He Jozef_1quote:
Verhalen al gelezen?quote:
Toen begon plotseling naatje_1 te gillen, hij zat al uren in de kast gedwongen te kijken naar mijn seksuele handelingen. IK WIL MEEDOEN, schreeuwde de jonge adonis uit ongenoegen. In de andere kast kwam ook wat gemiep van RockNijntje. Ook zij werd opgewonden van de praktijken tussen mij en de poluaire fokster.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen ik mijn vinger uit gewoonfayes nauwe aarsgaatje haalde merkte ik op hoe snel de spier zich sloot en besloot ik wat extra glijmiddel er op te smeren. Langzaam bracht ik mijn middelvinger in haar kont naar binnen en begon te roeren.
...
Waarnaar ik besloot de top van mijn steenharde penis naar binnen te brengen, eerst langzaam, ik schoof mijn mannelijkheid langzaam diep haar gaatje in en begon heen en weer te bewegen...
GODVER!!quote:
BRIL FUCKING JANTquote:Op donderdag 1 december 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat mij net ter ogen kwam is te vulgair voor woorden maar toch wil ik het delen!
Ik heb een bepaalde fokster op msn en we noemen haar voor het gemak flipper zodat ze niet herkenbaar is want ze schaamt zich wel een beetje voor het volgende gebeuren
Het gesprek begon zo :
Flipper says
geile bui ineens weer steven, ik moet je wat vertellen kan je het voor je houden?
Als een echte fokvriend kan ik dit natuurlijk en flipper begon te vertellen over haar avontuur met een jonge fokuser, deze user noemen wij voor het gemaakt Jozef_1.
Jozef_1 was al een tijdje goed verliefd op Flipper ondanks dat ze elkaar nog nooit gezien hadden, deze jongen had dat wel als diepste wens alleen 1 ding zat nog in de weg, zijn huidige vriendin(Gewoon_Fanny)
Op een dag maakte Jozef_1 het uit per kerstgedicht met Gewoon_Fanny en kon zijn hosselhengel uitwerpen naar de gewilde Flipper.
In 1e instantie hapte Flipper niet toe, ze werd een beetje goed gek van Jozef_1, elke keer weer wanneer ze op faceboek kwam begon hij meteen een gesprek met haar.
Na enkele dagen zag Flipper in dat Jozef_1 best een lief jochie was en ze begonnen goede diepe gesprekken te voeren tot diep in de nacht.
Vaak stuurde Jozef_1 een foto vanzichzelf met zijn blonde lokken en lief gezichtje alsof Jezus net over hem heen gescheten had.
Op een dag stelde Jozef_1 voor dat ze maar gingen meeten, zijn lang gekoesterde wens!
Flipper hapte toe en nodige hem uit langs te komen bij haar thuis ergens in een stadje niet zo ver van Amsterdam.
Bij binnenkomst pakte Jozef_1 die met de fiets was gekomen vanuit Gouda en 2 dagen onderweg was Flipper meteen beet en zoende haar hartstochtelijk, flipper besloot niet langer te wachten en trok haar kleren meteen uit, Jozef|_1 kwam klaar.
Maar dit deerde Jozef_1 niet en hij beloofde dat hij haar echt passievol zou gaan nemen, gewoon omdat het kan!
Jozef_1 trok zijn kleren uit en gooide flipper zo op de bank neer en wou doggystyle, flipper had niks in te brengen en knikte een beetje semi geil naar Jozef_1.
Jozef_1 trok aan haar en nam haar wild en schreeuwde hele tijd luid: Ik hou van je flipper, ik hou van je!!!
Flipper gaf geen neuk en wou gewoon dat Jozef_1 haar volpompte met zijn christelijke zaadsel.
Dit gebeurde dus ook 3 seconde later en flipper was iets wat teleurgesteld.
Flipper was moe maar voldaan, Jozef_1 was nog neit voldaan en begreep er niks van.
Flipper had hem gewoon misbruikt omdat ze zwanger wilde worden en verder niks met Jozef_1 te maken wil hebben!
Jozef_1 trok teleurgesteld zijn kleren weer aan en stormde naar buiten en pakte zijn fiets en begon weer aan zijn 2daagse fietstrip naar huis.
Flipper speelde nog wat met zichzelfd en lachte een beetje vals...
Ik vind dit dus echt niet kunnen he
Wat een hoeren op fok!
Ik mijzelf ook nietquote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef coban het volgende:
Omg huppel ik zal je nooit meer voor hetzelfde zien
De waarheid is soms briljanter dan fictie hequote:
Was de fictie maar waarheid af en toe.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De waarheid is soms briljanter dan fictie he
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was de fictie maar waarheid af en toe.
[..]
[..]
VEEG ME OP!!quote:
quote:
PROEST!!quote:
Levensweg en KnettergekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
outronic, zijn matties en omdatschaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsjoban en Macaroni_vreterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huppelsjaal, Holocaustprobleem en Prof_TopicReportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Letterbotsingquote:Op donderdag 1 december 2011 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Om de hommos niet buiten te sluiten zal de volgende onthulling gaan over Paulus en JuicyBill
Verder staat er nog een ontluisterend verhaal over liefde rondom Strand,Flipper,Danger_Rat en Letterbotsing op het programma
Was wel mijn grote droom toen ik nog op school zatquote:Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Letterbotsing. Jij moet echt kinderboeken gaan schrijven.
Gaat het over een jonge gristelijke jongen die zijn grote liefde vindt in een radio topic en vervolgens al zijn principes overboord gooit?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog een waargebeurd verhaal, maar dat is eick gewoon te triest voor woorden.
namen willenw equote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog een waargebeurd verhaal, maar dat is eick gewoon te triest voor woorden.
Nee, over knettergek en haar wilde leven.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat het over een jonge gristelijke jongen die zijn grote liefde vindt in een radio topic en vervolgens al zijn principes overboord gooit?
Misselijk nu. Direct!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, over knettergek en haar wilde leven.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, over knettergek en haar wilde leven.
Daarom.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
* Huppelmuts gaat nu direct het FB topic in de gaten houdenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Het ware verhaal rondom Paulus en JuicyBill
Al een tijdje ben ik bezig met een onderzoek richting homo's op fok.
Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig zijn want als je het kijkt dan zijn 1 op de 10 mannen homo.
Met homo's is niks mis, ook niet met de 2 heren uit mijn onderzoek.
JuicyBill is een ietswat gezette jongen uit oorspronkelijk Almere maar is een tijdje terug verhuisd richting Amsterdam Zuid-Oost.
Hij heeft een voorliefde voor hele slechte muziek en dan voornamelijk Miley Cyrus.
Andere hobbies zijn bezoekjes brengen aan de lokale pathe op de ArenA boulevard.
Paulus is een ook iets gezette jongen en geestelijk een beetje beperkt.
Hij heeft een voorliefde voor Fc Utrecht, Giel Beelen en zijn alter-ego Paulus_in_the_darkus.
Al een tijdje was ik verbaasd over deze 2 heren, in 1e instantie dacht ik dat ze dames waren maar dat bleek later dus totaal niet waar te zijn.
Ik kreeg een anonieme tip dat deze 2 heren een date hadden in een McDonalds vestiging ergens in het land.
Ik ging daar heen met mijn veborgen camera en ging vermomd op een bankje ergens anders zitten.
Wat ik daar waarnam was best schattig, de 2 jongens had overduidelijk de liefde gevonden bij elkaar en ze waren elkaar ook dan heel schattig bigmacs aan het voeren.
Dit wekte alleen nog maar meer mijn interesse om een verhaal over ze te krijgen en ik belde mijn homo-spion Bifisch op en dat is ook heel toevallig de huisgenoot van JuicyBill om eens in de slaapkamer te gaan kijken wat daar allemaal gebeurt.
Bifisch vond dit geen probleem want hij had zich al rukkend op zijn eigen topics naar deze 2 heren gekeken die vol liefde de herenliefde bedreven.
Bifisch vertelde mij dat ze een afspraak zouden hebben op de woensdagmiddag en dat het een soort van verkleedpartijtje zou worden, hij was boos want hij mocht niet mee doen.
JuicyBill was verkleed als Mini Mouse en Paulus was verkleed als een fc utrecht speler.
JuicyBill had een lekkere chocoladecake gemaakt die ze lekker gezellig onder eht genot van een geile disneyfilm gingen opeten.
Tijdens de kleine zeemeermin werd Paulus al heel opgewonden van de geile MiniMouse die hij voor zich zag en opperde dat hij zijn blokfluitje in de cake ging stoppen zodat JuicyBill deze lekker zou gaan oplikken.
Zo gezegd zo gediggiedaan en JuicyBill ging hartstochtelijk tekeer en Paulus hield het al bijna niet meer.
Uit zijn ooghoek zag JuicyBill dat Bifisch aan het kijken was en dat terwijl hij zich weereens aan het aftrekken was op zijn eigen topics en vroeg of Bifisch misschien wou meedoen.
Dit wou hij natuurlijk.
Daar stonden ze dan, alle 3 naakt in de woonkamer, Bifisch kreeg het idee dat de 3 heren de herenliefde gingen bedrijven en dat terwijl Bifisch constant kuttopics in zijn zo geliefde subforum onzin ging maken en beide andere heren leek dit wel iets.
Ze gingen als 3 wilde oermannen tekeer terwijl ze ook constant chocoladecake aan het eten waren.
De laatste restjes wou Paulus hebben maar dan wel met een flinke dosis mannenpap en zo gebeurde het dat ze alle 3 gingen sjorren op die arme arme cake die nu wel vol met proteine was.
Na dit voor hun spectaculaire kwartiertje gingen ze met zijn 3en naar bed, om dan in de disney termen te blijven nog lang en gelukkig te leven.
Het koste mij wat moeite dit op papier te zetten wegens de ranzige details maar bedankt voor jullie inzending heren
Gast....quote:Ze gingen als 3 wilde oermannen tekeer terwijl ze ook constant chocoladecake aan het eten waren.
Ja, een seal zou wel terecht zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat nu direct het FB topic in de gaten houden
Moet te regelen zijn!!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, een seal zou wel terecht zijn..
Kijk uit voordat je weer de schijn wekt te stokenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Daarom fictieve namenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk uit voordat je weer de schijn wekt te stoken
quote:
Je kijkt RTL boulevard dus?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben sowieso weer eventjes inspiratie aan het opdoen
gewoon ff smoken man, dat doet mij altijd goedquote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kijkt RTL boulevard dus?
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was wat onder de maat, hoor ik net.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Je bent best goed in rijmen
Ben benieuwd wat je naar GewoonFanny als dumpgedicht hebt gestuurd
Valt tegen, zoals ik dat fictieve gedicht in mijn hoofd neem...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Je bent best goed in rijmen
Ben benieuwd wat je naar GewoonFanny als dumpgedicht hebt gestuurd
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Op een warme zomermiddag in Mei,
leggen niet alleen vogels een ei.
Ook Knettergek moest wat gaan leggen,
maar tegen wie moest ze dat zeggen?
Geen idee meer wat te doen,
zonder zelfs ook maar een zoen,
stapte ze in de trein,
want oh, wat was dat toch fijn.
Random stapte ze door de deur,
even weg van die dagelijkse sleur.
Vijf stations later er weer uit,
dat was toch best een goed besluit.
Doch, het was maar 3 stations later,
en ze zag daar iemand spetteren in het water.
Klein, ter hoogte van haar knie,
hoe zij hem moest redden, wist ze even niet.
Snel stapte ze wel uit de trein,
voor zover dat kan, voor een dik zwein.
Spartelend en heen en weer slaand lag hij daar,
nergens ook een reddingsbrigade klaar.
Ze ging het water in en hup,
weg was het water voor de gup.
Nu kon ze hem redden en heel snel,
want al het water was weg, weet u wel.
Als beloning wilde die grote wel iets krijgen,
die kleine hoefde alleen maar te zwijgen.
Staand stond deze Sushi voor haar op,
al lebberen aan haar kerstkrans in galop.
Knettergek was weer gestild in haar verlangen
en na deze daad bleef ze nog even hangen.
Sushi bleef echter hoop houden op meer,
maar dat wilde ze dus niet zo zeer.
Gedumpt werd deze kleine vriend,
niet wat hij had verdiend.
Zo eindigt dit dramatische verhaal,
met een enorme omhaal.WHAHAHAHAHASPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Geen nood, je bent al voorgesteld voor een verhaalquote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
Goed topic.
Want ik ben nog niet genoemd
Jij zit al in mijn hoge hoedquote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
Goed topic.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Het ware verhaal rondom Paulus en JuicyBill
Al een tijdje ben ik bezig met een onderzoek richting homo's op fok.
Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig zijn want als je het kijkt dan zijn 1 op de 10 mannen homo.
Met homo's is niks mis, ook niet met de 2 heren uit mijn onderzoek.
JuicyBill is een ietswat gezette jongen uit oorspronkelijk Almere maar is een tijdje terug verhuisd richting Amsterdam Zuid-Oost.
Hij heeft een voorliefde voor hele slechte muziek en dan voornamelijk Miley Cyrus.
Andere hobbies zijn bezoekjes brengen aan de lokale pathe op de ArenA boulevard.
Paulus is een ook iets gezette jongen en geestelijk een beetje beperkt.
Hij heeft een voorliefde voor Fc Utrecht, Giel Beelen en zijn alter-ego Paulus_in_the_darkus.
Al een tijdje was ik verbaasd over deze 2 heren, in 1e instantie dacht ik dat ze dames waren maar dat bleek later dus totaal niet waar te zijn.
Ik kreeg een anonieme tip dat deze 2 heren een date hadden in een McDonalds vestiging ergens in het land.
Ik ging daar heen met mijn veborgen camera en ging vermomd op een bankje ergens anders zitten.
Wat ik daar waarnam was best schattig, de 2 jongens had overduidelijk de liefde gevonden bij elkaar en ze waren elkaar ook dan heel schattig bigmacs aan het voeren.
Dit wekte alleen nog maar meer mijn interesse om een verhaal over ze te krijgen en ik belde mijn homo-spion Bifisch op en dat is ook heel toevallig de huisgenoot van JuicyBill om eens in de slaapkamer te gaan kijken wat daar allemaal gebeurt.
Bifisch vond dit geen probleem want hij had zich al rukkend op zijn eigen topics naar deze 2 heren gekeken die vol liefde de herenliefde bedreven.
Bifisch vertelde mij dat ze een afspraak zouden hebben op de woensdagmiddag en dat het een soort van verkleedpartijtje zou worden, hij was boos want hij mocht niet mee doen.
JuicyBill was verkleed als Mini Mouse en Paulus was verkleed als een fc utrecht speler.
JuicyBill had een lekkere chocoladecake gemaakt die ze lekker gezellig onder eht genot van een geile disneyfilm gingen opeten.
Tijdens de kleine zeemeermin werd Paulus al heel opgewonden van de geile MiniMouse die hij voor zich zag en opperde dat hij zijn blokfluitje in de cake ging stoppen zodat JuicyBill deze lekker zou gaan oplikken.
Zo gezegd zo gediggiedaan en JuicyBill ging hartstochtelijk tekeer en Paulus hield het al bijna niet meer.
Uit zijn ooghoek zag JuicyBill dat Bifisch aan het kijken was en dat terwijl hij zich weereens aan het aftrekken was op zijn eigen topics en vroeg of Bifisch misschien wou meedoen.
Dit wou hij natuurlijk.
Daar stonden ze dan, alle 3 naakt in de woonkamer, Bifisch kreeg het idee dat de 3 heren de herenliefde gingen bedrijven en dat terwijl Bifisch constant kuttopics in zijn zo geliefde subforum onzin ging maken en beide andere heren leek dit wel iets.
Ze gingen als 3 wilde oermannen tekeer terwijl ze ook constant chocoladecake aan het eten waren.
De laatste restjes wou Paulus hebben maar dan wel met een flinke dosis mannenpap en zo gebeurde het dat ze alle 3 gingen sjorren op die arme arme cake die nu wel vol met proteine was.
Na dit voor hun spectaculaire kwartiertje gingen ze met zijn 3en naar bed, om dan in de disney termen te blijven nog lang en gelukkig te leven.
Het koste mij wat moeite dit op papier te zetten wegens de ranzige details maar bedankt voor jullie inzending heren
Bril. Fucking. Jant.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
De fictieve namen doen het ook nogeens goed dus
Iets met bier.. wedden ?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
Goed topic.
topic is dan ook puur bedoeld voor vermaak en niet om mensen te beledigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bril. Fucking. Jant.![]()
Nee echt. at first i was likebut then i went like
then
and then i lolled
...
Nou het feit dat je nog even over die kakkerlak begon vond ik wel zeer beledigend hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
topic is dan ook puur bedoeld voor vermaak en niet om mensen te beledigen.
Tot nu toe heb ik niemand echt beledigend neergezet volgens mij
Je doet het zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het feit dat je nog even over die kakkerlak begon vond ik wel zeer beledigend hoor
Zwarte pagina's uit mijn leven manquote:
Ik haal graag het meest zwarte in mensen naar bovenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwarte pagina's uit mijn leven man
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwarte pagina's uit mijn leven man
Mijn eten kwam weer omhoogquote:
Ik las 'het meeste in zwarte mensen.'quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haal graag het meest zwarte in mensen naar boven
toch wel hequote:
Waarom wist ik pas bij kale wie je bedoelde ?quote:Een ander admin was er namelijk ook,en niet zomaar 1tje nee het was Benny, de kale leider van fok.
Klein of groot?quote:
Hmm morgen kom jij danquote:
Ik zal mijn best doenquote:
Vandaag al teveel verhalen gedaan, geen inspiratie meerquote:
ok, ik vind je toch nog lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag al teveel verhalen gedaan, geen inspiratie meer
ik jou ook hoor, zal je een dm sturen wanneer ie er staatquote:
Ik wil weg ff zeggen waar ik altijd bij jou aan denk. Een filmpje van een aapje die zich laat zuigen door een kikker. Dat mental image krijg ik nooit meer weg, met dank aan yvonnequote:
jaag jij de chick maar weer wegquote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil weg ff zeggen waar ik altijd bij jou aan denk. Een filmpje van een aapje die zich laat zuigen door een kikker. Dat mental image krijg ik nooit meer weg, met dank aan yvonne
Ik ben zó blij dat ik dit nu weet!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil weg ff zeggen waar ik altijd bij jou aan denk. Een filmpje van een aapje die zich laat zuigen door een kikker. Dat mental image krijg ik nooit meer weg, met dank aan yvonne
Het is mijn ongewilde roeping van dit leven.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaag jij de chick maar weer weg
ik lek niet, ik kreeg een anonieme tipquote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
Dat is wel een beetje lekken uit KEL hè gedrevenmac26
Heeft geen zin he. Fictieve namenquote:
dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft geen zin he. Fictieve namen
Bakkes jij!quote:
Doe je ding!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke oke opnieuw beginnen, was halverwege en drukte iets verkeerds in
En ik heb over jou heengespoten like a bawsquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bakkes jij!
Ik heb jou vermoord like a baws dus ssssht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat er over na te denken maar in onz wil ik er niet teveel mee roepen, klb is wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
thanksquote:
Er zijn er meerquote:
Ik had ook nog een paar mooie, maar die staan op mijn andere computer zonder monitor.quote:
Oh help. Dat wordt dan het waargebeurde verhaal van de meetquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zal er vanacht nog wel 1tje maken in dronken toestand, die zijn het leukst denk ik
met fictieve namenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh help. Dat wordt dan het waargebeurde verhaal van de meet
topquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik had ook nog een paar mooie, maar die staan op mijn andere computer zonder monitor.
Misschien dat ik ze nog vind ergens in de radio reeks van begin dit jaar. Laat me even zoeken
postenquote:
quote:Snuf loopt door zijn geliefde Rotterdam en ziet in zijn ooghoeken een vatsig wijf aankomen zoals wel vaker het geval is Rotterdam. Het vatsige wijf duwt Snuf omver en slaat hem knock-out met een verrot stuk halal geslachte beenham. Als Snuf wakker wordt ziet hij Goudvisjen en mc-Piel naast zijn stoel zitten. Ze lachen allebei en laten hun prodent smiles zien. Als Snuf uit het bed wil stappen voelt hij dat hij vast zit. Goudvisjen zegt dat hij voorlopig nog niet weg komt. Ze zegt: mc-Piel kan geen stijfjes krijgen dus jij moet neuken in zijn plaats. Snuf schrikt zich rot en roept om hulp. Voordat hij het weet zit Goudvisjen op zijn gezicht. Ze trekt haar slip opzij en Snuf ziet het ergste wat hij ooit heeft gezien. Een verrot hol wat lijkt op een kut, alleen verschrikkelijk behaard en kruipen spinnen, maden en wormen uit. Goudvisjen zegt: LIKKEN! Snuf begint te likken en terwijl hij dat doet kruipen er allerlei maden zijn mond in en stikt hij bijna. Ondertussen is mc-Piel zijn hoofd gaan swaffelen met zijn slappe leuter. Dan komt Viro binnen en schiet met zijn grote negergun mc-Piel en Goudvisjen dood. Daarna bevrijdt hij Snuf en eten ze samen gezellig mc-Piel en Goudvisjen op maar natuurlijk hebben ze ze eerst gemarineed in gekookte schapenballen. En zo kwam er alsnog een mooi eind aan dit leuken verhaaltjen wat een beetje te lang is geworden.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
Een klassieker uit den ouden doosch.
[..]
Ik merk hetquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
mijn fantasie is vrij groot en goor
gouden topicje huh. haal je nu mijn notes weg? dit moet je wat waard zijn toch, dit soort megatopics (met vriendelijke dank aan stevenquote:
Leuk tochquote:
Komt niet door je geniale verhaal hoorquote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
....hihihihi niemand die meer durft te reageren
Tja je kan ook zelf iets verzinnenquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Oceanview het volgende:
Ctrl-F gedaan niks gevonden jammer dit.
pm de details ff danquote:Op maandag 5 december 2011 14:22 schreef Intronic het volgende:
Steven. Ik heb nog wel een leuke voor je, na gisteren.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Na een korte weekendonderbreking met heel veel drank en een wilde nacht in Amsterdam met wat hoofdrolspelers uit de voorgaande verhalen ben ik weer terug waar ik hoor.
In mijn rol als een ware Alberto Stegemans en opzoek naar de meest vuige verhalen die er maar rond gaan op fok.
Ik kreeg een anonieme tip van iemand over een geheime ontmoeting die plaats vond gisteren in de buurt van Groningen, ik besloot deze persoon maareens te bellen en als snel kwam ik erachter dat het Outronic was, 1 van de grootste hosselbazen ooit op fok.
Deze jongen heeft al meer foksters aan zijn paal gehad dan Berlusconi tijdens zijn befaamde bungabungafeesten.
Outronic heeft een reputatie in het wilde zuiden van Brabant dus daarom verplaatst hij zich telkens meer en meer naar de het noorden van ons op dit moment zeer koude gure vuige kikkerlandje.
Hij vertelde mij heel opgetogen dat hij gisteren een meeting had met een vrouwelijke en mannelijke user van ons geliefde forum namelijk Spermavangertje en Cameldaris.
Over Cameldaris is niet veel bekend alleen dat hij als enige weet wie er achter het befaamde monkyyy verhaal zit en hij houd dit angstvallig stil.
Spermavangertje daarintegen is redelijk bekend in het subforum van fok genaamd onz en heeft een reputatie van mannenverslindster te zijn.
1 van haar voorgaande veroveringen is niemand minder dan antropie, de man die nu achter chocolatbil zit.
Outronic heb ik zelf het afgelopen weekend leren kennen als een wolf in schaapskleren, deze jongen doet zich echt voor als rustige lieve jongen maar heeft maar 1 ding voor ogen, zijn zaad deponeren in zowat elke vrouwelijke fok user die er is, en hij is hardop weg dit te gaan halen.
Ik ging eens goed zitten wat hij mij te vertellen had en ik pakte een blikje fristi en pen en papier.
Hij vertrok al zeer vroeg richting Groningen met de trein en had zijn mooiste zondagskleren aangetrokken omdat hij echt indruk wilde maken op spermavangertje.
Na een lange reis kwam hij omstreeks 1 uur aan in het hoge vieze noorden en daar wachtte Cameldaris en Spermavangertje al op hem.
Hij zag er niet uit, zij zag eruit om onder te kwakken, iets wat outronic maar al te graag wou doen.
Na een korte gesprek over de hertjes,koetjes en kalvjes vertrok het trio richting het centrum want van beide hoge noorderlingen woonde niemand nog opzich zelf maar outronic trok zich hier niks van aan want dit is de man die omdatschaap ook gewoon gevingerd had op een volle teras in het veluwegebied.
Al snel vonden ze een teras waar ze hun wilde plannen konden gaan uitvoeren, en spermavangertje houd van aandacht en ging dan ook voor het drukste terras dat er was met een vrije tafeltje.
Spermavangertje had haar camera ook mee want ze wilde dit spectakel voor eeuwig gaan vastleggen en nog beroemder op sites als tubegalore worden dan dat ze al is.
Outronic had zijn ghb meegenomen en schonk al gauw wat in de glazen van van de 2 onwetende.
Al snel werd Spermavangertje geil en ontblote haar pronte borstjes en cameldaris wist niet wat hij zag, al snel zat hij met zijn grijpgrage chipsvingertjes eraan terwijl outronic zijn hosselhengel eruit haalde en deze zonder genade in het gewillige mondje van Spermavangertje duwde
Outronic genoot hier echt van en kwam al bijna klaar van de zaadvragende oogjes van Spermavangertje.
Opeens stond Cameldaris op en tufte vol in het gezicht van deze geile maar nog zeer jonge dames, de meeste mensen weten dat tuffen niet echt getuigt van respect maar deze boi heeft dan ook geen respect voor vrouwen.
Beide heren hadden nu wel zin in hete sex en gooide het sletje op tafel en gingen als ware Amerikanen op moslims op Guantánamo Bay los en er ontstond een waar spektakel op het terras in het hoge vuige Noorden.
Na enkele wilde minuten vol vuige sex besloten de heren de naam van Spermavangertje ere te doen en haar helemaal vol te kwakken.
zij genoot hier met volle tuigen van en vroeg nieteens om een servetje aan de geschrokken ober die klaar stond om hun bestelling voor het eten op te nemen, zij had namelijk al genoeg proteine binnen gehad.
Alle 3 gingen ze gewoon weer rustig zitten op een stoeltje en Cameldaris pakte al snel zijn telefoon om een stom topic te openen op fok om mensen om de tuin te leiden, want alleen de echte eckte mogen weten waar daar gebeurd is.
Dat dit kan in Nederland, wat een vuige fokkers zijn er toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |