abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105084373
poezebeest, bij ons werkte de medela calma goed. Daar moet echt aan gezogen worden voor er iets uitkomt,

Leandra O+
pi_105084415
Oh en beterschap voor Puck! :*
pi_105084796
Meissie :* veel sterkte hoor!

Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...

Leandra, wat een stoere kerel is het al O+ en :W
pi_105084802
Beterschap Puck!

En Meissie, wat heeft ie nou precies? :@

Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105085292
Poezebeest welkom. Er zijn wel flessen die langzamer gaan volgens mij de breath flow flessen. Wij hebben dr brown maar je hebt er verschillenden.
@meissie hopelijk verloopt de operatie vandaag voorspoedig.
@DML hoe is het nu met Puck?

Hier een bagger nacht Ean heeft heel veel gehuild en d'r vader alleen maar gespuugd. Vanmorgen had ze 39,4 als temp. Vriend belt straks even de HA aangezien die haar ook op de HAP heeft gezien. En ik heb een hele hectische dag voor de boeg jeuh sinterklaas
pi_105085324
f_r, wat vervelend zo. Hopen dat ean zich toch snel wat beter gaat voelen zeg... En jij sterkte vandaag..
pi_105085335
En mijn jochie is vandaag 6 maanden! O+

Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:08:26 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_105085380
Sterkte meissie!
tiekje, gefeliciteerd :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:20:53 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105085497
Sterkte en beterschap met Rowan!
pi_105085608
arme puck :*

sterkte meissie!!

hier eten we om de 2 uur snachts :O en poepen we net zo veel :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105085924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:30 schreef Nirak het volgende:

Poezebeest, wij hebben (maar ik geef bv) een speen van medela die dezelfde zuigtechniek vraagt als de borst, dus die gaat ook niet zo snel...
Dat is dus de Medela Calma die wij ook hebben! Werkt prima, met een avent had ie in 2min alles op, met deze moet ie er echt voor werken.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:30:20 #137
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_105086684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 05:39 schreef Vlindur het volgende:
Beterschap Puck!

En Meissie, wat heeft ie nou precies? :@

Ik zit mijzelf vast weer onwijs in de probleem te helpen, maar ik geef Jelte nooit de fles. Het komt er gewoon niet van. Ik ben toch altijd thuis en ik zou niet weten welke voeding ik zou moeten kolven.
de spier tussen de maag en 12 vingerige darm is verdikt waardoor er weinig voeding langs kan en de rest omhoog komt door projectiel spugen. Een chirurg kan de spier klieven en dan werkt het weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 02-12-2011 10:35:31 ]
pi_105087991
zo vanochtend Evan naar KDV gebracht...wat een lol vanochtend..de afgelopen 2 weken is het echte babyplezier begonnen :) Hij wil alleen nog steeds geen groente eten. Ik heb bruine bonen geprobeerd, maar hij moet er van kokhalzen. Na 4 hapjes is het ook helemaal over. We blijven het proberen.

oh ja...en ik hoor af en toe van die rrrr geluidjes of prrrr...da's ook nieuw. Hij lijkt een heel stuk groter geworden in z'n gedrag ook.

gefeliciteerd laiveneertiekje!
arme Puck, Ean en Rowan!
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:28:35 #139
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105088322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
En mijn jochie is vandaag 6 maanden! O+

Hij is nu ook echt met geluidjes bezig, het speeltje met een belletje erin is sinds deze week toch wel erg interessant.. O ja, en de hele dag hoor je prrrrr, prrr, brrrrr
Dat vraagt om een fotospam van de afgelopen 6 maanden. ;)
* Mijn Lientje is nog lang heul geen 6 maanden hoor * O-)

@Meissie, wat een gedoe met Rowan, sterkte ermee...

@DML en F_R, beterschap voor de zieke hummeltjes. :*

@Leandra, wow wat een mooie spam, wat is het toch een echt jongetje als je hem zo ziet. Lekker ventje. ;)
pi_105089144
Oh wauw, wat een mooie spam, Leandra! Gefeliciteerd nog met je dreumes. :* En die foto buiten op het gras is geweldig!

Ik heb geloof ik de verjaardag van V. gemist, Pvoesss. Ook jij nog van harte gefeliciteerd. :* Ik zag je cadeautips voorbij komen waarvoor dank!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105089331
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
pi_105089421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb in mijn pauze even naar huis gebeld. Ean heeft weer oorontsteking maar ze mag geen AB omdat ze te zwak is. Blegh ik voel mij nu echt een beetje naar ervan.
-O- :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_105089600
Och wat naar, f_r. Er is niets wat ze voor haar kunnen doen? Heeft je meisje er erg last van?

De kindjes hier zijn ook ziek. Lena was gister net een dood vogeltje, zo zielig. Als je haar op de bank zette zakte ze wat opzij om met haar hoofdje tegen het kussen te rusten. Ze wou alleen maar tegen ons aan liggen. Ze viel zelfs weer eens bij me in slaap:

Ik merk dat ik hier weinig post en weinig gepost heb ook, het afgelopen jaar. Ik heb er niet zo'n behoefte aan als bij Ivan indertijd. I know the drill, en het loopt hier allemaal lekker. Lena is een heerlijk meisje. Ze is rustig, vrolijk, kan heel lang geconcentreerd met één ding spelen en ze ontwikkelt zich voorbeeldig, in haar eigen tempo. De laatste tijd begint ze wat meer temperament te krijgen. Als ze pindakaas krijgt bij het ontbijt zet ze het op een schreeuwen. :')

Sinds ze doorslaapt slaapt ze bovendien echt door. Dat geeft ons weer energie om flink aan de slag te gaan met de voorbereidingen op onze verhuizing in januari. Intussen passen opa en oma regelmatig op. En ik heb flinke voorpret om alles wat er komen gaat, twee kindjes die samen in een zandbak spelen voor ons eerste, eigen huis.

Ik ben zo dol op onze Leen. En wat is het geweldig om te zien dat Ivan minstens zo dol op zijn zusje is. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105089753
Ze mag behalve paracetamol niks hebben. Ze deed vanmorgen niks anders dan huilen. Mijn vriend is ook ziek dus ze zijn nu samen ziek thuis. Vanmiddag ben ik weer thuis. Ik vind het zo naar dat ik haar niet kan troosten.
pi_105090727
F-r wat naar voor je kleine dametje!
Meissie sterkte vandaag!
Wat een geweldige spam van Soneal O+
Tiekje gefeliciteerd met je mijlpaal *O*
Claudia beterschap voor de kids en wat een mooie foto van je zieke meisje.
pi_105091841
Leandra's fotospam O+ Wat leuk zo van elke maand een foto!
Meissie... veel sterkte en beterschap!
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:28:34 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105092228
Wat veel zieke baby's zeg, sterkte!
Hier geen zieke baby, maar wel een poep-en plascrisis. De poep zat tot aan zijn nek. Bij het uitkleden zat de poep ook op zijn achterhoofd (romper ging niet naar omlaag uit). Inmiddels poedeltjenaakt deed hij er nog een plasje achteraan. Ik wist echt even niet meer wat te doen, heb ventje uiteindelijk met aankleedkussen en al naar de badkamer gesleept, het badje gevuld en hem er doorheen gehaald. Wat een bende :D
pi_105092442
Rowan word rond half 4 geopereerd, bloedwaardes zijn goed nu.
Als het goed is mag die morgen ochtend zijn eerste voeding weer.
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:44:19 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105092781
Aventura, ik weet niet of jullie een bad hebben, maar als Soneal helemaal onder zit leg ik hem gewoon in het grote bad voor ik hem verder uitkleed, kan hij direct afgespoeld worden ;)

Meissie, wat een pittige toestand, heel veel sterkte en succes vanmiddag.

Dank voor alle complimenten dames :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105093628
Wat een feest Aventura :D
Floris is heel druk aan het oefenen met van buik naar rug rollen, zo leuk om te zien O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')