Dus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begroting 3x groter dan Feyenoord.
Jij snapt er niks van. Sommigen wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
flikker op met dat ajax, echt. NIEMAND snapt er nog iets van. oprotten ,kutmedia
jij bent ajax supporter. dat telt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Sommigen wel.
Simon Zwartkruis schijnt het begrijpen, maar niemand die hem volgtquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
flikker op met dat ajax, echt. NIEMAND snapt er nog iets van. oprotten ,kutmedia
Ik volg ook alleen maar het nieuwsquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent ajax supporter. dat telt niet.
Niet binnen no-time. Zal 42 dagen duren. Dat zal bij Ajax ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Ajax en zijn soap, moeten ze eens gaan proberen bij een echt bedrijf. Binnen no-time zouden ze de hele RVC laten ontbinden.
Grootste club van Nederland in brand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand WAAR GAAT DIT OVER?
U bent ook fan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand WAAR GAAT DIT OVER?
Ik vind Vak S erger.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
Voetbal, geld, orgies.. wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
En het gaat weer eens over geld
Wat een kutonderwerpen vandaag, ik ga PES'en
Wat vind jij leuk dan? Even een paar voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
En het gaat weer eens over geld
Wat een kutonderwerpen vandaag, ik ga PES'en
Hij had helemaal geen vader, hij was een reageerbuisbaby opgevoed door twee vrouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft z'n vader verzonnen jongen.
Er zullen er vast zijn die dat na deze post van je vinden jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Frits zegt dus eigenlijk dat het hem niet interesseerde dat er een fantast in zijn zgn. kwaliteits-talkshow zat. Ergo: puur effectbejag, over de rug van een psychiatrische patient.
Of ben ik nu antisemiet?
Dat bedoel ik. In z'n verhalen had hij wel een vader.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had helemaal geen vader, hij was een reageerbuisbaby opgevoed door twee vrouwen.
Dan nog. Buchquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft z'n vader verzonnen jongen.
Dit zal bij een normaal bedrijf niet gebeuren. Misschien in de politiek die ook geregeerd wordt door debielen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet binnen no-time. Zal 42 dagen duren. Dat zal bij Ajax ook gebeuren
Buch.....niet Bush.quote:
Inderdaad ik zat maar te wachten. Ook in z'n 'reguliere' cabaretshows met van Muiswinkel trouwens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:44 schreef tong80 het volgende:
Diederik van Vleuten imiteerde toch Büch in Studio Spaan ?
Zo ja, waarom geen fragment er van ?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
"Hebzucht zul je altijd houden, dat is zoiets algemeens" zegt Hoogervorst. Hij kan het weten, hij verdiende 420.000 euro per jaar bij de AFM.
Is ook zijn enige geslaagde typetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:21 schreef thettes het volgende:
[..]
Inderdaad ik zat maar te wachten. Ook in z'n 'reguliere' cabaretshows met van Muiswinkel trouwens.
Inderdaad. Goedkoop is duurkoop, dus ik ben blij dat Hoogervorst er zit: duur, maar goed. Daarvoor draag ik graag af.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar betaal jij graag belasting voor
Nou ja, hij zat er. In mei van dit jaar is hij afgetreden. Overigens zei Hoogervorst dat het vooral de toezichthouders zijn die gefaald hebben tav de bankencrisis, de AFM en de DNB dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Goedkoop is duurkoop, dus ik ben blij dat Hoogervorst er zit: duur, maar goed. Daarvoor draag ik graag af.
Vrouwen die relatief weinig thuis zijn hierover laten praten.quote:Debat Werkhoven en Sterk
Hoofdredacteur 'Mama' en CDA-Kamerlid over plan minister rond opvoeding.
Arme slang die verwerkt is tot haar jasje.quote:Debat Werkhoven
Hoofdredacteur 'Mama'
Waarom vindt iedereen haar zo onaantrekkelijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef waxmask het volgende:
Enorme uitgerekte kutkop heeft die Sterk...
CDA.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen haar zo onaantrekkelijk?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen haar zo onaantrekkelijk?
Plus dat ze gewoon niet echt lekker is.quote:
Ach en zo te zien houdt ze van BBC, iedereen blij...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Plus dat ze gewoon niet echt lekker is.
Is Arie Boomsma al bij je langs geweest?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Plus dat ze gewoon niet echt lekker is.
Het is een neger ding.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
It's a Jersey Anti Thing!![]()
![]()
Naaien alles wat los en vast zit en dan niet omkijken naar de gevolgen...
Wie bedoel je met wij?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
Als wij zeggen wat hij zegt is het discriminatie.
Arie ziet er beter uit dan Mirjam.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Is Arie Boomsma al bij je langs geweest?
Ik en me hond....quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
Als wij zeggen wat hij zegt is het discriminatie.
Ik vind het vrij onbeschoft.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Islamitische aap klinkt gewoon lekker.
Yup zit in het rijtje:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Islamitische aap klinkt gewoon lekker.
Meer in de categorie 'Doekle de Dhimmi'.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup zit in het rijtje:
Paardenlul
Klootzak
Flappentap....
Als je dat tegen Erdogan zegt, is dat wel degelijk onbeschoft.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof apen niet Islamitisch kunnen zijn....wie is hier nu onbeschoft?
Verklaar je nader...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
Mensen dit is nu fascisme...heel subtiel, maar dit is de kern ervan....
Het is je als regering je mengen en zelfs verplichtingen opleggen in hoe je met je kinderen moet omgaan. Je gaat een contract aan waar god mag weten wat voor sancties hier aan vast zitten. Voor je het weet gaan ouders elkaar ook nog verlinken en dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:
YJ need I say more? Zat nog een wijf maar kan er niet meer opkomen zo'n indruk heeft ze gemaakt....quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
Mensen dit is nu fascisme...heel subtiel, maar dit is de kern ervan....
Sap en Jaspers.. hmm.. wat een feest.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
YJ need I say more? Zat nog een wijf maar kan er niet meer opkomen zo'n indruk heeft ze gemaakt....
Edit: Kwartje gevallen.... Sap....
De regering is al tijden bezig om het denken, doen en laten van de mensen te controleren/sturen. Maar is dit niet de teloorgang van de maatschappij? Wanneer vrouwen eveneens moeten werken om hypotheken etc af te betalen. Komt allemaal door de consumptiemaatschappij, en het kapitalisme.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is je als regering je mengen en zelfs verplichtingen opleggen in hoe je met je kinderen moet omgaan. Je gaat een contract aan waar god mag weten wat voor sancties hier aan vast zitten. Voor je het weet gaan ouders elkaar ook nog verlinken en dan zijn de rapen helemaal gaar.
Ik heb niet zitten luisterenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Sterk zwak in dit debat. Dat wijf van die veearts is beter vind ik.
Hij steelt van die rijke tata's.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
Net doen alsof dit een probleem van de hooggeleid (g.) is.
Sterk komt altijd zwak over, welk onderwerp er ook besproken wordt...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Sterk zwak in dit debat. Dat wijf van die veearts is beter vind ik.
Ik heb maar 1 CDA'er ooit overtuigend zien spreken zonder het idee te hebben dat er iets achter zat.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterk komt altijd zwak over, welk onderwerp er ook besproken wordt...
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het vaak zo...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 CDA'er ooit overtuigend zien spreken zonder het idee te hebben dat er iets achter zat.
Dat was Gerd Leers in Maastricht.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef waxmask het volgende:
Jammer dat je hier op Fok! geen mensen met apen mag vergelijken...maar damn die moeder....ok ik hou me in....
Frank Visser wint dat met gemak. Het is ook ene kolderieke maatregel van de VVDquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaat de Rijdende Rechter, oftewel Frank Visser (VVN) in debat met Charlie Aptroot (VVD) over de verhoging maximumsnelheid naar 130 km .
Die kerel speelt gewoon een miljoen in een jaar bij elkaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:31 schreef golfer het volgende:
Zowaar vanavond ook aandacht voor golfen bij P&W:
Joost Luiten
Is klaar voor zijn internationale doorbraak in de golfsport.
Peter verhaar zou elke avond moeten zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Confetti het volgende:
130 rijden is net wat leuker dan 120 rijden. Niets mis mee om dat als argument te gebruiken.
Wéér Peter Verhaar trouwens
Slechts 953,289quote:Op donderdag 1 december 2011 18:33 schreef themole het volgende:
[..]
Die kerel speelt gewoon een miljoen in een jaar bij elkaar.
Goed gezien broeder.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:
Blonde chick alert. Achter deze gozer.
Tevens Woonboot alert?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:
Blonde chick alert. Achter deze gozer.
Ik ga er zaterdag denk ik één kopen met die Mario gamequote:Op donderdag 1 december 2011 22:59 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe nintendo 3ds reclame is best ok.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
Waarom doen die gasten altijd of het sport is?
zo'n pauperse Noord-Hollander zeker, ja die doen dat schaamteloos op nationale tvquote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef thettes het volgende:
Waarom zegt ie constant 'heb' waar het 'heeft' moet zijn.
Dat ben ik ook (zonder het bijvoeglijk naamwoord dan).quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
zo'n pauperse Noord-Hollander zeker, ja die doen dat schaamteloos op nationale tv
Ik had een keer groepswerk met zo'n gast, ook tijdens presentatie praatte hij gewoon met heb ipv heeft... Waarom? Ik ken echt geen andere mensen die dialect gebruiken in formele situaties..quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat ben ik ook (zonder het bijvoeglijk naamwoord dan).
Oh, ik dacht dat je het over Cruijff had.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een keer groepswerk met zo'n gast, ook tijdens presentatie praatte hij gewoon met heb ipv heeft... Waarom? Ik ken echt geen andere mensen die dialect gebruiken in formele situaties..
Ja nog een voorbeeld van zo'n pauper.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over Cruijff had.
Nou nou nouquote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nog een voorbeeld van zo'n pauper.
Maar wel meer letsel waarschijnlijk als er ongelukken gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
Maffe rechter, hogere snelheid staat niet statistisch gelijk aan meer ongelukken, dat hebben proeven in Denemarken en Oostenrijk wel uitgewezen.
Je kunt het ene niet met het andere vergelijken!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
Maffe rechter, hogere snelheid staat niet statistisch gelijk aan meer ongelukken, dat hebben proeven in Denemarken en Oostenrijk wel uitgewezen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
Rijdende rechterheeft sowieso altijd gelijk
Eigenlijk zouden ze een keertje een crashtest bij 120 en dan bij 130km/h moeten doen, kijken of dat überhaupt een significant verschil heeft op de aard van het letsel.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar wel meer letsel waarschijnlijk als er ongelukken gebeuren
Alsof je er zoveel meer mee wint. Goedhoudertje voor het volk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef ddx het volgende:
Alsof het zoveel onveiliger wordt om van 120 naar 130 te verhogen.
en dat gaat makkelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 23:45 schreef ddx het volgende:
En die voorbeeldweg a7 rijd iedereen zowat 150.
Hé Johan, welkom.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef Coelho het volgende:
hogere snelheid is korter op de weg, dus minder tijd om ongelukken te maken.
Op de afsluitdijk scheelt het een dikke minuut. Wat dat betreft hebben ze wel gelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
130alleen Henk en Ingrid denken dat je dan eerder thuis bent
Tsja, als je mensen met een taakstraf harder laat rijden kan je dat idd niet vergelijken met mensen die een gevangenisstraf hebben, die zitten immers vast en kunnen de weg niet op.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt het ene niet met het andere vergelijken!
Poeh poeh 1 hele minuutquote:Op donderdag 1 december 2011 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de afsluitdijk scheelt het een dikke minuut. Wat dat betreft hebben ze wel gelijk.
Alleen jammer dat de kans op ongelukken groter wordt en er meer CO2 in de lucht wordt geblazen...
dus dat wordt 140-150quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Iedere ervaren automobilist rijdt toch zo vaak 130-140?
Lijkt me vrij normaal op de snelweg
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit dus. Blijkt maar weer dat de mensen bovenin geen idee wat er in de grote boze wereld aan de hand is.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
dit is één van de weinige dingen die dit kabinet wel voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik snap niet dat de politiek zich hier op dit moment mee bezighoudt
Mwah, 150 ~ 160 kan in Nederland ook best, als je geen rammelbak hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Da's PVV-retoriekquote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt het ene niet met het andere vergelijken!
Dat dus.quote:
Ikke niet hoor met mijn peugeotje 106quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
en dan schiet er weer iemand naar de tweede baanquote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, 150 ~ 160 kan in Nederland ook best, als je geen rammelbak hebt.
Vrachtwagens blijven 80 rijden...het snelheidsverschil wordt dan veel te groot...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, 150 ~ 160 kan in Nederland ook best, als je geen rammelbak hebt.
Visser heeft sowieso altijd gelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef starla het volgende:
Visser heeft nog niet 1 valide argument gegeven behalve dat de reactietijd afneemt...
zomg, mag ik eens naast jouw in golfjequote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef ddx het volgende:
Zozo gaspedaal indrukken en we gaan 130, nee dan ga ik 200 ofzo...
De mensen willen het en dus als VVD doen we leuke dingen voor de mensen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
130 in de bebouwde kom is pas lekker
Obsessief.quote:
Lijkt me op een rustige snelweg totaal geen probleemquote:
Weet je wat pas een leuk snelheidsverschil is? Laagvliegen in Duitsland, op 50 centimeter van vrachtwagens die 80km/h rijden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrachtwagens blijven 80 rijden...het snelheidsverschil wordt dan veel te groot...
Die dingen branden bij 110 al door.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:49 schreef ddx het volgende:
Goed met electrische auto mag je voortaan 150 ?
Als er niemand is, is door rood rijden ook normaalquote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Kijk daar hebben we het, doe dat dan ;s nachtsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lijkt me op een rustige snelweg totaal geen probleem
En als je geflitst wordt is dat je eigen schuld
Die halen dat idd over 2 jaarquote:Op donderdag 1 december 2011 23:49 schreef ddx het volgende:
Goed met electrische auto mag je voortaan 150 ?
In Nederland heb je om de 5km een afslag, dat heb je in Duitsland niet...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat pas een leuk snelheidsverschil is? Laagvliegen in Duitsland, op 50 centimeter van vrachtwagens die 80km/h rijden.
Dat kleine extra verschil maakt in praktijk geen zak uit.
Na het instellen van de 80km/h zone's zijn er op die stukken idd meer file's ontstaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef MilaNL het volgende:
Lagere snelheid veroorzaakt meer files?
Daar zijn dan ook enorm veel drie baans wegen en op de wegen die tweebaans zijn kom je van maandag tot en met zaterdag overdag bijna niet aan doorrijden toequote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat pas een leuk snelheidsverschil is? Laagvliegen in Duitsland, op 50 centimeter van vrachtwagens die 80km/h rijden.
Dat kleine extra verschil maakt in praktijk geen zak uit.
In Duitsland heb je slechter wegdek en krappere afslagen, die heb je in Nederland niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Nederland heb je om de 5km een afslag, dat heb je in Duitsland niet...
Onder het rijden?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Hulde voor de bankier, ik kak bij 100km/h ook meestal totaal in en ga andere dingen doen (Fokken, koffie drinken, papierwerk doen).
Kan je talloze tweebaanswegen aanwijzen waar je doordeweeks nog wel lekker kan doorknallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar zijn dan ook enorm veel drie baans wegen en op de wegen die tweebaans zijn kom je van maandag tot en met zaterdag overdag bijna niet aan doorrijden toe
Nee, een stevige auto die zelf remt etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Onder het rijden?
Heb je een goede begrafenisverzekering?
Volkswagen puberpraat.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Hulde voor de bankier, ik kak bij 100km/h ook meestal totaal in en ga andere dingen doen (Fokken, koffie drinken, papierwerk doen).
Kan overdag ook best als er geen files zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we het, doe dat dan ;s nachts
Er ontstaan sowieso steeds meer files doordat er steeds meer auto's in de spits rijden. Of dat aan de snelheid ligt moet ik nog zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na het instellen van de 80km/h zone's zijn er op die stukken idd meer file's ontstaan.
En dat levert op?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:53 schreef starla het volgende:
Ach boeien. Die 130km komt er toch wel !!!
Daarom... lekker ontspannend cruise control op 130, beetje bijkomen van de drukte op kantoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nope. Al dat gehaast in de maatschappij
Tsja, als het milieu een argument is dan moet je gewoon alle auto's verbieden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat heb je nu aan die zielige 10 KM/h extra? Laat dan maar zitten, en laten we dan het milieu maar wat ontlasten en wat brandstof sparen....
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef alors het volgende:
Het heeft veel meer zin als mensen niet massaal allemaal op hetzelfde tijdstip de weg opgaan, als een klein percentage dat niet doet scheelt dat al enorm. Maar de wil om dat te regelen ontbreekt helaas.
Wat zijn de pro argumenten dan? 1 minuut eerder op de zaak?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef starla het volgende:
[..]
Tsja, als het milieu een argument is dan moet je gewoon alle auto's verbieden.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gezien.
Maar goed, inmiddels zit ik op de snelweg met ruim 170 met W een hand dit bericht te tikken.
120 niet goed genoeg?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daarom... lekker ontspannend cruise control op 130, beetje bijkomen van de drukte op kantoor.
Minder files. En over langere afstanden maakt het verschil tussen 100 en 130 wel degelijk uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat zijn de pro argumenten dan? 1 minuut eerder op de zaak?
Minder files?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef starla het volgende:
[..]
Minder files. En over langere afstanden maakt het verschil tussen 100 en 130 wel degelijk uit.
Wat een geluk dat het kabinet over meer dan alleen de Randstad regeert.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Minder files?![]()
In de randstad zal je er echt niet wijzer van worden.
Heb je cijfers verder?
Dan moet je je eigen posts eens teruglezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel drogredenen in zo'n korte tijd voorbij zien spugen door die simplistische VVDer.
Watceen tenenkrommend laag niveau.
Maar met 130 hebben we ineens minder auto's op de weg? Files is een kul argumentquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een geluk dat het kabinet over meer dan alleen de Randstad regeert.
Vraag dat maar eens in de provincie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een geluk dat het kabinet over meer dan alleen de Randstad regeert.
Mijn argumenten kwamen voorbij bij monde van Visser.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen posts eens teruglezen.
Dat zeg ik helemaal niet, lees eens wat er staat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar met 130 hebben we ineens minder auto's op de weg? Files is een kul argument
Nee, het enige wat jij altijd zit te doen is altijd maar zeiken op VVD'ers, in alle topics die je maar te pakken kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mijn argumenten kwamen voorbij bij monde van Visser.
En die VVDer is een tenenkromende simplist die het niet heeft wat schulz wel had: gewoon eerlijk zeggen dat er wel degelijk meer doden en gewonden gaan vallen.
Wat een populist/demagoog
Het milieu boehoe!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef Coelho het volgende:
@TUFKAL, wat zijn jouw tegenargumenten dan?
Het gaat om 10 km per uur meer beste Starla. De hele stad gaat nog steeds tussen 7 en 8 de snelweg op... De wegen zijn niet breder, de invoegstroken niet langer, de auto's niet minder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef starla het volgende:
Gewoon logica. Als je sneller rijdt ben je minder lang op de snelweg, ergo minder auto's tegelijk op de snelweg. Bovendien
is er in Nederland om de 500 meter een afslag. Bij 130 gaat invoegen een stuk sneller omdat diegene minder lang parallel rijdt aan de invoegstrook. Zeker op grote knooppunten kan dit filevorming voorkomen.
Cijfers? Heb jij cijfers over de effecten op het milieu bij de hand dan? Of over verkeersdoden?
Ja, ik heb schoon genoeg van het tenenkrommende simplisme/populisme.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het enige wat jij altijd zit te doen is altijd maar zeiken op VVD'ers, in alle topics die je maar te pakken kan krijgen.
En jij mij. Minder files is onzin , daar reageer ik op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, lees eens wat er staat.
Jammer dit...quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef starla het volgende:
[..]
Het milieu boehoe!
Als tufkal nu gewoon altijd de fiets pakt, dan kan ik CO2 neutraal 140 rijden ipv 130.
Jij zegt dat men er in de Randstad niet wijzer van wordt, laat nu de meeste 130-wegen buiten de Randstad liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En jij mij. Minder files is onzin , daar reageer ik op.
In dat geval zou ik eerder gaan zeiken over de PVV, als ik jou was, maar goed, jij bent toch niet tot rede te brengen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik heb schoon genoeg van het tenenkrommende simplisme/populisme.
Nog meer hekel aan de kiezer die er met beide poten nog intrapt ook
Wat ben je toch ook een huichelaar. Rijd dan niet niet als het zo slecht is voor het milieu! Of komt het je niet goed uit, niet rijden?quote:
Hij is daar geplant om links-nederland het idee te geven dat het wel goed zit met de economie en in die banken-wereld. En vooral om de EU te promoten. Smerige Eurofiel. Verachterlijk die gast. Irritante stem heeft ie ook. Dat die gluiperds kunnen leven met zichzelf. Vraag mij ook af of hij echt geloft wat hij allemaal aan bullshit verkoopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Peter verhaar zou elke avond moeten zijn
Jij schetst wie je denkt dat ik ben en dat is jammer. Ik heb geen problemen met auto's ik geloof alleen niet dat 130 een verbetering is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:17 schreef starla het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een huichelaar. Rijd dan niet niet als het zo slecht is voor het milieu! Of komt het je niet goed uit, niet rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwen provinciaaltjequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
Ik hoop dat z'n vrouw weer in het publiek zit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Dion gaat zich weer belachelijk maken
Alleen haar naam is mooi.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef alors het volgende:
Laetitia Griffith
Voormalig VVD-Kamerlid gaat naar de Raad van State.
Oh, ze valt zelf ook wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |