Mensen mensen mensen toch!
Ik zat net dus zo met een fokuser te praten onder de fictieve naam van Macaroni_eter en hij had laatst een date met een andere fokuser, ene Tsjoban.
Mensen ik herhaal de namen heb ik aangepast zodat zij niet onthuld worden want zij vertellen mij dit dus echt in vertrouwen en zoals iedereen weet ben ik dat gewoon.
Macaroni_eter is van oorsprong gewoon een gezonde Nederlandse jongen en Tsjoban is een gezellig,lief,rustig en leuk meisje van niet nederlandse afkomst oorspronkelijk.
Deze 2 schijnen dus al een hele tijd te flirten met elkaar in een niet nader te nomen slowchat en Macaroni_eter weet maar al te goed dat dit eigelijk een verboden liefde is.
Maar die jongen is een doorzetter, kent geen nee en wou gewoon het hart stelen van de mooie Tsjoban.
Echter er was eerst 1 obstakel te overwinnen en dat is Marokkaanse_Haan!
Marokkaanse_Haan is het vriendinnetje van Tsjoban en stiekem zwaar verliefd op Macaroni_eter.
Waarom zij eigelijk Marokkaanse_Haan heet weet ik niet want iedereen weet dat het een haan mannelijk is en de vermoedens bestaan dan ook gewoon dat dit een man is maar dat terzijde.
Marokkaanse_Haan wou maar gaan vechten om Macaroni_eter en Tsjoban vond die goed en ze daagde haar dan uit tot een geitenrace op de boederij van een oom van een verre familielid.
Beide stonden zij op een druiligere zondagmorgen met een favoriete geitje klaar om te racen tegen elkaar.
Klokslag 12uur schoot Macaroni_eter met zijn ak-47 in de lucht en dat was de startsein voor de geitenracen
Beide dames wisten waar dit om ging en schreeuwde hun geitje hartstochtelijk naar de finish.
Het geitje van tsjoban won overduidelijk en niet alleen won zij Macaroni_eter maar ook het geitje van Marokkaanse_Haan.
Deze werd dan ook halal geslacht en was voor het romantische diner die Tsjoban en Macaroni_eter savonds zouden gaan hebben.
S'avonds bij de openhaard lagen Tsjoban en Macaroni_eter allebei naakt op een berenvelletje en dronken een goed glas cola en aten gezellig en romantisch het eerder op de dag geslachte geitje op.
Op een gegeven moment werd tsjoban zo geil van de manier hoe Macaroni_eter aan het smakken was dat zij wat jus waar het geitje in gebraad was over haar lichaam te smeren zodat Macaroni_eter het allemaal van haar prontje borstjes ging likken.
Macaroni_eter liet zich dit geen 2keer zien en begon als een ware lassie over het lichaam van tsjoban te likken.
Zij genoot met volle tuigen en liet dan ook een welgemeende ohhh Macaroni_eter horen.
Die jongen hield het niet meer en pakte zijn 8cm grote pasta-staaf gereed om tsjoban te gaan penetreren.
Zij wou eerst niet maar ergens dacht ze, fuck it, dit is de jongen van wie ik hou dus neem mij Macaroni_eter neem mij!
En ook dit liet hij zich geen 2e keer zeggen en hij duwde zijn pasta-staaf ruw naar binnen.
Tsjoban wist niet wat haar overkwam, ik dacht dat fok en slowchatten leuk was maar dit is eigelijk veel leuker schreeuwde zij uit.
Macaroni_eter duwde een volle 2,5minuut zijn pasta-staaf vol in het nauwe gaatje van Tsjoban in en kwam schreeuwend als een ware Italiaan klaar over haar pronte borstjes.
Waarna hij een stukje stokbrood pakte en het zaad begon te smeren op het broodje waarna ze dit nog gezamelijk hebben gegeten..
UIteindelijk zijn ze uitgeput naast elkaar in slaap gevallen op het berenvelletje...
Wat een romantiek kan er toch zijn op fok