Impliceer je nou dat ik voor elke scheet naar de DA ren?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ren echt niet voor elke scheet naar de da en ik kijk het normaal ook echt een dagje aan, maar niet bij de keizer
Ooh dat is wel fijn ja! Ik vind lush alleen zooooo ranzigquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ze hebben een goede klantenserviceof nou, je hoort niks, maar een week later staat er dan een postbode voor de deur ineens
Ben ook benieuwd naar Boe!
Ik zei het alleen omdat oh-oh het zeiquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Is 'inene' iets Noord-Hollands? Ik zeg altijd 'ineens'.
Oh-oh, goede beslissing
Tjah, en toch ik ik in alle gevqllen op 1 na altijd velijk gehadquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nee, maar je schiet wel snel in de stress![]()
Veel sneller dan ik ieg
Peer pressure is a bitch.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat oh-oh het zei
Ah joh, dat dacht ik ook altijd, dat ik nooooooit zonder zou kunnen leven, maar van de leuke hondjes zijn er nu al twee dood en zie mij hier nog zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tjah, en toch ik ik in alle gevqllen op 1 na altijd velijk gehad
Ik zou serieus doodgaan van verdriet als er iets met mijn koning zou gebeuren![]()
En niet bitchen, chico is fine, let maar op
Ja, nou, ik spreek je over 30 jaar als chico het begeeft wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, dat dacht ik ook altijd, dat ik nooooooit zonder zou kunnen leven, maar van de leuke hondjes zijn er nu al twee dood en zie mij hier nog zitten![]()
Anyways, wij gaan
Welk ep nr? Of in de verhaallijn? Ik dacht bij dezelfde ep als GA. Beide hebben ze pauze nu.quote:
Ja welke ep.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk ep nr? Of in de verhaallijn? Ik dacht bij dezelfde ep als GA. Beide hebben ze pauze nu.
Iddquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh wij zeggen dat hier wel vaker hoor, en ik woon helemaal niet in NH
Qwea, uw persoonlijke tv gidsquote:
Ja 8 en 9 staan in 1 file.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea, uw persoonlijke tv gids
Ep 9 is wel spannend hoor! Duurt 1,5u dacht ik.
Wtfquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
Net man aan de deur met een kaart.
Wéér het water er af, mag het weer 4 dagen niet drinken daarna
Nee, want weer net als vorige keer kwam die kerel met die kaart pas toen het water er al af was...quote:
Fuck me, godzijdank nietquote:Op woensdag 30 november 2011 12:44 schreef Muis006 het volgende:
Q, zit er in PP ook zo'n vreselijke zang-aflevering?
Ik zou serieus naar ze toegaan en ze het bonnetje geven.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want weer net als vorige keer kwam die kerel met die kaart pas toen het water er al af was...
Godsamme, weer pakken water kopen voor 4 dagen
Nou fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want weer net als vorige keer kwam die kerel met die kaart pas toen het water er al af was...
Godsamme, weer pakken water kopen voor 4 dagen
Ik denk niet dat het contact weer komt. Wat mij betreft iig niet. Misschien dat hij tot besef komt wat zijn stress veroorzaakt en het mij toch laat weten, wie weet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ga je helemaal aan kapot, aan dat gezwaai van wel naar niet naar wel naar niet.
Je hebt er goed aan gedaan, hoe zwaar het nu ook is
En het contact zal in de praktijk wel weer terug komen, maar nu mag hij idd wel even weten dat je geen lappenpop bent die hij in de hoek kan smijten wanneer het hem uitkomt of wanneer hij weer eens twijfelt.
Wat doe jij dat je steeds wordt drooggezetquote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
Net man aan de deur met een kaart over spoedreparatie water.
Wéér het water er af, mag het weer 4 dagen niet drinken daarna
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Sammz, wat een kutbeslissing...maar voor nu wel even de juiste denk ik![]()
Greys staat weer droog![]()
![]()
Hopelijk heeft Chico gewoon een irritante bui vandaag![]()
Rewimo, succes in Nijmegen....hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen daar![]()
En euhm....knapt Baloe snel weer op!![]()
Verder nog wat vergeten?
Ja, en? Zo kan je al het onderhoud wel uitstellen tot het niet meer kan en het dan een 'spoedreparatie' noemen om onder je aansprakelijkheid uit de komenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Nee want het valt onder een 'spoedreparatie'.
Alweer![]()
Ik wou dat ik het wistquote:Op woensdag 30 november 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij dat je steeds wordt drooggezet?
Ja ik vind het ook idioot dat ook steeds het water en al af is als je die kaart krijgt. Nul kan dus om nog wat te tappen, je bad vol te laten lopen voor emmers water om door te spoelen oid. Dat ze daarna zeggen dat je 4 dagen niet mag drinken snap ik wel, want ze willen de verantwoordelijkheid niet nemen natuurlijk omdat ze constant aan die leidingen bezig zijn. Maar 8 dagen je kraanwater niet kunnen drinken in 2 weken is best veelquote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en? Zo kan je al het onderhoud wel uitstellen tot het niet meer kan en het dan een 'spoedreparatie' noemen om onder je aansprakelijkheid uit de komenZe kunnen op z'n minst voor ieder huishouden een paar van de grote waterflessen regelen.
Baloe heeft een bende van mijn huis gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
oh-oh het is vast een eenmalige actie van Chico![]()
Hoe is het met Baloe?
Greys wat een gedonder zeg met dat waterWelk bedrijf is dat? Stelletje flapdrollen. Kan je weer met water gaan sjouwen en geld dat het kost
![]()
Samzz, wat een klote beslissing maar uit eigen ervaring weet ik dat je er goed aan gedaan hebt. En cuddo's voor jou dat je het kon die beslissing nemen want veel mensen blijven vast houden aan dat ene sprankje van wellicht/misschien etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |