Jup, 4u. Ben om 13u thuis. Morgen heb ik 2u en dan weekend. Ik ga morgen het 3de en 4de uur wel, dan kan ik iig tot half 9 liggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, moet je nog naar school vandaag anders lekker met Baloe terug naar bed straks
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:24 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Wat ben ik blij dat ik al om half 11 naar bed ben gegaan
Elies ik ben blij voor je goede nieuws![]()
Watskebeurt Samzz?
Wat een lulquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.
Belt ie gisteren op, toen ik bijna thuis was, dat hij weer stijf stond van de stress en niet wist of we er goed aan deden. Toen ben ik heel erg kwaad geworden en heb ik alle contact verbroken. Ik wil hem niet meer zien. Nooit. En dat valt me zwaar.
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even binnenjompelen voor Bliss en Rewat een supergoed nieuws!
![]()
Je tumor als krent bestempelen klinkt me wel bekend in de orenhoewel ik meestal voor rozijntje ga.
Qutje, veel beterschap voor BoeBoe!
Ik stuur helemaal niksquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.
Belt ie gisteren op, toen ik bijna thuis was, dat hij weer stijf stond van de stress en niet wist of we er goed aan deden. Toen ben ik heel erg kwaad geworden en heb ik alle contact verbroken. Ik wil hem niet meer zien. Nooit. En dat valt me zwaar.
Bite mequote:
quote:
Oh daar ga je helemaal aan kapot, aan dat gezwaai van wel naar niet naar wel naar niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
40 minuten wat? Aanwezig zijn?quote:
Ja, aanwezig zijn iddquote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
40 minuten wat? Aanwezig zijn?
Ik heb echt niet mijn shopmaand, geloof ik... ben ik helemaal enthousiast dat Lush al voor de deur staat met m'n bestelling, is het verzamelblik helemaal beschadigd en twee bruisballen helemaal kapot. Tsssss
Wat baaf zegt!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Nah, na binnen schijten gaat Chico nu ook vrolijk binnen pissen, fijn is dat.
Collega's over de zeik, en terecht natuurlijk.
Als ik m niet meer mee kan nemen is het einde oefening voor hem vrees ik.
Ook knap lullig.
Hopelijk is het gewoon een slechte dag, maar ik vrees ervoor.
Heb ik al gedaan, met foto's erbijquote:Op woensdag 30 november 2011 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, aanwezig zijn idd
Ik zou een klacht schrijven
Is 'ie niet gewoon een beetje ziekjes/ niet lekker? Ik weet niet hoe dat werkt bij honden hoor, zou het zoiets kunnen zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ook knap lullig.
Ja echt belachelijk. Ik ben hem wel eerder gepeerd hoor. Dikke doeiquote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, met foto's erbijMaar stom is het wel
Heerlijk, die aanwezigheidsplicht voor 18+Doe dan ook iets nuttigs, denk ik dan...
[..]
Is 'ie niet gewoon een beetje ziekjes/ niet lekker? Ik weet niet hoe dat werkt bij honden hoor, zou het zoiets kunnen zijn?
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik hoop het maar, dat ie gewoon een bugje heeft of zo.
Naja eigenlijk ook weer niet, want dat overleeft ie ook nooit, zo mager als ie is.
Blegh.
Karel is vandaag ook alweer een hele maand dood.
Life sucks soms best wel
Waarom vrees je ervoor dan? Misschien heeft hij idd gewoon een slechte dag of iets onder de leden. Als hij zo mager is naast deze dingen dan is een bezoekje aan de DA geen slecht idee misschien? Even zijn bloed laten nakijken?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ook knap lullig.
Welnee, gewoon verstandigquote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo maar ff met hem naar de da hier om de hoek![]()
![]()
Ik voel me net Qwea
Beter Qwea een x teveel dan een keer te weinig.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik voel me net Qwea
Zou ik ook gedaan hebben hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik voel me net Qwea
Dat denk ik wel, ze hebben een goede klantenservicequote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Qwea het volgende:
Ben benieuwd of je er wat van hoort nog!
Maar waarom denk je dat hij inene dement zou zijn dan? Dat gaat niet zo snel hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Naja als ie echt dement en oud is inene en daarom maar in de rondte aan het pissen en kakken is dan kan ik hem echt niet meer meenemen. Zn bloed en urine zullen wel gewoon "normaal"zijn voor een hond van zijn leeftijd, dat was altijd al zo.
Dat ik het in F&F nog meemaak dat iemand zich aan het verdedigen is voor een bezoek aan de DAquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ren echt niet voor elke scheet naar de da en ik kijk het normaal ook echt een dagje aan, maar niet bij de keizer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |