abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105063434
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.

Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 19:08:31 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105063439
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopic ;) Daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen :) Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 19:10:14 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105063514
he bah meissie, dat verwacht je toch ook niet zeg ... goed dat je zo snel geholpen kunt worden! sterkte morgen :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105063780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef meissie1595 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag middag spuugt Rowan projectiel, maandag naar huisarts geweest en die stuurde ons door naar de kinderarts. Daar wat onderzoeken gehad, gewicht was goed. Het kon mss reflux zijn. Aan laten kijken tot vrijdag.
Dinsdag ziekenhuis weer gebeld, hij had die nacht bloed gespuugd. Niet zorgwekkend kon wel wachten tot vrijdag. Woensdag ze weer gebeld vanwege geen plasluier.

Kon langskomen. Weer gewogen en bijna 200 gr afgevallen. Echo gekregen en bloedprikken. Hij Heeft wat vochttekort en op de echo zagen ze dat die pylorus hypertrofie Heeft en als ze bloed morgen goed is Kan die morgen worden geopereerd.
Vandaag hele dag in ziekenhuis geweest en gisteren tot 10 uur in de avond.
Sterkte ermee
pi_105064424
Jeetje Meissie, sterkte! :*
pi_105065593
Meissie, dat is even schrikken. Sterkte ermee.. :*
pi_105067285
@ meissie, seth heeft dat ook gehad toen hij 6 weken was. Ligt jullie ventje ook in het amc?
pi_105067451
Nee Juliana kinder ziekenhuis in den haag.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:23:18 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105067696
Sterkte meissie!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105067813
Doen ze het daar ook met een kijk operatie?
pi_105067974
Ja als de chirurg uit rotterdam er is. Anders halen ze het stukje VIA de nagel eruit en maken ze er een sneetje in.
pi_105068478
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
  donderdag 1 december 2011 @ 20:47:22 #113
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_105069048
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef DJMO het volgende:
TJ: kijk anders ook even in het borstvoedingstopic ;) Daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen :) Ik heb eigenlijk altijd Geert laten drinken aan (uit) één borst tot hij zelf losliet, en bood dan pas de andere aan. Een voeding kon in totaal gerust een uur duren, De volgende voeding kreeg hij dan als eerste de tweede borst van de voeding ervoor (kun je het nog volgen?) Met regeldagen deed ik vaker en meer aan wisselvoeden, zo krik je sneller je productie op.
zit ik met mijn duffe harses gewoon in het verkeerde topic eigenlijk te posten :@
Rayen 2½ jaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 20:49:53 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105069215
je zag het gewoon even niet goed door je roze wolk :P

pi_105070055
Wat heftig zeg! Sterkte voor jullie en de kleine Rowan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 1 december 2011 @ 21:13:23 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105070663
oh en morgen is Geert negen maanden, wat inhoudt dat hij langer uit m'n buik is dan hij erin gezeten heeft .. en dat ik negen maanden voed O+ O+

pi_105071642
meissie sterkte :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105074178
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je ziet er niets meer van. Seth is nu 17 weken en je ziet alleen 3 stipjes. Je moet niet schrikken als hij het na de operatie nog doet hoor. Seth heeft nog 2 dagen projectiel gespuugd, al zijn flessen. Ik schrok ervan..het was erger dan voor de operatie. Vanaf toen gaat het super. Mag jullie mannetje ook niet eten nu?
Nee na gistermiddag 1 uur Heeft die geen eten meer gehad. Krijgt nu wel vocht toegediend.
pi_105074819
Meissie; wat ontzettend vervelend! Heel veel sterkte en beterschap voor jullie!

Verder nog helemaal niet ingelezen hier, maar ik meld me bij deze ook in dit topic met mijn kleine man die vandaag precies 3 weken oud is. Na een moeilijke start voor zowel hem als mij gaat het hier nu best goed. Het is zo'n lief en tevreden kereltje, ben er helemaal verliefd op. We zijn alleen nog wat zoekende met de voeding, hij drinkt ontzettend snel en gulzig en we moeten hem echt afremmen. We hebben nu de avent-fles, nadat de difrax helemaal in 5 min leeg is. Blijkbaar is er geen fles die nog langzamer gaat, dus het is ff uitzitten. Verder ben ik heel blij met de draagdoek, hij heeft 's avonds last van krampjes en kan echt krijsend in bed liggen. In de draagdoek is hij gelijk stil en slaapt hij als een roosje, zowel voor hem als mij heerlijk, zo knus!
Sinds begin van deze week kan ik echt van hem genieten, heb me daarvoor heel schuldig gevoeld dat hij niet tot de 40 weken in mijn buik kon blijven en daardoor een moeilijke start heeft gehad, ookal weet ik dat het in mijn buik ook niet goed meer voor hem was.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:17:14 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105075136
:W Poezebeest! Fijn om te horen dat het goed gaat!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_105075553
Meissie veel beterschap zeg!

Poezebeest gefeliciteerd.
Heb je toevallig al een dental speen geprobeerd? Daar moeten ze meer moeite voor doen om de melk uit de fles te krijgen. Heeft hier erg geholpen van 7 minuten fles leeg naar meer dan 20 minuten (op het einde wisselen we vaak even van speen als ie moe gezogen is en dan gaat de rest weer in een mooi tempo)
pi_105076333
Hilliebillie; nee nog niet geprobeerd, ik ga er naar kijken. Thnx voor de tip.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:54:33 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105077631
Dames, wij komen even afscheid nemen met een enorme fotospam, daarom het gros gespoilerd ;)

Het begon zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat was gistermorgen (in pyjama) al een hele knul op z'n nieuwe "fiets" O+

Ik heb hier met heel veel plezier gepost en de ontwikkeling van onze krummels gevolgd en ik zie jullie graag in het dreumes-topic :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105078181
Prachtige spam van Soneal O+

Puck heeft vanavond weer gespuugd. Gelukkig had ik hem net uit bed gehaald en nam hem op schoot en hij spuugt zo mijn decolleté in. Aangezien het bij mij tot in mijn haren en mijn beha :') zat ben ik onder de douche gesprongen en mocht papa de boel opruimen :7
Maar mijn puckje is zielig en sneu en morgen zou hij op het kdv sinterklaas vieren ;(
De wasmachine draait ook overuren :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105083312
Meissie, jeetje wat heftig! Sterkte de komende tijd :*

Poezebeest, wij hadden bij Mette hetzelfde probleem. De dr Brown speen is het kleinste gat wat we hebben kunnen vinden destijds. Na 10 weken ging ze iets minder gulzig drinken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')