Hmm morgen kom jij danquote:
Ik zal mijn best doenquote:
Vandaag al teveel verhalen gedaan, geen inspiratie meerquote:
ok, ik vind je toch nog lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vandaag al teveel verhalen gedaan, geen inspiratie meer
ik jou ook hoor, zal je een dm sturen wanneer ie er staatquote:
Ik wil weg ff zeggen waar ik altijd bij jou aan denk. Een filmpje van een aapje die zich laat zuigen door een kikker. Dat mental image krijg ik nooit meer weg, met dank aan yvonnequote:
jaag jij de chick maar weer wegquote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil weg ff zeggen waar ik altijd bij jou aan denk. Een filmpje van een aapje die zich laat zuigen door een kikker. Dat mental image krijg ik nooit meer weg, met dank aan yvonne
Ik ben zó blij dat ik dit nu weet!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil weg ff zeggen waar ik altijd bij jou aan denk. Een filmpje van een aapje die zich laat zuigen door een kikker. Dat mental image krijg ik nooit meer weg, met dank aan yvonne
Het is mijn ongewilde roeping van dit leven.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaag jij de chick maar weer weg
ik lek niet, ik kreeg een anonieme tipquote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
Dat is wel een beetje lekken uit KEL hè gedrevenmac26
Heeft geen zin he. Fictieve namenquote:
dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft geen zin he. Fictieve namen
Bakkes jij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |