Ja, zelfde nog. Zijn huid wordt wel minder rood heb ik het idee... maar zijn balzak ettert enorm. Ik mag ook amper aan zijn balzak komenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met Boe, Q? Of ben je nog niet thuis?
Wat ook een rotplek voor een hotspot. Arme Beer en jij natuurlijk ook. Ging het slapen een beetje?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zelfde nog. Zijn huid wordt wel minder rood heb ik het idee... maar zijn balzak ettert enorm. Ik mag ook amper aan zijn balzak komen
Oh jakkes, ik hoop echt dat de ontsnapte asielhond snel gevonden wordtquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Weing bijzonders eigenlijk. Waterkoud![]()
Gisteren zijn we naar het dierenasiel geweest. Grote mand brengen, Joker bezoeken. Dat laatste hebben we niet gedaan, want heel misschien komt er een baasje voor hem, en we wilden hem niet in verwarring brengen.
Daar zie je dan ineens weer zoveel honden en katten, die je zo allemaal mee zou willen nemen![]()
Maar ja, dat kan natuurlijk niet. Wel triest.
Voor één hond was er dit weekend een nieuw baasje, Alleen is die ontsnapt, bij Assen. Met halsband en riem nog om. Vlak bij de snelweg. Er word al sinds zaterdag met man en macht naar hem gezocht. Duimen dus maar, hij is waarschijnlijk gisteren gezien in een nieuwbouwwijk.
Ja, ik ben als een blok in slaap gepleurd. De nacht ervoor had ik maar 4u gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat ook een rotplek voor een hotspot. Arme Beer en jij natuurlijk ook. Ging het slapen een beetje?
Die uit Alkmaar zijn ook baasquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:45 schreef Strega het volgende:
Damm, nu heb ik zin in een Berliner bol.
Hm, we willen van de week toch nog ff naar Duitsland.
Ja, ik ook. Hij is waarschijnlijk in paniek geraakt en de lijn gleed uit de hand. Hoop echt dat hij snel gevonden word. Joker leek vrij serieus, dus ik hoop heel voorzichtig. Het is dat hij niet bij andere honden kan, anders had ik hem zo willen hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkes, ik hoop echt dat de ontsnapte asielhond snel gevonden wordtArme ziel, eindelijk een baasje, loop je dagenlang te dwalen...
En voor Joker duim ik ook heel hard, dat wordt toch ook enorm tijd zeg!
Nee hé, die oortjes!quote:
Ja, gelukkig zie je ze niet zo heel vaak in het Asiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zag pas in een ander asiel ook een Sharpei..een zwarte volgens mij.
Ik vind het altijd jammer dat je niet zoveel ruwharige teckels in het asiel ziet. Klinkt heel fout haha, maar als Jules er niet meer is, wat hopelijk nog 15 jaar duurt;p wil ik wel weer een ruwharige teckel(mix) uit het asiel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zie je ze niet zo heel vaak in het Asiel.
Ja. je knoopt er gewoon een reisje aan vast en laat Sjon daarquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu begin met sparen dan kan ik er tegen de tijd dat Sjon dood is mss een kopen
Wat kosten die beesten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu begin met sparen dan kan ik er tegen de tijd dat Sjon dood is mss een kopen
Maar Jules is ook erg leuk om te zien!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer dat je niet zoveel ruwharige teckels in het asiel ziet. Klinkt heel fout haha, maar als Jules er niet meer is, wat hopelijk nog 15 jaar duurt;p wil ik wel weer een ruwharige teckel(mix) uit het asiel.
Veeeeeeel zeker als ze van ver weg komen.quote:
Ja, dat twijfel moment....quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:15 schreef senesta het volgende:
Heb ik dat![]()
Samara staat naast me in de keuken, kijkt peinzend voor zich uit al wiebelend op haar voetjes.
Samara: Mam? Mag ik jou wat vragen?
Ik: Ja natuurlijk!
Samara: Bestaat Sinterklaas eigenlijk wel echt? Ik hoor soms van andere kinderen dat je ouders alles eigenlijk doen.
Ik: *slikt* Nou, dat is waar...Sinterklaas bestaat inderdaad eigenlijk niet![]()
Samara (kijkt me ongelovig en geschokt aan): Echt?!![]()
Ik: Ja, echt![]()
Samara: En wie is dan Sinterklaas?
Ik: Nou een meneer die verkleed is![]()
Samara: En zwarte piet?!
Ik: Nou ook iemand die verkleed is
Samara: En hoe komt die dan zwart?![]()
Ik: Dat is gewoon schmink![]()
Stilte...............
Samara (vastbesloten weglopende): Ja vastSinterklaas bestaat wel, Mam, je liegt!
![]()
Nah... sta je dan
8 jaar, Joey was ook zo oud dat hij twijfels begon te krijgen en vragen begon te stellen. Die geloofde het overigens wel toen we het hem verteldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |