onze ukkie slaapt snachts alleen op mij...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Nirak het volgende:
En Danne ligt weer in z'n eigen bedje (hij slaapt beneden in de box veel te onrustig), het gaat vandaag verbazingwekkend goed
Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje...quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef bitterend het volgende:
hier ook een frummel op mijn buik![]()
ze wil nergens andershet verzacht wel het feit dat ik haar in mijn buik zo mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik voelde de eerste 2 weken heel vaak aan Lientje dr billen. Ze lag in de buik met haar billen bovenin en rug aan de buitenkant van mijn buik. Dus ik voelde wekenlang dat kontje als ik mijn hand op mijn buik legde. Die buik kon me gestolen worden, die was zo huge, maar dat kontje...
Nog 2 dagen, dan doet Danne het ookquote:Op woensdag 30 november 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
Ohh, Anouk lacht al
dat is wat anders dan de grimasjes die ik per ongeluk krijg, wat leuk!
Achgutquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Net spuugte ze gal. Dus ORS gegeven maar dat kwam ook retour. Ze ziet ook erg witjes. Ik denk dat ze toch maar een paracetamol krijgt en als het morgen niet beter is gaan we even langs de HA.
dat iddquote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef DJMO het volgende:
hoeveel voedingen per dag geef je TJ? Kan het niet gewoon honger zijn? anderhalve week = ca tien dagen en dat kunnen regeldagen zijn. Wat gebeurt er als je hem vaker aanlegt?
waarschijnlijk krijg thij van kunstvoeding juist nog meer krampjes joh, bij het zuigen aan een fles nemen ze meer lucht mee dan bij BV.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef TimeJumper het volgende:
Hallo , hier is Rayen geboren op 19 november, maar hij heeft nu al last van krampen na de borstvoeding is dat normaal zo vroeg.?
Hij is dan pas anderhalve week oud.
Ik geef hem nu infacol voor de voeding, maar hij blijft toch iets last houden.
Normaal drinkt hij zo'n 15 minuten aan 1 borst...maar nu is dit maar een minuut of 10
Gisteren ook een aantal voedingen van 10 minuten.
En verschrikkelijk huilen na iedere voeding of een half uur of uur daarna.
De borstvoediing ging eerst vlekkeloos maar ik begin nu toch te twijfelen om naar kunstvoeding dan over te stappen.
de eerste twee heb ik net gehad. eerste was nog wat stevig / hard. tweede ging al soepeler en zat een stuk vollerquote:Op donderdag 1 december 2011 07:52 schreef J-net het volgende:
Kiran heeft vrijdagavond ook idd gegild van poep die dwars zat, pcm gegeven in hoop at het het poepen zou stimuleren door er iets in te doen en ook pijn wat zou verminderen. Volgende dag 4 luiers gehad
Hier hetzelfde. Gisteren is de kinderfysio geweest en we moeten J. vooral stimuleren recht naar voren te kijken. Hij is wel een beetje afgeplat aan de rechterkant van het op rechts slapen, terwijl hij in de wipstoel vooral naar links kijkt. Gaat die afplatting eigenlijk vanzelf weer weg?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Ik weet dat het na een behandeling meestal eerst slechter gaat, maar ti's toch weer even slikken als dat gebeurd.
We gebruiken geen zijliggingskussen, inmiddels ligt ze dus alweer ook de andere kant op, anders was het misschien wel een goede optie geweest.
Het was ook niet een echte voorkeurshouding, maar rechtuit kijken kan ze niet, daarom kiest ze een kant en dat was de minst pijnlijke en dat was rechts. Ze heeft rechts nu los gemaakt en dat merk je dus gelijk. Ze is ook fysio, ze vond oefeningen niet nodig. De scheefgroei was niet van dusdanige zorgelijke staat, meer beginnend. Ik zal het de volgende afspraak nog wel een keertje aan haar vragen.
Ze ligt ook sinds gistermiddag ook weer met gemak op links (zo bizar om dat te zien, wekenlang probeer je alles om haar die kant op te laten liggen. Zelfs in haar slaap draaide ze haar hoofdje weer om. 1 behandeling en gelijk kan ze het weer).
Heb over 2 weken weer een afspraak.
Naar voren kijken gaat nog steeds moeilijk. We moesten haar wel stimuleren naar voren te kijken dus ik leg haar nu meerdere keren per dag onder de mobiel met een liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |