Dus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Begroting 3x groter dan Feyenoord.
Jij snapt er niks van. Sommigen wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
flikker op met dat ajax, echt. NIEMAND snapt er nog iets van. oprotten ,kutmedia
jij bent ajax supporter. dat telt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Sommigen wel.
Simon Zwartkruis schijnt het begrijpen, maar niemand die hem volgtquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
flikker op met dat ajax, echt. NIEMAND snapt er nog iets van. oprotten ,kutmedia
Ik volg ook alleen maar het nieuwsquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij bent ajax supporter. dat telt niet.
Niet binnen no-time. Zal 42 dagen duren. Dat zal bij Ajax ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Ajax en zijn soap, moeten ze eens gaan proberen bij een echt bedrijf. Binnen no-time zouden ze de hele RVC laten ontbinden.
Grootste club van Nederland in brand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand WAAR GAAT DIT OVER?
U bent ook fan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:22 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand WAAR GAAT DIT OVER?
Ik vind Vak S erger.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef inZanity het volgende:
Amerika
Samen met Israel het grootste kwaad van deze wereld, word tijd dat ze eens een keer flink aangepakt worden.
Voetbal, geld, orgies.. wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
En het gaat weer eens over geld
Wat een kutonderwerpen vandaag, ik ga PES'en
Wat vind jij leuk dan? Even een paar voorbeelden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
En het gaat weer eens over geld
Wat een kutonderwerpen vandaag, ik ga PES'en
Hij had helemaal geen vader, hij was een reageerbuisbaby opgevoed door twee vrouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft z'n vader verzonnen jongen.
Er zullen er vast zijn die dat na deze post van je vinden jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Frits zegt dus eigenlijk dat het hem niet interesseerde dat er een fantast in zijn zgn. kwaliteits-talkshow zat. Ergo: puur effectbejag, over de rug van een psychiatrische patient.
Of ben ik nu antisemiet?
Dat bedoel ik. In z'n verhalen had hij wel een vader.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had helemaal geen vader, hij was een reageerbuisbaby opgevoed door twee vrouwen.
Dan nog. Buchquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft z'n vader verzonnen jongen.
Dit zal bij een normaal bedrijf niet gebeuren. Misschien in de politiek die ook geregeerd wordt door debielen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet binnen no-time. Zal 42 dagen duren. Dat zal bij Ajax ook gebeuren
Buch.....niet Bush.quote:
Inderdaad ik zat maar te wachten. Ook in z'n 'reguliere' cabaretshows met van Muiswinkel trouwens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:44 schreef tong80 het volgende:
Diederik van Vleuten imiteerde toch Büch in Studio Spaan ?
Zo ja, waarom geen fragment er van ?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
"Hebzucht zul je altijd houden, dat is zoiets algemeens" zegt Hoogervorst. Hij kan het weten, hij verdiende 420.000 euro per jaar bij de AFM.
Is ook zijn enige geslaagde typetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:21 schreef thettes het volgende:
[..]
Inderdaad ik zat maar te wachten. Ook in z'n 'reguliere' cabaretshows met van Muiswinkel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |