abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:47:59 #276
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_105099191
Klassiekers, al zeg ik het zelf :7
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
pi_105099214
Ze zijn netjes idd
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:10:02 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105099862
Een klassieker uit den ouden doosch.

quote:
Snuf loopt door zijn geliefde Rotterdam en ziet in zijn ooghoeken een vatsig wijf aankomen zoals wel vaker het geval is Rotterdam. Het vatsige wijf duwt Snuf omver en slaat hem knock-out met een verrot stuk halal geslachte beenham. Als Snuf wakker wordt ziet hij Goudvisjen en mc-Piel naast zijn stoel zitten. Ze lachen allebei en laten hun prodent smiles zien. Als Snuf uit het bed wil stappen voelt hij dat hij vast zit. Goudvisjen zegt dat hij voorlopig nog niet weg komt. Ze zegt: mc-Piel kan geen stijfjes krijgen dus jij moet neuken in zijn plaats. Snuf schrikt zich rot en roept om hulp. Voordat hij het weet zit Goudvisjen op zijn gezicht. Ze trekt haar slip opzij en Snuf ziet het ergste wat hij ooit heeft gezien. Een verrot hol wat lijkt op een kut, alleen verschrikkelijk behaard en kruipen spinnen, maden en wormen uit. Goudvisjen zegt: LIKKEN! Snuf begint te likken en terwijl hij dat doet kruipen er allerlei maden zijn mond in en stikt hij bijna. Ondertussen is mc-Piel zijn hoofd gaan swaffelen met zijn slappe leuter. Dan komt Viro binnen en schiet met zijn grote negergun mc-Piel en Goudvisjen dood. Daarna bevrijdt hij Snuf en eten ze samen gezellig mc-Piel en Goudvisjen op maar natuurlijk hebben ze ze eerst gemarineed in gekookte schapenballen. En zo kwam er alsnog een mooi eind aan dit leuken verhaaltjen wat een beetje te lang is geworden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:13:08 #279
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_105099968
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
Een klassieker uit den ouden doosch.

[..]

Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 16:38:56 #280
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105100782
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
mijn fantasie is vrij groot en goor :'(
Ik merk het o|O
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_105100812
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik merk het o|O
gouden topicje huh. haal je nu mijn notes weg? dit moet je wat waard zijn toch, dit soort megatopics (met vriendelijke dank aan steven _O_ en zijn perverse gedachtenkronkels)
pi_105140678
Ik heb gisteren geflirt met een homo, zodat een ander korting kon krijgen op z'n abo.
Als dat geen grappig, faal-leven-verhaal is weet ik het ook niet meer.
pi_105154487
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik merk het o|O
Leuk toch
pi_105155515
tong80 slaakt een zucht, en staart naar zijn monitor. Hij heeft vandaag nog maar 200 topics geopend, en dat is natuurlijk veel te weinig als hij aan zijn dagelijkse post count wil voldoen. Zal hij nog wat posten in bestaande topics, of zal hij een kuttopic openen in ONZ? Plots bedenkt hij zich dat hij maar weinig post in SEX.

Hij voelt dat hij een stijfje krijgt. Vreemd hoor, andere users menen dat tong80 aan een waar topic-fetisj leidt. Zelf merkt hij ook dat zodra hij 's morgens geil wordt als hij naar zijn computer kijkt. De geilste, stoutste fantasieën dwalen dan door zijn hoofd heen.

Telkens als een user reageert op zijn kuttopics, wordt hij een beetje geiler. Hij kijkt naar buiten en ziet hoe Zaltbommel langzaam donker wordt. Hij draait zijn hoofd terug naar het scherm en kijkt direct tegen de "nieuw topic" knop aan.

Langzaam beweegt hij zijn muis naar de knop toe. Hij voelt hoe zijn piemel langzaam groter wordt en meer begint te prikkelen. Stoute fantasieën spelen op. Zal hij een een grap jatten op internet en die posten? Hij beweeg zijn hand naar zijn joystick, en begint er zachtjes aan te trekken... Heerlijk hoe users telkens weer klikken op zijn topics, hoe kut ze ook zijn... Tong doet met zijn andere hand de OP schrijven, waarna hij de geile " :P " eronder zet... Langzaam maar zeker gaat hij met zijn joystick naar beneden, en klikt op "Invoeren". Oh god, van de geilheid stoot hij zijn glas melk om! Nu is zijn hele broek vies.

:')
pi_105189030
....hihihihi niemand die meer durft te reageren :')
pi_105189111
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
....hihihihi niemand die meer durft te reageren :')
Komt niet door je geniale verhaal hoor
Zal morgen wel weer verder gaan
pi_105189200
Ctrl-F gedaan niks gevonden jammer dit.
There is a time of cumming and going.
pi_105189258
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Oceanview het volgende:
Ctrl-F gedaan niks gevonden jammer dit.
Tja je kan ook zelf iets verzinnen
  maandag 5 december 2011 @ 14:07:48 #289
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105207849
Niks nieuws van Steven ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 5 december 2011 @ 14:10:27 #290
342620 VliegendeSchoen
Schoen met vleugels
pi_105207955
Ik mis de mooie verhalen van steven....
Learn, share and learn some more.
pi_105208007
ja heb het een beetje druk, vandaag komt er weer 1
pi_105208378
Steven. Ik heb nog wel een leuke voor je, na gisteren. :')
pi_105209178
Hertenjagertje, Kameell en Outronic?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_105209208
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:22 schreef Intronic het volgende:
Steven. Ik heb nog wel een leuke voor je, na gisteren. :')
pm de details ff dan
pi_105209602
sowieso mogen mensen details pm'en voor een verhaal
pi_105211360
Na een korte weekendonderbreking met heel veel drank en een wilde nacht in Amsterdam met wat hoofdrolspelers uit de voorgaande verhalen ben ik weer terug waar ik hoor.
In mijn rol als een ware Alberto Stegemans en opzoek naar de meest vuige verhalen die er maar rond gaan op fok.
Ik kreeg een anonieme tip van iemand over een geheime ontmoeting die plaats vond gisteren in de buurt van Groningen, ik besloot deze persoon maareens te bellen en als snel kwam ik erachter dat het Outronic was, 1 van de grootste hosselbazen ooit op fok.
Deze jongen heeft al meer foksters aan zijn paal gehad dan Berlusconi tijdens zijn befaamde bungabungafeesten.
Outronic heeft een reputatie in het wilde zuiden van Brabant dus daarom verplaatst hij zich telkens meer en meer naar de het noorden van ons op dit moment zeer koude gure vuige kikkerlandje.
Hij vertelde mij heel opgetogen dat hij gisteren een meeting had met een vrouwelijke en mannelijke user van ons geliefde forum namelijk Spermavangertje en Cameldaris.
Over Cameldaris is niet veel bekend alleen dat hij als enige weet wie er achter het befaamde monkyyy verhaal zit en hij houd dit angstvallig stil.
Spermavangertje daarintegen is redelijk bekend in het subforum van fok genaamd onz en heeft een reputatie van mannenverslindster te zijn.
1 van haar voorgaande veroveringen is niemand minder dan antropie, de man die nu achter chocolatbil zit.
Outronic heb ik zelf het afgelopen weekend leren kennen als een wolf in schaapskleren, deze jongen doet zich echt voor als rustige lieve jongen maar heeft maar 1 ding voor ogen, zijn zaad deponeren in zowat elke vrouwelijke fok user die er is, en hij is hardop weg dit te gaan halen.
Ik ging eens goed zitten wat hij mij te vertellen had en ik pakte een blikje fristi en pen en papier.
Hij vertrok al zeer vroeg richting Groningen met de trein en had zijn mooiste zondagskleren aangetrokken omdat hij echt indruk wilde maken op spermavangertje.
Na een lange reis kwam hij omstreeks 1 uur aan in het hoge vieze noorden en daar wachtte Cameldaris en Spermavangertje al op hem.
Hij zag er niet uit, zij zag eruit om onder te kwakken, iets wat outronic maar al te graag wou doen.
Na een korte gesprek over de hertjes,koetjes en kalvjes vertrok het trio richting het centrum want van beide hoge noorderlingen woonde niemand nog opzich zelf maar outronic trok zich hier niks van aan want dit is de man die omdatschaap ook gewoon gevingerd had op een volle teras in het veluwegebied.
Al snel vonden ze een teras waar ze hun wilde plannen konden gaan uitvoeren, en spermavangertje houd van aandacht en ging dan ook voor het drukste terras dat er was met een vrije tafeltje.
Spermavangertje had haar camera ook mee want ze wilde dit spectakel voor eeuwig gaan vastleggen en nog beroemder op sites als tubegalore worden dan dat ze al is.
Outronic had zijn ghb meegenomen en schonk al gauw wat in de glazen van van de 2 onwetende.
Al snel werd Spermavangertje geil en ontblote haar pronte borstjes en cameldaris wist niet wat hij zag, al snel zat hij met zijn grijpgrage chipsvingertjes eraan terwijl outronic zijn hosselhengel eruit haalde en deze zonder genade in het gewillige mondje van Spermavangertje duwde
Outronic genoot hier echt van en kwam al bijna klaar van de zaadvragende oogjes van Spermavangertje.
Opeens stond Cameldaris op en tufte vol in het gezicht van deze geile maar nog zeer jonge dames, de meeste mensen weten dat tuffen niet echt getuigt van respect maar deze boi heeft dan ook geen respect voor vrouwen.
Beide heren hadden nu wel zin in hete sex en gooide het sletje op tafel en gingen als ware Amerikanen op moslims op Guantánamo Bay los en er ontstond een waar spektakel op het terras in het hoge vuige Noorden.
Na enkele wilde minuten vol vuige sex besloten de heren de naam van Spermavangertje ere te doen en haar helemaal vol te kwakken.
zij genoot hier met volle tuigen van en vroeg nieteens om een servetje aan de geschrokken ober die klaar stond om hun bestelling voor het eten op te nemen, zij had namelijk al genoeg proteine binnen gehad.
Alle 3 gingen ze gewoon weer rustig zitten op een stoeltje en Cameldaris pakte al snel zijn telefoon om een stom topic te openen op fok om mensen om de tuin te leiden, want alleen de echte eckte mogen weten waar daar gebeurd is.

Dat dit kan in Nederland, wat een vuige fokkers zijn er toch :r
pi_105211549
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Na een korte weekendonderbreking met heel veel drank en een wilde nacht in Amsterdam met wat hoofdrolspelers uit de voorgaande verhalen ben ik weer terug waar ik hoor.
In mijn rol als een ware Alberto Stegemans en opzoek naar de meest vuige verhalen die er maar rond gaan op fok.
Ik kreeg een anonieme tip van iemand over een geheime ontmoeting die plaats vond gisteren in de buurt van Groningen, ik besloot deze persoon maareens te bellen en als snel kwam ik erachter dat het Outronic was, 1 van de grootste hosselbazen ooit op fok.
Deze jongen heeft al meer foksters aan zijn paal gehad dan Berlusconi tijdens zijn befaamde bungabungafeesten.
Outronic heeft een reputatie in het wilde zuiden van Brabant dus daarom verplaatst hij zich telkens meer en meer naar de het noorden van ons op dit moment zeer koude gure vuige kikkerlandje.
Hij vertelde mij heel opgetogen dat hij gisteren een meeting had met een vrouwelijke en mannelijke user van ons geliefde forum namelijk Spermavangertje en Cameldaris.
Over Cameldaris is niet veel bekend alleen dat hij als enige weet wie er achter het befaamde monkyyy verhaal zit en hij houd dit angstvallig stil.
Spermavangertje daarintegen is redelijk bekend in het subforum van fok genaamd onz en heeft een reputatie van mannenverslindster te zijn.
1 van haar voorgaande veroveringen is niemand minder dan antropie, de man die nu achter chocolatbil zit.
Outronic heb ik zelf het afgelopen weekend leren kennen als een wolf in schaapskleren, deze jongen doet zich echt voor als rustige lieve jongen maar heeft maar 1 ding voor ogen, zijn zaad deponeren in zowat elke vrouwelijke fok user die er is, en hij is hardop weg dit te gaan halen.
Ik ging eens goed zitten wat hij mij te vertellen had en ik pakte een blikje fristi en pen en papier.
Hij vertrok al zeer vroeg richting Groningen met de trein en had zijn mooiste zondagskleren aangetrokken omdat hij echt indruk wilde maken op spermavangertje.
Na een lange reis kwam hij omstreeks 1 uur aan in het hoge vieze noorden en daar wachtte Cameldaris en Spermavangertje al op hem.
Hij zag er niet uit, zij zag eruit om onder te kwakken, iets wat outronic maar al te graag wou doen.
Na een korte gesprek over de hertjes,koetjes en kalvjes vertrok het trio richting het centrum want van beide hoge noorderlingen woonde niemand nog opzich zelf maar outronic trok zich hier niks van aan want dit is de man die omdatschaap ook gewoon gevingerd had op een volle teras in het veluwegebied.
Al snel vonden ze een teras waar ze hun wilde plannen konden gaan uitvoeren, en spermavangertje houd van aandacht en ging dan ook voor het drukste terras dat er was met een vrije tafeltje.
Spermavangertje had haar camera ook mee want ze wilde dit spectakel voor eeuwig gaan vastleggen en nog beroemder op sites als tubegalore worden dan dat ze al is.
Outronic had zijn ghb meegenomen en schonk al gauw wat in de glazen van van de 2 onwetende.
Al snel werd Spermavangertje geil en ontblote haar pronte borstjes en cameldaris wist niet wat hij zag, al snel zat hij met zijn grijpgrage chipsvingertjes eraan terwijl outronic zijn hosselhengel eruit haalde en deze zonder genade in het gewillige mondje van Spermavangertje duwde
Outronic genoot hier echt van en kwam al bijna klaar van de zaadvragende oogjes van Spermavangertje.
Opeens stond Cameldaris op en tufte vol in het gezicht van deze geile maar nog zeer jonge dames, de meeste mensen weten dat tuffen niet echt getuigt van respect maar deze boi heeft dan ook geen respect voor vrouwen.
Beide heren hadden nu wel zin in hete sex en gooide het sletje op tafel en gingen als ware Amerikanen op moslims op Guantánamo Bay los en er ontstond een waar spektakel op het terras in het hoge vuige Noorden.
Na enkele wilde minuten vol vuige sex besloten de heren de naam van Spermavangertje ere te doen en haar helemaal vol te kwakken.
zij genoot hier met volle tuigen van en vroeg nieteens om een servetje aan de geschrokken ober die klaar stond om hun bestelling voor het eten op te nemen, zij had namelijk al genoeg proteine binnen gehad.
Alle 3 gingen ze gewoon weer rustig zitten op een stoeltje en Cameldaris pakte al snel zijn telefoon om een stom topic te openen op fok om mensen om de tuin te leiden, want alleen de echte eckte mogen weten waar daar gebeurd is.

Dat dit kan in Nederland, wat een vuige fokkers zijn er toch :r
_O_.
pi_105211661
Degene die de lapo heeft zodrekt moet wel ff alle verhalen zoeken en in de op stoppen in spoilers eigelijk :')
pi_105211911
mweh
pi_105211921
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')