Impliceer je nou dat ik voor elke scheet naar de DA ren?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ren echt niet voor elke scheet naar de da en ik kijk het normaal ook echt een dagje aan, maar niet bij de keizer
Ooh dat is wel fijn ja! Ik vind lush alleen zooooo ranzigquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ze hebben een goede klantenserviceof nou, je hoort niks, maar een week later staat er dan een postbode voor de deur ineens
Ben ook benieuwd naar Boe!
Ik zei het alleen omdat oh-oh het zeiquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Is 'inene' iets Noord-Hollands? Ik zeg altijd 'ineens'.
Oh-oh, goede beslissing
Tjah, en toch ik ik in alle gevqllen op 1 na altijd velijk gehadquote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nee, maar je schiet wel snel in de stress![]()
Veel sneller dan ik ieg
Peer pressure is a bitch.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zei het alleen omdat oh-oh het zei
Ah joh, dat dacht ik ook altijd, dat ik nooooooit zonder zou kunnen leven, maar van de leuke hondjes zijn er nu al twee dood en zie mij hier nog zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tjah, en toch ik ik in alle gevqllen op 1 na altijd velijk gehad
Ik zou serieus doodgaan van verdriet als er iets met mijn koning zou gebeuren![]()
En niet bitchen, chico is fine, let maar op
Ja, nou, ik spreek je over 30 jaar als chico het begeeft wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, dat dacht ik ook altijd, dat ik nooooooit zonder zou kunnen leven, maar van de leuke hondjes zijn er nu al twee dood en zie mij hier nog zitten![]()
Anyways, wij gaan
Welk ep nr? Of in de verhaallijn? Ik dacht bij dezelfde ep als GA. Beide hebben ze pauze nu.quote:
Ja welke ep.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welk ep nr? Of in de verhaallijn? Ik dacht bij dezelfde ep als GA. Beide hebben ze pauze nu.
Iddquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh wij zeggen dat hier wel vaker hoor, en ik woon helemaal niet in NH
Qwea, uw persoonlijke tv gidsquote:
Ja 8 en 9 staan in 1 file.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea, uw persoonlijke tv gids
Ep 9 is wel spannend hoor! Duurt 1,5u dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |