Sterkte ermeequote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef meissie1595 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.
Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
Thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef DJMO het volgende:
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopicDaar zitten een hoop ervaringsdeskundigen
Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
Nee na gistermiddag 1 uur Heeft die geen eten meer gehad. Krijgt nu wel vocht toegediend.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was gistermorgen (in pyjama) al een hele knul op z'n nieuwe "fiets"![]()
Ik heb hier met heel veel plezier gepost en de ontwikkeling van onze krummels gevolgd en ik zie jullie graag in het dreumes-topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |