SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alsteadquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Ok, maar die werkt nog niet. Vorige week iig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:05 schreef bobbernaut het volgende:
FUUUUU maar dnb hij zegt dat je ook spoutplugin kan doen
VInd hem opzich wel tofquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
sphax is lelijk, dat kan je toch nooit aanraden?
Faithful of DefaultEx
Ik vind hem ook erg tof om naar te kijken, alleen blokken in je inventory onderscheiden is kut.quote:
Hij saved mobs en animals niet, ik maak natuurlijk niet zomaar zo'n req topic aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef bobbernaut het volgende:
probeer eerst /save-all voordat je /stop doet?
Nja dat merk ik zo welquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg tof om naar te kijken, alleen blokken in je inventory onderscheiden is kut.
owquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Lorrelies het volgende:
Jakkes, ik haat spammail. Ik wil geen penis vergroting want ik heb er geen!
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Lorrelies het volgende:
Jakkes, ik haat spammail. Ik wil geen penis vergroting want ik heb er geen!
thanks!quote:
en dubbel thanksquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:35 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting
AHquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef MineraalWater het volgende:
http://i-m.co/jessyq/minestratego2#home
Je krijgt geen xp in de netherquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef mschol het volgende:
waren er nog bugs bij het van survival naar nether gaan?
geen zin in lege inventories enzo
Kan je er wat mee eigenlijk? Ik zie alleen het nummertje veranderen af en toe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
thats all?
XP vind ik nie boeie namelijk
de XP levels gebruik je voor enchantingquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Kan je er wat mee eigenlijk? Ik zie alleen het nummertje veranderen af en toe.
Beetje? lijkt wel en bejaarde bungelowpark.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] wat een saai huis heb ik eigenlijk
zolang die maar functioneel isquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Beetje? lijkt wel en bejaarde bungelowpark.
heeft nooit gekunt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm kun je in 1.0 niet meer de world type veranderen?
Oh dacht juist wel (lang geledenquote:
Omdat je dood ging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:25 schreef mschol het volgende:
echt, wtf. waarom 18 levels XP in 1x kwijt? teringzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat je dood ging.Voldemort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat je dood ging.ja en normaal verlies je 1/3 (of iig maar een deel) van je XP, niet alles , snuggereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent in je kont geneukt door Notch. WIJ ALLEMAAL.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en normaal verlies je 1/3 (of iig maar een deel) van je XP, niet alles , snuggere
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
dat zal het zijn, want:quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent in je kont geneukt door Notch. WIJ ALLEMAAL.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Experiencequote:When the player dies, they only drop half of their experience as orbs, rounded down to the nearest point. The other half vanishes.
Is een bug. Zou de helft moeten zijn. Maar Drumpie is druk bezig met nieuwe mods te installeren en enderdragons in de normale wereld te spawnen om er naar te kijken i guess.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en normaal verlies je 1/3 (of iig maar een deel) van je XP, niet alles , snuggere
Doe /spawnquote:
Is de schuld van maurisioo en co.quote:
quote:
quote:
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:45 schreef Berend. het volgende:
Iemand op onze server heeft een nieuwe filmpje gemaakt. De poppetjes uit het filmpje zijn wij, getekend met een tablet.
Naja een filmpje over iemand die naar een store ging. Niet heel veel met Minecraft te maken, maar luister het muziekje maar evenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh?
Maar wat (heb hem zonder geluid gekeken) is nou het nu van dat filmpje?
Wel mooi filmpje trouwens
Je zit dan in creative, je kan ook naar survival.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol.. kan niet eens dood op de server!
Daar zat ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je zit dan in creative, je kan ook naar survival.
Best wel sad dit.quote:
Al weer offline?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef maurisioo het volgende:
Heb mijn server aanstaan met een map (3x raden welke)
maar wss komen er meer op heb hem even op minecraftforum getzet met IP
109.72.41.16
Ja kon hem op de forums niet vindenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja was niet heel druk dus werd wat saai na een half uur
Ja, het muziekje heeft die toch niet zelf gemaaktquote:
Zet die er dan bij, bronvermelding enzo. Ben denk ik irritant aan het doen, maar is wel zo netjes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, het muziekje heeft die toch niet zelf gemaakt
welk seed gebeuren?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is dat seed gebeuren eigenlijk?
Ja bij map aanmakenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
welk seed gebeuren?
seed bij map aanmaken of seed voor wheat en meloene enzo?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zet die er dan bij, bronvermelding enzo. Ben denk ik irritant aan het doen, maar is wel zo netjes.
de map wordt random aangemaakt, en om een beetje invloed op welke map er komt te hebben kan je een seed invullenquote:
Ja zoiets had ik al doorquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de map wordt random aangemaakt, en om een beetje invloed op welke map er komt te hebben kan je een seed invullen
Nja komt misschien door millenaire? Was wel grappig, zaten 2 bandits in en een kistquote:
Misschien met journeymap? of een ander map programquote:Op woensdag 30 november 2011 00:46 schreef Groninger. het volgende:
Naja meteen afgesloten ik ontdek een mijn vind stuk of 20+ diamanten, 1 stack goud 4 stacks ijzer 4 stacks coal en 32 stacks redstone in die mijn. Kom ik een enderman tegen valt me aan beukt me in de lava en die mijn vind ik nooit van me leven weer terug onder de zee
Tja, dat is weer een andere discussiequote:
Je map wordt gemaakt met noise functie(s). Die functie is vast, maar het getal waarmee gerekend wordt kun je varieren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
de map wordt random aangemaakt, en om een beetje invloed op welke map er komt te hebben kan je een seed invullen
Fireblade toch? Zit je ook op drumpert of weer op je eigen server?quote:Op woensdag 30 november 2011 07:29 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Je map wordt gemaakt met noise functie(s). Die functie is vast, maar het getal waarmee gerekend wordt kun je varieren.
Een wereld met seed X op mijn PC is identiek aan een wereld met seed X op een andere PC
En voor de beessies, misschien een sluis van hekjes of anders een waterval? Pistons? Met een piston eerst water van bovenaf erop, zodat ze van het hek wegspoelen? Mooi is anders ... dat wel
Fe2O3 = Fe2O3quote:Op woensdag 30 november 2011 08:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Fireblade toch? Zit je ook op drumpert of weer op je eigen server?
Ik zat gisteren met flodder, berend, plexcon, gogosweden en zijn broertje op skype. Jij was toen al weg? Was wel leuk iigquote:
Ja ik ging om 20.30 wegquote:Op woensdag 30 november 2011 10:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met flodder, berend, plexcon, gogosweden en zijn broertje op skype. Jij was toen al weg? Was wel leuk iig
Vanavond mischien weer... alleen heb ik vanavond weer weinig tijd.Dus ben waarschijnlijk pas laat weer op skype.
jij zij bijna niets gozerquote:Op woensdag 30 november 2011 10:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met flodder, berend, plexcon, gogosweden en zijn broertje op skype. Jij was toen al weg? Was wel leuk iig
Vanavond mischien weer... alleen heb ik vanavond weer weinig tijd.Dus ben waarschijnlijk pas laat weer op skype.
Ik zei toch al op skype dat ik het druk had.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij zij bijna niets gozer. maar vanavond ben ik er iig weer na 20.00
hahaha jaman :pquote:Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zei toch al op skype dat ik het druk had.Af en toe kwam ik tussendoor op skype.
damn sweeet!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef Mender het volgende:
Ik moest heel de kiet opruimen/poetsen en vandaag ook nog. Morgen komen ze m'n woning inspecteren.
Binnenkort krijg ik mischien een nieuwbouw (huur) appartement!
Hoeveel het nu is weet ik niet precies. De woonkamer is nu 25 m2 ofzo. En dan 31 m2. Maar dan ook 2 slaapkamers ipv 1. En ruim balkon!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn sweeet!hoeveel m2? en hoeveel heb je nu? :p
hoop dat je het krijgt man! en dan nog een vriendin om dat bed mee te vullen hequote:Op woensdag 30 november 2011 10:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Hoeveel het nu is weet ik niet precies. De woonkamer is nu 25 m2 ofzo. En dan 31 m2. Maar dan ook 2 slaapkamers ipv 1. En ruim balkon!...maar nieuwbouw, met vloerverwarming en al
![]()
Is nog niet helemaal zeker of het door gaat. Maar denk het wel... Spannend!
Haha, dat zou helemaal mooi zijn jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoop dat je het krijgt man! en dan nog een vriendin om dat bed mee te vullen he![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha, dat zou helemaal mooi zijn ja
nee voor kinderen tochhhquote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Hendig, kende die 2e slaapkamer als berghok gebruiken
Hoe is dat minecraftquote:Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Een minecraft render van iemand mang! en hij is nog niet is af!
Ik heb ook nieuwbouw met vloerverwarming, echt te chill.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Hoeveel het nu is weet ik niet precies. De woonkamer is nu 25 m2 ofzo. En dan 31 m2. Maar dan ook 2 slaapkamers ipv 1. En ruim balkon!...maar nieuwbouw, met vloerverwarming en al
![]()
Is nog niet helemaal zeker of het door gaat. Maar denk het wel... Spannend!
Ik doe altijd dubbele deuren en/of hekjesquote:Op woensdag 30 november 2011 02:17 schreef mschol het volgende:
ik zoek een manier om mijn stallen te benaderen zonder dat ik dieren loslaat (per ongeluk)
de mobs hebben de vervelende eigenschap om tegen deuren en hekken aan te gaan duwen totdat ze erdoor heen gaan...
ik zou de false book liften kunnen gebruiken...
zijn andere oplossingen die 100% mob-use resistent zijn?
ladders schijnen mobs tegenaan te kunnen klimmen.. niet echt handig dus...
quake pro?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:15 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
GEEL!!! En ik heb hem neit gekleurd.
Dat krijg je met incest he.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:15 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
GEEL!!! En ik heb hem neit gekleurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe een wool farm.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
Spider spawner gevonden. Wat mee doen? String en spider eye eeuuuh!!!
owh ja!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
owh ja!
maar spidertraps werken toch niet meer sinds 1.8?
Gewoon met de hand killen, like a bossquote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
owh ja!
maar spidertraps werken toch niet meer sinds 1.8?
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
ai ai deze man komt ook uit agga!
wowquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef dnbrainwash het volgende:
Dit is wat ik vanochtend aantrof bij mijn bureau op werk.
[ afbeelding ]
Vanaf morgen nieuwe baan, jeuj.
Holy shit...quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef dnbrainwash het volgende:
Dit is wat ik vanochtend aantrof bij mijn bureau op werk.
[ afbeelding ]
Vanaf morgen nieuwe baan, jeuj.
Meteen toen hij rechten kreeg de spawn gegriefed op creative.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
ik zie het probleem niet zo, nu werkt het toch ook gewoon?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
eigg moeten we gewoon een soort doorlaat test doen, dat mensen niet in 1 keer rechten hebben...
Gooi je eigen ruiten even in vriend.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
eigg moeten we gewoon een soort doorlaat test doen, dat mensen niet in 1 keer rechten hebben...
true, maar miss handig idee?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet zo, nu werkt het toch ook gewoon?
Haha tom :pquote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Gooi je eigen ruiten even in vriend.
jij komt toch nooit meer op drumpie, had je gezegd!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Gooi je eigen ruiten even in vriend.
bobber snapt hem nietquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij komt toch nooit meer op drumpie, had je gezegd!
GODSKOLERE WAT BEN JIJ DOM ZEGquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij komt toch nooit meer op drumpie, had je gezegd!
Echt niet.quote:
Ah ik herinnerde hem alleen vaag van 1.8. Maar opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DNX was op vorige maps ook al geband.
ik ban m wel voor de zekerheidquote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef bobbernaut het volgende:
waarom is zijn naam zwart, met groene letters en een 4? *smells hacks*
Dit!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
GROOT NIEUWS Als je geen spullen hebt mag je het uit kisten pakken die geen lock hebben -aldus dnb
Ik zei, als je een chest ziet die open is. Je hebt niks. Dan mag je daar best 2 sticks en wat stone uitpakken. Geen woorden verdraaien nabcake.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
GROOT NIEUWS Als je geen spullen hebt mag je het uit kisten pakken die geen lock hebben -aldus dnb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERNSTIGE verveling aan het einde van de dag![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Flodder450 het volgende:
omdat iedereen tegenwoordig RL fotos postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERNSTIGE verveling aan het einde van de dag
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
/l
゙(゚、 。 7
l、゙ ~ヽ
じしf_, )ノ<3
door flodder ga ik m blauw makenquote:
Grote praatjes voor zon knulletje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die met zn jatten aan mijn kisten komt nuke ik helemaal de vernieling in.
Zo.
Leeg?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef gogosweden het volgende:
raadseltje :
wat is een pasbevallen vrouw?
Lorrelies.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef gogosweden het volgende:
raadseltje :
wat is een pasbevallen vrouw?
Ga es naar een therapeut omfg. over react much.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
Ooit gehoord van niet grappig?
Maar het zal wel joh[ignore]
Net zo'n borderliner als die andere LARPer dus. Chille kinderen zullen jullie krijgen, heb nu al medelijden met de rugzakjes-begeleider bij bureau Jeugdzorg later.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
Ooit gehoord van niet grappig?
Maar het zal wel joh[ignore]
Dit. Godskolere zeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga es naar een therapeut omfg. over react much.
hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Doei tom, ik zal je missen, We hebben alvast je bed weggehaald <3.
Krijg toch de vinkentering joh.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Lorrelies het volgende:
WOW wat is iedereen hier STOER zeg!
Kunnen niet tegen een beetje reactie![]()
Poeh zeg. Alsof ik me laat wegpesten![]()
Blijf vooral zo triest doorgaan joh
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)quote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Krijg toch de vinkentering joh.
En Plex, mijn bed staat er nog.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)
2e van rechts was van mij, die staat er nog.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)
Goeie ninja-edit. Jammer dat Tom je te stel af was. Snel editten omdat je niet zeker bent van je emoties en je reactie? Klinkt wat borderlinerig.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Lorrelies het volgende:
Schattig dat alle jongetjes hier zo stoer proberen te doen door anderen meteen een labeltje op te plakkenKijk eerst eens naar jezelf.
Hier laat ik het bij.
Fijn leven verder met trollenJullie worden en zijn vast erg geliefd en gelukkig
Ik wel in elk geval![]()
Jij geliefd? Door wie?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie ninja-edit. Jammer dat Tom je te stel af was. Snel editten omdat je niet zeker bent van je emoties en je reactie? Klinkt wat borderlinerig.
Also, ik ben heel geliefd.
Ben je gisteravond vergeten?quote:
ah ja had er idd niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben je gisteravond vergeten?
ok flauw.
quote:
Ik ben 54 hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]. Door mijn vriendin, met wie ik samen woon. Door mijn grote sociale kring. Door mijn familie. Misschien niet zo zeer door de meeste mensen op internet, maargoed; do the math. Also jij bent 12 ofzo shut the fuck up dork.
wat is dat?quote:
euhm, een niet gelockte kist leegtrekken, dat mag toch geen probleem zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:46 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik zei, als je een chest ziet die open is. Je hebt niks. Dan mag je daar best 2 sticks en wat stone uitpakken. Geen woorden verdraaien nabcake.
Ik vind je wel lief.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]. Door mijn vriendin, met wie ik samen woon. Door mijn grote sociale kring. Door mijn familie. Misschien niet zo zeer door de meeste mensen op internet, maargoed; do the math. Also jij bent 12 ofzo shut the fuck up dork.
Sorry.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
Jajong heeft wel heel veel verstand van borderline...
Hmmmmmmmmm, toevallig!
Je leefttijd != IQ.quote:
Ja, toevallig als ik Psychologie heb gestudeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
Jajong heeft wel heel veel verstand van borderline...
Hmmmmmmmmm, toevallig!
De meeste non-autisten met humor kunnen mij meestal wel waarderen.quote:
huh ik snap je nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je leefttijd != IQ.
[..]
Ja, toevallig als ik Psychologie heb gestudeerd. Domme, domme LARPer.
Hij zegt dat je IQ hoger is dan 54.quote:
Een creeper facequote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
[..]
euhm, een niet gelockte kist leegtrekken, dat mag toch geen probleem zijn?
als je een MOTD instelt als je de server binnenkomt (en dan elke 30-60 minuten een keertje) dat je je kisten moet locken is het de verantwoordelijkheid van de speler?
Dat is niet toevallig, ik weet uit ervaring dat de meeste vrouwen Psychologie studeren zelf therapie nodig hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
Toevallig, dat studeer ik ook!
Beetje jammer dat je van de rest geen verstand hebt, want LARP is niet wat ik of wie dan ook die ik ken doeMoeilijk hè.
Verrrassend.quote:
kneus je denkt echt dat je hier wat bent internetheld.quote:
Goedzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
kneus je denkt echt dat je hier wat bent internetheld.
Maar goed ik heb ook een sociaal leven hoor
okquote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
Zucht.... Kap is met dat gebash...
neequote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Jajong het volgende:
De eerste die dat werkend krijgt op de server krijgt van mij 5 euro.
En dat baseer je op 3 dingen die ik gezegd heb? You don't know me, dus hou die grote mond van je nu maar dicht over mij. Ga lekker tegen je vriendin zeuren als je per se een vrouw wilt afkraken. De enige reden waarom je nu zo tegen mij doet, is omdat je niet wilde begrijpen wat het verschil was tussen LARP en re-enactment van mijn vriendje. Jammer dan voor jou, maar het maakt hem en mij er niet minder om, dus zo wil ik ook niet behandeld worden. Doe gewoon normaal. Of ben je altijd zo? Dan heb ik erg medelijden met je omgeving, en zullen de mensen die je o zo liefhebben vast net zo idioot zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig, ik weet uit ervaring dat de meeste vrouwen Psychologie studeren zelf therapie nodig hebben.
maar ze zien er tenminste niet zo nurdirerejeir jseifn - ig uit als Larpers (SORRY JONGENS)quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Jajong het volgende:
Also Lorrelies je bent geen LARPer zeg je? Maak kennis met bewijsstuk 1A:
[ afbeelding ]
Jij bent daar inderdaad niet intelligent genoeg voor.quote:
Ik baseer dat op jouw gedrag. Ik heb namelijk een heel goed inzicht in de psyche van andere mensen, en ik heb heel weinig bewijs nodig om een vroege conclusie te trekken. Jouw trekjes, manier van praten en hoe je reageert op kritiek en verwijten doen mij geloven dat jij in ieder geval trekken hebt van borderline. Of je een fullblown krasser bent kan ik zo niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
En dat baseer je op 3 dingen die ik gezegd heb? You don't know me, dus hou die grote mond van je nu maar dicht over mij. Ga lekker tegen je vriendin zeuren als je per se een vrouw wilt afkraken. De enige reden waarom je nu zo tegen mij doet, is omdat je niet wilde begrijpen wat het verschil was tussen LARP en re-enactment van mijn vriendje. Jammer dan voor jou, maar het maakt hem en mij er niet minder om, dus zo wil ik ook niet behandeld worden. Doe gewoon normaal. Of ben je altijd zo? Dan heb ik erg medelijden met je omgeving, en zullen de mensen die je o zo liefhebben vast net zo idioot zijn.
faalninja?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:01 schreef Mordecai het volgende:
Lijkt me niet de bedoeling met een foto van MIJ
Typische vrouwen-reactie....quote:
Banaanvraagquote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef maurisioo het volgende:
Mensen toch! Tsss!
Ga allemaal eens lief doen en ban Jajong![]()
![]()
alles opgelost
Lekker aan het klikken jonge?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Mordecai het volgende:
Mijn reactie was niet bedoeld voor hier, maar voor elders
ok.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Jajong het volgende:
Maar jongens, ik ben de enige die nog wat over Minecraft post hier. Ik post een epic breedingsystem en jullie blijven maar doorgaan met flamen, echt niet cool.
On-topic plz.
Ok.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Jajong het volgende:
Maar jongens, ik ben de enige die nog wat over Minecraft post hier. Ik post een epic breedingsystem en jullie blijven maar doorgaan met flamen, echt niet cool.
On-topic plz.
ik had er 2 naast elkaar gezet maar is je blijkbaar niet opgevallenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Jajong het volgende:
Wie heeft er al iets meer dan een vierkant houten doosje gebouwd op de server?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |