quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:15 schreef senesta het volgende:
Heb ik dat![]()
Samara staat naast me in de keuken, kijkt peinzend voor zich uit al wiebelend op haar voetjes.
Samara: Mam? Mag ik jou wat vragen?
Ik: Ja natuurlijk!
Samara: Bestaat Sinterklaas eigenlijk wel echt? Ik hoor soms van andere kinderen dat je ouders alles eigenlijk doen.
Ik: *slikt* Nou, dat is waar...Sinterklaas bestaat inderdaad eigenlijk niet![]()
Samara (kijkt me ongelovig en geschokt aan): Echt?!![]()
Ik: Ja, echt![]()
Samara: En wie is dan Sinterklaas?
Ik: Nou een meneer die verkleed is![]()
Samara: En zwarte piet?!
Ik: Nou ook iemand die verkleed is
Samara: En hoe komt die dan zwart?![]()
Ik: Dat is gewoon schmink![]()
Stilte...............
Samara (vastbesloten weglopende): Ja vastSinterklaas bestaat wel, Mam, je liegt!
![]()
Nah... sta je dan
Mooi, dan krijg je misschien eens duidelijkheidquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
Aaah Samara
Ik ben net bij de mdl arts geweest. 16 December krijg ik een echo van mijn buik en urine wordt nu onderzocht.
Ik hoop dat ze de oorzaak van je klachten dan vinden en oplossenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
Aaah Samara
Ik ben net bij de mdl arts geweest. 16 December krijg ik een echo van mijn buik en urine wordt nu onderzocht.
Ja datquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Samara dacht tijdens het pauze-stilte-denk-momentje natuurlijk 'Doei, krijg ik straks geen kado's meer'.
Ik heb een telefonische afspraak op 20 december met de mdl-arts. Dan zou hij de uitslag van de echo doorgeven en die van de urine, maar ik ben meteen naar het lab gegaan en heb in een potje gepist (en over mijn handquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat
En wanneer heb je dan de terugkoppeling, oognip? Of moet die afspraak nog worden gemaakt?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Samara dacht tijdens het pauze-stilte-denk-momentje natuurlijk 'Doei, krijg ik straks geen kado's meer'.
In een potje pissen zonder over je hand te zeiken gaat niequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb een telefonische afspraak op 20 december met de mdl-arts. Dan zou hij de uitslag van de echo doorgeven en die van de urine, maar ik ben meteen naar het lab gegaan en heb in een potje gepist (en over mijn hand) en ben weer teruggegaan. Gevraagd of dan niet meteen mijn urine onderzocht kan worden en ik de uitslag daarvan kan krijgen. Dat kan
volgende week krijg ik als het goed is de uitslag van de urine.
Gelukkig was het niet in de WC in de trein.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
In een potje pissen zonder over je hand te zeiken gaat nie
Oh, da's fijn dat dat inderdaad geregeld is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb een telefonische afspraak op 20 december met de mdl-arts. Dan zou hij de uitslag van de echo doorgeven en die van de urine, maar ik ben meteen naar het lab gegaan en heb in een potje gepist (en over mijn hand) en ben weer teruggegaan. Gevraagd of dan niet meteen mijn urine onderzocht kan worden en ik de uitslag daarvan kan krijgen. Dat kan
volgende week krijg ik als het goed is de uitslag van de urine.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet in de WC in de trein.
Ja, beetje hoerig alleen dat hij het echt niet flikt als ik erbij benquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's fijn dat dat inderdaad geregeld is.
BoeBoeMaar ja, wel logisch ook, als ik jeuk heb krab ik ook
nee, likken dan weer niet, voor iemand het vraagt
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, en geen lulverhaal... in het winkelcentrum ging het net zo :
"Wilt u een krant?"
-Nee, bedankt
"Wilt u echt geen krant?"
-Nee.
"Maar, deze krant is gratis..."
-Nee!
"ja maar, heeft u een abo op de krant"
-Nee!
"Dat kunt u die krant toch aannemen?"
-NEEN!
"Mevrouw neemt u die krant aan"
-Oke, prima, als ik die krant aanneem, dan trap ik hem daarna persoonlijk in je reet met je gedram, flikker op met je kut krant!
"Ooh, dus u wilt geen krant?"
*krant aanpakt*
"ZIE! U wilt wel een krant"
*Krant verscheurd en in prullenbak tyft*
"HALLO! WAT DOET U NU?!"
-Sodemieter op, ik heb hem toch gekregen?
Jij ben gewoon een viespeukquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
ik steek altijd na het pissen over mijn handen mijn vingers in mijn mond. En daarna ga ik brood maken.
En dan ook nog achter me aan blijven lopenquote:
Jij was gisteren toch ook naar het ziekenhuis geweest, was alles goed?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dus jij mag ook van te voren een liter gaan drinken oognip. Ik hoop dat ze je hiermee verder kunnen helpen.
Ahh Samara die wil nog cadeautjes dit jaar.
Het is wel logisch dat Baloe likt hij heeft er last van.
En ik kan prima in een potje plassen zonder over mijn handen heen te plassen. Maar goed ik heb ervaring.
Ik moet nuchter zijn bij die echo. Moet jij juist veel drinken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dus jij mag ook van te voren een liter gaan drinken oognip. Ik hoop dat ze je hiermee verder kunnen helpen.
Had je je gewassen, voor de verandering?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
omg n wereldwonder, Rosa zit op mn schootdoen mn katten nooit
met chloorquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je je gewassen, voor de verandering?
quote:
Ja dit dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, ik heb er natuurlijk de ballen (hihi) verstand van, maar je moet het ook even de kans geven om te genezen. Het kan goed zijn dat BoeBoe nu meer jeuk heeft omdat het geneest oid.
Dat past helemaal bij dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind dat filmpje van Christan met Het Goede Doel zo tof
ik moet wel nuchter zijn maar een uur van te voren elke 15min. 250ml drinken. dit mag geen zuivel of koolzuurhoudend drinken zijn. koffie volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet nuchter zijn bij die echo. Moet jij juist veel drinken?
Wat apart. Zal wel een andere echo zijn. Maken ze bij jou een echo van de bovenbuik of onder?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik moet wel nuchter zijn maar een uur van te voren elke 15min. 250ml drinken. dit mag geen zuivel of koolzuurhoudend drinken zijn. koffie volgens mij ook niet
Ach en ze deden het zo goed daar die mooie rooienquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Troel is helaas genoodzaakt om Noah en Moon (oftewel Tim en Pim) weg te doen ivm allergieen van haar beide kinderen.
Als er mensen hier zijn die ze graag in huis willen nemen of iemand kennen die ze over wil nemen, laat het dan even weten.
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, ik heb er natuurlijk de ballen (hihi) verstand van, maar je moet het ook even de kans geven om te genezen. Het kan goed zijn dat BoeBoe nu meer jeuk heeft omdat het geneest oid.
Nou ja ik begon zelf over kankerquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, heeft de arts al iets gezegd over een mogelijke oorzaak?
Pim en Tim zoeken een nieuw huisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Troel is helaas genoodzaakt om Noah en Moon (oftewel Tim en Pim) weg te doen ivm allergieen van haar beide kinderen.
Als er mensen hier zijn die ze graag in huis willen nemen of iemand kennen die ze over wil nemen, laat het dan even weten.
[ afbeelding ]
Shit man!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Pim en Tim zoeken een nieuw huisje
Ik durf het de jongens niet te vertellen. Het is veel makkelijker te vertellen dat je bepaald eten niet mag eten, maar dat er dan wel dingen zijn die we daarvoor in de plaats kunnen gebruiken, maar dat de poezen waar je elke dag mee knuffelt en waar beide jongens toch heel veel tijd mee doorbrengen niet zomaar vervangen kunnen worden en dat die nare pukkeltjes en dergelijke toch echt daar mee te maken hebben.
jaquote:
Krijg nu de standaard 1e onderzoekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij was gisteren toch ook naar het ziekenhuis geweest, was alles goed?
Dat is een goede geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat apart. Zal wel een andere echo zijn. Maken ze bij jou een echo van de bovenbuik of onder?
Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ja ik begon zelf over kankerkunnen ze nooit helemaal uitsluiten, maar mijn bloed was iig goed. Hij denkt misschien aan galsteentjes, maar dat lijkt mij niet.
Omdat ik altijd als ik iets voel bang ben dat ik kanker hebquote:
Je bent niet gek maar je kunt jezelf zo wel gek maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd als ik iets voel bang ben dat ik kanker hebHypochonder is my middle name...
Ik vind het gewoon eng en je hoort het zoveel om je heen.
En ik ben gewoon gek![]()
Blauwe plekken heb ik ook keisnel. Komt bij mij van de humira. Maar dat heb jij natuulk nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je bent niet gek maar je kunt jezelf zo wel gek maken.
Ik heb zoiets bij mij het is vast niks ernstigs want ik heb het al zo lang.
Al ben ik wel alert op de symptomen die mijn moeder had. Maar die heb ik niet. Nou ja ik heb wel heel snel blauwe plekken maar dat heb ik al mijn hele leven en mijn HB is volgens mij goed. Ik maak mij niet zo druk dood ga ik ooit wel een keer. Alleen wil ik wel heel erg graag ean op zien groeien. Mijn meissie heeft een moeder nodig dus daarom ga ik door.
Gelukkig niet. Ik heb geen idee waar het bij mij door komt. Het duurt ook heel lang voor ze genezen zijn. Mijn knieën zijn nog steeds blauwquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blauwe plekken heb ik ook keisnel. Komt bij mij van de humira. Maar dat heb jij natuulk niet
Grote bloeduitstortingen heb ik altijd.
Dat is ook allemaal goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef Troel het volgende:
Als je heel makkelijk blauwe plekken hebt, zou het zo maar kunnen dat je vitaminehuishouding niet op orde is
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
R slikt helemaal geen medicijnen meer We hebben het in overleg met de neuroloog afgebouwd, ze werd er zo suf van. Ze heeft altijd kans dat ze weer een aanval krijgt en dan zal ze terug moeten aan de medicijnen maar het gaat nu geweldig goed. In december hebben we weer een afspraak met de neuroloog.
Jaquote:Zielig van Baloe, maar het wel even een kans geven om beter te worden, Q
Dat snap ik, skatje daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]goed zeg!
[..]
JaAls het op Baloe aankomt wil ik nog wel eens vrij snel panieken
Jaaaaa ze liet het al zien op facebookquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Wat goed van R.
Hihi, je moet ff voor het kind naar de Blokker, ik heb daar zaterdag zo een leuk servies setje gekocht met een chihuahua erop
Echt een Fritsje/Fieps
de bonbons gevuld met cocos van la vie en chocolat in de gubbelstraat zijn god-de-lijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ik heb echt achterlijk lekkere cocos m&m's.
Naja had
Wat lief van jequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaa ze liet het al zien op facebookNiet zeggen hoor maar ik ga het morgen halen en in haar schoen stoppen. Ze wil met haar 15 jaar (
) ook nog haar schoen zetten maar ik heb gezegd dat ik er toch niks in doe
de cocos is het goddelijkstequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik zei al op FB dat ze m aan de Sint moest vragen, ik hoop dat ze m nog hebben, 5 euro maar, en echt leuk
Oeh MM, vertel me zulke dingen nou es niet zeg, ik hou niet van chocolade, maar wel icm met cocossssssss !!!!!
Beterschap F-rquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
Auw oortje en ik hoest nog steeds. Blegh ik kan nu echt niet ziek zijn.
Welterusten f_r en niet ziek wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
Auw oortje en ik hoest nog steeds. Blegh ik kan nu echt niet ziek zijn.
ik had dus van zo;n lokale dealsite (grouponachtig) n bon 10 euro betalen 20 euro chocolaaaa halenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Gelukkig wonen wij niet in Maastricht want dan kon ik voor mijn man bonbons blijven halen, sinds hij gestopt is met roken heeft hij een chocoladetic
ze zijn er ook niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Zeg me dat die bonnen er niet meer zijn
Nee ik ga het wel weerstaan, nogmaals, ik hou echt niet zo van chocolade
Ja dat is altijd spannend met die kleintjes, is het de eerste keer dat ze bij je slaapt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef StampertjeX het volgende:
Mijn kleine nichtje van 2 slaap hier vanacht maar ze wou niet slapen terwijl ze wel heel moe is. Dus ik heb haar voorgelzen en ze kroop bij me op school en viel bijna in slaap en ik heb net zo lang gewacht tot ze diep sliep en haar bedje gelegt nu maar hopen dat ze doorslaapt.
Do tellquote:
Wie Wat Welkequote:
Waarschijnlijk een tweedehands kat gekocht danquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Indaha, ik heb over jou gedroomd vannacht.![]()
Geen idee meer wat, maar je was er wel....iets met een 2e handswinkeltje ofzo
Whutquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Indaha, ik heb over jou gedroomd vannacht.![]()
Geen idee meer wat, maar je was er wel....iets met een 2e handswinkeltje ofzo
Ik heb er ook een bloedhekel aanquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een tweedehands kat gekocht danwant ik kom er normaal niet, ik hoop dat het geen nachtmerrie was
Oeh leuk, voor wie?quote:
Een bowlingbaan en een kabelbaanquote:
Diclofenac is een pijnstiller/ontstekingsremmer/spierverslapper; grote broer van ibuprofen, naproxen e.d.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef indaha het volgende:
Trouwens een vraagje Ing , dicloflenac is dat een spierverslapper want ik dacht dat het een pijnstiller was en ik had gevraagd om een spierverslapper omdat mijn nek vast zit.
Maar misschien werkt het toch ook wel omdat als de pijn wegtrekt de spoer loskomt of zoiets.
Wat leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een bowlingbaan en een kabelbaan
Ok dan hoop ik dat het snel werkt , thanksquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Diclofenac is een pijnstiller/ontstekingsremmer/spierverslapper; grote broer van ibuprofen, naproxen e.d.
Ja een echte cliffhanger maakt ze ervanquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
YW![]()
Elies laat ons wel in spanning zeg
Trustenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja een echte cliffhanger maakt ze ervan![]()
Maar ik lees het morgen wel, ik ga lekker even douchen en dan naar bed
Hou op, schei uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
YW![]()
Elies laat ons wel in spanning zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel: de afgelopen 11 maanden waren niet voor niets en we hebben het lek boven. ElisaB is er weer bovenop![]()
![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door ElisaB op 29-11-2011 22:10:37 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik wist het ook wel, maar wat is het godvergeten zalig als het dan ook eindelijk weer zover is. Werkelijk!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
Liesje lees het net op tijdIk wist het wel, van beton ben je
bowlingbaan; sneeuwschuiver en deurmatquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
En wat is het cadeautje wat er in gaat?
Waarom dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bowlingbaan; sneeuwschuiver en deurmat
kabelbaan; pennen, stiften etc
En ik ben ze alletwee voor iemand anders aan het maken
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou op, schei uit
In a sjort nutsjell:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel: de afgelopen 11 maanden waren niet voor niets en we hebben het lek boven. ElisaB is er weer bovenop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat het je eindelijk eens mee zit wat dit betreft! Hartstikke goed
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Slapen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Thnx liefjens
Hè. Wat zullen we gaan doen
Ibuquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Diclofenac is een pijnstiller/ontstekingsremmer/spierverslapper; grote broer van ibuprofen, naproxen e.d.![]()
Omdat zij het niet leuk vinden en ik welquote:
Niet quoten zei ze nog, Quttebol!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat het je eindelijk eens mee zit wat dit betreft! Hartstikke goed
Ik heb de spoiler aangepast hoor tijdens het Quotenquote:
Kijk eens in de spoiler, miss muts?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk eens in de spoiler, miss muts?
quote:
Noem es wat leuks, jij mag kiezenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
Thnx liefjens
Hè. Wat zullen we gaan doen
Herkenbaar; vol enthousiasme beginnen en na een half uur balen dat je er aan begonnen bentquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat zij het niet leuk vinden en ik weldacht ik
En GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ELIES!
Houdt ze van rauw vlees?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef senesta het volgende:
Ik vind ET een beetje schraal qua gewicht op het moment, gebitje ziet er rustig uit, ontlasting e.d is ook goed en ze is tierig zat maar madam is nogal kieskeurig met wat ze wil eten.
Iemand een gezond idee om haar wat bij te laten komen?
Laat me raden....jij gaat de zon zien opkomen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overeenkomsten opstellen; ik begin gelijk
Ik niet! Ik ga slapenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden....jij gaat de zon zien opkomen?
Nee, dat ga ik niet rtedden, want ik heb de afgelopen drie nachten in totaal de 12 uur niet gehaald, maar ik ben wel even een klein feestje aan het vieren in mijn hoofdquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden....jij gaat de zon zien opkomen?
Ik zou, als ik jou was, lekker koffiedrinken bij Beeb in bed morgenochtendquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet rtedden, want ik heb de afgelopen drie nachten in totaal de 12 uur niet gehaald, maar ik ben wel even een klein feestje aan het vieren in mijn hoofd
Morgen sta ik op zónder te rekenen en hopen dat iedereen heeft gedaan wat ie heeft beloofd. Dát is nog eens lekker wakker worden
Nee, rauw eet ze nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Houdt ze van rauw vlees?
En af en toe wat slagroom/vla?
Ik geloof het ook!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Bliss![]()
Tis de week van het goede nieuws geloof ik
Een kat die geen rauw vlees eetquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, rauw eet ze niet![]()
Misschien maar eens proberen inderdaadThnx!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet rtedden, want ik heb de afgelopen drie nachten in totaal de 12 uur niet gehaald, maar ik ben wel even een klein feestje aan het vieren in mijn hoofd
Morgen sta ik op zónder te rekenen en hopen dat iedereen heeft gedaan wat ie heeft beloofd. Dát is nog eens lekker wakker worden
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef Barbaaf het volgende:
Kom ook nog even langsjompelen al heb ik Elies' Grote Nieuws gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil zij me vast wel even pm'n
[..]
Een kat die geen rauw vlees eetEn verse vis? De zeer brave en goed opgevoede poes die wij vroeger hadden veranderde daardoor zelfs in een Echt Roofdier.
Edit: En Bliss ook al goed nieuws?
Mac Creamy Greysiequote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Beebsen!
Bliss, ik voelde me serieus helemaal Greys Anatomy toen ik de foto's mocht vergelijken![]()
En het gaat goehoedddddddddddddd
Hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Beebsen!
Bliss, ik voelde me serieus helemaal Greys Anatomy toen ik de foto's mocht vergelijken![]()
En het gaat goehoedddddddddddddd
Homoquote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
Boor lust tegenwoordig graag biefstuk, maar dat heb ik er echt door moeten douwen zeg maar
In het begin bleef ie als een idioot met zijn mond open zitten als er een stukje rauw vlees in zat, met een huuuuuuuuu wat is dit??? blik.
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha![]()
McGreys
Ja, gaat supergoed! Echt heerlijk
Nou iddquote:
Zal ie nooit gewend geweest zijn, net zoals onze lafbekjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou iddDat had ie duidelijk nog nooit gehad, rauw vlees. Hij vond het volgens mij heel eng voelen in zijn waffel
En OMG, McCreamy
Hummer vind het heerlijk, echt die staat spinnende te eten. Ik probeer regelmatig iets nieuws om te kijken of ze mee willen eten maar zowel ET als Dodge halen hun neus er voor op. Nou komt Dodge niets te kort, die heeft ook een lekker buikjequote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook niet....alleen T&L beginnen te grommen als ze rauw vlees krijgen.
De oude garde kijkt er een beetje raar naar "zou je dat es niet ff bakken, sausje erbij doen en dan in zo'n zakje stoppen? Hier kan ik niets mee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Barbaaf op 30-11-2011 01:11:01 ]Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Meh, ik ben jaloers op jequote:Op woensdag 30 november 2011 06:35 schreef Rewimo het volgende:
Mogge mensjes
SamzzSterkte!
Vanmiddag naar de Maartenskliniek, hopelijk gaan ze ook wat doen, en niet alleen praten...
ook 12 weken?quote:Op woensdag 30 november 2011 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Dacht je dat ik niet hoefde te wachten?Maar dank je wel
Ik ga straks rond 9u ff de DA bellen, kijken wat die ervan zegt. Ik mag echt niet aan zijn piemel en balzak komen. Mike had hem net in de houdgreepquote:Op woensdag 30 november 2011 06:50 schreef indaha het volgende:
Elies wat fijn dat alles weer lekker loopt na zo'n lange tijd![]()
Miss Bliss ook goed nieuws gelukkig![]()
Rewimo succes vanmiddag en ik hoop dat ze je kunnen helpen![]()
Sammz sterkte![]()
Qwea nog een knuffel voor Baloe, ga je vandaag terug naar DA met hem ?
thnx babequote:Op woensdag 30 november 2011 06:54 schreef indaha het volgende:
Dat zou ik ook doen , arme Baloebeterschap
Ja dat geloof ik graag, moet je nog naar school vandaag anders lekker met Baloe terug naar bed straksquote:Op woensdag 30 november 2011 06:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx babe
Ik ben wel echt helemaal naar de kloten3 nachten +- 4u slaap. Kolere.
Jup, 4u. Ben om 13u thuis. Morgen heb ik 2u en dan weekend. Ik ga morgen het 3de en 4de uur wel, dan kan ik iig tot half 9 liggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, moet je nog naar school vandaag anders lekker met Baloe terug naar bed straks
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:24 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Wat ben ik blij dat ik al om half 11 naar bed ben gegaan
Elies ik ben blij voor je goede nieuws![]()
Watskebeurt Samzz?
Wat een lulquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.
Belt ie gisteren op, toen ik bijna thuis was, dat hij weer stijf stond van de stress en niet wist of we er goed aan deden. Toen ben ik heel erg kwaad geworden en heb ik alle contact verbroken. Ik wil hem niet meer zien. Nooit. En dat valt me zwaar.
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even binnenjompelen voor Bliss en Rewat een supergoed nieuws!
![]()
Je tumor als krent bestempelen klinkt me wel bekend in de orenhoewel ik meestal voor rozijntje ga.
Qutje, veel beterschap voor BoeBoe!
Ik stuur helemaal niksquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.
Belt ie gisteren op, toen ik bijna thuis was, dat hij weer stijf stond van de stress en niet wist of we er goed aan deden. Toen ben ik heel erg kwaad geworden en heb ik alle contact verbroken. Ik wil hem niet meer zien. Nooit. En dat valt me zwaar.
Bite mequote:
quote:
Oh daar ga je helemaal aan kapot, aan dat gezwaai van wel naar niet naar wel naar niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
40 minuten wat? Aanwezig zijn?quote:
Ja, aanwezig zijn iddquote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
40 minuten wat? Aanwezig zijn?
Ik heb echt niet mijn shopmaand, geloof ik... ben ik helemaal enthousiast dat Lush al voor de deur staat met m'n bestelling, is het verzamelblik helemaal beschadigd en twee bruisballen helemaal kapot. Tsssss
Wat baaf zegt!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Nah, na binnen schijten gaat Chico nu ook vrolijk binnen pissen, fijn is dat.
Collega's over de zeik, en terecht natuurlijk.
Als ik m niet meer mee kan nemen is het einde oefening voor hem vrees ik.
Ook knap lullig.
Hopelijk is het gewoon een slechte dag, maar ik vrees ervoor.
Heb ik al gedaan, met foto's erbijquote:Op woensdag 30 november 2011 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, aanwezig zijn idd
Ik zou een klacht schrijven
Is 'ie niet gewoon een beetje ziekjes/ niet lekker? Ik weet niet hoe dat werkt bij honden hoor, zou het zoiets kunnen zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ook knap lullig.
Ja echt belachelijk. Ik ben hem wel eerder gepeerd hoor. Dikke doeiquote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, met foto's erbijMaar stom is het wel
Heerlijk, die aanwezigheidsplicht voor 18+Doe dan ook iets nuttigs, denk ik dan...
[..]
Is 'ie niet gewoon een beetje ziekjes/ niet lekker? Ik weet niet hoe dat werkt bij honden hoor, zou het zoiets kunnen zijn?
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik hoop het maar, dat ie gewoon een bugje heeft of zo.
Naja eigenlijk ook weer niet, want dat overleeft ie ook nooit, zo mager als ie is.
Blegh.
Karel is vandaag ook alweer een hele maand dood.
Life sucks soms best wel
Waarom vrees je ervoor dan? Misschien heeft hij idd gewoon een slechte dag of iets onder de leden. Als hij zo mager is naast deze dingen dan is een bezoekje aan de DA geen slecht idee misschien? Even zijn bloed laten nakijken?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ook knap lullig.
Welnee, gewoon verstandigquote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo maar ff met hem naar de da hier om de hoek![]()
![]()
Ik voel me net Qwea
Beter Qwea een x teveel dan een keer te weinig.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik voel me net Qwea
Zou ik ook gedaan hebben hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik voel me net Qwea
Dat denk ik wel, ze hebben een goede klantenservicequote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Qwea het volgende:
Ben benieuwd of je er wat van hoort nog!
Maar waarom denk je dat hij inene dement zou zijn dan? Dat gaat niet zo snel hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Naja als ie echt dement en oud is inene en daarom maar in de rondte aan het pissen en kakken is dan kan ik hem echt niet meer meenemen. Zn bloed en urine zullen wel gewoon "normaal"zijn voor een hond van zijn leeftijd, dat was altijd al zo.
Dat ik het in F&F nog meemaak dat iemand zich aan het verdedigen is voor een bezoek aan de DAquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ren echt niet voor elke scheet naar de da en ik kijk het normaal ook echt een dagje aan, maar niet bij de keizer
Impliceer je nou dat ik voor elke scheet naar de DA ren?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ren echt niet voor elke scheet naar de da en ik kijk het normaal ook echt een dagje aan, maar niet bij de keizer
Ooh dat is wel fijn ja! Ik vind lush alleen zooooo ranzigquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ze hebben een goede klantenserviceof nou, je hoort niks, maar een week later staat er dan een postbode voor de deur ineens
Ben ook benieuwd naar Boe!
Ik zei het alleen omdat oh-oh het zeiquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Is 'inene' iets Noord-Hollands? Ik zeg altijd 'ineens'.
Oh-oh, goede beslissing
Tjah, en toch ik ik in alle gevqllen op 1 na altijd velijk gehadquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nee, maar je schiet wel snel in de stress![]()
Veel sneller dan ik ieg
Peer pressure is a bitch.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat oh-oh het zei
Ah joh, dat dacht ik ook altijd, dat ik nooooooit zonder zou kunnen leven, maar van de leuke hondjes zijn er nu al twee dood en zie mij hier nog zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tjah, en toch ik ik in alle gevqllen op 1 na altijd velijk gehad
Ik zou serieus doodgaan van verdriet als er iets met mijn koning zou gebeuren![]()
En niet bitchen, chico is fine, let maar op
Ja, nou, ik spreek je over 30 jaar als chico het begeeft wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, dat dacht ik ook altijd, dat ik nooooooit zonder zou kunnen leven, maar van de leuke hondjes zijn er nu al twee dood en zie mij hier nog zitten![]()
Anyways, wij gaan
Welk ep nr? Of in de verhaallijn? Ik dacht bij dezelfde ep als GA. Beide hebben ze pauze nu.quote:
Ja welke ep.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk ep nr? Of in de verhaallijn? Ik dacht bij dezelfde ep als GA. Beide hebben ze pauze nu.
Iddquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh wij zeggen dat hier wel vaker hoor, en ik woon helemaal niet in NH
Qwea, uw persoonlijke tv gidsquote:
Ja 8 en 9 staan in 1 file.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea, uw persoonlijke tv gids
Ep 9 is wel spannend hoor! Duurt 1,5u dacht ik.
Wtfquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
Net man aan de deur met een kaart.
Wéér het water er af, mag het weer 4 dagen niet drinken daarna
Nee, want weer net als vorige keer kwam die kerel met die kaart pas toen het water er al af was...quote:
Fuck me, godzijdank nietquote:Op woensdag 30 november 2011 12:44 schreef Muis006 het volgende:
Q, zit er in PP ook zo'n vreselijke zang-aflevering?
Ik zou serieus naar ze toegaan en ze het bonnetje geven.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want weer net als vorige keer kwam die kerel met die kaart pas toen het water er al af was...
Godsamme, weer pakken water kopen voor 4 dagen
Nou fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want weer net als vorige keer kwam die kerel met die kaart pas toen het water er al af was...
Godsamme, weer pakken water kopen voor 4 dagen
Ik denk niet dat het contact weer komt. Wat mij betreft iig niet. Misschien dat hij tot besef komt wat zijn stress veroorzaakt en het mij toch laat weten, wie weet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ga je helemaal aan kapot, aan dat gezwaai van wel naar niet naar wel naar niet.
Je hebt er goed aan gedaan, hoe zwaar het nu ook is
En het contact zal in de praktijk wel weer terug komen, maar nu mag hij idd wel even weten dat je geen lappenpop bent die hij in de hoek kan smijten wanneer het hem uitkomt of wanneer hij weer eens twijfelt.
Wat doe jij dat je steeds wordt drooggezetquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
Net man aan de deur met een kaart over spoedreparatie water.
Wéér het water er af, mag het weer 4 dagen niet drinken daarna
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Sammz, wat een kutbeslissing...maar voor nu wel even de juiste denk ik![]()
Greys staat weer droog![]()
![]()
Hopelijk heeft Chico gewoon een irritante bui vandaag![]()
Rewimo, succes in Nijmegen....hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen daar![]()
En euhm....knapt Baloe snel weer op!![]()
Verder nog wat vergeten?
Ja, en? Zo kan je al het onderhoud wel uitstellen tot het niet meer kan en het dan een 'spoedreparatie' noemen om onder je aansprakelijkheid uit de komenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Nee want het valt onder een 'spoedreparatie'.
Alweer![]()
Ik wou dat ik het wistquote:Op woensdag 30 november 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij dat je steeds wordt drooggezet?
Ja ik vind het ook idioot dat ook steeds het water en al af is als je die kaart krijgt. Nul kan dus om nog wat te tappen, je bad vol te laten lopen voor emmers water om door te spoelen oid. Dat ze daarna zeggen dat je 4 dagen niet mag drinken snap ik wel, want ze willen de verantwoordelijkheid niet nemen natuurlijk omdat ze constant aan die leidingen bezig zijn. Maar 8 dagen je kraanwater niet kunnen drinken in 2 weken is best veelquote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en? Zo kan je al het onderhoud wel uitstellen tot het niet meer kan en het dan een 'spoedreparatie' noemen om onder je aansprakelijkheid uit de komenZe kunnen op z'n minst voor ieder huishouden een paar van de grote waterflessen regelen.
Baloe heeft een bende van mijn huis gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh het is vast een eenmalige actie van Chico![]()
Hoe is het met Baloe?
Greys wat een gedonder zeg met dat waterWelk bedrijf is dat? Stelletje flapdrollen. Kan je weer met water gaan sjouwen en geld dat het kost
![]()
Samzz, wat een klote beslissing maar uit eigen ervaring weet ik dat je er goed aan gedaan hebt. En cuddo's voor jou dat je het kon die beslissing nemen want veel mensen blijven vast houden aan dat ene sprankje van wellicht/misschien etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |