Na een korte weekendonderbreking met heel veel drank en een wilde nacht in Amsterdam met wat hoofdrolspelers uit de voorgaande verhalen ben ik weer terug waar ik hoor.
In mijn rol als een ware Alberto Stegemans en opzoek naar de meest vuige verhalen die er maar rond gaan op fok.
Ik kreeg een anonieme tip van iemand over een geheime ontmoeting die plaats vond gisteren in de buurt van Groningen, ik besloot deze persoon maareens te bellen en als snel kwam ik erachter dat het Outronic was, 1 van de grootste hosselbazen ooit op fok.
Deze jongen heeft al meer foksters aan zijn paal gehad dan Berlusconi tijdens zijn befaamde bungabungafeesten.
Outronic heeft een reputatie in het wilde zuiden van Brabant dus daarom verplaatst hij zich telkens meer en meer naar de het noorden van ons op dit moment zeer koude gure vuige kikkerlandje.
Hij vertelde mij heel opgetogen dat hij gisteren een meeting had met een vrouwelijke en mannelijke user van ons geliefde forum namelijk Spermavangertje en Cameldaris.
Over Cameldaris is niet veel bekend alleen dat hij als enige weet wie er achter het befaamde monkyyy verhaal zit en hij houd dit angstvallig stil.
Spermavangertje daarintegen is redelijk bekend in het subforum van fok genaamd onz en heeft een reputatie van mannenverslindster te zijn.
1 van haar voorgaande veroveringen is niemand minder dan antropie, de man die nu achter chocolatbil zit.
Outronic heb ik zelf het afgelopen weekend leren kennen als een wolf in schaapskleren, deze jongen doet zich echt voor als rustige lieve jongen maar heeft maar 1 ding voor ogen, zijn zaad deponeren in zowat elke vrouwelijke fok user die er is, en hij is hardop weg dit te gaan halen.
Ik ging eens goed zitten wat hij mij te vertellen had en ik pakte een blikje fristi en pen en papier.
Hij vertrok al zeer vroeg richting Groningen met de trein en had zijn mooiste zondagskleren aangetrokken omdat hij echt indruk wilde maken op spermavangertje.
Na een lange reis kwam hij omstreeks 1 uur aan in het hoge vieze noorden en daar wachtte Cameldaris en Spermavangertje al op hem.
Hij zag er niet uit, zij zag eruit om onder te kwakken, iets wat outronic maar al te graag wou doen.
Na een korte gesprek over de hertjes,koetjes en kalvjes vertrok het trio richting het centrum want van beide hoge noorderlingen woonde niemand nog opzich zelf maar outronic trok zich hier niks van aan want dit is de man die omdatschaap ook gewoon gevingerd had op een volle teras in het veluwegebied.
Al snel vonden ze een teras waar ze hun wilde plannen konden gaan uitvoeren, en spermavangertje houd van aandacht en ging dan ook voor het drukste terras dat er was met een vrije tafeltje.
Spermavangertje had haar camera ook mee want ze wilde dit spectakel voor eeuwig gaan vastleggen en nog beroemder op sites als tubegalore worden dan dat ze al is.
Outronic had zijn ghb meegenomen en schonk al gauw wat in de glazen van van de 2 onwetende.
Al snel werd Spermavangertje geil en ontblote haar pronte borstjes en cameldaris wist niet wat hij zag, al snel zat hij met zijn grijpgrage chipsvingertjes eraan terwijl outronic zijn hosselhengel eruit haalde en deze zonder genade in het gewillige mondje van Spermavangertje duwde
Outronic genoot hier echt van en kwam al bijna klaar van de zaadvragende oogjes van Spermavangertje.
Opeens stond Cameldaris op en tufte vol in het gezicht van deze geile maar nog zeer jonge dames, de meeste mensen weten dat tuffen niet echt getuigt van respect maar deze boi heeft dan ook geen respect voor vrouwen.
Beide heren hadden nu wel zin in hete sex en gooide het sletje op tafel en gingen als ware Amerikanen op moslims op Guantánamo Bay los en er ontstond een waar spektakel op het terras in het hoge vuige Noorden.
Na enkele wilde minuten vol vuige sex besloten de heren de naam van Spermavangertje ere te doen en haar helemaal vol te kwakken.
zij genoot hier met volle tuigen van en vroeg nieteens om een servetje aan de geschrokken ober die klaar stond om hun bestelling voor het eten op te nemen, zij had namelijk al genoeg proteine binnen gehad.
Alle 3 gingen ze gewoon weer rustig zitten op een stoeltje en Cameldaris pakte al snel zijn telefoon om een stom topic te openen op fok om mensen om de tuin te leiden, want alleen de echte eckte mogen weten waar daar gebeurd is.
Dat dit kan in Nederland, wat een vuige fokkers zijn er toch