quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:15 schreef senesta het volgende:
Heb ik dat![]()
Samara staat naast me in de keuken, kijkt peinzend voor zich uit al wiebelend op haar voetjes.
Samara: Mam? Mag ik jou wat vragen?
Ik: Ja natuurlijk!
Samara: Bestaat Sinterklaas eigenlijk wel echt? Ik hoor soms van andere kinderen dat je ouders alles eigenlijk doen.
Ik: *slikt* Nou, dat is waar...Sinterklaas bestaat inderdaad eigenlijk niet![]()
Samara (kijkt me ongelovig en geschokt aan): Echt?!![]()
Ik: Ja, echt![]()
Samara: En wie is dan Sinterklaas?
Ik: Nou een meneer die verkleed is![]()
Samara: En zwarte piet?!
Ik: Nou ook iemand die verkleed is
Samara: En hoe komt die dan zwart?![]()
Ik: Dat is gewoon schmink![]()
Stilte...............
Samara (vastbesloten weglopende): Ja vastSinterklaas bestaat wel, Mam, je liegt!
![]()
Nah... sta je dan
Mooi, dan krijg je misschien eens duidelijkheidquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
Aaah Samara
Ik ben net bij de mdl arts geweest. 16 December krijg ik een echo van mijn buik en urine wordt nu onderzocht.
Ik hoop dat ze de oorzaak van je klachten dan vinden en oplossenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
Aaah Samara
Ik ben net bij de mdl arts geweest. 16 December krijg ik een echo van mijn buik en urine wordt nu onderzocht.
Ja datquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Samara dacht tijdens het pauze-stilte-denk-momentje natuurlijk 'Doei, krijg ik straks geen kado's meer'.
Ik heb een telefonische afspraak op 20 december met de mdl-arts. Dan zou hij de uitslag van de echo doorgeven en die van de urine, maar ik ben meteen naar het lab gegaan en heb in een potje gepist (en over mijn handquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat
En wanneer heb je dan de terugkoppeling, oognip? Of moet die afspraak nog worden gemaakt?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Samara dacht tijdens het pauze-stilte-denk-momentje natuurlijk 'Doei, krijg ik straks geen kado's meer'.
In een potje pissen zonder over je hand te zeiken gaat niequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb een telefonische afspraak op 20 december met de mdl-arts. Dan zou hij de uitslag van de echo doorgeven en die van de urine, maar ik ben meteen naar het lab gegaan en heb in een potje gepist (en over mijn hand) en ben weer teruggegaan. Gevraagd of dan niet meteen mijn urine onderzocht kan worden en ik de uitslag daarvan kan krijgen. Dat kan
volgende week krijg ik als het goed is de uitslag van de urine.
Gelukkig was het niet in de WC in de trein.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
In een potje pissen zonder over je hand te zeiken gaat nie
Oh, da's fijn dat dat inderdaad geregeld is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb een telefonische afspraak op 20 december met de mdl-arts. Dan zou hij de uitslag van de echo doorgeven en die van de urine, maar ik ben meteen naar het lab gegaan en heb in een potje gepist (en over mijn hand) en ben weer teruggegaan. Gevraagd of dan niet meteen mijn urine onderzocht kan worden en ik de uitslag daarvan kan krijgen. Dat kan
volgende week krijg ik als het goed is de uitslag van de urine.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet in de WC in de trein.
Ja, beetje hoerig alleen dat hij het echt niet flikt als ik erbij benquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's fijn dat dat inderdaad geregeld is.
BoeBoeMaar ja, wel logisch ook, als ik jeuk heb krab ik ook
nee, likken dan weer niet, voor iemand het vraagt
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, en geen lulverhaal... in het winkelcentrum ging het net zo :
"Wilt u een krant?"
-Nee, bedankt
"Wilt u echt geen krant?"
-Nee.
"Maar, deze krant is gratis..."
-Nee!
"ja maar, heeft u een abo op de krant"
-Nee!
"Dat kunt u die krant toch aannemen?"
-NEEN!
"Mevrouw neemt u die krant aan"
-Oke, prima, als ik die krant aanneem, dan trap ik hem daarna persoonlijk in je reet met je gedram, flikker op met je kut krant!
"Ooh, dus u wilt geen krant?"
*krant aanpakt*
"ZIE! U wilt wel een krant"
*Krant verscheurd en in prullenbak tyft*
"HALLO! WAT DOET U NU?!"
-Sodemieter op, ik heb hem toch gekregen?
Jij ben gewoon een viespeukquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
ik steek altijd na het pissen over mijn handen mijn vingers in mijn mond. En daarna ga ik brood maken.
En dan ook nog achter me aan blijven lopenquote:
Jij was gisteren toch ook naar het ziekenhuis geweest, was alles goed?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dus jij mag ook van te voren een liter gaan drinken oognip. Ik hoop dat ze je hiermee verder kunnen helpen.
Ahh Samara die wil nog cadeautjes dit jaar.
Het is wel logisch dat Baloe likt hij heeft er last van.
En ik kan prima in een potje plassen zonder over mijn handen heen te plassen. Maar goed ik heb ervaring.
Ik moet nuchter zijn bij die echo. Moet jij juist veel drinken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dus jij mag ook van te voren een liter gaan drinken oognip. Ik hoop dat ze je hiermee verder kunnen helpen.
Had je je gewassen, voor de verandering?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
omg n wereldwonder, Rosa zit op mn schootdoen mn katten nooit
met chloorquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je je gewassen, voor de verandering?
quote:
Ja dit dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, ik heb er natuurlijk de ballen (hihi) verstand van, maar je moet het ook even de kans geven om te genezen. Het kan goed zijn dat BoeBoe nu meer jeuk heeft omdat het geneest oid.
Dat past helemaal bij dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind dat filmpje van Christan met Het Goede Doel zo tof
ik moet wel nuchter zijn maar een uur van te voren elke 15min. 250ml drinken. dit mag geen zuivel of koolzuurhoudend drinken zijn. koffie volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet nuchter zijn bij die echo. Moet jij juist veel drinken?
Wat apart. Zal wel een andere echo zijn. Maken ze bij jou een echo van de bovenbuik of onder?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik moet wel nuchter zijn maar een uur van te voren elke 15min. 250ml drinken. dit mag geen zuivel of koolzuurhoudend drinken zijn. koffie volgens mij ook niet
Ach en ze deden het zo goed daar die mooie rooienquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Troel is helaas genoodzaakt om Noah en Moon (oftewel Tim en Pim) weg te doen ivm allergieen van haar beide kinderen.
Als er mensen hier zijn die ze graag in huis willen nemen of iemand kennen die ze over wil nemen, laat het dan even weten.
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Qutje, ik heb er natuurlijk de ballen (hihi) verstand van, maar je moet het ook even de kans geven om te genezen. Het kan goed zijn dat BoeBoe nu meer jeuk heeft omdat het geneest oid.
Nou ja ik begon zelf over kankerquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, heeft de arts al iets gezegd over een mogelijke oorzaak?
Pim en Tim zoeken een nieuw huisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Troel is helaas genoodzaakt om Noah en Moon (oftewel Tim en Pim) weg te doen ivm allergieen van haar beide kinderen.
Als er mensen hier zijn die ze graag in huis willen nemen of iemand kennen die ze over wil nemen, laat het dan even weten.
[ afbeelding ]
Shit man!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Pim en Tim zoeken een nieuw huisje
Ik durf het de jongens niet te vertellen. Het is veel makkelijker te vertellen dat je bepaald eten niet mag eten, maar dat er dan wel dingen zijn die we daarvoor in de plaats kunnen gebruiken, maar dat de poezen waar je elke dag mee knuffelt en waar beide jongens toch heel veel tijd mee doorbrengen niet zomaar vervangen kunnen worden en dat die nare pukkeltjes en dergelijke toch echt daar mee te maken hebben.
jaquote:
Krijg nu de standaard 1e onderzoekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij was gisteren toch ook naar het ziekenhuis geweest, was alles goed?
Dat is een goede geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat apart. Zal wel een andere echo zijn. Maken ze bij jou een echo van de bovenbuik of onder?
Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ja ik begon zelf over kankerkunnen ze nooit helemaal uitsluiten, maar mijn bloed was iig goed. Hij denkt misschien aan galsteentjes, maar dat lijkt mij niet.
Omdat ik altijd als ik iets voel bang ben dat ik kanker hebquote:
Je bent niet gek maar je kunt jezelf zo wel gek maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd als ik iets voel bang ben dat ik kanker hebHypochonder is my middle name...
Ik vind het gewoon eng en je hoort het zoveel om je heen.
En ik ben gewoon gek![]()
Blauwe plekken heb ik ook keisnel. Komt bij mij van de humira. Maar dat heb jij natuulk nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je bent niet gek maar je kunt jezelf zo wel gek maken.
Ik heb zoiets bij mij het is vast niks ernstigs want ik heb het al zo lang.
Al ben ik wel alert op de symptomen die mijn moeder had. Maar die heb ik niet. Nou ja ik heb wel heel snel blauwe plekken maar dat heb ik al mijn hele leven en mijn HB is volgens mij goed. Ik maak mij niet zo druk dood ga ik ooit wel een keer. Alleen wil ik wel heel erg graag ean op zien groeien. Mijn meissie heeft een moeder nodig dus daarom ga ik door.
Gelukkig niet. Ik heb geen idee waar het bij mij door komt. Het duurt ook heel lang voor ze genezen zijn. Mijn knieën zijn nog steeds blauwquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blauwe plekken heb ik ook keisnel. Komt bij mij van de humira. Maar dat heb jij natuulk niet
Grote bloeduitstortingen heb ik altijd.
Dat is ook allemaal goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef Troel het volgende:
Als je heel makkelijk blauwe plekken hebt, zou het zo maar kunnen dat je vitaminehuishouding niet op orde is
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
R slikt helemaal geen medicijnen meer We hebben het in overleg met de neuroloog afgebouwd, ze werd er zo suf van. Ze heeft altijd kans dat ze weer een aanval krijgt en dan zal ze terug moeten aan de medicijnen maar het gaat nu geweldig goed. In december hebben we weer een afspraak met de neuroloog.
Jaquote:Zielig van Baloe, maar het wel even een kans geven om beter te worden, Q
Dat snap ik, skatje daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]goed zeg!
[..]
JaAls het op Baloe aankomt wil ik nog wel eens vrij snel panieken
Jaaaaa ze liet het al zien op facebookquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Wat goed van R.
Hihi, je moet ff voor het kind naar de Blokker, ik heb daar zaterdag zo een leuk servies setje gekocht met een chihuahua erop
Echt een Fritsje/Fieps
de bonbons gevuld met cocos van la vie en chocolat in de gubbelstraat zijn god-de-lijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ik heb echt achterlijk lekkere cocos m&m's.
Naja had
Wat lief van jequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaa ze liet het al zien op facebookNiet zeggen hoor maar ik ga het morgen halen en in haar schoen stoppen. Ze wil met haar 15 jaar (
) ook nog haar schoen zetten maar ik heb gezegd dat ik er toch niks in doe
de cocos is het goddelijkstequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik zei al op FB dat ze m aan de Sint moest vragen, ik hoop dat ze m nog hebben, 5 euro maar, en echt leuk
Oeh MM, vertel me zulke dingen nou es niet zeg, ik hou niet van chocolade, maar wel icm met cocossssssss !!!!!
Beterschap F-rquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
Auw oortje en ik hoest nog steeds. Blegh ik kan nu echt niet ziek zijn.
Welterusten f_r en niet ziek wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
![]()
Auw oortje en ik hoest nog steeds. Blegh ik kan nu echt niet ziek zijn.
ik had dus van zo;n lokale dealsite (grouponachtig) n bon 10 euro betalen 20 euro chocolaaaa halenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Gelukkig wonen wij niet in Maastricht want dan kon ik voor mijn man bonbons blijven halen, sinds hij gestopt is met roken heeft hij een chocoladetic
ze zijn er ook niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Zeg me dat die bonnen er niet meer zijn
Nee ik ga het wel weerstaan, nogmaals, ik hou echt niet zo van chocolade
Ja dat is altijd spannend met die kleintjes, is het de eerste keer dat ze bij je slaapt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef StampertjeX het volgende:
Mijn kleine nichtje van 2 slaap hier vanacht maar ze wou niet slapen terwijl ze wel heel moe is. Dus ik heb haar voorgelzen en ze kroop bij me op school en viel bijna in slaap en ik heb net zo lang gewacht tot ze diep sliep en haar bedje gelegt nu maar hopen dat ze doorslaapt.
Do tellquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |