Haai lekkertje, kom jij maar even hierquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Yvonne herkende direct mijn wave handje en begon enthousiaster te hijgen. "Haaaaai lekkertje, kom jij maar even hier!".
okequote:Op woensdag 30 november 2011 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haai lekkertje, kom jij maar even hier
Oh wat ontzettend jammer nou ik wou net mijn baas gaan bellen om te zeggen dat ik een nieuwe roeping had gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:49 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik zou geen ontslag nemen om vervolgens een carrière te willen maken in de literatuur.. Just a hint.
Ik zeg niks hier, dan gaan alle FOK!er fappenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:49 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
okewat ga je dan met me doen?
oh, oke bel me dan maar opquote:Op woensdag 30 november 2011 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg niks hier, dan gaan alle FOK!er fappen
Was gezellig hey, bedankt dat je me hebt geholpen de vijver op te vullen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, we gingen de tuin verbouwen, daardoor zat ik onder de modder, en het was idd vies
Wie de neuk is Diemens eigenlijk?
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:32 schreef Phantomesse het volgende:
Uh, ja faals enzulks maar dat kan wel in deze topic.Gebruik witregels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, ja faals enzulks maar dat kan wel in deze topic.Er is maar een echte sourcy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kon ook wel een strak holletje waarderen.
Inderdaad onleesbaar dat.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha ahja zonder kun jij niet goed lezen he?
Moet ik nu doordenken?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was gezellig hey, bedankt dat je me hebt geholpen de vijver op te vullen.
Volgende keer trakteer ik je op een cola.
Deze chickquote:
Heeft vast niets met de afmetingen van zijn piemel te makenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er is maar een echte sourcy.
[ afbeelding ]
Die kon ook wel een strak holletje waarderen.
Uh, ja faals enzulks maar dat kan wel in deze topic.Werk je bij het Pieter Baan Centrum of woon je er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alsof ik daar Avatar mag kijkenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Werk je bij het Pieter Baan Centrum of woon je er?
Ja het kwam je ook niet bekend voor dit verhaalquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef Monopoly het volgende:
Mooi verhaal steven, ik heb me heerlijk afgetrokken.
Een beetje, ik heb hier wel eens over gefantaseerdquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het kwam je ook niet bekend voor dit verhaal
Jammer wel dat ik geen pm's mag posten zodat de ware Levensweg onthuld wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een beetje, ik heb hier wel eens over gefantaseerd
wie niet , wie niet...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een beetje, ik heb hier wel eens over gefantaseerd
De kers op de creampie.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie niet , wie niet...
was het geinspireerd op de toren reeks van SK trouwens? vooral het eind vonk mooi, zo dood en verkrachting, dat maakt een verhaal altijd af
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat mij net ter ogen kwam is te vulgair voor woorden maar toch wil ik het delen!
Ik heb een bepaalde fokster op msn en we noemen haar voor het gemak flipper zodat ze niet herkenbaar is want ze schaamt zich wel een beetje voor het volgende gebeuren
Het gesprek begon zo :
Flipper says
geile bui ineens weer steven, ik moet je wat vertellen kan je het voor je houden?
Als een echte fokvriend kan ik dit natuurlijk en flipper begon te vertellen over haar avontuur met een jonge fokuser, deze user noemen wij voor het gemaakt Jozef_1.
Jozef_1 was al een tijdje goed verliefd op Flipper ondanks dat ze elkaar nog nooit gezien hadden, deze jongen had dat wel als diepste wens alleen 1 ding zat nog in de weg, zijn huidige vriendin(Gewoon_Fanny)
Op een dag maakte Jozef_1 het uit per kerstgedicht met Gewoon_Fanny en kon zijn hosselhengel uitwerpen naar de gewilde Flipper.
In 1e instantie hapte Flipper niet toe, ze werd een beetje goed gek van Jozef_1, elke keer weer wanneer ze op faceboek kwam begon hij meteen een gesprek met haar.
Na enkele dagen zag Flipper in dat Jozef_1 best een lief jochie was en ze begonnen goede diepe gesprekken te voeren tot diep in de nacht.
Vaak stuurde Jozef_1 een foto vanzichzelf met zijn blonde lokken en lief gezichtje alsof Jezus net over hem heen gescheten had.
Op een dag stelde Jozef_1 voor dat ze maar gingen meeten, zijn lang gekoesterde wens!
Flipper hapte toe en nodige hem uit langs te komen bij haar thuis ergens in een stadje niet zo ver van Amsterdam.
Bij binnenkomst pakte Jozef_1 die met de fiets was gekomen vanuit Gouda en 2 dagen onderweg was Flipper meteen beet en zoende haar hartstochtelijk, flipper besloot niet langer te wachten en trok haar kleren meteen uit, Jozef|_1 kwam klaar.
Maar dit deerde Jozef_1 niet en hij beloofde dat hij haar echt passievol zou gaan nemen, gewoon omdat het kan!
Jozef_1 trok zijn kleren uit en gooide flipper zo op de bank neer en wou doggystyle, flipper had niks in te brengen en knikte een beetje semi geil naar Jozef_1.
Jozef_1 trok aan haar en nam haar wild en schreeuwde hele tijd luid: Ik hou van je flipper, ik hou van je!!!
Flipper gaf geen neuk en wou gewoon dat Jozef_1 haar volpompte met zijn christelijke zaadsel.
Dit gebeurde dus ook 3 seconde later en flipper was iets wat teleurgesteld.
Flipper was moe maar voldaan, Jozef_1 was nog neit voldaan en begreep er niks van.
Flipper had hem gewoon misbruikt omdat ze zwanger wilde worden en verder niks met Jozef_1 te maken wil hebben!
Jozef_1 trok teleurgesteld zijn kleren weer aan en stormde naar buiten en pakte zijn fiets en begon weer aan zijn 2daagse fietstrip naar huis.
Flipper speelde nog wat met zichzelfd en een beetje vals...
Ik vind dit dus echt niet kunnen he
Wat een hoeren op fok!
Jammer dat we niet weten over wie het gaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat mij net ter ogen kwam is te vulgair voor woorden maar toch wil ik het delen!
Ik heb een bepaalde fokster op msn en we noemen haar voor het gemak flipper zodat ze niet herkenbaar is want ze schaamt zich wel een beetje voor het volgende gebeuren
Het gesprek begon zo :
Flipper says
geile bui ineens weer steven, ik moet je wat vertellen kan je het voor je houden?
Als een echte fokvriend kan ik dit natuurlijk en flipper begon te vertellen over haar avontuur met een jonge fokuser, deze user noemen wij voor het gemaakt Jozef_1.
Jozef_1 was al een tijdje goed verliefd op Flipper ondanks dat ze elkaar nog nooit gezien hadden, deze jongen had dat wel als diepste wens alleen 1 ding zat nog in de weg, zijn huidige vriendin(Gewoon_Fanny)
Op een dag maakte Jozef_1 het uit per kerstgedicht met Gewoon_Fanny en kon zijn hosselhengel uitwerpen naar de gewilde Flipper.
In 1e instantie hapte Flipper niet toe, ze werd een beetje goed gek van Jozef_1, elke keer weer wanneer ze op faceboek kwam begon hij meteen een gesprek met haar.
Na enkele dagen zag Flipper in dat Jozef_1 best een lief jochie was en ze begonnen goede diepe gesprekken te voeren tot diep in de nacht.
Vaak stuurde Jozef_1 een foto vanzichzelf met zijn blonde lokken en lief gezichtje alsof Jezus net over hem heen gescheten had.
Op een dag stelde Jozef_1 voor dat ze maar gingen meeten, zijn lang gekoesterde wens!
Flipper hapte toe en nodige hem uit langs te komen bij haar thuis ergens in een stadje niet zo ver van Amsterdam.
Bij binnenkomst pakte Jozef_1 die met de fiets was gekomen vanuit Gouda en 2 dagen onderweg was Flipper meteen beet en zoende haar hartstochtelijk, flipper besloot niet langer te wachten en trok haar kleren meteen uit, Jozef|_1 kwam klaar.
Maar dit deerde Jozef_1 niet en hij beloofde dat hij haar echt passievol zou gaan nemen, gewoon omdat het kan!
Jozef_1 trok zijn kleren uit en gooide flipper zo op de bank neer en wou doggystyle, flipper had niks in te brengen en knikte een beetje semi geil naar Jozef_1.
Jozef_1 trok aan haar en nam haar wild en schreeuwde hele tijd luid: Ik hou van je flipper, ik hou van je!!!
Flipper gaf geen neuk en wou gewoon dat Jozef_1 haar volpompte met zijn christelijke zaadsel.
Flipper was moe maar voldaan, Jozef_1 was nog neit voldaan en begreep er niks van.
Flipper had hem gewoon misbruikt omdat ze zwanger wilde worden en verder niks met Jozef_1 te maken wil hebben!
Jozef_1 trok teleurgesteld zijn kleren weer aan en stormde naar buiten en pakte zijn fiets en begon weer aan zijn 2daagse fietstrip naar huis.
Flipper speelde nog wat met zichzelfd en lachte een beetje vals...
Wat een hoeren op fok!
Ooit maak ik het bekendquote:Op donderdag 1 december 2011 07:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jammer dat we niet weten over wie het gaat.
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Het gesprek begon zo :
Flipper says
Flipper speelde nog wat met zichzelfd en lachte een beetje vals...
Wat een hoeren op fok!
Sorry, maar het is de bedoeling dat FOK!kers en FOK!sters de hoofdrol spelen, geen van genoemde users zijn geregistreerd.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja maar ik wil de user die boven je post niet belachelijk maken tochquote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Sorry, maar het is de bedoeling dat FOK!kers en FOK!sters de hoofdrol spelen, geen van genoemde users zijn geregistreerd.
Jammer van deze misser want het is verder wel een opwindend verhaal.
Zelfs als je zou willen zou je flipper nog niet belachelijk kunnen maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de user die boven je post niet belachelijk maken toch
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de user die boven je post niet belachelijk maken toch
Gelukkig weet niemand wie Jozef_1 isquote:
Het ergste is dat er er kern van waarheid in zit jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Al mijn verhalen zijn op de waarheid berust
Naar horen zeggen is het best een toffe peer, misschien krijgt ie wel zijn eigen verhaalquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
Die Capje1987 lijkt me wel een toffe knul.
Ben benieuwd wel, alle verhalen zijn prachtigquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar horen zeggen is het best een toffe peer, misschien krijgt ie wel zijn eigen verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |