Houdt ze van rauw vlees?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef senesta het volgende:
Ik vind ET een beetje schraal qua gewicht op het moment, gebitje ziet er rustig uit, ontlasting e.d is ook goed en ze is tierig zat maar madam is nogal kieskeurig met wat ze wil eten.
Iemand een gezond idee om haar wat bij te laten komen?
Laat me raden....jij gaat de zon zien opkomen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overeenkomsten opstellen; ik begin gelijk
Ik niet! Ik ga slapenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden....jij gaat de zon zien opkomen?
Nee, dat ga ik niet rtedden, want ik heb de afgelopen drie nachten in totaal de 12 uur niet gehaald, maar ik ben wel even een klein feestje aan het vieren in mijn hoofdquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden....jij gaat de zon zien opkomen?
Ik zou, als ik jou was, lekker koffiedrinken bij Beeb in bed morgenochtendquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet rtedden, want ik heb de afgelopen drie nachten in totaal de 12 uur niet gehaald, maar ik ben wel even een klein feestje aan het vieren in mijn hoofd
Morgen sta ik op zónder te rekenen en hopen dat iedereen heeft gedaan wat ie heeft beloofd. Dát is nog eens lekker wakker worden
Nee, rauw eet ze nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Houdt ze van rauw vlees?
En af en toe wat slagroom/vla?
Ik geloof het ook!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Bliss![]()
Tis de week van het goede nieuws geloof ik
Een kat die geen rauw vlees eetquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, rauw eet ze niet![]()
Misschien maar eens proberen inderdaadThnx!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet rtedden, want ik heb de afgelopen drie nachten in totaal de 12 uur niet gehaald, maar ik ben wel even een klein feestje aan het vieren in mijn hoofd
Morgen sta ik op zónder te rekenen en hopen dat iedereen heeft gedaan wat ie heeft beloofd. Dát is nog eens lekker wakker worden
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef Barbaaf het volgende:
Kom ook nog even langsjompelen al heb ik Elies' Grote Nieuws gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil zij me vast wel even pm'n
[..]
Een kat die geen rauw vlees eetEn verse vis? De zeer brave en goed opgevoede poes die wij vroeger hadden veranderde daardoor zelfs in een Echt Roofdier.
Edit: En Bliss ook al goed nieuws?
Mac Creamy Greysiequote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Beebsen!
Bliss, ik voelde me serieus helemaal Greys Anatomy toen ik de foto's mocht vergelijken![]()
En het gaat goehoedddddddddddddd
Hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Beebsen!
Bliss, ik voelde me serieus helemaal Greys Anatomy toen ik de foto's mocht vergelijken![]()
En het gaat goehoedddddddddddddd
Homoquote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef Greys het volgende:
Boor lust tegenwoordig graag biefstuk, maar dat heb ik er echt door moeten douwen zeg maar
In het begin bleef ie als een idioot met zijn mond open zitten als er een stukje rauw vlees in zat, met een huuuuuuuuu wat is dit??? blik.
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha![]()
McGreys
Ja, gaat supergoed! Echt heerlijk
Nou iddquote:
Zal ie nooit gewend geweest zijn, net zoals onze lafbekjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou iddDat had ie duidelijk nog nooit gehad, rauw vlees. Hij vond het volgens mij heel eng voelen in zijn waffel
En OMG, McCreamy
Hummer vind het heerlijk, echt die staat spinnende te eten. Ik probeer regelmatig iets nieuws om te kijken of ze mee willen eten maar zowel ET als Dodge halen hun neus er voor op. Nou komt Dodge niets te kort, die heeft ook een lekker buikjequote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook niet....alleen T&L beginnen te grommen als ze rauw vlees krijgen.
De oude garde kijkt er een beetje raar naar "zou je dat es niet ff bakken, sausje erbij doen en dan in zo'n zakje stoppen? Hier kan ik niets mee"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Barbaaf op 30-11-2011 01:11:01 ]Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Meh, ik ben jaloers op jequote:Op woensdag 30 november 2011 06:35 schreef Rewimo het volgende:
Mogge mensjes
SamzzSterkte!
Vanmiddag naar de Maartenskliniek, hopelijk gaan ze ook wat doen, en niet alleen praten...
ook 12 weken?quote:Op woensdag 30 november 2011 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Dacht je dat ik niet hoefde te wachten?Maar dank je wel
Ik ga straks rond 9u ff de DA bellen, kijken wat die ervan zegt. Ik mag echt niet aan zijn piemel en balzak komen. Mike had hem net in de houdgreepquote:Op woensdag 30 november 2011 06:50 schreef indaha het volgende:
Elies wat fijn dat alles weer lekker loopt na zo'n lange tijd![]()
Miss Bliss ook goed nieuws gelukkig![]()
Rewimo succes vanmiddag en ik hoop dat ze je kunnen helpen![]()
Sammz sterkte![]()
Qwea nog een knuffel voor Baloe, ga je vandaag terug naar DA met hem ?
thnx babequote:Op woensdag 30 november 2011 06:54 schreef indaha het volgende:
Dat zou ik ook doen , arme Baloebeterschap
Ja dat geloof ik graag, moet je nog naar school vandaag anders lekker met Baloe terug naar bed straksquote:Op woensdag 30 november 2011 06:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx babe
Ik ben wel echt helemaal naar de kloten3 nachten +- 4u slaap. Kolere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |