Wat een bende moet dat geweest zijn!
  Wat een bende moet dat geweest zijn!

beterschap!
 beterschap!  en het rompertje was nog vrij schoon, alleen het randje was een beetje aangedaan, maar z'n pakje zat vol
 en het rompertje was nog vrij schoon, alleen het randje was een beetje aangedaan, maar z'n pakje zat vol  

Sinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
 Sinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.  

We hebben echt een heeeeele lieve mevrouw als arts
 We hebben echt een heeeeele lieve mevrouw als arts 

herkenbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
Djmo; ook een poepfeest Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Ik heb mijn handen echt vol vandaagSinds J.urre kan draaien doet hij het vaak. Ook in bed. En als hij zich heeft 'vastgedraaid', begint-ie te jammeren. Dan moeten wij hem weer goed draaien. Ik doe hem altijd een slaapzak aan, dat voorkomt het meeste gedraai wel, maar allebei zijn winterzakjes zijn slachtoffer van het poepfeest.
Ik tref hem dan ong. zo aan in zijn bedje:

quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:25 schreef Faithz het volgende:
PoepfestEigenlijk moet er een poepfest topic komen, met de beste poeperts + luier

Er komt vast wel nieuwequote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Aventura het volgende:
Het bewijsmateriaal zit al in de wasmachine.

dan heb je de keuze om te klikken of niet (speciaal voor DJMO)
 dan heb je de keuze om te klikken of niet (speciaal voor DJMO)  

Ja, boeiend zeg!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.

Boeiend niet.quote:

En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef yvonne het volgende:
Sporen jullie wel?
Zal je kind leuk vinden over ene paar jaar.
Hé Freek, je staat op internet met stront aan je kont.

Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
En omdat jij uberadmin bent mogen wij dat zelf niet meer beslissen?

Boeiend?quote:
 Jij bepaalt hier en nu even voor je kind hoe hij/zij voor z'n hele leven te zien is op internet.
 Jij bepaalt hier en nu even voor je kind hoe hij/zij voor z'n hele leven te zien is op internet.

Moet je mijn luier straks zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef Faithz het volgende:
Nirak vreet ondertussen een zak Bugels leeg
 Nag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen
 Nag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen  

Heb je het mutsje nog besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
\
lastiog typen met een zuiplap aan je tiet

Meen je dat nou?quote:

Je spoort niet, echt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Moet je mijn luier straks zienNag ik die wel posten? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen

Al is t maar om te bewijzen dat het OUD publiek erop vooruit is gegaan

Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooidquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Om de zoveel tijd breekt er een ohmijngodwemoetenanoniemwantinternet-manie uit, maar we gaan met droge ogen peopftoto's van ons kind op internet gooien?
Om zo 2 categorieen perverts in de kaart te spelen?
Het kan aan mij liggen, maar ik zie daar dus echt de lol niet van in...

Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen hoe je kind het later zelf zal vinden. Wil een kind zelf z'n privacy op internet bewaren heeft z'n moeder hem al met poep en al op internet gegooid

nog wat goede tips en oefeningen mee gekregen dus ik kan er weer tegen
 nog wat goede tips en oefeningen mee gekregen dus ik kan er weer tegen  

Heb je de Op gelezen van het topic dat dicht is? Dat vroeg om hele andere dingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Jemig, ik laat een gele vlek zien. Geen blote kont ofzo.
En ik hoor niet bij de categorie die alles afkort ook he

Internet beperkt zich niet tot familie en kennissen, daar circuleren de kiekjes namelijk onder, maar komop, internet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kinder en/of babyfoto's worden vaak later al niet gewaardeerd.. laat staan dat ze met een simpele zoekactie na 15 jaar nog steeds te vinden zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |