Nou mijn oren klapperen weer hoor, wat ik deze keer te horen kreeg.
Weer zal ik fictieve namen gebruiken want mensen vertellen mij dit in vertrouwen maar ik wil jullie wel op de hoogte stellen van alle funzige users die fok heeft.
Deze keer gaat het om een user uit brabant die centraal staat, laten we hem outronic noemen..
Outronic is een redelijke rustige user en heeft een vriendschappelijke band met de users Levensweg(jaja uit een eerdere verhaal) Capje1987 en Flipper(ook uit een eerdere verhaal).
Deze blonde god had zijn geile oogjes laten vallen op 1 van de meest leuke vrouwelijke fokusers genaamd OmdatSchaap.
Omdatschaap is een blond meisje met volle krullen en outronic had nog nooit zoiets aan zijn paal kunnen rijgen dus hij had dit als zijn levensmissie ingesteld om dit voor elkaar te krijgen.
Outronic zette al zijn hosselkunsten in in de nachtbagger,udowu en arg slowchats in om omdatschaap haar aandacht te krijgen.
HEt duurde enkele uren en het lukte hem, omdatschaap viel als een blok voor zijn charmes niet wetend dat hij gewoon sex wou hebben met haar.
Naar vele chatsessies op msn en praatsessies op skype kwamen ze tot de conclusie dat het misschien maar beter was om een keertje af te speken, omdatschaap dacht voor een gezellig bakje thee te gaan, outronic dacht gewoon om zijn zaad in haar mond te deponeren te gaan.
Iedereen waarschuwde outronic wel om rustig aan te doen want het is een nogal rustig en timide dame.
Outronic is de beroerste niet en ging gewoon voor een rustig 1e date om bij de 2e date omdatschaap helemaal uit elkaar te trekken.
De 1e date was gezellig en geschiedde in een dorpje/stadje rondom de veluwe en outronic verwende deze dame volop met aandacht en ghb zodat hij zijn grijpgrage vingertjes sowieso bij de 1e date in haar broekje te krijgen, en het lukte hem mensen!
Ze zat te soppen als koekje in een kopje thee toen hij tekeer ging tijdens hun kopje thee op een teras.
1e date was gewoon geslaagd dus voor outronic en de 2e date zou dan bij hem thuis zijn in het altijd gezellige brabant waar alles keigaaf is en de nachten lang zijn, iets wat outronic graag wou met deze omdatschaap.
Er ging een weekje overheen en omdatschaap stape vol van verwachting op de trein richting het diepe zuiden waar outronic als een ware heer haar opwachtte op het station.
Ze zagen elkaar en een diepe kus volgde.
Outronic heeft geen auto dus moest omdatschap achterop de fiets bij hem richting zijn huis.
Eenmaal aangekomen deed hij de deur als een echte ware heer open voor haar en flikkerde haar de woonkamer in waar zij de schrik van haar leven kreeg.
Er waren enkel wat kaarsjes aangestoken en er lag een matras midden in de woonkamer!
Omdatschaap vroeg zich hardop af wat er ging gebeuren en outronic schreeuwde: Gij kut! Ik ga je delen met mijn vrienden Capje1987 en Levensweg, die jongens zijn ook aan sex toe net als mij en wij gaan jou eens fijn misbruiken zoals het hoort.
Zo gezegd zo gediggiedaan, Levensweg en Capje1987 kwamen nakend binnen en lachtte een beetje vies want zij wisten waarom ze hier waren en hadden er overduidelijk zin in want hun hengels stonden al in volle glorie!
Outronic is de beroerdste niet en maande zijn matties tot kalmte, he jongens zoals afgesproken ga ik eerst he!
Beide boys knikte van ja, ja outronic dat was de afspraak maar schiet op want wij willen ook.
Omdatschaap wist wat haar te doen stond en liet het maar gewoon over zich heen komen en ging liggen op de iets wat vuile matras.
Outronic ging als een ware stier tijdens een rodeo tekeer op haar en trok constant aan haar haar want omdatschaap niet zo heel tof vond want haar mooie krulletjes gingen er een beetje uit zo.
Na 5 niet zo liefdevolle minuten kwam outronic klaar met een wilde brul en dit was het startsein voor de 2 andere jongens om helemaal los te gaan.
Nog 5 niet liefdevolle minuten gingen voorbij en Levensweg en Capje1987 kwamen volop in omdatschaap haar gezichtje klaar waarna outronic dat al rukkend ook nog maar een keertje deed.
De 3 jongens waren voldaan, omdatschaap was misbruikt...
Outronic als echte heer gaf omdatschaap haar kleren terug en zei tegen haar: Daar is het gat van de deur, het station weet je ook nog wel te vinden he??
Omdatschap huilde een beetje omdat zij nog zaad in haar gezicht had en vroeg of ze zich niet eerst mocht wasse, dit was gewoon optie voor outronic: oprotten gij kut schreeuwde hij.
Omdatschaap verliet huilend met een gezichtje vol tranen en sperma het huis van outronic en ging lopend richting het station om in de eerst volgende trein richting het veluwe gebied te vertrekken..
Zijn er nou echt geen normale jongens op deze wereld vroeg ze zich huilend af...
Ik vind dit echt niet kunnen hoor mensen

arm schaap!