echt gebeurde verhalenquote:
De vraag is hoe jij al deze waargebeurde verhalen zo precies in detail weet.quote:
Die krijg ik per msn of per pmquote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef coban het volgende:
[..]
De vraag is hoe jij al deze waargebeurde verhalen zo precies in detail weet.
Belangrijke man jij.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die krijg ik per msn of per pm
Mensen vertrouwen mij gewoonquote:
Tsjoban heeft jou toch ook wel eens gepm'd?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen vertrouwen mij gewoon
nee maar wel ene Macaronivreter met een verhaaltje over ene Tsjobanquote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tsjoban heeft jou toch ook wel eens gepm'd?
Ik ben al bezig met Macaronivreter aan het uithoren over dit smakelijke verhaaltjequote:
Beter dan boe's lijstje ditquote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat we nu het werkelijke talent van steven ontdekt hebben. Misschien moet hij zich niet langer richten op het modschap, maar moet hij proberen om de officiële fok!biograaf te worden.
Prachtige verhalen kerel!
Oh oh oh dat klinkt als een spannend verhaal. Nu al!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar wel ene Macaronivreter met een verhaaltje over ene Tsjoban
Hahah donderop manquote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Sooooo die tsjoban is ook een vuigerik hoor
Doe maarquote:Op donderdag 1 december 2011 13:43 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah donderop man![]()
Ik ben een net en beleefd meisje, anders zou ik wel een leuk verhaaltje over joutypen.
Misschien doe ik dat wel nog.
De liefde!!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen mensen mensen toch!
Ik zat net dus zo met een fokuser te praten onder de fictieve naam van Macaroni_eter en hij had laatst een date met een andere fokuser, ene Tsjoban.
Mensen ik herhaal de namen heb ik aangepast zodat zij niet onthuld worden want zij vertellen mij dit dus echt in vertrouwen en zoals iedereen weet ben ik dat gewoon.
Macaroni_eter is van oorsprong gewoon een gezonde Nederlandse jongen en Tsjoban is een gezellig,lief,rustig en leuk meisje van niet nederlandse afkomst oorspronkelijk.
Deze 2 schijnen dus al een hele tijd te flirten met elkaar in een niet nader te nomen slowchat en Macaroni_eter weet maar al te goed dat dit eigelijk een verboden liefde is.
Maar die jongen is een doorzetter, kent geen nee en wou gewoon het hart stelen van de mooie Tsjoban.
Echter er was eerst 1 obstakel te overwinnen en dat is Marokkaanse_Haan!
Marokkaanse_Haan is het vriendinnetje van Tsjoban en stiekem zwaar verliefd op Macaroni_eter.
Waarom zij eigelijk Marokkaanse_Haan heet weet ik niet want iedereen weet dat het een haan mannelijk is en de vermoedens bestaan dan ook gewoon dat dit een man is maar dat terzijde.
Marokkaanse_Haan wou maar gaan vechten om Macaroni_eter en Tsjoban vond die goed en ze daagde haar dan uit tot een geitenrace op de boederij van een oom van een verre familielid.
Beide stonden zij op een druiligere zondagmorgen met een favoriete geitje klaar om te racen tegen elkaar.
Klokslag 12uur schoot Macaroni_eter met zijn ak-47 in de lucht en dat was de startsein voor de geitenracen
Beide dames wisten waar dit om ging en schreeuwde hun geitje hartstochtelijk naar de finish.
Het geitje van tsjoban won overduidelijk en niet alleen won zij Macaroni_eter maar ook het geitje van Marokkaanse_Haan.
Deze werd dan ook halal geslacht en was voor het romantische diner die Tsjoban en Macaroni_eter savonds zouden gaan hebben.
S'avonds bij de openhaard lagen Tsjoban en Macaroni_eter allebei naakt op een berenvelletje en dronken een goed glas cola en aten gezellig en romantisch het eerder op de dag geslachte geitje op.
Op een gegeven moment werd tsjoban zo geil van de manier hoe Macaroni_eter aan het smakken was dat zij wat jus waar het geitje in gebraad was over haar lichaam te smeren zodat Macaroni_eter het allemaal van haar prontje borstjes ging likken.
Macaroni_eter liet zich dit geen 2keer zien en begon als een ware lassie over het lichaam van tsjoban te likken.
Zij genoot met volle tuigen en liet dan ook een welgemeende ohhh Macaroni_eter horen.
Die jongen hield het niet meer en pakte zijn 8cm grote pasta-staaf gereed om tsjoban te gaan penetreren.
Zij wou eerst niet maar ergens dacht ze, fuck it, dit is de jongen van wie ik hou dus neem mij Macaroni_eter neem mij!
En ook dit liet hij zich geen 2e keer zeggen en hij duwde zijn pasta-staaf ruw naar binnen.
Tsjoban wist niet wat haar overkwam, ik dacht dat fok en slowchatten leuk was maar dit is eigelijk veel leuker schreeuwde zij uit.
Macaroni_eter duwde een volle 2,5minuut zijn pasta-staaf vol in het nauwe gaatje van Tsjoban in en kwam schreeuwend als een ware Italiaan klaar over haar pronte borstjes.
Waarna hij een stukje stokbrood pakte en het zaad begon te smeren op het broodje waarna ze dit nog gezamelijk hebben gegeten..
UIteindelijk zijn ze uitgeput naast elkaar in slaap gevallen op het berenvelletje...
Wat een romantiek kan er toch zijn op fok
Short story dusquote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kreeg net een verontrustend smsje van ene Huppelsjaal en haar liefde voor een gebande user genaamd Holocaustprobleem....
wordt vervolgt
Nope, dit gaat mijn meesterwerk wordenquote:
Why? For the love of God, WHY??quote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope, dit gaat mijn meesterwerk worden
Bang zijn voor de waarheidquote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Why? For the love of God, WHY??
Not really.quote:
Thanks trouwensquote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat we nu het werkelijke talent van steven ontdekt hebben. Misschien moet hij zich niet langer richten op het modschap, maar moet hij proberen om de officiële fok!biograaf te worden.
Prachtige verhalen kerel!
Ik heb gewoon angst om dit topic te openenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Uurtje nog tot wij de waarheid weten omtrent huppelsjaal,holocaustprobleem en prof_topicreport
Die durf ik ook niet te openen, juist daaromquote:
Alles blijft in eigen beheer net zoals de opnames,chatlogs en pm'squote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
Mag ik de druk rechten van je verhalen Steven? ah toee kom op .
oh dat is jammer, nou dan ga ik nu maar weer verder met het printen van tong80's posthistory.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alles blijft in eigen beheer net zoals de opnames,chatlogs en pm's
De trauma's man, de trauma'squote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef coban het volgende:
Maar waarom dan huppel? Het is toch gewoon een waargebeurd verhaal? Je hebt het al eens meegemaakt toch?
quote:
kkgeil ditquote:Op donderdag 1 december 2011 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou daar zijn we dan!
Dit gaat wel een redelijk schokkend verhaal worden dus ik probeer zoveel mogelijk ook de kleine details te vertellen.
Wegens prive redenen heb ik namen wederom fictief gemaakt.
De namen heb ik overigens eerder op de middag al vrij gegeven.
Omstreeks het middaguur kreeg ik een smsje van een vrouwelijke fokuser genaamd Huppelsjaal of wij ergens konden afspreken want ze moest mij iets schokkends vertellen.
Als een ware Alberto Stegemans stapte ik op mijn fiets richting de afgesproken ontmoetingsplek alwaar ik een hevig emotionele Huppelsjaal trof.
We nemen plaats op een bankje ergens buiten aangezien we beide te skeer zijn om ergens binnen te zitten en een drankje te bestellen.
Vol goede moed start ik de tape-recorder en laat huppelsjaal haar verhaal doen, iets wat ik nog nooit eerder gehoord had, dat dit kan in Nederland...
Huppelsjaal vertelde mij dat zij al tijden opzoek is naar het ware geluk maar dat ze ook af en toe sex nodig had.
Sex deed ze gewoon met Jan en alleman, geen flauw idee wie dat zei maar zij noemde die 2 namen.
Hiervoor had ze een korststondige neukrelatie met een feyenoorder, in de gewone volksmond ook weleens een Kakkerlak genoemd.
Dit was een hevige maar zeer korte relatie waarin er veel weinig passievolle sex bedreven werd dus Huppelsjaal steunde het fokforum af opzoek naar nieuwe slachtoffers, waarom ik het slachtoffers noem wordt later in het verhaal nog wel duidelijk.
Affijn ze leerde 2 jochies kenne op het forum, deze 2 waren Holocaustprobleem en Prof_TopicReport.
Holocaustprobleem is een kind van 18 die nogal moeite met zichzelf en zijn computer heeft, denkt dat ie lid is van een geheime opsporingsdienst terwijl hij nooit van zijn zolderkamer af mag.
Prof_TopicReport is een ander kind, leeftijd is onbekend die graag met zijn eigen brandweerslang speelt en op het fokforum graag topicreports zet, vandaar zijn bijnaam.
Hij schijnt zelfs het record anonieme reports in handen te hebben, te weten ongeveer 155.
Huppelsjaal zag in deze 2 jongens gewille slachtoffters op wie zij haar sexlust kon botvieren.
Zodoende stuurde zij graag foto's van zichzelf en dan vooral van haar volle boezem naar deze 2 jongens zodat zij zichzelf niet meer in konden houden en maar al te graag langs wilden komen in de grot van Huppelsjaal wat zij slaapkamer noemt.
Huppelsjaal hield verder voor dat de jongens uitgenodigt waren om mosselen te komen niet wetend dat de enige mossel die ze zouden zien die van haarzelf zou zijn.
Klokslag 18uur stonden beide jongens voor haar deur, de ene gekleed in een adolf hitlercostuum en de ander in brandweercostuum.
Huppelsjaal kon een klein glimlachje niet onderdrukken toen ze haar 2 nieuwe prooien zag en liet de heren dan ook maar al te graag binnen.
Binnen gekomen dachten de heren eerst lekker te gaan eten maar huppelsjaal wou meteen overgan tot de daad en leide de jongens naar haar grot.
Ze kleedde zich direct uit en beviel Holocaustprobleem meteen van haar mossel te gaan eten terwijl zij zelf maar al te graag de brandweerslang van Prof_TopicReport in haar mond wou hebben.
Enkele minuten gingen voort tijdens dit spel der voorsspellen en zichtbaar genoten zij alle 3.
Opeens werd Holocaustprobleem verteld dat hij op het bed moest gaan liggen zodat Huppelsjaal bovenop hem kon gaan zitten en dat Prof_TopicReport het brandje in haar anus kon gaan blussen.
Het was een lawaai van jewelste wat deze 3 produceerde en wederom genoot Huppelsjaal van genot.
Na een paar wilde minuten wou zijn zelf liggen en moesten de 2 boys hun liefdesnectar over de volle borsten van haar heen spuiten, zo gezegd zodiggiedaan en de 2 jongens gingen als woeste krijgers te keer aan hun zwansje en naar enkele seconden was het een groot orgasme waardoor Huppelsjaal helemaal onder zat.
Maar wat er toen gebeurde had niemand kunnen raden, in plaats van nog een beetje zoenen en voelen werd huppelsjaal woest en pakte zij Holocaustprobleem vast en beet zijn strot door, bloed spuitte overal heen en Prof_TopicReport werd bang en begon te huilen als een klein thais meisje van 5 bij haar ontmaagding.
Ik wil naar ik wil naar huis schreeuwde hij, maar je bent thuis antwoorde Huppelsjaal voordat ze ook een einde maakte aan het leven van Prof_TopicReport.
Overal lag bloed en in plaats van alles op te ruimen likte Huppelsjaal het bloed gewoon op.
Waarom huppelsjaal die vol met emoties mij vertelde weet ik tot op dit moment nog steeds niet want zij keek mij heel eng aan tjdens het vertellen van dit allemaal.
Ik hoop maar niet dat zij het in haar hoofd haalt mij uit te nodigen voor mosselen eten want ik hou er echt niet van
quote:We nemen plaats op een bankje ergens buiten aangezien we beide te skeer zijn om ergens binnen te zitten en een drankje te bestellen.
quote:Hiervoor had ze een korststondige neukrelatie met een feyenoorder, in de gewone volksmond ook weleens een Kakkerlak genoemd.
Levensweg en KnettergekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
outronic, zijn matties en omdatschaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsjoban en Macaroni_vreterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huppelsjaal, Holocaustprobleem en Prof_TopicReportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Voor de mensen die later inschakelen bij dit onthullingsprogramma hier even de verhalen op een rij:
utopie en de tandartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levensweg en KnettergekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.outronic, zijn matties en omdatschaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjoban en Macaroni_vreterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huppelsjaal, Holocaustprobleem en Prof_TopicReportWanneer komt het boek uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eerst nog een paar verhalenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
ik zal nog eens een mooie uit mijn hoge hoed toveren en naar je sturenquote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assadsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Toen ik mijn vinger uit gewoonfayes nauwe aarsgaatje haalde merkte ik op hoe snel de spier zich sloot en besloot ik wat extra glijmiddel er op te smeren. Langzaam bracht ik mijn middelvinger in haar kont naar binnen en begon te roeren.
...
Waarnaar ik besloot de top van mijn steenharde penis naar binnen te brengen, eerst langzaam, ik schoof mijn mannelijkheid langzaam diep haar gaatje in en begon heen en weer te bewegen...:')![]()
Gigantische faal ditquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen ik mijn vinger uit gewoonfayes nauwe aarsgaatje haalde merkte ik op hoe snel de spier zich sloot en besloot ik wat extra glijmiddel er op te smeren. Langzaam bracht ik mijn middelvinger in haar kont naar binnen en begon te roeren.
...
Waarnaar ik besloot de top van mijn steenharde penis naar binnen te brengen, eerst langzaam, ik schoof mijn mannelijkheid langzaam diep haar gaatje in en begon heen en weer te bewegen...![]()
En het is waarna
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
He Jozef_1quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Verhalen al gelezen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.sinterklaaskapoentje
![]()
Toen begon plotseling naatje_1 te gillen, hij zat al uren in de kast gedwongen te kijken naar mijn seksuele handelingen. IK WIL MEEDOEN, schreeuwde de jonge adonis uit ongenoegen. In de andere kast kwam ook wat gemiep van RockNijntje. Ook zij werd opgewonden van de praktijken tussen mij en de poluaire fokster.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
...
Waarnaar ik besloot de top van mijn steenharde penis naar binnen te brengen, eerst langzaam, ik schoof mijn mannelijkheid langzaam diep haar gaatje in en begon heen en weer te bewegen...
Toen ik de 2 vrijliet begonnen ze gelijk te rennen naar mij. DOE ONS NOU, riepen ze vol geluk.:')![]()
GODVER!!quote:
* Huppelmuts veegt de fanta van toetsenbord en scherm af en gaat ff dweilen
[b]AirwiN schreef [/b]
BRIL FUCKING JANTquote:Op donderdag 1 december 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat mij net ter ogen kwam is te vulgair voor woorden maar toch wil ik het delen!
Ik heb een bepaalde fokster op msn en we noemen haar voor het gemak flipper zodat ze niet herkenbaar is want ze schaamt zich wel een beetje voor het volgende gebeuren
Het gesprek begon zo :
Flipper says
geile bui ineens weer steven, ik moet je wat vertellen kan je het voor je houden?
Als een echte fokvriend kan ik dit natuurlijk en flipper begon te vertellen over haar avontuur met een jonge fokuser, deze user noemen wij voor het gemaakt Jozef_1.
Jozef_1 was al een tijdje goed verliefd op Flipper ondanks dat ze elkaar nog nooit gezien hadden, deze jongen had dat wel als diepste wens alleen 1 ding zat nog in de weg, zijn huidige vriendin(Gewoon_Fanny)
Op een dag maakte Jozef_1 het uit per kerstgedicht met Gewoon_Fanny en kon zijn hosselhengel uitwerpen naar de gewilde Flipper.
In 1e instantie hapte Flipper niet toe, ze werd een beetje goed gek van Jozef_1, elke keer weer wanneer ze op faceboek kwam begon hij meteen een gesprek met haar.
Na enkele dagen zag Flipper in dat Jozef_1 best een lief jochie was en ze begonnen goede diepe gesprekken te voeren tot diep in de nacht.
Vaak stuurde Jozef_1 een foto vanzichzelf met zijn blonde lokken en lief gezichtje alsof Jezus net over hem heen gescheten had.
Op een dag stelde Jozef_1 voor dat ze maar gingen meeten, zijn lang gekoesterde wens!
Flipper hapte toe en nodige hem uit langs te komen bij haar thuis ergens in een stadje niet zo ver van Amsterdam.
Bij binnenkomst pakte Jozef_1 die met de fiets was gekomen vanuit Gouda en 2 dagen onderweg was Flipper meteen beet en zoende haar hartstochtelijk, flipper besloot niet langer te wachten en trok haar kleren meteen uit, Jozef|_1 kwam klaar.
Maar dit deerde Jozef_1 niet en hij beloofde dat hij haar echt passievol zou gaan nemen, gewoon omdat het kan!
Jozef_1 trok zijn kleren uit en gooide flipper zo op de bank neer en wou doggystyle, flipper had niks in te brengen en knikte een beetje semi geil naar Jozef_1.
Jozef_1 trok aan haar en nam haar wild en schreeuwde hele tijd luid: Ik hou van je flipper, ik hou van je!!!
Flipper gaf geen neuk en wou gewoon dat Jozef_1 haar volpompte met zijn christelijke zaadsel.
Dit gebeurde dus ook 3 seconde later en flipper was iets wat teleurgesteld.
Flipper was moe maar voldaan, Jozef_1 was nog neit voldaan en begreep er niks van.
Flipper had hem gewoon misbruikt omdat ze zwanger wilde worden en verder niks met Jozef_1 te maken wil hebben!
Jozef_1 trok teleurgesteld zijn kleren weer aan en stormde naar buiten en pakte zijn fiets en begon weer aan zijn 2daagse fietstrip naar huis.
Flipper speelde nog wat met zichzelfd en lachte een beetje vals...
Ik vind dit dus echt niet kunnen he
Wat een hoeren op fok!![]()
![]()
Ik mijzelf ook nietquote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef coban het volgende:
Omg huppel ik zal je nooit meer voor hetzelfde zien
[b]AirwiN schreef [/b]
De waarheid is soms briljanter dan fictie hequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Was de fictie maar waarheid af en toe.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De waarheid is soms briljanter dan fictie he![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was de fictie maar waarheid af en toe.
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Was de fictie maar waarheid af en toe.![]()
[..]
Was de fictie maar waarheid af en toe.![]()
![]()
VEEG ME OP!!quote:
Hou op hoor, nee echt!!![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
PROEST!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De fictieve namen doen het ook nogeens goed dus
Nog 1x op een redelijk lege pagina
Voor de mensen die later inschakelen bij dit onthullingsprogramma hier even de verhalen op een rij:
utopie en de tandartsLevensweg en KnettergekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.outronic, zijn matties en omdatschaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjoban en Macaroni_vreterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huppelsjaal, Holocaustprobleem en Prof_TopicReportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Om de hommos niet buiten te sluiten zal de volgende onthulling gaan over Paulus en JuicyBill
Verder staat er nog een ontluisterend verhaal over liefde rondom Strand,Flipper,Danger_Rat en Letterbotsing op het programmaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Letterbotsingquote:Op donderdag 1 december 2011 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Om de hommos niet buiten te sluiten zal de volgende onthulling gaan over Paulus en JuicyBill
Verder staat er nog een ontluisterend verhaal over liefde rondom Strand,Flipper,Danger_Rat en Letterbotsing op het programma. Jij moet echt kinderboeken gaan schrijven.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Was wel mijn grote droom toen ik nog op school zatquote:Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Letterbotsing. Jij moet echt kinderboeken gaan schrijven.
Was altijd bezig met verhalen verzinnen en schrijven en shit
Gaat het over een jonge gristelijke jongen die zijn grote liefde vindt in een radio topic en vervolgens al zijn principes overboord gooit?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog een waargebeurd verhaal, maar dat is eick gewoon te triest voor woorden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
namen willenw equote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog een waargebeurd verhaal, maar dat is eick gewoon te triest voor woorden.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Nee, over knettergek en haar wilde leven.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat het over een jonge gristelijke jongen die zijn grote liefde vindt in een radio topic en vervolgens al zijn principes overboord gooit?![]()
Misselijk nu. Direct!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, over knettergek en haar wilde leven.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, over knettergek en haar wilde leven.ik moet nog eten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Daarom.quote:quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog een waargebeurd verhaal, maar dat is eick gewoon te triest voor woorden.![]()
Het ware verhaal rondom Paulus en JuicyBill
Al een tijdje ben ik bezig met een onderzoek richting homo's op fok.
Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig zijn want als je het kijkt dan zijn 1 op de 10 mannen homo.
Met homo's is niks mis, ook niet met de 2 heren uit mijn onderzoek.
JuicyBill is een ietswat gezette jongen uit oorspronkelijk Almere maar is een tijdje terug verhuisd richting Amsterdam Zuid-Oost.
Hij heeft een voorliefde voor hele slechte muziek en dan voornamelijk Miley Cyrus.
Andere hobbies zijn bezoekjes brengen aan de lokale pathe op de ArenA boulevard.
Paulus is een ook iets gezette jongen en geestelijk een beetje beperkt.
Hij heeft een voorliefde voor Fc Utrecht, Giel Beelen en zijn alter-ego Paulus_in_the_darkus.
Al een tijdje was ik verbaasd over deze 2 heren, in 1e instantie dacht ik dat ze dames waren maar dat bleek later dus totaal niet waar te zijn.
Ik kreeg een anonieme tip dat deze 2 heren een date hadden in een McDonalds vestiging ergens in het land.
Ik ging daar heen met mijn veborgen camera en ging vermomd op een bankje ergens anders zitten.
Wat ik daar waarnam was best schattig, de 2 jongens had overduidelijk de liefde gevonden bij elkaar en ze waren elkaar ook dan heel schattig bigmacs aan het voeren.
Dit wekte alleen nog maar meer mijn interesse om een verhaal over ze te krijgen en ik belde mijn homo-spion Bifisch op en dat is ook heel toevallig de huisgenoot van JuicyBill om eens in de slaapkamer te gaan kijken wat daar allemaal gebeurt.
Bifisch vond dit geen probleem want hij had zich al rukkend op zijn eigen topics naar deze 2 heren gekeken die vol liefde de herenliefde bedreven.
Bifisch vertelde mij dat ze een afspraak zouden hebben op de woensdagmiddag en dat het een soort van verkleedpartijtje zou worden, hij was boos want hij mocht niet mee doen.
JuicyBill was verkleed als Mini Mouse en Paulus was verkleed als een fc utrecht speler.
JuicyBill had een lekkere chocoladecake gemaakt die ze lekker gezellig onder eht genot van een geile disneyfilm gingen opeten.
Tijdens de kleine zeemeermin werd Paulus al heel opgewonden van de geile MiniMouse die hij voor zich zag en opperde dat hij zijn blokfluitje in de cake ging stoppen zodat JuicyBill deze lekker zou gaan oplikken.
Zo gezegd zo gediggiedaan en JuicyBill ging hartstochtelijk tekeer en Paulus hield het al bijna niet meer.
Uit zijn ooghoek zag JuicyBill dat Bifisch aan het kijken was en dat terwijl hij zich weereens aan het aftrekken was op zijn eigen topics en vroeg of Bifisch misschien wou meedoen.
Dit wou hij natuurlijk.
Daar stonden ze dan, alle 3 naakt in de woonkamer, Bifisch kreeg het idee dat de 3 heren de herenliefde gingen bedrijven en dat terwijl Bifisch constant kuttopics in zijn zo geliefde subforum onzin ging maken en beide andere heren leek dit wel iets.
Ze gingen als 3 wilde oermannen tekeer terwijl ze ook constant chocoladecake aan het eten waren.
De laatste restjes wou Paulus hebben maar dan wel met een flinke dosis mannenpap en zo gebeurde het dat ze alle 3 gingen sjorren op die arme arme cake die nu wel vol met proteine was.
Na dit voor hun spectaculaire kwartiertje gingen ze met zijn 3en naar bed, om dan in de disney termen te blijven nog lang en gelukkig te leven.
Het koste mij wat moeite dit op papier te zetten wegens de ranzige details maar bedankt voor jullie inzending herenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
* Huppelmuts gaat nu direct het FB topic in de gaten houdenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Het ware verhaal rondom Paulus en JuicyBill
Al een tijdje ben ik bezig met een onderzoek richting homo's op fok.
Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig zijn want als je het kijkt dan zijn 1 op de 10 mannen homo.
Met homo's is niks mis, ook niet met de 2 heren uit mijn onderzoek.
JuicyBill is een ietswat gezette jongen uit oorspronkelijk Almere maar is een tijdje terug verhuisd richting Amsterdam Zuid-Oost.
Hij heeft een voorliefde voor hele slechte muziek en dan voornamelijk Miley Cyrus.
Andere hobbies zijn bezoekjes brengen aan de lokale pathe op de ArenA boulevard.
Paulus is een ook iets gezette jongen en geestelijk een beetje beperkt.
Hij heeft een voorliefde voor Fc Utrecht, Giel Beelen en zijn alter-ego Paulus_in_the_darkus.
Al een tijdje was ik verbaasd over deze 2 heren, in 1e instantie dacht ik dat ze dames waren maar dat bleek later dus totaal niet waar te zijn.
Ik kreeg een anonieme tip dat deze 2 heren een date hadden in een McDonalds vestiging ergens in het land.
Ik ging daar heen met mijn veborgen camera en ging vermomd op een bankje ergens anders zitten.
Wat ik daar waarnam was best schattig, de 2 jongens had overduidelijk de liefde gevonden bij elkaar en ze waren elkaar ook dan heel schattig bigmacs aan het voeren.
Dit wekte alleen nog maar meer mijn interesse om een verhaal over ze te krijgen en ik belde mijn homo-spion Bifisch op en dat is ook heel toevallig de huisgenoot van JuicyBill om eens in de slaapkamer te gaan kijken wat daar allemaal gebeurt.
Bifisch vond dit geen probleem want hij had zich al rukkend op zijn eigen topics naar deze 2 heren gekeken die vol liefde de herenliefde bedreven.
Bifisch vertelde mij dat ze een afspraak zouden hebben op de woensdagmiddag en dat het een soort van verkleedpartijtje zou worden, hij was boos want hij mocht niet mee doen.
JuicyBill was verkleed als Mini Mouse en Paulus was verkleed als een fc utrecht speler.
JuicyBill had een lekkere chocoladecake gemaakt die ze lekker gezellig onder eht genot van een geile disneyfilm gingen opeten.
Tijdens de kleine zeemeermin werd Paulus al heel opgewonden van de geile MiniMouse die hij voor zich zag en opperde dat hij zijn blokfluitje in de cake ging stoppen zodat JuicyBill deze lekker zou gaan oplikken.
Zo gezegd zo gediggiedaan en JuicyBill ging hartstochtelijk tekeer en Paulus hield het al bijna niet meer.
Uit zijn ooghoek zag JuicyBill dat Bifisch aan het kijken was en dat terwijl hij zich weereens aan het aftrekken was op zijn eigen topics en vroeg of Bifisch misschien wou meedoen.
Dit wou hij natuurlijk.
Daar stonden ze dan, alle 3 naakt in de woonkamer, Bifisch kreeg het idee dat de 3 heren de herenliefde gingen bedrijven en dat terwijl Bifisch constant kuttopics in zijn zo geliefde subforum onzin ging maken en beide andere heren leek dit wel iets.
Ze gingen als 3 wilde oermannen tekeer terwijl ze ook constant chocoladecake aan het eten waren.
De laatste restjes wou Paulus hebben maar dan wel met een flinke dosis mannenpap en zo gebeurde het dat ze alle 3 gingen sjorren op die arme arme cake die nu wel vol met proteine was.
Na dit voor hun spectaculaire kwartiertje gingen ze met zijn 3en naar bed, om dan in de disney termen te blijven nog lang en gelukkig te leven.
Het koste mij wat moeite dit op papier te zetten wegens de ranzige details maar bedankt voor jullie inzending heren
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanavond nog 1tje dan en gaan wij morgen weer verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gast....quote:Ze gingen als 3 wilde oermannen tekeer terwijl ze ook constant chocoladecake aan het eten waren..
The mental image...
Please.![]()
Ja, een seal zou wel terecht zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat nu direct het FB topic in de gaten houden.
![]()
Naatje schijnt ook met een verhaal bezig te zijn, ben erg benieuwdOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Moet te regelen zijn!!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, een seal zou wel terecht zijn..
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.sinterklaaskapoentje
![]()
Kijk uit voordat je weer de schijn wekt te stokenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog een waargebeurd verhaal, maar dat is eick gewoon te triest voor woorden.
:')![]()
Daarom fictieve namenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk uit voordat je weer de schijn wekt te stokenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben sowieso weer eventjes inspiratie aan het opdoenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je kijkt RTL boulevard dus?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben sowieso weer eventjes inspiratie aan het opdoenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
gewoon ff smoken man, dat doet mij altijd goedquote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kijkt RTL boulevard dus?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Op een warme zomermiddag in Mei,
leggen niet alleen vogels een ei.
Ook Knettergek moest wat gaan leggen,
maar tegen wie moest ze dat zeggen?
Geen idee meer wat te doen,
zonder zelfs ook maar een zoen,
stapte ze in de trein,
want oh, wat was dat toch fijn.
Random stapte ze door de deur,
even weg van die dagelijkse sleur.
Vijf stations later er weer uit,
dat was toch best een goed besluit.
Doch, het was maar 3 stations later,
en ze zag daar iemand spetteren in het water.
Klein, ter hoogte van haar knie,
hoe zij hem moest redden, wist ze even niet.
Snel stapte ze wel uit de trein,
voor zover dat kan, voor een dik zwein.
Spartelend en heen en weer slaand lag hij daar,
nergens ook een reddingsbrigade klaar.
Ze ging het water in en hup,
weg was het water voor de gup.
Nu kon ze hem redden en heel snel,
want al het water was weg, weet u wel.
Als beloning wilde die grote wel iets krijgen,
die kleine hoefde alleen maar te zwijgen.
Staand stond deze Sushi voor haar op,
al lebberen aan haar kerstkrans in galop.
Knettergek was weer gestild in haar verlangen
en na deze daad bleef ze nog even hangen.
Sushi bleef echter hoop houden op meer,
maar dat wilde ze dus niet zo zeer.
Gedumpt werd deze kleine vriend,
niet wat hij had verdiend.
Zo eindigt dit dramatische verhaal,
met een enorme omhaal.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent best goed in rijmen
Ben benieuwd wat je naar GewoonFanny als dumpgedicht hebt gestuurdOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die was wat onder de maat, hoor ik net.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben benieuwd wat je naar GewoonFanny als dumpgedicht hebt gestuurdsinterklaaskapoentje
![]()
Valt tegen, zoals ik dat fictieve gedicht in mijn hoofd neem...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben benieuwd wat je naar GewoonFanny als dumpgedicht hebt gestuurd:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: