Jup, 4u. Ben om 13u thuis. Morgen heb ik 2u en dan weekend. Ik ga morgen het 3de en 4de uur wel, dan kan ik iig tot half 9 liggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, moet je nog naar school vandaag anders lekker met Baloe terug naar bed straks
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:24 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Wat ben ik blij dat ik al om half 11 naar bed ben gegaan
Elies ik ben blij voor je goede nieuws![]()
Watskebeurt Samzz?
Wat een lulquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.
Belt ie gisteren op, toen ik bijna thuis was, dat hij weer stijf stond van de stress en niet wist of we er goed aan deden. Toen ben ik heel erg kwaad geworden en heb ik alle contact verbroken. Ik wil hem niet meer zien. Nooit. En dat valt me zwaar.
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom even binnenjompelen voor Bliss en Rewat een supergoed nieuws!
![]()
Je tumor als krent bestempelen klinkt me wel bekend in de orenhoewel ik meestal voor rozijntje ga.
Qutje, veel beterschap voor BoeBoe!
Ik stuur helemaal niksquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren een heel goed gesprek gehad. Besloten dat we aan onze relatie gaan werken, knelpunten oplossen en gewoon lekker samen zijn, want gisteren werd duidelijk dat we niet zonder elkaar willen.
Belt ie gisteren op, toen ik bijna thuis was, dat hij weer stijf stond van de stress en niet wist of we er goed aan deden. Toen ben ik heel erg kwaad geworden en heb ik alle contact verbroken. Ik wil hem niet meer zien. Nooit. En dat valt me zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |