Dus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begroting 3x groter dan Feyenoord.
Jij snapt er niks van. Sommigen wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
flikker op met dat ajax, echt. NIEMAND snapt er nog iets van. oprotten ,kutmedia
jij bent ajax supporter. dat telt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Sommigen wel.
Simon Zwartkruis schijnt het begrijpen, maar niemand die hem volgtquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
flikker op met dat ajax, echt. NIEMAND snapt er nog iets van. oprotten ,kutmedia
Ik volg ook alleen maar het nieuwsquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent ajax supporter. dat telt niet.
Niet binnen no-time. Zal 42 dagen duren. Dat zal bij Ajax ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Ajax en zijn soap, moeten ze eens gaan proberen bij een echt bedrijf. Binnen no-time zouden ze de hele RVC laten ontbinden.
Grootste club van Nederland in brand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand WAAR GAAT DIT OVER?
U bent ook fan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand WAAR GAAT DIT OVER?
Ik vind Vak S erger.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
Voetbal, geld, orgies.. wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
En het gaat weer eens over geld
Wat een kutonderwerpen vandaag, ik ga PES'en
Wat vind jij leuk dan? Even een paar voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
En het gaat weer eens over geld
Wat een kutonderwerpen vandaag, ik ga PES'en
Hij had helemaal geen vader, hij was een reageerbuisbaby opgevoed door twee vrouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft z'n vader verzonnen jongen.
Er zullen er vast zijn die dat na deze post van je vinden jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Frits zegt dus eigenlijk dat het hem niet interesseerde dat er een fantast in zijn zgn. kwaliteits-talkshow zat. Ergo: puur effectbejag, over de rug van een psychiatrische patient.
Of ben ik nu antisemiet?
Dat bedoel ik. In z'n verhalen had hij wel een vader.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had helemaal geen vader, hij was een reageerbuisbaby opgevoed door twee vrouwen.
Dan nog. Buchquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft z'n vader verzonnen jongen.
Dit zal bij een normaal bedrijf niet gebeuren. Misschien in de politiek die ook geregeerd wordt door debielen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet binnen no-time. Zal 42 dagen duren. Dat zal bij Ajax ook gebeuren
Buch.....niet Bush.quote:
Inderdaad ik zat maar te wachten. Ook in z'n 'reguliere' cabaretshows met van Muiswinkel trouwens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:44 schreef tong80 het volgende:
Diederik van Vleuten imiteerde toch Büch in Studio Spaan ?
Zo ja, waarom geen fragment er van ?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
"Hebzucht zul je altijd houden, dat is zoiets algemeens" zegt Hoogervorst. Hij kan het weten, hij verdiende 420.000 euro per jaar bij de AFM.
Is ook zijn enige geslaagde typetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:21 schreef thettes het volgende:
[..]
Inderdaad ik zat maar te wachten. Ook in z'n 'reguliere' cabaretshows met van Muiswinkel trouwens.
Inderdaad. Goedkoop is duurkoop, dus ik ben blij dat Hoogervorst er zit: duur, maar goed. Daarvoor draag ik graag af.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar betaal jij graag belasting voor
Nou ja, hij zat er. In mei van dit jaar is hij afgetreden. Overigens zei Hoogervorst dat het vooral de toezichthouders zijn die gefaald hebben tav de bankencrisis, de AFM en de DNB dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Goedkoop is duurkoop, dus ik ben blij dat Hoogervorst er zit: duur, maar goed. Daarvoor draag ik graag af.
Vrouwen die relatief weinig thuis zijn hierover laten praten.quote:Debat Werkhoven en Sterk
Hoofdredacteur 'Mama' en CDA-Kamerlid over plan minister rond opvoeding.
Arme slang die verwerkt is tot haar jasje.quote:Debat Werkhoven
Hoofdredacteur 'Mama'
Waarom vindt iedereen haar zo onaantrekkelijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef waxmask het volgende:
Enorme uitgerekte kutkop heeft die Sterk...
CDA.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen haar zo onaantrekkelijk?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen haar zo onaantrekkelijk?
Plus dat ze gewoon niet echt lekker is.quote:
Ach en zo te zien houdt ze van BBC, iedereen blij...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Plus dat ze gewoon niet echt lekker is.
Is Arie Boomsma al bij je langs geweest?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Plus dat ze gewoon niet echt lekker is.
Het is een neger ding.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
It's a Jersey Anti Thing!![]()
![]()
Naaien alles wat los en vast zit en dan niet omkijken naar de gevolgen...
Wie bedoel je met wij?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
Als wij zeggen wat hij zegt is het discriminatie.
Arie ziet er beter uit dan Mirjam.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Is Arie Boomsma al bij je langs geweest?
Ik en me hond....quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
Als wij zeggen wat hij zegt is het discriminatie.
Ik vind het vrij onbeschoft.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Islamitische aap klinkt gewoon lekker.
Yup zit in het rijtje:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Islamitische aap klinkt gewoon lekker.
Meer in de categorie 'Doekle de Dhimmi'.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup zit in het rijtje:
Paardenlul
Klootzak
Flappentap....
Als je dat tegen Erdogan zegt, is dat wel degelijk onbeschoft.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alsof apen niet Islamitisch kunnen zijn....wie is hier nu onbeschoft?
Verklaar je nader...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
Mensen dit is nu fascisme...heel subtiel, maar dit is de kern ervan....
Het is je als regering je mengen en zelfs verplichtingen opleggen in hoe je met je kinderen moet omgaan. Je gaat een contract aan waar god mag weten wat voor sancties hier aan vast zitten. Voor je het weet gaan ouders elkaar ook nog verlinken en dan zijn de rapen helemaal gaar.quote:
YJ need I say more? Zat nog een wijf maar kan er niet meer opkomen zo'n indruk heeft ze gemaakt....quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef waxmask het volgende:
Mensen dit is nu fascisme...heel subtiel, maar dit is de kern ervan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |