beneden in de box veel te onrustig), het gaat vandaag verbazingwekkend goed O+
pi_105012462
Ow jakkes KD, wat vervelend nu al waterpokken.
Hopelijk heeft Lex er net zo weinig last van als Joris.

Bij Joris duurde het overigens echt 10 volle dagen voordat ze ingedroogd waren, dus of je de prikken van volgende week vrijdag al gaat halen weet ik niet.
Wij hebben er toen voor gekozen om hem even een weekje rust te geven en ook nog vlak na de waterpokken te laten prikken.
pi_105013288
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Nirak het volgende:

En Danne ligt weer in z'n eigen bedje (hij slaapt beneden in de box veel te onrustig), het gaat vandaag verbazingwekkend goed O+
onze ukkie slaapt snachts alleen op mij... :D overdag ook alleen in onze armen O+ van de box moet ze niks van weten
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105013881
Danne sliep vanaf dag 1 2 meteen in zijn eigen bedje, echt heerlijk :)

Overdag lag hij de eerste week ook in zijn eigen bedje tussendoor. En natuurlijk toen de kraam weg was wilde hij dat niet meer :')

Maar hij vond de box ook fijn gelukkig. En natuurlijk vaak bij de mamma's. Zeker als ik 's avonds thuiskom dan knuffelen we lekker samen na het eten O+ Vaak totdat het douche ritueel begint.

Nu begint hij zijn eigen bedje overdag ook weer leuk te vinden :)
Trotse mamma :)
pi_105013945
Succes met de pokken KD :*
pi_105014115
ik hou de mijne vast wanneer ik kan :D ligt op mn buik as we speak, al 3 uur O+ ik en mijn roze wolk zijn content.
pi_105015036
Hopelijk krijgt Lex niet veel last van zijn pokjes. Blijf lekker genieten van je roze wolk KD!

Floris slaapt 's nachts meestal in zijn wiegje of anders naast me, als ik weer eens tijdens de laatste voeding in slaap ben gevallen :D. Overdag wil die kleine meneer echt niet in zijn wiegje slapen, ook niet in zijn ledikant btw. Maar slaapt hij wel vaak in de draagdoek O+ heel soms in de box.
pi_105015226
hier ook een frummel op mijn buik :Y
ze wil nergens anders O+ het verzacht wel het feit dat ik haar in mijn buik zo mis :@
pi_105016350
Hier ook baby op buik, lekker samen knuffelen :)
  woensdag 30 november 2011 @ 19:07:57 #21
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105017050
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef bitterend het volgende:
hier ook een frummel op mijn buik :Y
ze wil nergens anders O+ het verzacht wel het feit dat ik haar in mijn buik zo mis :@
Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje... O+
pi_105017124
Ah Lex waterpokken hopelijk krijgt hij er niet zoveel last van.
Hier ook een ziek meisje. Vriend haalde haar uit bed voor d'r groente en ze spuugt beneden zo nog een golf melk. Ze spuugt wel vaker dus toch de groente gegeven. Ze at er heel lekker van maar spuugde 15min later alles onder. Dus hup schone kleren. Later de fles geprobeerd hier begon ze meteen van te drinken om halverwege zichzelf en mij helemaal onder te spugen.
Ze ligt nu dus ziekjes in bed en ik de wasmachine maar aangezet.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:17:06 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105017419
Leandra van harte! *O*

Takkembah; dat is schrikken inderdaad, maar wat een gezicht moet dat geweest zijn! ^O^

Oh nee KD, Lex ook de pokken te pakken? Wat sneu voor zo'n kleintje :*

Zo en nu weer even een spam van Anouk! Ik zat te twijfelen tussen 2, dus plaats ze gewoon allebei :6 Een lach is lastig op de foto te nemen zeg! Ze lag toch heerlijk in de box te "kraaien" en lachen, camera erbij, flits, lach weg! _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105018592
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:07 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje... O+
O+

ohhh f_r zielige meisje! beterschap!

Susie wat is anouk al groot :o

pff mijn meissie gaat ook zo groot worden :'( :'( ben echt emo :')
  woensdag 30 november 2011 @ 19:52:16 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105018970
Lieverd, ze was al 4790 bij geboorte, dus had een klein voorsprongetje. Komt allemaal goed schatje :*

Oh F-R; ean aan het spugen? Wat zielig is dat! Arm meiske :*
pi_105019063
Ohh, Anouk lacht al O+
dat is wat anders dan de grimasjes die ik per ongeluk krijg, wat leuk!
  woensdag 30 november 2011 @ 19:58:21 #27
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105019298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
Ohh, Anouk lacht al O+
dat is wat anders dan de grimasjes die ik per ongeluk krijg, wat leuk!
Nog 2 dagen, dan doet Danne het ook :D
Dit was namelijk ook pas vandaag echt een lach!
pi_105019662
Net spuugte ze gal. Dus ORS gegeven maar dat kwam ook retour. Ze ziet ook erg witjes. Ik denk dat ze toch maar een paracetamol krijgt en als het morgen niet beter is gaan we even langs de HA.
pi_105019925
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Net spuugte ze gal. Dus ORS gegeven maar dat kwam ook retour. Ze ziet ook erg witjes. Ik denk dat ze toch maar een paracetamol krijgt en als het morgen niet beter is gaan we even langs de HA.
Achgut :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 november 2011 @ 20:13:10 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105020018
één of twee slokjes ORS per keer (zeg elk kwartier als ze wakker is) is genoeg he, en niet meteen een hele fles erin stoppen ;) Ik heb dat met Geert gehad ca anderhalve week geleden; veel laten slapen, pcm gegeven, na twee dagen knapte het op. (één dag voor 't spugen, twee dagen voor de koorts)

Lex :*

Anouk :D ;)

Ik heb een ontzettende kleefbaby op 't moment. Ik kan 'm niet neerzetten of leggen of 't is brullen. Papa is niet goed , de oppas is niet goed. het is MAMA :( of staan :') (of vermaakt worden door je broer die de meest idiote capriolen uithaalt voor je neus, das ook tien seconden leuk O+ :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105020032
Vervelend ferarri.. Succes :)
  woensdag 30 november 2011 @ 20:18:10 #32
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105020289
Hallo , hier is Rayen geboren op 19 november, maar hij heeft nu al last van krampen na de borstvoeding is dat normaal zo vroeg.?
Hij is dan pas anderhalve week oud.
Ik geef hem nu infacol voor de voeding, maar hij blijft toch iets last houden.
Normaal drinkt hij zo'n 15 minuten aan 1 borst...maar nu is dit maar een minuut of 10
Gisteren ook een aantal voedingen van 10 minuten.
En verschrikkelijk huilen na iedere voeding of een half uur of uur daarna.

De borstvoediing ging eerst vlekkeloos maar ik begin nu toch te twijfelen om naar kunstvoeding dan over te stappen. :{
Rayen 2½ jaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 november 2011 @ 20:20:51 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105020445
hoeveel voedingen per dag geef je TJ? Kan het niet gewoon honger zijn? anderhalve week = ca tien dagen en dat kunnen regeldagen zijn. Wat gebeurt er als je hem vaker aanlegt?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105020985
quote:
12s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef DJMO het volgende:
hoeveel voedingen per dag geef je TJ? Kan het niet gewoon honger zijn? anderhalve week = ca tien dagen en dat kunnen regeldagen zijn. Wat gebeurt er als je hem vaker aanlegt?
dat idd

en niet nu direct opgeven als de bv zo vlekkeloos gaat hoor.....zonde.
Liene had ook veeeel krampjes; ook al vrij snel, en nu soms nog een beetje.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 30 november 2011 @ 20:38:04 #35
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105021396
En wellicht hem proberen om te laten boeren en dan alsnog de andere borst nu wel aan te bieden? Ik gok ook honger en regeldagen....
Die gaan gepaard met anders drinken, uit hun doen zijn, bij mama willen hangen...
pi_105021569
Gefeliciteerd met Soneal Leandra + nostalgist!!!!
Gewoon 1!!!

Ik zag een mooie Anouk langskomen
En een Seth die ging staan! Wow snelle!
En Lex met waterpokken :( wat sneu :(
En een zieke Ean :( beterschap
  woensdag 30 november 2011 @ 20:42:25 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105021628
Ik zie nu niet direct een aanleiding om met kv te beginnen tj. Ik bedoel, daarmee los je het 'probleem', als het al krampjes zijn, niet op (baby's die kv drinken hebben ook krampjes).
  woensdag 30 november 2011 @ 20:43:13 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105021679
Beterschap ean en f_r!
pi_105022877
TJ, krampjes hebben niks met kv of bv te maken.
Als voorbeeld, Mette had vanaf de eerste dag na haar geboorte heel erg last van krampjes. Ze was een huilbaby tot 4 maanden oud. Er was geen verandering toen ik na 3 weken ben gestopt met de bv, krampen patroon was precies hetzelfde als daarvoor. Hier hielp niks aan middeltjes overigens, ook geen infacol of cinababy. Alleen de manueel therapeute heeft verbetering gegeven. En inderdaad ook de krampen mijlpaal van rond de 3 maanden voorbij gaan.

Nu bij Wies is het helemaal anders die had voorheen met de bv eigen nooit krampen en nu met de kv wel en ook ergere poepmoeilijkheden.

En inderdaad regeldagen, veel aanleggen, lekker op bed wonen met een hoop filmpjes en lekkere versnaperingen.

Maar ik begrijp het zeker, je kind heeft pijn, je voelt je radeloos, je wil graag alles uitproberen om het te verminderen.
Ook je hart luchten helpt je er echt doorheen de eerste maanden (ook daarna hoor), dus voel je vrij dat gewoon altijd te doen. Succes :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105023067
Danne had met ongeveer 10 dagen een beetje hetzelfde. Valt hier of in het bv topic nog wel terug te lezen :') Danne had gewoon echt elk uur of anderhalf uur honger. Was na 2 dagen over :)
pi_105023440
Beterschap FR!

Leandra gefeliciteerd! Soneal alweer 1!

Wat een mooike Anouk, heb je mooi gebakken Susie.

Lex toch ook pokken.... Shit zeg..

BJ hoe gaat het met jullie?

Mrien en bij jullie? Zo na de ingreep, heeft het resultaat?

Seth staan :o

Ik had vandaag een mevrouw van het UWV aan de telefoon, heel erg enerverend gesprek was dat :D
Ze dacht wel dat alles goedgekeurd zou worden. Ze bleef maar herhalen 'ojee wat een pech heb je gehad' :')
Wies heeft een wat mindere dag vandaag. Anderhalf uur per voeding... Vooral Mette vond dat niet zo heel erg leuk. Bijna weekend zullen we maar zeggen.
pi_105024051
Fijn dat het UWV geen problemen gaat opleveren; ik had ook niet anders verwacht eigenlijk. Weet je ook wanneer je ongeveer weer wilt/ kunt beginnen? Wat rot dat het drinken bij Wies zo moeizaam gaat zeg! Komt dat door de voorkeurshouding of ergens anders door? merk je al enig verschil na de behandeling bij de manueel therapeut?
en oooo wat herkenbaar; ik ben ook nog elke week aan het aftellen naar het weekend... pfffff... was/ben vanavond ook alleen.

Lief dat je vraagt hoe het hier gaat. Het gaat met kleine stapjes; maar heb wel het idee dat het de goede kant op gaat. De nachten gaan fantastisch, Liene meldt zich meestal 2 keer (van8 maar 1 keer) en slaapt rustig. Overdag is het nog wisselend, maar er is wel verschil, ze huilt nog regelmatig (en dat doen natuurlijk veel baby's) , maar niet meer overmatig veel. Tenminste; zolang ze bij mij is, soms vermaakt ze zich inmiddels ook een beetje in de box of wipstoel. Dus ik ben best tevreden over hoe het gaat.. en heb er vertrouwen in dat het steeds makkelijker gaat worden.. O+
pi_105024837
ennuh; ik heb ook nog een heeeel lief mupke in de aanbieding hoor:

O+
pi_105026123
Liene poppie O+
Fijn om te horen dat het de betere kant op gaat, het zijn elke keer kleine stapjes maar steeds zal het wat beter gaan en wat heerlijk van de nachten, dat lijkt me al een enorme rust voor je, kan jij ook fatsoenlijker beginnen met aansterken.

Ik zou morgen voor het eerst een dag helemaal alleen zijn, ik had al allemaal dingetjes gepland. Maar kwamen er net toevallig achter dat het niet doorgaat. M'n schoonouders hebben op donderdag oppasdag en ze hadden zelf vorige voorgesteld Wies ook mee te nemen. Belt m'n lief toevallig even op zegen ze dat wies niet mee kan omdat schoonmams naar de tandarts moet :') Fijn dat ze dat ff laten weten...
Maar dit terzijde.
Ik merk inderdaad gelijk resultaat, haar voorkeurshouding is al een heel eind weg. Voor het eerst sinds tijden beweegt ze haar hoofd weer beide kanten op en ligt ze ook weer met haar hoofd naar rechts. Ben blij dat dit al zo snel goed gaat want je begon het namelijk al aan haar hoofdje te zien.
Het drinken ging gister ook echt super. Voor het eerst in haar leven dronk ze 100cc in 1x zonder pauzes en drama (hier deed ze wel 20 minuten over bijna maar dat terzijde). Ik had gister weer echt hoop (nog steeds wel hoor). Vandaag ging het weer bagger slecht. Met veel pijn en moeite dus, veel spugen en weer al 3 dagen geen poep maar wel de hele dag door gesteun en gekreun. Ik denk dat vannacht of morgenvroeg de poep komt.
Doordat ze zolang over de voedingen doet komen we niet uit meer overdag en komt ze dus nu 's nachts weer voor een fles. Komt allemaal wel goed, we zijn druk bezig.
Ik ben al blij dat ik weer voor m'n meisjes kan zorgen in m'n eentje.
Ik ga half januari weer aan de slag.
pi_105027033
Wat ontzettend balen dat het dagje alleen niet door gaat.. kan soms echt heel goed zijn, kan je er daarna weer beter tegenn. Ik was vandaag ook voor de allereerste keer de middag alleen thuis, best vreemd, maar ook even een heel bevrijdend gevoel om heeel even niet te hoeven zorgen en heel even alleen aan mezelf te denken.

En het kan dat na een behandeling een kindje de eerste dagen juist wat last heeft zei mijn therapeut.. dus hoop echt heel erg voor jullie dat het drinken snel wat beter gaat.
Ik zit hier ook te wachten tot Liene eindelijk weer eensgaat poepen, die poeept ook maximaal 1 keer per week. Deed Evie ook...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 november 2011 @ 22:11:11 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105027102
Wickie: behandelingen bij een manueel therapeut leveren vaak dezelfde dag een verbetering op, waarna er weer (tijdelijk) verslechtering optreedt tot de volgende behandeling. Daarom zijn er meerdere behandelingen nodig voor ze volkomen los zal zijn en dan nog moet je er op bedacht zijn dat ze niet terugvallen in de voorkeurshouding en weer vast komen te zitten.

Gebruik je een zijligkussen om haar de andere kant op te dwingen zeg maar, zodat het hoofdje nog mooi recht kan groeien ? Aangezien je schrijft dat je het al aan haar hoofdje begon te zien? Gratis tip van flip: neem naast de manueel therapeut ook even contact op met een kinderfysio. Zij kan je tips en oefeningen meegeven zodat je haar nog meer uit die voorkeurshouding kunt halen en houden en het hoofdje controleren op scheefgroei.

pi_105027428
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef TimeJumper het volgende:
Hallo , hier is Rayen geboren op 19 november, maar hij heeft nu al last van krampen na de borstvoeding is dat normaal zo vroeg.?
Hij is dan pas anderhalve week oud.
Ik geef hem nu infacol voor de voeding, maar hij blijft toch iets last houden.
Normaal drinkt hij zo'n 15 minuten aan 1 borst...maar nu is dit maar een minuut of 10
Gisteren ook een aantal voedingen van 10 minuten.
En verschrikkelijk huilen na iedere voeding of een half uur of uur daarna.

De borstvoediing ging eerst vlekkeloos maar ik begin nu toch te twijfelen om naar kunstvoeding dan over te stappen. :{
waarschijnlijk krijg thij van kunstvoeding juist nog meer krampjes joh, bij het zuigen aan een fles nemen ze meer lucht mee dan bij BV.

2x per dag badderen wil ook wel eens helpen, bij ons werkte dat heel goed! lex heeft ook krampen gehad tot week 6..en drinkt vaak..maar kijk eens hoe goed ie groeit! en zooooo tevreden O+
pi_105028682
Ik weet dat het na een behandeling meestal eerst slechter gaat, maar ti's toch weer even slikken als dat gebeurd.

We gebruiken geen zijliggingskussen, inmiddels ligt ze dus alweer ook de andere kant op, anders was het misschien wel een goede optie geweest.
Het was ook niet een echte voorkeurshouding, maar rechtuit kijken kan ze niet, daarom kiest ze een kant en dat was de minst pijnlijke en dat was rechts. Ze heeft rechts nu los gemaakt en dat merk je dus gelijk. Ze is ook fysio, ze vond oefeningen niet nodig. De scheefgroei was niet van dusdanige zorgelijke staat, meer beginnend. Ik zal het de volgende afspraak nog wel een keertje aan haar vragen.
Ze ligt ook sinds gistermiddag ook weer met gemak op links (zo bizar om dat te zien, wekenlang probeer je alles om haar die kant op te laten liggen. Zelfs in haar slaap draaide ze haar hoofdje weer om. 1 behandeling en gelijk kan ze het weer).
Heb over 2 weken weer een afspraak.
Naar voren kijken gaat nog steeds moeilijk. We moesten haar wel stimuleren naar voren te kijken dus ik leg haar nu meerdere keren per dag onder de mobiel met een liedje.
pi_105029129
De ironie ook hadden lief en ik het vanavond over. Mette dronke een flesje leeg in 5 minuten (een 180cc fles) Ging door het lint als we haar tussendoor loskoppelde. Bij haar hebben we dus alle spenen uit geprobeerd om maar degene met het allerkleinste gaatje te vinden.
Wies is het tegenovergestelde.

Zo grappig, zo ontzettend verschillend maar ook echt zusjes.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:20:26 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105031735
ohw, BJ, Liene is zo schattig!

Hier eventjes wat aparts; 20:15 fles, 100 cc op. Anouk valt in slaap, maar wordt toch wakker bij het in bed leggen, maar wij gaan toch lekker naar bed om 21:30. Ze blijft echter hard op d'r speen zuigen en deze er weer uitgooien, mama weer erin doen en zo gaat het een half uurtje door totdat mama het zat is en ik met haar naar beneden. Daar komt ze met haar hongerhuil, dus nog maar een fles van 100 cc, 22:30 inmiddels ongeveer en fles helemaal op! Om 22:50 zet mevrouw toch een keel op en gaat wild met haar hoofd heen en weer...nog steeds honger? Ja dus, flesje 65 gemaakt, daar inmiddels 35 cc van op....in slaap gesukkeld en op dit moment worden mijn trommelvliezen weer even getest! Wat is dit toch? 17:30 heeft ze ook gewoon gedronken.
Snap er geen hol van.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:24:16 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105031971
Dames, dank voor alle felicitaties O+
Ik zal morgen even een fotospam posten.
Het was een zeer geslaagde dag met als enige minpuntje het steeds erger ontstoken oog van Soneal... soort zeeroversblik krijgt hij ervan, stond een beetje vreemd boven z'n kakkers verjaardagsoutfit :') maar vooral zielig natuurlijk.

Inmiddels de old fashioned way geprobeerd wat aan te doen (paar druppels BV) maar tot nu toe nog geen resultaat, morgen maar eens zien hoe het ermee staat, en wellicht even naar de HA.

Over krampjes en andere ellende bij hele kleintjes; in het BV-topic staan 2 linkjes naar blogs over hoe men in Mongolië en Kenya met borstvoeding omgaat.... enorm verlichtend.

Beterschap voor de zieke krummeltjes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 november 2011 @ 23:28:18 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105032198
Wickie, ik heb hier nog wel een baby-sleep liggen, als je interesse hebt dan komen we daar wel uit ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105032357
Hoeveel krijgt ze per fles en hoe vaak? Hoe oud is ze nu?

Wellicht is het honger.

Maar het kunnen ook krampjes zijn hoor, dan willen ze ook vaak drinken om de pijn weg te drinken. Maar dat maakt het alleen maar erger.
Het is heel moeilijk in te schatten. Ik doe in zulke situaties altijd de kleine in de doek. Als ze echt honger heeft blijft ze doorhuilen als ze last van krampen heeft geeft dit verlichting en sukkelen ze meestal wel in slaap.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:41:19 #54
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105032905
ze krijgt 100 in de fles, maar drinkt deze niet altijd helemaal leeg, soms maar 60 dan weer 80, soms 90 en dan weer wel leeg. Geen pijl op te trekken. Op een fles van 50 kan ze ook zo maar 3 uur in slaap vallen. Gemiddeld krijgt ze 8 flessen op een dag. Ze is 5 wkn, 3dgn, volgens haar gewicht zou ze zo'n 720 cc per etmaal moeten drinken, daar komt ze vaak niet aan (heb het een tijdje bijgehouden)
Nu overigens toch in slaap gevallen, phew.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 november 2011 @ 23:43:25 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105033024
klinkt als krampjes wat wickie zegt , vooral dat wild met d'r hoofd schudden. Wat doet ze als je haar met haar buikje op je arm legt en haar hoofd in je elleboogholte zeg maar?

pi_105033179
krampen kunnen idd, ze heeft er de leeftijd voor (5 a 6 weken hoogtepunt evt. komt er juist weer voeding omhoog omdat ze veel drinkt..en heeft ze daar last van. ik zou r ff omhoog houden
  woensdag 30 november 2011 @ 23:51:10 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105033391
hmm, ok! Maar nu laat ik haar pitten, lekker rustig zo :P Thanks voor de reacties, want vond het echt heul apart! Nu gaat deze mama ook lekker slapen, kan mijn ogen haast niet open houden! :W
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 30 november 2011 @ 23:51:38 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105033417
ik had hier overigens een manneke dat met krampjes wakker werd :/ (en nu had hij al last van stevigere ontlasting vandaag, dus ik gok dat er nog wat meer poep dwars zit ook) zo enorm krijsen dat ik eigenlijk zonder nadenken een pcm tegen de pijn gegeven heb .. tien minuten later komt me er toch een hoop lucht onder uit dat ventje :o een bouwvakker zou er jaloers op zijn _O- enfin, hij is nu zichzelf weer

bc vbb nm
bv

Groetjes, van Geert ;)

donderdag 1 december 2011 @ 07:52:33 #59
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_105040409
Kiran heeft vrijdagavond ook idd gegild van poep die dwars zat, pcm gegeven in hoop at het het poepen zou stimuleren door er iets in te doen en ook pijn wat zou verminderen. Volgende dag 4 luiers gehad ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_105040420
En zo zit je de 2e avond op rij bij de HAP nu met een constant spugende Ean.
We meosten haar goed in de gaten houden maar ze mocht mee naar huis. Mijn vriend is thuis en ik ga ook eerder naar huis vandaag.
Zo ontzettend zielig een gal spugend half stikkend meisje. Dat na een spuug aanval wel heel vrolijk weer was. Ze heeft bij ons op de kamer geslapen zodat we haar beter in de g aten konden houden.
pi_105040484
Och arm :'( Succes Ferrari
pi_105040494
Wisten ze wat er aan de hand was?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105040498
Sterkte voor ean Ferrari! het klinkt erg sneu :'( hopenlijk gaat het snel beter.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 09:01:01 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105041328
sterkte F_R :*

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 07:52 schreef J-net het volgende:
Kiran heeft vrijdagavond ook idd gegild van poep die dwars zat, pcm gegeven in hoop at het het poepen zou stimuleren door er iets in te doen en ook pijn wat zou verminderen. Volgende dag 4 luiers gehad ;)
de eerste twee heb ik net gehad. eerste was nog wat stevig / hard. tweede ging al soepeler en zat een stuk voller :X

pi_105041424
F_R, sterkte met ean... Zo zielig is dat lijkt mij...

Bartje is flink snotterig, en vanmorgen hoorde ik hem ook flink hoesten. Ik smeer nu maar met wat Luuf, en hij slaapt nu gelukkig weer rustig..

En toen ik net even zijn beentje onder zijn kont schoof, bleef hij al bijna in kruiphouding zitten... Van mij mag hij toch nog wel even klein blijven.
pi_105041631
Ean heeft een virus. Zoiets als buikgriep alleen jonge kinderen kunnen niet zo lang zonder voeding. Vanmorgen bleef er wat in dus ik heb goede hoop dat het beter gaat.
We hadden onze eigen HA opde HAP hij stuurde ons door naar de KA.
Ik had het even heel benauwd toen ze helemaal rood aanlipe tijdenbs het spugen en even niet ademde. Wij dachten echt ze houden haar. Maar ze mocht toch mee en het is vannacht goed gegaan. Heb wel heel erg weinig geslapen. Bijk elk geluidje ging ik kijken.

Soneal is het al beter me je oog?
pi_105041677
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Ik weet dat het na een behandeling meestal eerst slechter gaat, maar ti's toch weer even slikken als dat gebeurd.

We gebruiken geen zijliggingskussen, inmiddels ligt ze dus alweer ook de andere kant op, anders was het misschien wel een goede optie geweest.
Het was ook niet een echte voorkeurshouding, maar rechtuit kijken kan ze niet, daarom kiest ze een kant en dat was de minst pijnlijke en dat was rechts. Ze heeft rechts nu los gemaakt en dat merk je dus gelijk. Ze is ook fysio, ze vond oefeningen niet nodig. De scheefgroei was niet van dusdanige zorgelijke staat, meer beginnend. Ik zal het de volgende afspraak nog wel een keertje aan haar vragen.
Ze ligt ook sinds gistermiddag ook weer met gemak op links (zo bizar om dat te zien, wekenlang probeer je alles om haar die kant op te laten liggen. Zelfs in haar slaap draaide ze haar hoofdje weer om. 1 behandeling en gelijk kan ze het weer).
Heb over 2 weken weer een afspraak.
Naar voren kijken gaat nog steeds moeilijk. We moesten haar wel stimuleren naar voren te kijken dus ik leg haar nu meerdere keren per dag onder de mobiel met een liedje.
Hier hetzelfde. Gisteren is de kinderfysio geweest en we moeten J. vooral stimuleren recht naar voren te kijken. Hij is wel een beetje afgeplat aan de rechterkant van het op rechts slapen, terwijl hij in de wipstoel vooral naar links kijkt. Gaat die afplatting eigenlijk vanzelf weer weg?
  donderdag 1 december 2011 @ 09:30:21 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105041889
Jeetje FR wat een ellende voor Ean, beterschap :*

Ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt erop alsof BV op z'n ontstoken oog idd effect heeft :o
Hij kon z'n oog vanmorgen iig open doen en er zat alleen wat opgedroogde smurrie op z'n wimpers.
Z'n oog is nog wel wat rood en dik, maar vooralsnog ziet het er beter uit :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 01-12-2011 09:49:41 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105041922
Zo wij zijn er ook weer. We hebben paar dagen met zowel Leander als Matthias veel ziekenhuis enzo van binnen gezien.
Matthias was na de enting gewoon nog steeds niet lekker. Hij gilde steeds alsof ie ergens pijn had. Wilde slecht eten en slapen was helemaal drama. De ha kon niks doen maar zag op den duur toch wel dat het ook niet zo kon en heeft ons doorverwezen naar de ka. Die heeft M helemaal onderzocht maar kon ook niks raars vinden. Alleen dat ie heel erg overstrekt. Dat deed is sinds de entingen. We hebben nu morgen een dubbele afspraak met de kinderfysio ivm het overstrekken en zijn voorkeurshouding. En hij heeft antibiotica gekregen. Het gaat wel iets beter, hij slaapt 's nachts weer beter en eten is ook weer ies beter!!
Nu morgen nog maar even afwachten!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105042143
jeetje, arme Ean en leander :*
pi_105042207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
jeetje, arme Ean en leander :*
O-) Matthias :P
pi_105042282
Leander en Matthias dan :P
pi_105042417
Jeetje FR wat heftig, beterschap voor Ean :*

En Matthias, wat sneu, en wat vervelend dat er niet echt een duidelijke oorzaak gewonden wordt. :*

Hier gewoon tot bijna half 9 geslapen *O* Zo blij!! Ze word meestal wel rond 4 a 5 uur wakker, maar op die tijd geven we nu een klein flesje en dan slaapt ze verder. Voorheen ging ze dan echt niet meer slapen... Het gaat dus helemaal de goede kant op met Sarah. Overdag slaapt ze trouwens nog steeds heel weinig! Als ze aan 2 uur slaap komt overdag is het veel, maar ze maakt wel goede lange nachten dus schijnbaar rust ze daar genoeg van uit :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 1 december 2011 @ 10:16:32 #74
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105043071
:* voor alle zieke kindjes, zo zielig lijkt me dat!

Hier verder een goede nacht gehad. Anouk kwam om 4:45 en daarna weer geslapen tot 8:45, ik was erg lui en wilde nog even lekker in bed blijven liggen, dus haar bij mij in bed genomen... dat duurde nog geen 5 minuten! :D Helaas moest ik met mijn lijf het bed uit....
  donderdag 1 december 2011 @ 11:12:32 #75
361038 Sirfalas
Rengoku Onigiri!
pi_105044719
Onze kleine begon vanmorgen opeens te "hoesten" en voor het eerst ging ze huilen in haar badje...
Temperatuur is 37,1 graden is niet extreem hoog
Nou heeft moeders heel erg last van keelpijn misschien dat de kleine er ook last van heeft maar ze klinkt heel erg verkouden...

Iemand hier die wat tips heeft waar je vooral op moet letten?
We gaan zowieso haar naveltje opnieuwe laten aanstippen vandaag dus gelijk daar even polshoogte nemen.
pi_105046487
gisteren heeft Evan voor het eerst van zijn rug naar buik gedraaid (en zo dat hij gelijk op handen en voetjes zit). Ook voor het eerst bruine bonen met appeltjes gegeten. Ging er wel redelijk in, nog niet alles.

Arme zieke kindjes!
pi_105046582
Huilen in het badje is hier altijd geweest.sommige kinderen bevalt het gewoon echt niet.
Daar zou ik mij geen zorgen om maken, (37.1 is misschien wel te koud?)
Bij mijn oudste moest het badje 38 graden zijn en die wil nog steeds graag lekker warm.

Verder als een kindje niet lekker is dan is veel drinken heel belangrijk.
pi_105046615
Oh ik kwam hier bedanken voor de felicitaties! O+ :W tot bij de dreumesjes!
pi_105047489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Sirfalas het volgende:
Onze kleine begon vanmorgen opeens te "hoesten" en voor het eerst ging ze huilen in haar badje...
Temperatuur is 37,1 graden is niet extreem hoog
Nou heeft moeders heel erg last van keelpijn misschien dat de kleine er ook last van heeft maar ze klinkt heel erg verkouden...

Iemand hier die wat tips heeft waar je vooral op moet letten?
We gaan zowieso haar naveltje opnieuwe laten aanstippen vandaag dus gelijk daar even polshoogte nemen.
ik heb de badjes altijd op 38 graden. hoesten vind ik raar voor kleintjes (althans..ik ken het niet) niezen is wel normaal.. omdat ze nog moeten wennen aan stof..
pi_105047666
Ik heb het badje meestal op 39 graden. Voordat ik klaar ben om hem erin te doen is het alweer wat koeler.

Maar die 37.1 sloeg toch niet op de temp. van het badje?

Hier alles prima... Kan er niks anders van maken :)
Nu zijn krampjes over zijn is het een heel tevreden mannetje. Vandaag 12 weken. Helaas waren de krampjes pas sinds deze week weg. Bij grote broer duurde het ook zolang.
Bluh, over anderhalve week moet ik alweer werken....
pi_105049128
haha nu je t zegt :D
pi_105050676
zo even snel naar supermarkt geweest met Evan, daarna fruithapje, helemaal op...tevreden mannetje. Nu weer slaapje doen.
pi_105052827
Staan we bij de parkeerplaats van de supermarkt begint Puck achterin te spugen. Uiteraard was ik net nu de luiertas vergeten }:|
Snel rechtsomkeert, onder de douche en lekker in pyjama nu in bedje slapen.
Hij ziet echt witjes ;(

Staan we in de lift, gaat hij weer overgeven. Stapt er iemand in en ipv dat ze zegt och wat sneu. Nee 'dat moet je wel zelf schoonmaken hè?' :{w
Als je het niet erg vindt ga ik eerst even mijn kind poetsen ja :')
En ik ga nu dus ook niet mijn zieke kind alleen laten om aan de andere kant van het gebouw die lift te poetsen. Het zijn twee kleine plasjes slijm. Ik vraag de buurvrouw wel even denk ik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105052936
Arme puck!!

Wij hadden gisteren nacontrole van de vlos. Zegt ze toen we weg gingen: Nou tot over 2 jaar he!!

Ja noh nu moeten we wel he?
  donderdag 1 december 2011 @ 14:43:17 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105053014
Zo, hier is het weer 'ik-wil-de-hele-dag-op-mama-liggen-dag'...... Of de 'ik-ben-eigenlijk-heel-moe-maar-slapen-doe-ik-lekker-niet-dag... Of de 'ik-ga-es-testen-hoe-lang-mama-zen-blijft-dag'.... Of 'ik-wacht-tot-de-visite-komt-en-dan-laat-ik-zien-hoe-lekker-ik-kan-slapen-dag...
*zen* :D
  donderdag 1 december 2011 @ 14:45:02 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105053084
pfff, stomme mensen DML! Arme Puck.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:50:04 #87
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105053342
Gisteren wat voor Lientje gekocht, een bellenkrans. Toen ze hem thuis in haar handje kreeg, keek ze me aan alsof ze de grootste schat op aarde in haar handjes had, zo blij was ze ermee.
Tis wel nog een 'onder toezicht' speelgoed.

Mijn mupke rolt in ene de kamer door, voornamelijk mijn richting op als ik elders zit. Ze gaat ook ineens 'meezingen' als ik een liedje voor haar zing.
Voor de rest is ze vrolijk en makkelijk, tenzij iets niet lukt of gaat zoals ze wil, dan is het schreeuwen en driftig. Wel fijn dat er ook wat 'pit' in zit. :)

pi_105053404
Och arme Puck! En wat een stom mens :(

Hier hoest J. sinds gisteren ook af en toe, klinkt alsof ie zich een beetje in slijm/speeksel verslikt en dan even 2 of 3 kuchjes doet. Hij is ook nog steeds wel verkouden, hij klinkt nu soms ook een beetje hees :? Zou ik daar wat aan moeten doen? Hij drinkt wel gewoon, en het lijkt niet dat dat zeer doet (keelpijn ofzo).
pi_105053505
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Staan we bij de parkeerplaats van de supermarkt begint Puck achterin te spugen. Uiteraard was ik net nu de luiertas vergeten }:|
Snel rechtsomkeert, onder de douche en lekker in pyjama nu in bedje slapen.
Hij ziet echt witjes ;(

Staan we in de lift, gaat hij weer overgeven. Stapt er iemand in en ipv dat ze zegt och wat sneu. Nee 'dat moet je wel zelf schoonmaken hè?' :{w
Als je het niet erg vindt ga ik eerst even mijn kind poetsen ja :')
En ik ga nu dus ook niet mijn zieke kind alleen laten om aan de andere kant van het gebouw die lift te poetsen. Het zijn twee kleine plasjes slijm. Ik vraag de buurvrouw wel even denk ik.
Dat zijn de momenten dat je projectiel spuug zou moeten kunnen opwekken :Y
pi_105053527
Zolang hij geen pijn heeft en zichzelf wakker hoest e.d. zou ik het even aan kijken Jipster.

Nicole, gaan jullie voor een vierde? 8-)

Susie, vooral lekker zen blijven. Kopje thee en koekje erbij en verder niks hoeven van jezelf.

Lientje is een mooierd. Puck krijgt ook muziek instrumentjes van sint. Ben zo benieuwd hoe hij het vindt.
The way you rock'n'roll
pi_105053643
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang hij geen pijn heeft en zichzelf wakker hoest e.d. zou ik het even aan kijken Jipster.

Nicole, gaan jullie voor een vierde? 8-)

Susie, vooral lekker zen blijven. Kopje thee en koekje erbij en verder niks hoeven van jezelf.

Lientje is een mooierd. Puck krijgt ook muziek instrumentjes van sint. Ben zo benieuwd hoe hij het vindt.
Haha Matthias is net 2 maand geweest. Denk er nu nog niet over na. Onze vlos dacht dat er nog wel een meisje kwam :')
pi_105053710
Nee ik denk dat de 4e ook een jongen zou zijn bij jullie :Y
The way you rock'n'roll
pi_105053756
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ik denk dat de 4e ook een jongen zou zijn bij jullie :Y
Ja dat denk ik ook. Dan word het weer moeilijk met de naam...
pi_105057215
Puck oogde na zijn slaapje alweer wat blijer maar de halve tuitbeker sap kwam er na een half uurtje weer net zo hard uit -O-
The way you rock'n'roll
  donderdag 1 december 2011 @ 16:34:00 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105057372
oh, wat een leuk speeltje Juud! Me loves that!
pi_105057906
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck oogde na zijn slaapje alweer wat blijer maar de halve tuitbeker sap kwam er na een half uurtje weer net zo hard uit -O-
-O-
arme schat :* beterschap!
pi_105059721
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef cleany het volgende:
gisteren heeft Evan voor het eerst van zijn rug naar buik gedraaid (en zo dat hij gelijk op handen en voetjes zit). Ook voor het eerst bruine bonen met appeltjes gegeten. Ging er wel redelijk in, nog niet alles.

Arme zieke kindjes!
ik bedoelde van buik naar rug...van rug naar buik kon ie al.
pi_105061295
mijn god wat kan mijn kind schijten zeg :D :X
pi_105062225
Zielig, al die zieke kindjes! Beterschap.

Hier de eerste post vanuit het nieuwe huis, mobiel want geen internet hier.

Cas ligt nu op bed, zonder zijn armpjes in te bakeren. Ben zo benieuwd hoe hij gaat slapen! En of hij uberhaupt gaat slapen that is!

Even wennen aan de fijne stilte hier en de grootte van het huis :)
  donderdag 1 december 2011 @ 18:53:21 #100
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105062815
quote:
12s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef DJMO het volgende:
8 a 9 voedingen....
Ik heb 's avonds de verloskundige nog gebeld :@ zodat ze hem kon horen gillen op de achtergrond :o
Ik heb 12 jaar gewerkt als groepsleidster maar met kinderen vanaf 6 jaar ;) ik weet eigenlijk te weinig van baby's :@

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat idd

en niet nu direct opgeven als de bv zo vlekkeloos gaat hoor.....zonde.
Liene had ook veeeel krampjes; ook al vrij snel, en nu soms nog een beetje.
Ik heb nog niet opgegeven hoor, maar nooit geweten dat ze al zo vroeg krampjes krijgen eigenlijk. En dat ze dan werkelijk heel heellll hard kunnen huilen en alle kanten van de "pijn" kunnen opwurmen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef Juud79 het volgende:
En wellicht hem proberen om te laten boeren en dan alsnog de andere borst nu wel aan te bieden? Ik gok ook honger en regeldagen....
Die gaan gepaard met anders drinken, uit hun doen zijn, bij mama willen hangen...
Achteraf ziet het eruit of klinkt als een regeldag, want vandaag was hij gelukkig heel rustig.
Wel geef ik infacol voor elke voeding, en dan blijft het bij 3x even een kramp maar niet dat langdurig hardverscheurend huilen :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu niet direct een aanleiding om met kv te beginnen tj. Ik bedoel, daarmee los je het 'probleem', als het al krampjes zijn, niet op (baby's die kv drinken hebben ook krampjes).
Ja ik achteraf eigenlijk ook niet, maar voor "de gil-dag" was hij zo rustig en toen ineens zo'n dag, gingik er gelijk vanuit dat dit zo 3 maanden zou duren.
Helemaal niet gedacht, zo vroeg,aan een regeldag. En ik was een beetje in paniek, zo'n klein gillend ventje ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

waarschijnlijk krijg thij van kunstvoeding juist nog meer krampjes joh, bij het zuigen aan een fles nemen ze meer lucht mee dan bij BV.

2x per dag badderen wil ook wel eens helpen, bij ons werkte dat heel goed! lex heeft ook krampen gehad tot week 6..en drinkt vaak..maar kijk eens hoe goed ie groeit! en zooooo tevreden O+
IKk heb gezienhoe goed hijgroeit O+
een week of 6 zeg je, dus het duurt niet altijd 3 volle maanden. Nou dat geeft weer moed.
Al moet ik zeggen dankzij infacol is het een stuk minder geworden.

Nog even iets wat ik wil nachecken bij ervaren moeders. De lactatiekundige in het ziekenhuis zei dat ik per voeding maximaal een kwartier 1 borst moet geven, is het kwartier voorbij dan andere borst geven.
Doen jullie dit ook op zo'n manier?
Hij drinkt niet vaak langer als een kwartier maar ik hoor graag hoe jullie dit doen. Stel dat hij 20 minuten drinkt, lijkt het me zo overbodig nu, om voor die 5 minuten van borst te wisselen.
Maar er zal waarschijnlijk wel een nut achter zitten.

Bedankt voor jullie snelle reacties. sorry dat ik nu pas reageer
Rayen 2½ jaar!
pi_105063434
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.

Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 19:08:31 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105063439
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopic ;) Daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen :) Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 19:10:14 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105063514
he bah meissie, dat verwacht je toch ook niet zeg ... goed dat je zo snel geholpen kunt worden! sterkte morgen :*

pi_105063780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef meissie1595 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.

Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
Sterkte ermee
pi_105064424
Jeetje Meissie, sterkte! :*
pi_105065593
Meissie, dat is even schrikken. Sterkte ermee.. :*
pi_105067285
@ meissie, seth heeft dat ook gehad toen hij 6 weken was. Ligt jullie ventje ook in het amc?
pi_105067451
Nee Juliana kinder ziekenhuis in den haag.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:23:18 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105067696
Sterkte meissie!
pi_105067813
Doen ze het daar ook met een kijk operatie?
pi_105067974
Ja als de chirurg uit rotterdam er is. Anders halen ze het stukje VIA de nagel eruit en maken ze er een sneetje in.
pi_105068478
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
  donderdag 1 december 2011 @ 20:47:22 #113
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105069048
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef DJMO het volgende:
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopic ;) Daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen :) Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
zit ik met mijn duffe harses gewoon in het verkeerde topic eigenlijk te posten :@
Rayen 2½ jaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 20:49:53 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105069215
je zag het gewoon even niet goed door je roze wolk :P

pi_105070055
Wat heftig zeg! Sterkte voor jullie en de kleine Rowan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 21:13:23 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105070663
oh en morgen is Geert negen maanden, wat inhoudt dat hij langer uit m'n buik is dan hij erin gezeten heeft .. en dat ik negen maanden voed O+ O+

pi_105071642
meissie sterkte :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105074178
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
Nee na gistermiddag 1 uur Heeft die geen eten meer gehad. Krijgt nu wel vocht toegediend.
pi_105074819
Meissie; wat ontzettend vervelend! Heel veel sterkte en beterschap voor jullie!

Verder nog helemaal niet ingelezen hier, maar ik meld me bij deze ook in dit topic met mijn kleine man die vandaag precies 3 weken oud is. Na een moeilijke start voor zowel hem als mij gaat het hier nu best goed. Het is zo'n lief en tevreden kereltje, ben er helemaal verliefd op. We zijn alleen nog wat zoekende met de voeding, hij drinkt ontzettend snel en gulzig en we moeten hem echt afremmen. We hebben nu de avent-fles, nadat de difrax helemaal in 5 min leeg is. Blijkbaar is er geen fles die nog langzamer gaat, dus het is ff uitzitten. Verder ben ik heel blij met de draagdoek, hij heeft 's avonds last van krampjes en kan echt krijsend in bed liggen. In de draagdoek is hij gelijk stil en slaapt hij als een roosje, zowel voor hem als mij heerlijk, zo knus!
Sinds begin van deze week kan ik echt van hem genieten, heb me daarvoor heel schuldig gevoeld dat hij niet tot de 40 weken in mijn buik kon blijven en daardoor een moeilijke start heeft gehad, ookal weet ik dat het in mijn buik ook niet goed meer voor hem was.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:17:14 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105075136
:W Poezebeest! Fijn om te horen dat het goed gaat!
pi_105075553
Meissie veel beterschap zeg!

Poezebeest gefeliciteerd.
Heb je toevallig al een dental speen geprobeerd? Daar moeten ze meer moeite voor doen om de melk uit de fles te krijgen. Heeft hier erg geholpen van 7 minuten fles leeg naar meer dan 20 minuten (op het einde wisselen we vaak even van speen als ie moe gezogen is en dan gaat de rest weer in een mooi tempo)
pi_105076333
Hilliebillie; nee nog niet geprobeerd, ik ga er naar kijken. Thnx voor de tip.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:54:33 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105077631
Dames, wij komen even afscheid nemen met een enorme fotospam, daarom het gros gespoilerd ;)

Het begon zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was gistermorgen (in pyjama) al een hele knul op z'n nieuwe "fiets" O+

Ik heb hier met heel veel plezier gepost en de ontwikkeling van onze krummels gevolgd en ik zie jullie graag in het dreumes-topic :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105078181
Prachtige spam van Soneal O+

Puck heeft vanavond weer gespuugd. Gelukkig had ik hem net uit bed gehaald en nam hem op schoot en hij spuugt zo mijn decolleté in. Aangezien het bij mij tot in mijn haren en mijn beha :') zat ben ik onder de douche gesprongen en mocht papa de boel opruimen :7
Maar mijn puckje is zielig en sneu en morgen zou hij op het kdv sinterklaas vieren ;(
De wasmachine draait ook overuren :P
The way you rock'n'roll
pi_105083312
Meissie, jeetje wat heftig! Sterkte de komende tijd :*

Poezebeest, wij hadden bij Mette hetzelfde probleem. De dr Brown speen is het kleinste gat wat we hebben kunnen vinden destijds. Na 10 weken ging ze iets minder gulzig drinken.
pi_105084373
poezebeest, bij ons werkte de medela calma goed. Daar moet echt aan gezogen worden voor er iets uitkomt,

Leandra O+
pi_105084415
Oh en beterschap voor Puck! :*
pi_105084796
Meissie :* veel sterkte hoor!

Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...

Leandra, wat een stoere kerel is het al O+ en :W
pi_105084802
Beterschap Puck!

En Meissie, wat heeft ie nou precies? :@

Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105085292
Poezebeest welkom. Er zijn wel flessen die langzamer gaan volgens mij de breath flow flessen. Wij hebben dr brown maar je hebt er verschillenden.
@meissie hopelijk verloopt de operatie vandaag voorspoedig.
@DML hoe is het nu met Puck?

Hier een bagger nacht Ean heeft heel veel gehuild en d'r vader alleen maar gespuugd. Vanmorgen had ze 39,4 als temp. Vriend belt straks even de HA aangezien die haar ook op de HAP heeft gezien. En ik heb een hele hectische dag voor de boeg jeuh sinterklaas
pi_105085324
f_r, wat vervelend zo. Hopen dat ean zich toch snel wat beter gaat voelen zeg... En jij sterkte vandaag..
pi_105085335
En mijn jochie is vandaag 6 maanden! O+

Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:08:26 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_105085380
Sterkte meissie!
tiekje, gefeliciteerd :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:20:53 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105085497
Sterkte en beterschap met Rowan!
pi_105085608
arme puck :*

sterkte meissie!!

hier eten we om de 2 uur snachts :O en poepen we net zo veel :D
pi_105085924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:30 schreef Nirak het volgende:

Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...
Dat is dus de Medela Calma die wij ook hebben! Werkt prima, met een avent had ie in 2min alles op, met deze moet ie er echt voor werken.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:30:20 #137
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_105086684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:39 schreef Vlindur het volgende:
Beterschap Puck!

En Meissie, wat heeft ie nou precies? :@

Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
de spier tussen de maag en 12 vingerige darm is verdikt waardoor er weinig voeding langs kan en de rest omhoog komt door projectiel spugen. Een chirurg kan de spier klieven en dan werkt het weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 02-12-2011 10:35:31 ]
pi_105087991
zo vanochtend Evan naar KDV gebracht...wat een lol vanochtend..de afgelopen 2 weken is het echte babyplezier begonnen :) Hij wil alleen nog steeds geen groente eten. Ik heb bruine bonen geprobeerd, maar hij moet er van kokhalzen. Na 4 hapjes is het ook helemaal over. We blijven het proberen.

oh ja...en ik hoor af en toe van die rrrr geluidjes of prrrr...da's ook nieuw. Hij lijkt een heel stuk groter geworden in z'n gedrag ook.

gefeliciteerd laiveneertiekje!
arme Puck, Ean en Rowan!
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:28:35 #139
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105088322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
En mijn jochie is vandaag 6 maanden! O+

Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
Dat vraagt om een fotospam van de afgelopen 6 maanden. ;)
* Mijn Lientje is nog lang heul geen 6 maanden hoor * O-)

@Meissie, wat een gedoe met Rowan, sterkte ermee...

@DML en F_R, beterschap voor de zieke hummeltjes. :*

@Leandra, wow wat een mooie spam, wat is het toch een echt jongetje als je hem zo ziet. Lekker ventje. ;)
pi_105089144
Oh wauw, wat een mooie spam, Leandra! Gefeliciteerd nog met je dreumes. :* En die foto buiten op het gras is geweldig!

Ik heb geloof ik de verjaardag van V. gemist, Pvoesss. Ook jij nog van harte gefeliciteerd. :* Ik zag je cadeautips voorbij komen waarvoor dank!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105089331
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
pi_105089421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
-O- :*
pi_105089600
Och wat naar, f_r. Er is niets wat ze voor haar kunnen doen? Heeft je meisje er erg last van?

De kindjes hier zijn ook ziek. Lena was gister net een dood vogeltje, zo zielig. Als je haar op de bank zette zakte ze wat opzij om met haar hoofdje tegen het kussen te rusten. Ze wou alleen maar tegen ons aan liggen. Ze viel zelfs weer eens bij me in slaap:

Ik merk dat ik hier weinig post en weinig gepost heb ook, het afgelopen jaar. Ik heb er niet zo'n behoefte aan als bij Ivan indertijd. I know the drill, en het loopt hier allemaal lekker. Lena is een heerlijk meisje. Ze is rustig, vrolijk, kan heel lang geconcentreerd met één ding spelen en ze ontwikkelt zich voorbeeldig, in haar eigen tempo. De laatste tijd begint ze wat meer temperament te krijgen. Als ze pindakaas krijgt bij het ontbijt zet ze het op een schreeuwen. :')

Sinds ze doorslaapt slaapt ze bovendien echt door. Dat geeft ons weer energie om flink aan de slag te gaan met de voorbereidingen op onze verhuizing in januari. Intussen passen opa en oma regelmatig op. En ik heb flinke voorpret om alles wat er komen gaat, twee kindjes die samen in een zandbak spelen voor ons eerste, eigen huis.

Ik ben zo dol op onze Leen. En wat is het geweldig om te zien dat Ivan minstens zo dol op zijn zusje is. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105089753
Ze mag behalve paracetamol niks hebben. Ze deed vanmorgen niks anders dan huilen. Mijn vriend is ook ziek dus ze zijn nu samen ziek thuis. Vanmiddag ben ik weer thuis. Ik vind het zo naar dat ik haar niet kan troosten.
pi_105090727
F-r wat naar voor je kleine dametje!
Meissie sterkte vandaag!
Wat een geweldige spam van Soneal O+
Tiekje gefeliciteerd met je mijlpaal *O*
Claudia beterschap voor de kids en wat een mooie foto van je zieke meisje.
pi_105091841
Leandra's fotospam O+ Wat leuk zo van elke maand een foto!
Meissie... veel sterkte en beterschap!
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:28:34 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105092228
Wat veel zieke baby's zeg, sterkte!
Hier geen zieke baby, maar wel een poep-en plascrisis. De poep zat tot aan zijn nek. Bij het uitkleden zat de poep ook op zijn achterhoofd (romper ging niet naar omlaag uit). Inmiddels poedeltjenaakt deed hij er nog een plasje achteraan. Ik wist echt even niet meer wat te doen, heb ventje uiteindelijk met aankleedkussen en al naar de badkamer gesleept, het badje gevuld en hem er doorheen gehaald. Wat een bende :D
pi_105092442
Rowan word rond half 4 geopereerd, bloedwaardes zijn goed nu.
Als het goed is mag die morgen ochtend zijn eerste voeding weer.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:44:19 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105092781
Aventura, ik weet niet of jullie een bad hebben, maar als Soneal helemaal onder zit leg ik hem gewoon in het grote bad voor ik hem verder uitkleed, kan hij direct afgespoeld worden ;)

Meissie, wat een pittige toestand, heel veel sterkte en succes vanmiddag.

Dank voor alle complimenten dames :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105093628
Wat een feest Aventura :D
Floris is heel druk aan het oefenen met van buik naar rug rollen, zo leuk om te zien O+
pi_105093875
Heftig, meissie... Hopelijk gaat het snel beter.

Wat een hoop zieke kindjes zeg. Dikke :*

Claudia, ik weet wat je bedoelt. Ik heb ook minder de behoefte om alles te posten van J. Ik ben ook veel zekerder dan bij Thomas. En het gaat gewoon lekker.

Maar lurken is natuurlijk nooit weg :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:20:36 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105093988
Leandra, wat een mooie serie! O+

En ook zo'n mooie foto van Claudia d'r zieke meissie! Beterschap! Voor alle kindjes dan maar! :*

Aventura! :o Wat een bende moet dat geweest zijn!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 13:43:45 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105094823
Aventura :D

Soneal, gisteren vergeten, maar alsnog gefeliciteerd met je 1e jaar *O*

Meissie: sterkte om half vier :*

Claudia: wat een mooie foto van je leentje O+ O+ beterschap!

Hier vanmorgen ook een luierprobleempje. Ik had z'n luier wel goed vastgemaakt, maar één klein stukje van het antilekrandje zat niet goed. En hoe hij het voor elkaar kreeg, joost mag het weten, hij poepte net aan die kant van de luier :') en het rompertje was nog vrij schoon, alleen het randje was een beetje aangedaan, maar z'n pakje zat vol :X

en vandaag vermaanddag, 9 maanden al weer O+

vrijdag 2 december 2011 @ 14:07:41 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105095684
Djmo; ook een poepfeest Hoe krijgen ze het voor elkaar!

Ik heb mijn handen echt vol vandaag :D Sinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
Ik tref hem dan ong. zo aan in zijn bedje:

pi_105095701
Jeetje wat een zieke kinders allemaal :*
Hoop dat de operatie goed gaat meissie!

Vandaag weer naar consultatiebureau geweest omdat t navelgranuloompje nog niet weg was. Mevrouw faithz ging mee en de artse vondt het leuk ook de andere moeder te ontmoeten :) We hebben echt een heeeeele lieve mevrouw als arts :)

Vanmorgen laatste check up bij de gyn gehad. Nog een keer bloed gaan prikken voor HB en B12, want als dat goed is mag ik m'n conditie weer op gaan bouwen. Dus maar verteld dat ik daar toch al mee bezig was...

En zometeen fysio en daarna boodschapjes doen met zn allen. Maar Danne moet eerst even lekker slapen. Gisterenmiddag heb ik hem na 3,5 uur wakker gemaakt, want anders zat er bijna 5 uur tussen zn voedingen en dat is voor overdag te lang denk ik?
pi_105095783
Aventura :') bekend " probleem" :)
pi_105096064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:

Ik heb mijn handen echt vol vandaag :D Sinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
herkenbaar :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:25:44 #158
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105096291
Poepfest *O* Eigenlijk moet er een poepfest topic komen, met de beste poeperts + luier :9
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 14:28:16 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105096390
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:25 schreef Faithz het volgende:
Poepfest *O* Eigenlijk moet er een poepfest topic komen, met de beste poeperts + luier :9
:r

vrijdag 2 december 2011 @ 14:29:48 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105096445
Poepfest, met de volgende acts:

- De dunne drekkers
- 'Tot aan de kruin'
- Poep op je Hoofd
- De wind van voren
- Herenkoor Remspoor
pi_105096515
:')

[ Bericht 56% gewijzigd door Vlinder op 02-12-2011 15:22:49 ]
pi_105096540
_O-
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:33:02 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105096563
Het bewijsmateriaal zit al in de wasmachine.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:33:58 #164
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105096607

- 'De snottebellen'

Voor babies die tandjes krijgen :9
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:34:36 #165
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105096638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Aventura het volgende:
Het bewijsmateriaal zit al in de wasmachine.
Er komt vast wel nieuwe O-)
pi_105096956
Overal foto's van maken dames. Hoe ranziger hoe beter :P

Dit was Jelte's eerste doorlekactie. Eergister ^O^
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:45:12 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105096999
Go Jelte!
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:12:11 #168
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098001
Het topic is een feit *O* dan heb je de keuze om te klikken of niet (speciaal voor DJMO) :9
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:17:07 #169
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098151
En ik had natuurlijk kunnen weten dat het heel veel ONZ posters zou trekken :')
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:18:14 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098177
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:18:59 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098204
En die ouders maar zeggen:
"Nee, je mag niet op internet, veel te gevaarlijk, alleen als wij meekijken"

Right.
Arme kids.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_105098220
Wanneer moet een baby gericht gaan kijken? Jelte is vandaag 4 weken (off. 2 weken) en zijn oogjes schieten nog alle kanten op. Rienk keek ons toen allang aan.. Hij zal toch niet blind ofzo zijn?
pi_105098238
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Ja, boeiend zeg! :W
pi_105098274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Boeiend niet.
Compleet idioot en doorgeslagen wel.
Wat vind de vader ervan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_105098369
Zo. En wie van jullie heeft hem natuurlijk bewaard? :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:24:29 #176
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098379
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:26:20 #177
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098441
Nja, laten we dit topic niet volkakken over een topic poging van mijn kant die blijkbaar voor sommige mensen zo offensive is dat ze er niet mee kunnen leven.

Vlindur :*

En ik hoop dat we binnenkort SummerBreeze hier mogen verwelkomen :D
pi_105098523
Ik vond het een mooie traktatie van Danne hoor Faithz :)

magoe, iemand die het van het scherp kijken weet? :@
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:30:33 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Faithz het volgende:

[..]

En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?
Klopt helemaal.

vrijdag 2 december 2011 @ 15:31:12 #180
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098590
Oh overheen gelezen. Op Babybytes staat dat ze in de tweede maand meer gaan zien. Danne is nu 5 weken en ziet iets meer heb ik het idee. Ik gok nu een cm of 50 maar ik weet niet hoe scherp. En hij zit de tv wel op 3m afstand en het vuur in de kachel ook op dezelfde afstand maar dat is heel erg fel.

Zonlicht of fel daglicht haat ie echt. Consultatiebureau arts zei dat dit normaal is.
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:31:38 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098609
quote:

[..]

Boeiend? :D Jij bepaalt hier en nu even voor je kind hoe hij/zij voor z'n hele leven te zien is op internet.

pi_105098627
pff ontspan mens!
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:32:20 #183
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098628
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Dan zou ik nu maar met een stofkammetje door de rapley topics gaan :s)
pi_105098644
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Ik vind jou echt helemaal niet leuk, maar daar heb je waarschijnlijk SCHIJT aan :')
pi_105098658
:D :D
bv luiers fight!
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:34:09 #186
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098686
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
:D :D
bv luiers fight!
Dit is goeie teambuilding :D
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:34:46 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098707
Zo zo, dat OUDpubliek is écht op vooruit gegaan :{

vrijdag 2 december 2011 @ 15:35:37 #188
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098742
Nirak vreet ondertussen een zak Bugels leeg :9
pi_105098805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef Faithz het volgende:
Nirak vreet ondertussen een zak Bugels leeg :9
Moet je mijn luier straks zien :') Nag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen :D
Al is t maar om te bewijzen dat het OUD publiek erop vooruit is gegaan ;)
pi_105098814
:9~
\
lastiog typen met een zuiplap aan je tiet
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:38:45 #191
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105098860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
:9~
\
lastiog typen met een zuiplap aan je tiet
Heb je het mutsje nog besteld?
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:39:00 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105098873
quote:

[..]

Meen je dat nou?
Om de zoveel tijd breekt er een ohmijngodwemoetenanoniemwantinternet-manie uit, kinderen worden hier met de meest vreemde nicknames aangesproken, want oh wee... maar we gaan met droge ogen poepfoto's van ons kind op internet gooien?
Om zo 2 categorieen perverts in de kaart te spelen?

Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar dus echt de lol niet van in...
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:39:00 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098874
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Nirak het volgende:

[..]

Moet je mijn luier straks zien :') Nag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen :D
Al is t maar om te bewijzen dat het OUD publiek erop vooruit is gegaan ;)
Je spoort niet, echt.
Maar be my guest post vooral je luier.
De oude tubgirl zijn we op uit gekeken namelijk.

Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:40:25 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105098931
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Om de zoveel tijd breekt er een ohmijngodwemoetenanoniemwantinternet-manie uit, maar we gaan met droge ogen peopftoto's van ons kind op internet gooien?
Om zo 2 categorieen perverts in de kaart te spelen?

Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar dus echt de lol niet van in...
Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooid 8)7

vrijdag 2 december 2011 @ 15:41:52 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105098983
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooid 8)7
Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijn :X
pi_105099068
Jemig, ik laat een gele vlek zien. Geen blote kont ofzo. :')
En ik hoor niet bij de categorie die alles afkort ook he ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:46:17 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105099132
En nu ben ik heel benieuwd naar die foto, istie echt zo erg? :@
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105099134
Hoe is het inmiddels met de zieke kindertjes? Voelen ze zich al wat beter?

Net voor t laatst bij fysio geweest *O* nog wat goede tips en oefeningen mee gekregen dus ik kan er weer tegen :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:46:25 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105099140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Jemig, ik laat een gele vlek zien. Geen blote kont ofzo. :')
En ik hoor niet bij de categorie die alles afkort ook he ;)
Heb je de Op gelezen van het topic dat dicht is? Dat vroeg om hele andere dingen.
Het is toch niet gek dat er vraagtekens bij gesteld worden?
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:47:23 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105099170
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijn :X
Internet beperkt zich niet tot familie en kennissen, daar circuleren de kiekjes namelijk onder, maar komop, internet.
Hebben jullie énig idee hoeveel views FOK! dagelijks trekt?
Enig idee hoe snel dit rondgaat? :D

vrijdag 2 december 2011 @ 15:48:04 #201
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099194
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je de Op gelezen van het topic dat dicht is? Dat vroeg om hele andere dingen.
Het is toch niet gek dat er vraagtekens bij gesteld worden?
Dit snap ik niet helemaal :) Maar ik zal je dit via PM vragen.
pi_105099196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Hij staat toch nog bij de gesloten topics of niet?
De foto zelf was niet zo erg, maar ik ben niet bepaald gecharmeerd van het idee. Maar goed, das persoonlijk.

En mijn kinderen poepen niet :7
:)
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:48:40 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105099211
quote:
Poepfest, de foto's en details:
Laten we zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat dit ooit gewaardeerd gaat worden..
Niet door FOK! niet door jullie kinderen.

vrijdag 2 december 2011 @ 15:48:58 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105099219
O wacht, ik had dat andere topic nog niet meegekregen... :')

Ik vind hier wel iets van. Ik vind het oprecht jammer dat je als ouder rekening moet houden met de perversiteit van anderen. Helaas is dat echter wel de realiteit momenteel... Ikzelf zal ook niet makkelijk lullige foto's van Willem het net opgooien, die bewaar ik wel als chantagemateriaal voor als ie wat ouder is :+

edit: foto is al verdwenen overigens, dus ik kan niet meer over bewuste foto oordelen ;)
pi_105099254
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef flugeltje het volgende:

Ik vind hier wel iets van. Ik vind het oprecht jammer dat je als ouder rekening moet houden met de perversiteit van anderen. Helaas is dat echter wel de realiteit momenteel... Ikzelf zal ook niet makkelijk lullige foto's van Willem het net opgooien, die bewaar ik wel als chantagemateriaal voor als ie wat ouder is :+
voor als ie zn diploma op moet halen op de middelbare school en je mag als ouder een leuke foto insturen? >:) :+
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:50:16 #206
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099255
quote:

Doet het altijd goed op de bruiloft later ;)
pi_105099258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hij staat toch nog bij de gesloten topics of niet?
De foto zelf was niet zo erg, maar ik ben niet bepaald gecharmeerd van het idee. Maar goed, das persoonlijk.

En mijn kinderen poepen niet :7
:D
Mijne wel, maar heb nooit de behoefte er foto's van te maken. Snap t topic ook nier helemaal eigenlijk
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:51:01 #208
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099275
quote:

edit: foto is al verdwenen overigens, dus ik kan niet meer over bewuste foto oordelen ;)
Nirak heeft hem al eerder gepost.. dus onze kleine met een bruine vlek in zijn luier, romper, broek en de handdoek eronder :')

Geen bloot, behalve zijn rug.
pi_105099283
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

:D
Mijne wel, maar heb nooit de behoefte er foto's van te maken. Snap t topic ook nier helemaal eigenlijk
misschien wacht ze wel gewoon tot ik de camera tevoorschijn haal, poepen ze daarom allebei niet :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:51:12 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105099284
Ik heb vaak alleen behoefte om foto's te maken van de gezichten van mensen die hem verschonen :P
pi_105099286
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een fantastische foto! w/
pi_105099300
quote:
Het was de foto die ik laatst op twitter had. de 'shit' foto. gewoon een gele vlek in de broek. Geen piemel, geen bilnaad niks niets spannends :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:52:01 #213
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vaak alleen behoefte om foto's te maken van de gezichten van mensen die hem verschonen :P
Wij hebben nooit vrijwilligers, ik weet niet hoe dat komt.
pi_105099314
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

misschien wacht ze wel gewoon tot ik de camera tevoorschijn haal, poepen ze daarom allebei niet :D
:D dat zal t zijn *lol*
pi_105099388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer moet een baby gericht gaan kijken? Jelte is vandaag 4 weken (off. 2 weken) en zijn oogjes schieten nog alle kanten op. Rienk keek ons toen allang aan.. Hij zal toch niet blind ofzo zijn?
Bij de 2-maanden check op het CB bekeken ze of J. met zijn ogen een object kan volgen, om te controleren of hij goed zag (en niet alleen lichtbronnen). Hij deed dat nog niet zo goed (was steeds afgeleid). Toen zeiden ze: volgende keer weer checken. Kortom: zo tussen de 2 en 3 maanden zou hij met zijn ogen iets moeten kunnen volgen dat geen licht geeft.
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:55:10 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105099402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef Faithz het volgende:

[..]

Nirak heeft hem al eerder gepost.. dus onze kleine met een bruine vlek in zijn luier, romper, broek en de handdoek eronder :')

Geen bloot, behalve zijn rug.
Dat is op zich ook helemaal geen halszaak, als jij zo'n foto wil posten, prima! Maar een apart topic, met zo'n TT, is echt vragen om problemen.

Anyway, storm is al weer voorbij geloof ik.
Tijd voor een boodschap. :)

Oh, en Aventura, wat een heerlijk ventje! O+
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 15:58:19 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105099499
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is op zich ook helemaal geen halszaak, als jij zo'n foto wil posten, prima! Maar een apart topic, met zo'n TT, is echt vragen om problemen.
Serieus, denken jullie écht dat je kind dít tof gaat vinden als ie groot is? Hmm?
We krijgen nu al dagelijks stapels mails van users die ondoordachte zaken hebben gepost en er last van hebben.
En nu bepaal je a;s ouder wel even hoe je met de privacy van je kind omgaat?
Dit is geen strandfoto met emmertje en schepje hè.

vrijdag 2 december 2011 @ 15:58:28 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105099506
Geheel ontopic...

Hoe zal deze knul er later over denken? :D

http://bd.nl/polopoly_fs/(...)sterA3%20%282%29.pdf

Deze werd serieus net op het BD geplaatst, alsof de duvel er mee speelt :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:58:34 #219
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099510
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, dat was natuurlijk ook niet zo handig. Maar aangezien mijn IQ hoger is dan dat van een ei kijk ik nooit in ONZ of in KLB en dan vergeet je eigenlijk ook dat het bestaat op fok :')

Maar ik vind het jammer dat ik dan op deze manier afschilderd moet worden door yvonne. Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat de discussie verder gaat in dit topic terwijl we hier aandacht moeten hebben voor andere dingen. Ik babbel graag nog met je verder via PM.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:00:26 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105099577
Je vergeet nog de mensen die dat héél geil vinden, poepende babies. Ja ik verzin het niet hoor. Maar die zijn er. Dus los van Onz of klb weet je gewoon niet wat er met die foto's gebeurd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:01:27 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105099607
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:51 schreef sverbern het volgende:

[..]

Wat een fantastische foto! w/
Dankje! Over foto's, ik fotografeer meestal als hij er leuk/goed uitziet, bv met een mooie outfit. Bij ongelukjes is het mijn prioriteit om e.e.a. op te ruimen ;) Ik snap de adminactie ook wel; het gaat ook m de context. Trek tergelijke foto's los uit de gebruikelijke omgeving (een draadje over pasgeboren baby's waarin het zo nu en dan -onvermijdelijkerwijs- over poepongelukjes gaat) en het gaat een eigen leven leiden. De manier waarop vind ik iets minder charmant.

Thanks Be!
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:01:31 #222
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099610
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef flugeltje het volgende:
Geheel ontopic...

Hoe zal deze knul er later over denken? :D

http://bd.nl/polopoly_fs/(...)sterA3%20%282%29.pdf

Deze werd serieus net op het BD geplaatst, alsof de duvel er mee speelt :')
:D Ik lag onder de tafel :')

En dit exemplaar heeft al een aardig zelfbewustzijn ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:02:28 #223
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Je vergeet nog de mensen die dat héél geil vinden, poepende babies. Ja ik verzin het niet hoor. Maar die zijn er. Dus los van Onz of klb weet je gewoon niet wat er met die foto's gebeurd.
Dan kunnen we beter helemaal geen foto's meer plaatsen want er zijn ook zieke geesten die aangeklede babies geil vinden.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:02:55 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105099644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja maar hou je dat niet altijd? Wie zegt mij dat iemand niet een 'gewone' foto van Willem geil vind? Ik wil eigenlijk niet bij elke foto na hoeven denken of een ander er geen sexuele aanstoot aan neemt. Ik wil zelf zo niet aan m'n kind denken... Ik weet heus wel dat ik er rekening mee moet houden, maar ik baal er wel enorm van... Het haalt een beetje de spontaniteit weg... Ik krijg niet goed uitgelegd wat ik bedoel merk ik, maar het doet me wel wat....
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:04:01 #225
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099672
Mja Fluugs er zijn heel veel dingen in deze wereld die we niet weg kunnen nemen. Ik snap wat je bedoeld.

Anyways, hoe is het met Pietertje? Kan ie al zwemmen? :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:05:52 #226
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105099728
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ja maar hou je dat niet altijd? Wie zegt mij dat iemand niet een 'gewone' foto van Willem geil vind? Ik wil eigenlijk niet bij elke foto na hoeven denken of een ander er geen sexuele aanstoot aan neemt. Ik wil zelf zo niet aan m'n kind denken... Ik weet heus wel dat ik er rekening mee moet houden, maar ik baal er wel enorm van... Het haalt een beetje de spontaniteit weg... Ik krijg niet goed uitgelegd wat ik bedoel merk ik, maar het doet me wel wat....
Snap je het verschil tussen een normale babyfoto en een poepfoto echt niet?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:06:11 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105099738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zou ze wel gewoon posten als je de behoefte voelt, maar niet in een topic met een soort uithangbord/lichtgevende pijl titel.

en natuurlijk, 'ze' kunnen ook in de bosjes gaan liggen en dan een foto maken. Maar je kan ook de kat op het spek binden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105099756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:54 schreef sverbern het volgende:

[..]

Bij de 2-maanden check op het CB bekeken ze of J. met zijn ogen een object kan volgen, om te controleren of hij goed zag (en niet alleen lichtbronnen). Hij deed dat nog niet zo goed (was steeds afgeleid). Toen zeiden ze: volgende keer weer checken. Kortom: zo tussen de 2 en 3 maanden zou hij met zijn ogen iets moeten kunnen volgen dat geen licht geeft.
Ah dank je. Dat was ik van Rienk alweer vergeten :)
Hij kijkt wel 'in de buurt' maar nog niet recht aan. Ben ik niet gewend ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:07:42 #229
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ah dank je. Dat was ik van Rienk alweer vergeten :)
Hij kijkt wel 'in de buurt' maar nog niet recht aan. Ben ik niet gewend ;)
Sinds gisteren volgt Danne wel mijn handen echt heel duidelijk. En zijn mobiel ook.
Hij is nu 5 weken plus 2 dagen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:08:46 #230
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099827
Oh en Susie: Op de kop af 5 weken en 1 dag en meneer lachte inderdaad voor het eerst :D Nog wel heel erg voorzichtig maar zeker met open mond tijdens het spelen!
pi_105099908
Is Danne maar een weekje ouder? O+

Jelte lach ook wel, nog niet bewust hoor, maar dan zo'n heerlijke n00b grijns en soms hikt hij er ook nog bij :') :D O+
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:12:10 #232
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105099930
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Is Danne maar een weekje ouder? O+

Jelte lach ook wel, nog niet bewust hoor, maar dan zo'n heerlijke n00b grijns en soms hikt hij er ook nog bij :') :D O+
Ik weet nog dat ik blij was dat jij niet voordrong :') Maar jij had al een datum toch?
pi_105099986
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Faithz het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik blij was dat jij niet voordrong :') Maar jij had al een datum toch?
_O- _O-

18e uitgerekend, 3 november inleiden :Y
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:15:23 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100017
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Snap je het verschil tussen een normale babyfoto en een poepfoto echt niet?
Djeez doe effe normaal zeg, tuurlijk snap ik dat verschil. Ik trok de discussie alleen wat breder omdat ik het zo'n lastig onderwerp vind om mee om te gaan...

Ik geef ook niet voor niets aan dat ik WEET dat ik er rekening mee moet houden, maar er wel van baal...
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:18:06 #235
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105100107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Djeez doe effe normaal zeg, tuurlijk snap ik dat verschil. Ik trok de discussie alleen wat breder omdat ik het zo'n lastig onderwerp vind om mee om te gaan...

Ik geef ook niet voor niets aan dat ik WEET dat ik er rekening mee moet houden, maar er wel van baal...
Je kunt jezelf een beetje troosten door te bedenken wat je met iemand zou doen (en waar je het lijk het beste kunt dumpen) wanneer iemand je kids ooit met een vinger aanraakt.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:18:07 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100108
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik zou ze wel gewoon posten als je de behoefte voelt, maar niet in een topic met een soort uithangbord/lichtgevende pijl titel.

en natuurlijk, 'ze' kunnen ook in de bosjes gaan liggen en dan een foto maken. Maar je kan ook de kat op het spek binden.
Nee dat sowieso, voor je het weet wordt tubgirl vervangen door een foto van je kind...

Ik blijf het een lastig onderwerp vinden, een naaktfoto van je kind op een taart als ie 21 wordt is 'humor', maar diezelfde foto op internet kan ineens kinderporno worden... Zieke zieke wereld...
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:19:57 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105100171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nee dat sowieso, voor je het weet wordt tubgirl vervangen door een foto van je kind...

Ik blijf het een lastig onderwerp vinden, een naaktfoto van je kind op een taart als ie 21 wordt is 'humor', maar diezelfde foto op internet kan ineens kinderporno worden... Zieke zieke wereld...
ja, omdat die taart niet verder komt dan je gezin, en daarna weer 'verdwijnt' foto's op internet blijven gewoon staan. Altijd. En het zijn gewoon potentiele volwassenen hè, met een schaamfase in de puberteit, en klasgenoten die ook gewoon op Fok! zitten. Het is wellicht een ver van je bed show, maar zo is het gewoon wel.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:20:30 #238
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105100188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ík moet normaal doen?
Bepaalde foto's hoor je gewoon niet op internet te plaatsen.
Zoals yvonne al zei: je kind zal daar over een paar jaar echt niet blij mee zijn.
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 16:23:51 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105100291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Laat nou even het woord kinderporno weg.
Dan blijft over dat er een foto van je kind onder de stront door z'n moeder geplaatst is.
Jij als moeder gaat dus blijkbaar over de privacy van je kind?
Jouw kind wil als ie groot is niet herkenbaar op internet, maar helaas, z'n ouders dachten daar anders over.
Ik vind dat je daar als ouder 2011 best eens over mag denken.

vrijdag 2 december 2011 @ 16:24:13 #240
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100306
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ík moet normaal doen?
Bepaalde foto's hoor je gewoon niet op internet te plaatsen.
Zoals yvonne al zei: je kind zal daar over een paar jaar echt niet blij mee zijn.
En hoe kom jij er dan in hemelsnaam bij dat ik zulke foto's van mijn kind op internet plaats :D

Ik zei dat je normaal moest doen ivm je suggestieve PI...
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 16:26:51 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105100385
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En hoe kom jij er dan in hemelsnaam bij dat ik zulke foto's van mijn kind op internet plaats :D

En de 'jij' in m'n post ben jij natuurlijk niet hè ;)
Figure of speech.

vrijdag 2 december 2011 @ 16:27:26 #242
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105100398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat was een passende PI, omdat ik het een bizarre uitspraak vond.

En ik had het erover dat jij het plaatsen van zulke foto's blijkbaar wel normaal vindt. Wat dus iets anders is dan beweren dat jij zulke foto's ook daadwerkelijk plaatst.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:28:26 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100431
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Laat nou even het woord kinderporno weg.
Dan blijft over dat er een foto van je kind onder de stront door z'n moeder geplaatst is.
Jij als moeder gaat dus blijkbaar over de privacy van je kind?
Jouw kind wil als ie groot is niet herkenbaar op internet, maar helaas, z'n ouders dachten daar anders over.
Ik vind dat je daar als ouder 2011 best eens over mag denken.
Ik trok de discussie effe wat breder omdat het wel iets is waar ik mee worstel ;)

Die poepfoto's plaats ik zelf ook niet, sterker nog ik maak ze niet eens... Mijn kind doet zoiets namelijk niet :+

Overigens lastig om te bepalen wat hij zelf later vervelend gaat vinden. Het is zo koffiedik kijken, ik bedoel als ik de foto's zie die m'n tantezeggertjes af en toe online gooien kan ik mezelf niet voorstellen dat ik het zelf ooit erger kan maken dan dat :')

Dit vind ik nou trouwens wel eens een mooi onderwerp voor een topic... Tot hoe ver moet je doordenken als ouder? Het is iets waar je vroeger in de opvoeding helemaal niets mee van doen had. De nieuwe ouder heeft het maar moeilijk wat dat betreft. Monitor je bijvoorbeeld ook wat je puber op hyves/facebook slingert?
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 16:31:06 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105100520
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

. Monitor je bijvoorbeeld ook wat je puber op hyves/facebook slingert?
Dat zou ik maar doen ja.
Nogmaals, je wilt niet weten hoeveel mails we krijgen per dag over dit soort zaken.

vrijdag 2 december 2011 @ 16:32:14 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105100565
Euh, ja, ik wel. Sterker, ik heb gister het wachtwoord van mijn zoon gewijzigd in iets wat hij (nog) niet weet omdat hij elders aan het inloggen was, en zo een vriendje door een fout zijn wachtwoord zag. Vriendje had zijn Hyvesgame leeggehaald. :') Ook voegde hij mensen toe die hij niet kende bij een ander spel. Tja, ze hoeven niet bang te worden, wel bewust van de gevaren en de risico's.

Maar is inderdaad off topic hier :@
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:32:37 #246
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105100577
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Monitor je bijvoorbeeld ook wat je puber op hyves/facebook slingert?
Ik zou alles monitoren al was het maar om te voorkomen dat er een date wordt geregeld met een pedo.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:34:15 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100633
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat was een passende PI, omdat ik het een bizarre uitspraak vond.

En ik had het erover dat jij het plaatsen van zulke foto's blijkbaar wel normaal vindt. Wat dus iets anders is dan beweren dat jij zulke foto's ook daadwerkelijk plaatst.
Ik bedoel niet dat ik het plaatsen van dat soort foto's normaal vind. Ik bedoel dat ik het verdomd jammer vind dat we in zo'n zieke maatschappij leven dat het gewoon niet kan omdat je niet weet wie er met zo'n foto aan de haal gaat en dat het daarnaast verdomd lastig is als hedendaagse ouder om goed om te gaan met de privacy van je kind. Dat is een worsteling die ik, iemand die zelf op internet leeft en daarin ook absoluut niet naief is toch doormaakt...

Net zoals je jezelf als ouder ook ooit bezig moet gaan houden met drank en middelengebruik van je kind... Als is dat laatste hier thuis wel uit en te na besproken :+
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:34:18 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_105100635
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, ja, ik wel. Sterker, ik heb gister het wachtwoord van mijn zoon gewijzigd in iets wat hij (nog) niet weet omdat hij elders aan het inloggen was, en zo een vriendje door een fout zijn wachtwoord zag. Vriendje had zijn Hyvesgame leeggehaald. :') Ook voegde hij mensen toe die hij niet kende bij een ander spel. Tja, ze hoeven niet bang te worden, wel bewust van de gevaren en de risico's.

Fijn vriendje ook :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 16:37:57 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105100753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Vriendjes weten meestal ook niet beter, en hierin zit meteen het antwoord aan Flugel, ik denk dat internet meegenomen moet worden in je opvoeding en dat ouders zich bewust moeten worden hoe ze met de privacy van hun kind omgaan. Ongevraagd,, het kind heeft geen keuze, maar wordt er straks wel mee geconfronteerd.

vrijdag 2 december 2011 @ 16:38:43 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105100773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, echt wel. maar zijn broer had alles alweer teruggestuurd, maar ik ga nog wel even met diens moeder in overleg.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:38:52 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100780
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zou ik maar doen ja.
Nogmaals, je wilt niet weten hoeveel mails we krijgen per dag over dit soort zaken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef Faithz het volgende:

[..]

Ik zou alles monitoren al was het maar om te voorkomen dat er een date wordt geregeld met een pedo.
Niet meer voor dit topic hoor, maar ik vind het dus lastig om te bepalen hoe ver je daarin gaat... Vandaar m'n interesse in het onderwerp. ;) Misschien binnenkort als ik een mooie OP in elkaar weet te knutselen maar eens een topic over openen. In hoevere kun en mag je als ouder je kind op internet beschermen.... En wat houdt die bescherming dan in...
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 16:40:25 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105100824
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Niet meer voor dit topic hoor, maar ik vind het dus lastig om te bepalen hoe ver je daarin gaat... Vandaar m'n interesse in het onderwerp. ;) Misschien binnenkort als ik een mooie OP in elkaar weet te knutselen maar eens een topic over openen. In hoevere kun en mag je als ouder je kind op internet beschermen....
En in hoeverre je als ouder de privacy van je kind mag schenden :+

Wel me het linkje sturen hè :+

vrijdag 2 december 2011 @ 16:40:54 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100842
En vrees niet, ik zal m'n OP niet starten met een poepfoto :')

sorry Faithz, effe plaagstootje :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:42:09 #254
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105100879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:40 schreef flugeltje het volgende:
En vrees niet, ik zal m'n OP niet starten met een poepfoto :')

sorry Faithz, effe plaagstootje :*
;(
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:43:17 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100913
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:42 schreef Faithz het volgende:

[..]

;(
* om zich heen kijkt... geen Nirak ziet en Faithz effe tongslobber geeft

Al over :*
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:44:12 #256
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105100953
Natuuuuuuuurrrlijk. Ik hou wel van zwangere vrouwen :9
SPOILER
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:44:45 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105100969
O en dames, sorry voor het ongemak. Ik verlaat dit topic weer en kom over een maandje of 4 pas terug met m'n volgende poepende koter... :*
pi_105100999
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:44 schreef Faithz het volgende:
Natuuuuuuuurrrlijk. Ik hou wel van zwangere vrouwen :9
SPOILER
Zwangere vrouwen met poepluiers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:46:38 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105101040
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zwangere vrouwen met poepluiers.
Tenalady ook goed? :')
pi_105101061
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Tenalady ook goed? :')
Heerlijk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105101749
Is de storm al weer gaan liggen?!
Dan gooi ik er eens een foto in van mijn stoere knul :7
SPOILER
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:08:16 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105101818
Late reactie:
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Serieus, denken jullie écht dat je kind dít tof gaat vinden als ie groot is? Hmm?
We krijgen nu al dagelijks stapels mails van users die ondoordachte zaken hebben gepost en er last van hebben.
En nu bepaal je a;s ouder wel even hoe je met de privacy van je kind omgaat?
Dit is geen strandfoto met emmertje en schepje hè.
Nee, maar dat is iets dat zij voor zichzelf uit moeten maken. Ik vind dat mijn grens ligt bij het aangeven dat ik het niet vind kunnen, maar het zijn volwassenen hoor. En ja... als mensen mij om een edit vragen doe ik dat dus ook niet snel. Bezit eer ge begint...

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef Faithz het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, dat was natuurlijk ook niet zo handig. Maar aangezien mijn IQ hoger is dan dat van een ei kijk ik nooit in ONZ of in KLB en dan vergeet je eigenlijk ook dat het bestaat op fok :')

Maar ik vind het jammer dat ik dan op deze manier afschilderd moet wordt door Yvonne. Wat ik eigenlijk nog erger vind is dat de discussie verder gaat in dit topic terwijl we hier aandacht moeten hebben voor andere dingen. Ik babbel graag nog met je verder via PM.
Zo'n discussie kan toch prima een keer in dit topic? Lijkt me niet minder ontopic dan eet of slaap of speeldingen.
Ik vind het niet nodig alles in PM te bespreken, zeker niet als meerdere mensen zich in het gesprek mengen.
pi_105101847
Rowan word morgenochtend om 10 uur geopereerd want de ok was vol.
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:17:19 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105102128
Hopelijk knapt hij dan snel weer op. :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:43:13 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105102892
Liedje, wat een lieverd!

Ik heb voorspelende gaven Faithz! Leuk he? Dat lachen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:00:30 #266
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105103428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:43 schreef Susie het volgende:
Liedje, wat een lieverd!

Ik heb voorspelende gaven Faithz! Leuk he? Dat lachen?
Heerlijk O+

wanneer gaan ze nou trouwen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:10:35 #267
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105103816
Over 20 jaar? ;)
pi_105104734
Ik kom hier nu toch maar eens om het hoekje kijken. Foto's zijn altijd leuk dacht ik, dus hier maar meteen eentje van ons kleine trollebolletje Marieke.

vrijdag 2 december 2011 @ 18:46:57 #269
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105105519
Heerlijk SB, wat een pláátje!!

Gaat het allemaal weer een beetje?
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:48:10 #270
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105105567
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Susie het volgende:
Over 20 jaar? ;)
Afgesproken :Y

Alhoewel, Marieke maakt ook kans...
pi_105107088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:46 schreef Faithz het volgende:
Heerlijk SB, wat een pláátje!!

Gaat het allemaal weer een beetje?
Dank je. En op de vraag of het weer een beetje gaat had ik een heel la.g antwoord staan, maar dat past niet in dit topic.

Daarom maar kort, ja, ik denk dat het allemaal weer goed gaat, zowel geestelijk als lichamelijk.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:19:42 #272
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105107207
Inmiddels past alles in dit topic ;)

Maar fijn dat het beter gaat. Lekker genieten!
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:02:54 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105112213
Daar was ik na het zien van de foto al bang voor Faithz!
Wat een mooierd SB!
pi_105112734
SB welkom en wat heb je daar een mooi meisje!

Verder dacht veel bij te moeten lezen en ik heb vreselijk gelachen en beslten er verder niets over te zeggen.

Sarah is nog steeds snipverkouden en het lijkt maar niet minder te worden als het na het weekend nog zo is toch maar even naar de HA. Ze hoest nu ook flink en dat doet haar duidelijk pijn. Ze is wel flink sneu!

Beterschap voor alle andere zieke kindjes.
pi_105127021
Mijn kleine meneertje blijft me elke dag verbazen. Gister heeft hij uiteindelijk toch ontdekt hoe hij van rug naar buik kan rollen *O* Ook had tie weer wat nieuws tijdens het verschonen; op zijn tenen sabbelen. En heeft hij een paar minuten in zijn triptrap bij ons aan tafel gezeten tijdens het eten, hij vond het geweldig! *O* *O*

SB wat een mooie dame heb je gebakken.
MP arme Sarah, beterschap
Meissie sterkte zo meteen!
pi_105127345
Was het nou Joris of Floris, nou in ieder geval wat goed rollen en zitten in de tripptrapp, wat worden ze daar groot van he!

Sarah heeft echt een prutnacht gehad en is sinds ze wakker is alleen maar aan het piepen en jammeren.. Ik denk tanden (nog steeds), maar er is nog steeds niets te zien. Maar de billen beginnen nu echt rood en bijna open te raken en vannacht na para en dentinox sliep ze wel weer wat. Maar ik ben haar nu wel een beetje zat met haar gejammer en gemopper, pffff
pi_105127590
SB :W
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:58:24 #278
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_105127896
Altijd leuk, foto's! O+

Wat een prachtige meid SB!

Hebben jullie dit ook? :P
Ik ben altijd tegen uithuwelijken geweest, maar ik merk dat elke keer als ik een jongensbaby zie, ik hem gelijk op mijn lijstje zet als mogelijke partner voor Larissa :')

Tussen madam Larissa en mij gaat het steeds kleine beetjes beter. Er zit een hoop temperament in, maar de kinderarts heeft ook gezegd dat ze overgevoelig is voor prikkels.

Daarbij merk ik als ik google, dat er een verband is tussen die overgevoeligheid, en eczeem. Iemand hier ook ervaring daarmee? Larissa heeft ook constitutioneel eczeem namelijk.

We zijn begonnen met een schemaatje, en de slaapjes en het drinken gaan sindsdien best goed eigenlijk! 's Nachts wordt ze wel juist vaker wakker, maar dat is ook gewenning voor haar denk ik.

Binnenkort een afspraak bij de kinderfysio & kinderpsycholoog in het ziekenhuis, ik hoop dat we dan weer een beetje meer te weten komen over Larissa ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_105129700
Bitterend :w

MP, jammer dat je meisje zo aan het pruttelen is. Hoop dat het snel beter gaat.

Hier zitten we wéér in het ziekenhuis. Toen uk gisteren ontslagen werd drukten ze me op het hart dat ik moest bellen als de situatie veranderde. Dus toen ik vanmorgen wakker werd met hele dikke handen en voeten, koorts en huiduitslag heb ik maar gebeld. Ik moest meteen langskomen. Dat dus maar gedaan en nu zit ik al sinds half 11 op de verloskamers. Net zoals de voorgaande dagen weten de artsen echt niet wat ik mankeer. De enige reden om me te houden is de koorts: 39,5 bij binnenkomst.

Zojuist had ik nog 'maar' 38,1 dus nu houden ze me TOT 2 uur ter observatie.
Waarom mag ik nou niet gewoon genieten van mijn prille gezinnetje?
pi_105129822
Summerbreeze, wat enorm vervelend! Hoop dat je snel beter en wel naar huis mag en kunt gaan genieten!
pi_105129932
SB; wat vervelend zeg! Begrijp uit je posts dat het sinds de bevalling niet echt voorspoedig gaat. Hoop dat het snel de goede kant op gaat en je eindelijk kunt gaan genieten!
pi_105130140
SB wat rot zeg!! een zware bevalling en dan dit erachter aan -O- ik hoop dat ze goed onderzoeken wat er aan de hand is :*
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:03:02 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105130334
Ah, verdorie SB, wat kut! Hoop dat je snel er weer vanaf bent en idd kan gaan genieten van je mooie meis! :*
pi_105130705
SB wat kut zeg dat je niet gewoon mag genieten van je gezinnetje -O- veel beterschap! :*
pi_105131057
SB :*
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:32:44 #286
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_105131232
SB, wat naar... :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_105131443
Sb bah wat naar dat het niet goed met je gaat en niet van je prille gezin kunt genieten
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:46:57 #288
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_105131696
He gets SummerBreeze :(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_105131714
SB veel sterkte!
Hier is Alles goed gegaan, Rowan word nu rustig wakker en mag vanavond rond een uur of 11 ze 1ste flesje moedermelk.
pi_105131781
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:47 schreef meissie1595 het volgende:
SB veel sterkte!
Hier is Alles goed gegaan, Rowan word nu rustig wakker en mag vanavond rond een uur of 11 ze 1ste flesje moedermelk.
wat fijn! :)
pi_105132163
Meissie; fijn dat alles goed is gegaan!
pi_105132810
mooi zo meissie :Y

ik heb een heeeel nieuwsgierige ukkie! bijna de hele dag de ogen open en ons volgen en overal naar kijken O+
pi_105133773
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:28 schreef bitterend het volgende:
mooi zo meissie :Y

ik heb een heeeel nieuwsgierige ukkie! bijna de hele dag de ogen open en ons volgen en overal naar kijken O+
Gezellig! Die van mij slaapt alleen maar, ook schattig.
pi_105134328
pi_105134571
Wat fijn om te lezen meissie.

Ik bene weer thuis. ze konden wederom geen diagnose stellen. Ik moet de boel dis weer in de gaten gaan houden.

En poezebeest, het is idd niet allemaal gegaan zoals gedacht. Sinds de geboorte van de kleine ben ik maar 2 dagen thuis geweest, de rest in het ziekenhuis. Afgelopen week ivm een niersteen (wisten ze me vandaag tussen neus en lippen door erven te melden.) En vandaag dan door de opgezette handen en voeten , koorts en uitslag. We gaan er van uit dat het grote genieten nu kan beginnen
pi_105136011
Bitterend O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:34:32 #297
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105136333
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat fijn om te lezen meissie.

Ik bene weer thuis. ze konden wederom geen diagnose stellen. Ik moet de boel dis weer in de gaten gaan houden.

En poezebeest, het is idd niet allemaal gegaan zoals gedacht. Sinds de geboorte van de kleine ben ik maar 2 dagen thuis geweest, de rest in het ziekenhuis. Afgelopen week ivm een niersteen (wisten ze me vandaag tussen neus en lippen door erven te melden.) En vandaag dan door de opgezette handen en voeten , koorts en uitslag. We gaan er van uit dat het grote genieten nu kan beginnen
Ik hoop het van harte voor je SB :) Het is je in elk geval gegund! Fijn dat je weer thuis bent.
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:34:53 #298
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_105136343
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef Jipster het volgende:
Bitterend O+
Dit dus :D O+ O+ O+ O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:44:50 #299
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_105136633
Waarom zijn die kinderen toch altijd zo lelijk?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 16:53:28 #300
5428 crew  miss_sly
pi_105136874
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef static het volgende:
Waarom zijn die kinderen toch altijd zo lelijk?
zodat ze kunnen opgroeien tot net zo'n prachtexemplaar als jij, natuurlijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105137851
Genoeg geweest, stelletje kleuters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')