Och wat naar, f_r. Er is niets wat ze voor haar kunnen doen? Heeft je meisje er erg last van?
De kindjes hier zijn ook ziek. Lena was gister net een dood vogeltje, zo zielig. Als je haar op de bank zette zakte ze wat opzij om met haar hoofdje tegen het kussen te rusten. Ze wou alleen maar tegen ons aan liggen. Ze viel zelfs weer eens bij me in slaap:
![IMG_1177.JPG]()
Ik merk dat ik hier weinig post en weinig gepost heb ook, het afgelopen jaar. Ik heb er niet zo'n behoefte aan als bij Ivan indertijd. I know the drill, en het loopt hier allemaal lekker. Lena is een heerlijk meisje. Ze is rustig, vrolijk, kan heel lang geconcentreerd met één ding spelen en ze ontwikkelt zich voorbeeldig, in haar eigen tempo. De laatste tijd begint ze wat meer temperament te krijgen. Als ze pindakaas krijgt bij het ontbijt zet ze het op een schreeuwen.
Sinds ze doorslaapt slaapt ze bovendien echt door. Dat geeft ons weer energie om flink aan de slag te gaan met de voorbereidingen op onze verhuizing in januari. Intussen passen opa en oma regelmatig op. En ik heb flinke voorpret om alles wat er komen gaat, twee kindjes die samen in een zandbak spelen voor ons eerste, eigen huis.
Ik ben zo dol op onze Leen. En wat is het geweldig om te zien dat Ivan minstens zo dol op zijn zusje is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.