Uh, ja faals enzulks maar dat kan wel in deze topic.
"Er zit iets op je lip!" riep de TS toen hij een dame zag staan. De chimeid, gehuld in witte engelenkleding en met een wazige fotosoeprand om zich heen streek met haar hand door haar kapseltje. "Lik het eraf schatje." en dat liet de TS zich geen tweede keer vertellen.
Kijk, tijden zijn veranderd. De wereld is niet meer wat het geweest is, het is uit elkaar gevallen en in 4 stukken verdeeld. TS en deze Aziatische chimeid waren met nog wat ondergedoken volkeren degenen die Planeet XXY bewoonden. De overige 3 werelden wilden hen niet, dit was de oneven wereld waar alles oneven is en dus ook de chromosomen van de bewoners, wat voornamelijk de reden is dat enkel zij hier wonen.
TS duwt zijn tong op de snor van de aziatische chimeid waarop Sourcy, zo heet zij, de TS een klap op zijn bakkes geeft. "BENDE GIJ NOU HEULMAAL GEK GEWORDEN?!" blaast ze uit. "Maar... jamaar... maar... WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!" riep de TS. Sourcy gaf hem stokslag op zijn schenen. Terwijl dit gebeurde verloor zij wat glanzend speeksel wat zo op haar kleine buste terechtkwam waarop de TS horendol raakte. Hij sprong op, hief zijn handen en deed zo van KAMEHAMEHAAAAA waar de oh zo ninjatische aziaat niets op terug had. Ze zat vast in een steen, TS kan ook nog eens aardsturen namelijk.
Alvorens hij haar anaal zou vernederen, maakte hij eerst nog een foto van haar. "Er zit nog steeds iets op je lip." zei hij kil en gooide een steen op haar face, ze slaakte een gil. Op dit moment keek de TS naar de Lichte Toren die ietswat leek te schommelen. "Wait... wut?" zei hij terwijl hij zijn hoofd ietswat hevelde waarop Sourcy vroeg: "Que?".
Drie luide knallen vulden het heelal. "JHOAAAA DE ANDERE WEROLDEN, ZE ZIJN KAPOT!" en beiden deden ze een dansje. TS ontdeed Sourcy van haar broek en drukte het puntje van zijn piemel tegen het strakke holletje van Sourcy aan. "Ahh ja kankergeil." zei hij terwijl hijhet er in probeerde te duwn. Op dat moment kwam Appa aangevlogen, op Appa zat een gestalte.... Is het een lolly? Een suikerspin? Een.. een Calyppo??? TS keek raar.
"AAAAARRRRRRIVA ARRRRRRIVA!" riep de berijder van Appa. Ik ben Calypso! "Appa! Calypso! Ik dacht... ik dacht dat jullie dood waren!"
Toen deed Calypso zo van BOOM BOOM PFIEWWWWWW BOEJAKKA BOEJAKKA en waren TS en Sourcy dood. Daarop verkrachtte Appa Calypso en deed toen zo van
"Ik ben Appa, Calypso. EINZ HHAHAH 1111 ____________!" en vloog toen weg, einde.
[ Bericht 1% gewijzigd door Phantomesse op 30-11-2011 16:39:50 ]