abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105052662
quote:
15s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Why? For the love of God, WHY?? :{
Bang zijn voor de waarheid :').
  donderdag 1 december 2011 @ 14:37:08 #127
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105052762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:34 schreef zovty het volgende:

[..]

Bang zijn voor de waarheid :').
Not really. :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_105052984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef zovty het volgende:
Ik denk dat we nu het werkelijke talent van steven ontdekt hebben. Misschien moet hij zich niet langer richten op het modschap, maar moet hij proberen om de officiële fok!biograaf te worden.

Prachtige verhalen kerel!
Thanks trouwens :D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_105056475
Uurtje nog tot wij de waarheid weten omtrent huppelsjaal,holocaustprobleem en prof_topicreport
  donderdag 1 december 2011 @ 16:20:01 #130
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105056781
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Uurtje nog tot wij de waarheid weten omtrent huppelsjaal,holocaustprobleem en prof_topicreport
Ik heb gewoon angst om dit topic te openen :')
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_105056841
Je krijgt het toch per pm
  donderdag 1 december 2011 @ 16:21:53 #132
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105056867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Je krijgt het toch per pm
Die durf ik ook niet te openen, juist daarom :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 1 december 2011 @ 16:23:24 #133
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105056924
Mag ik de druk rechten van je verhalen Steven? ah toee kom op .
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:24:26 #134
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_105056972
Ik heb ooit nog vieze verhalen over Naatje geschreven. Staan alleen niet meer op deze pc en ben te lui om te zoeken.

Dat was pas goed :)
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
pi_105057006
Maar waarom dan huppel? Het is toch gewoon een waargebeurd verhaal? Je hebt het al eens meegemaakt toch?
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_105057009
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
Mag ik de druk rechten van je verhalen Steven? ah toee kom op .
Alles blijft in eigen beheer net zoals de opnames,chatlogs en pm's
  donderdag 1 december 2011 @ 16:26:31 #137
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105057062
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Alles blijft in eigen beheer net zoals de opnames,chatlogs en pm's
oh dat is jammer, nou dan ga ik nu maar weer verder met het printen van tong80's posthistory.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:26:41 #138
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105057070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef coban het volgende:
Maar waarom dan huppel? Het is toch gewoon een waargebeurd verhaal? Je hebt het al eens meegemaakt toch?
De trauma's man, de trauma's ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 1 december 2011 @ 16:26:46 #139
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_105057077
Tsjoban, kom eens even naar udowu! :)
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
pi_105059577
Nou daar zijn we dan!
Dit gaat wel een redelijk schokkend verhaal worden dus ik probeer zoveel mogelijk ook de kleine details te vertellen.
Wegens prive redenen heb ik namen wederom fictief gemaakt.
De namen heb ik overigens eerder op de middag al vrij gegeven.
Omstreeks het middaguur kreeg ik een smsje van een vrouwelijke fokuser genaamd Huppelsjaal of wij ergens konden afspreken want ze moest mij iets schokkends vertellen.
Als een ware Alberto Stegemans stapte ik op mijn fiets richting de afgesproken ontmoetingsplek alwaar ik een hevig emotionele Huppelsjaal trof.
We nemen plaats op een bankje ergens buiten aangezien we beide te skeer zijn om ergens binnen te zitten en een drankje te bestellen.
Vol goede moed start ik de tape-recorder en laat huppelsjaal haar verhaal doen, iets wat ik nog nooit eerder gehoord had, dat dit kan in Nederland...
Huppelsjaal vertelde mij dat zij al tijden opzoek is naar het ware geluk maar dat ze ook af en toe sex nodig had.
Sex deed ze gewoon met Jan en alleman, geen flauw idee wie dat zijn maar zij noemde die 2 namen.
Hiervoor had ze een korststondige neukrelatie met een feyenoorder, in de gewone volksmond ook weleens een Kakkerlak genoemd.
Dit was een hevige maar zeer korte relatie waarin er veel weinig passievolle sex bedreven werd dus Huppelsjaal steunde het fokforum af opzoek naar nieuwe slachtoffers, waarom ik het slachtoffers noem wordt later in het verhaal nog wel duidelijk.
Affijn ze leerde 2 jochies kenne op het forum, deze 2 waren Holocaustprobleem en Prof_TopicReport.
Holocaustprobleem is een kind van 18 die nogal moeite met zichzelf en zijn computer heeft, denkt dat ie lid is van een geheime opsporingsdienst terwijl hij nooit van zijn zolderkamer af mag.
Prof_TopicReport is een ander kind, leeftijd is onbekend die graag met zijn eigen brandweerslang speelt en op het fokforum graag topicreports zet, vandaar zijn bijnaam.
Hij schijnt zelfs het record anonieme reports in handen te hebben, te weten ongeveer 155.
Huppelsjaal zag in deze 2 jongens gewille slachtoffters op wie zij haar sexlust kon botvieren.
Zodoende stuurde zij graag foto's van zichzelf en dan vooral van haar volle boezem naar deze 2 jongens zodat zij zichzelf niet meer in konden houden en maar al te graag langs wilden komen in de grot van Huppelsjaal wat zij slaapkamer noemt.
Huppelsjaal hield verder voor dat de jongens uitgenodigt waren om mosselen te komen niet wetend dat de enige mossel die ze zouden zien die van haarzelf zou zijn.
Klokslag 18uur stonden beide jongens voor haar deur, de ene gekleed in een adolf hitlercostuum en de ander in brandweercostuum.
Huppelsjaal kon een klein glimlachje niet onderdrukken toen ze haar 2 nieuwe prooien zag en liet de heren dan ook maar al te graag binnen.
Binnen gekomen dachten de heren eerst lekker te gaan eten maar huppelsjaal wou meteen overgan tot de daad en leide de jongens naar haar grot.
Ze kleedde zich direct uit en beviel Holocaustprobleem meteen van haar mossel te gaan eten terwijl zij zelf maar al te graag de brandweerslang van Prof_TopicReport in haar mond wou hebben.
Enkele minuten gingen voort tijdens dit spel der voorsspellen en zichtbaar genoten zij alle 3.
Opeens werd Holocaustprobleem verteld dat hij op het bed moest gaan liggen zodat Huppelsjaal bovenop hem kon gaan zitten en dat Prof_TopicReport het brandje in haar anus kon gaan blussen.
Het was een lawaai van jewelste wat deze 3 produceerde en wederom genoot Huppelsjaal van genot.
Na een paar wilde minuten wou zijn zelf liggen en moesten de 2 boys hun liefdesnectar over de volle borsten van haar heen spuiten, zo gezegd zodiggiedaan en de 2 jongens gingen als woeste krijgers te keer aan hun zwansje en naar enkele seconden was het een groot orgasme waardoor Huppelsjaal helemaal onder zat.
Maar wat er toen gebeurde had niemand kunnen raden, in plaats van nog een beetje zoenen en voelen werd huppelsjaal woest en pakte zij Holocaustprobleem vast en beet zijn strot door, bloed spuitte overal heen en Prof_TopicReport werd bang en begon te huilen als een klein thais meisje van 5 bij haar ontmaagding.
Ik wil naar ik wil naar huis schreeuwde hij, maar je bent thuis antwoorde Huppelsjaal voordat ze ook een einde maakte aan het leven van Prof_TopicReport.
Overal lag bloed en in plaats van alles op te ruimen likte Huppelsjaal het bloed gewoon op.

Waarom huppelsjaal die vol met emoties mij vertelde weet ik tot op dit moment nog steeds niet want zij keek mij heel eng aan tjdens het vertellen van dit allemaal.
Ik hoop maar niet dat zij het in haar hoofd haalt mij uit te nodigen voor mosselen eten want ik hou er echt niet van :r

[ Bericht 0% gewijzigd door stevenmac26 op 01-12-2011 17:36:39 ]
  donderdag 1 december 2011 @ 17:32:02 #141
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_105059763
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[torie]
_O- Word er wel een beetje hitsig van hoor, mosselen enzo.
pi_105059850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou daar zijn we dan!
Dit gaat wel een redelijk schokkend verhaal worden dus ik probeer zoveel mogelijk ook de kleine details te vertellen.
Wegens prive redenen heb ik namen wederom fictief gemaakt.
De namen heb ik overigens eerder op de middag al vrij gegeven.
Omstreeks het middaguur kreeg ik een smsje van een vrouwelijke fokuser genaamd Huppelsjaal of wij ergens konden afspreken want ze moest mij iets schokkends vertellen.
Als een ware Alberto Stegemans stapte ik op mijn fiets richting de afgesproken ontmoetingsplek alwaar ik een hevig emotionele Huppelsjaal trof.
We nemen plaats op een bankje ergens buiten aangezien we beide te skeer zijn om ergens binnen te zitten en een drankje te bestellen.
Vol goede moed start ik de tape-recorder en laat huppelsjaal haar verhaal doen, iets wat ik nog nooit eerder gehoord had, dat dit kan in Nederland...
Huppelsjaal vertelde mij dat zij al tijden opzoek is naar het ware geluk maar dat ze ook af en toe sex nodig had.
Sex deed ze gewoon met Jan en alleman, geen flauw idee wie dat zei maar zij noemde die 2 namen.
Hiervoor had ze een korststondige neukrelatie met een feyenoorder, in de gewone volksmond ook weleens een Kakkerlak genoemd.
Dit was een hevige maar zeer korte relatie waarin er veel weinig passievolle sex bedreven werd dus Huppelsjaal steunde het fokforum af opzoek naar nieuwe slachtoffers, waarom ik het slachtoffers noem wordt later in het verhaal nog wel duidelijk.
Affijn ze leerde 2 jochies kenne op het forum, deze 2 waren Holocaustprobleem en Prof_TopicReport.
Holocaustprobleem is een kind van 18 die nogal moeite met zichzelf en zijn computer heeft, denkt dat ie lid is van een geheime opsporingsdienst terwijl hij nooit van zijn zolderkamer af mag.
Prof_TopicReport is een ander kind, leeftijd is onbekend die graag met zijn eigen brandweerslang speelt en op het fokforum graag topicreports zet, vandaar zijn bijnaam.
Hij schijnt zelfs het record anonieme reports in handen te hebben, te weten ongeveer 155.
Huppelsjaal zag in deze 2 jongens gewille slachtoffters op wie zij haar sexlust kon botvieren.
Zodoende stuurde zij graag foto's van zichzelf en dan vooral van haar volle boezem naar deze 2 jongens zodat zij zichzelf niet meer in konden houden en maar al te graag langs wilden komen in de grot van Huppelsjaal wat zij slaapkamer noemt.
Huppelsjaal hield verder voor dat de jongens uitgenodigt waren om mosselen te komen niet wetend dat de enige mossel die ze zouden zien die van haarzelf zou zijn.
Klokslag 18uur stonden beide jongens voor haar deur, de ene gekleed in een adolf hitlercostuum en de ander in brandweercostuum.
Huppelsjaal kon een klein glimlachje niet onderdrukken toen ze haar 2 nieuwe prooien zag en liet de heren dan ook maar al te graag binnen.
Binnen gekomen dachten de heren eerst lekker te gaan eten maar huppelsjaal wou meteen overgan tot de daad en leide de jongens naar haar grot.
Ze kleedde zich direct uit en beviel Holocaustprobleem meteen van haar mossel te gaan eten terwijl zij zelf maar al te graag de brandweerslang van Prof_TopicReport in haar mond wou hebben.
Enkele minuten gingen voort tijdens dit spel der voorsspellen en zichtbaar genoten zij alle 3.
Opeens werd Holocaustprobleem verteld dat hij op het bed moest gaan liggen zodat Huppelsjaal bovenop hem kon gaan zitten en dat Prof_TopicReport het brandje in haar anus kon gaan blussen.
Het was een lawaai van jewelste wat deze 3 produceerde en wederom genoot Huppelsjaal van genot.
Na een paar wilde minuten wou zijn zelf liggen en moesten de 2 boys hun liefdesnectar over de volle borsten van haar heen spuiten, zo gezegd zodiggiedaan en de 2 jongens gingen als woeste krijgers te keer aan hun zwansje en naar enkele seconden was het een groot orgasme waardoor Huppelsjaal helemaal onder zat.
Maar wat er toen gebeurde had niemand kunnen raden, in plaats van nog een beetje zoenen en voelen werd huppelsjaal woest en pakte zij Holocaustprobleem vast en beet zijn strot door, bloed spuitte overal heen en Prof_TopicReport werd bang en begon te huilen als een klein thais meisje van 5 bij haar ontmaagding.
Ik wil naar ik wil naar huis schreeuwde hij, maar je bent thuis antwoorde Huppelsjaal voordat ze ook een einde maakte aan het leven van Prof_TopicReport.
Overal lag bloed en in plaats van alles op te ruimen likte Huppelsjaal het bloed gewoon op.

Waarom huppelsjaal die vol met emoties mij vertelde weet ik tot op dit moment nog steeds niet want zij keek mij heel eng aan tjdens het vertellen van dit allemaal.
Ik hoop maar niet dat zij het in haar hoofd haalt mij uit te nodigen voor mosselen eten want ik hou er echt niet van :r
kkgeil dit :9~
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_105059988
Later op de avond zal er misschien nog een onthulling gedaan worden
  donderdag 1 december 2011 @ 17:38:46 #144
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105060004
quote:
quote:
_O- _O- _O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_105060515
Voor de mensen die later inschakelen bij dit onthullingsprogramma hier even de verhalen op een rij:

utopie en de tandarts
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levensweg en Knettergek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
outronic, zijn matties en omdatschaap

SPOILER
Tsjoban en Macaroni_vreter

SPOILER
Huppelsjaal, Holocaustprobleem en Prof_TopicReport

SPOILER
Vodafone aanbiedingenBunq - bank of the freeSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 1 december 2011 @ 17:54:19 #146
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105060579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Voor de mensen die later inschakelen bij dit onthullingsprogramma hier even de verhalen op een rij:

utopie en de tandarts
SPOILER
Levensweg en Knettergek
SPOILER
outronic, zijn matties en omdatschaap

SPOILER
Tsjoban en Macaroni_vreter

SPOILER
Huppelsjaal, Holocaustprobleem en Prof_TopicReport

SPOILER
Wanneer komt het boek uit? :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 1 december 2011 @ 17:59:29 #147
229647 stevenmac26
A.F.C.A
pi_105060793
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wanneer komt het boek uit? :D
Eerst nog een paar verhalen
  donderdag 1 december 2011 @ 18:00:43 #148
94647 Beach
pi_105060852
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Eerst nog een paar verhalen
ik zal nog eens een mooie uit mijn hoge hoed toveren en naar je sturen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 18:00:43 #149
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_105060853
Toen ik mijn vinger uit gewoonfayes nauwe aarsgaatje haalde merkte ik op hoe snel de spier zich sloot en besloot ik wat extra glijmiddel er op te smeren. Langzaam bracht ik mijn middelvinger in haar kont naar binnen en begon te roeren.

...

Waarnaar ik besloot de top van mijn steenharde penis naar binnen te brengen, eerst langzaam, ik schoof mijn mannelijkheid langzaam diep haar gaatje in en begon heen en weer te bewegen...
:')
  donderdag 1 december 2011 @ 18:01:37 #150
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_105060888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen ik mijn vinger uit gewoonfayes nauwe aarsgaatje haalde merkte ik op hoe snel de spier zich sloot en besloot ik wat extra glijmiddel er op te smeren. Langzaam bracht ik mijn middelvinger in haar kont naar binnen en begon te roeren.

...

Waarnaar ik besloot de top van mijn steenharde penis naar binnen te brengen, eerst langzaam, ik schoof mijn mannelijkheid langzaam diep haar gaatje in en begon heen en weer te bewegen...
Gigantische faal dit :')

En het is waarna :*
[b]AirwiN schreef [/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')