Echt niet.quote:
Ah ik herinnerde hem alleen vaag van 1.8. Maar opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DNX was op vorige maps ook al geband.
ik ban m wel voor de zekerheidquote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef bobbernaut het volgende:
waarom is zijn naam zwart, met groene letters en een 4? *smells hacks*
Dit!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
GROOT NIEUWS Als je geen spullen hebt mag je het uit kisten pakken die geen lock hebben -aldus dnb
Ik zei, als je een chest ziet die open is. Je hebt niks. Dan mag je daar best 2 sticks en wat stone uitpakken. Geen woorden verdraaien nabcake.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
GROOT NIEUWS Als je geen spullen hebt mag je het uit kisten pakken die geen lock hebben -aldus dnb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERNSTIGE verveling aan het einde van de dag![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Flodder450 het volgende:
omdat iedereen tegenwoordig RL fotos postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERNSTIGE verveling aan het einde van de dag
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:58 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
/l
゙(゚、 。 7
l、゙ ~ヽ
じしf_, )ノ<3
door flodder ga ik m blauw makenquote:
Grote praatjes voor zon knulletje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die met zn jatten aan mijn kisten komt nuke ik helemaal de vernieling in.
Zo.
Leeg?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef gogosweden het volgende:
raadseltje :
wat is een pasbevallen vrouw?
Lorrelies.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef gogosweden het volgende:
raadseltje :
wat is een pasbevallen vrouw?
Ga es naar een therapeut omfg. over react much.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
Ooit gehoord van niet grappig?
Maar het zal wel joh[ignore]
Net zo'n borderliner als die andere LARPer dus. Chille kinderen zullen jullie krijgen, heb nu al medelijden met de rugzakjes-begeleider bij bureau Jeugdzorg later.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
Ooit gehoord van niet grappig?
Maar het zal wel joh[ignore]
Dit. Godskolere zeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga es naar een therapeut omfg. over react much.
hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Doei tom, ik zal je missen, We hebben alvast je bed weggehaald <3.
Krijg toch de vinkentering joh.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Lorrelies het volgende:
WOW wat is iedereen hier STOER zeg!
Kunnen niet tegen een beetje reactie![]()
Poeh zeg. Alsof ik me laat wegpesten![]()
Blijf vooral zo triest doorgaan joh
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)quote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Krijg toch de vinkentering joh.
En Plex, mijn bed staat er nog.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)
2e van rechts was van mij, die staat er nog.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)
Goeie ninja-edit. Jammer dat Tom je te stel af was. Snel editten omdat je niet zeker bent van je emoties en je reactie? Klinkt wat borderlinerig.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Lorrelies het volgende:
Schattig dat alle jongetjes hier zo stoer proberen te doen door anderen meteen een labeltje op te plakkenKijk eerst eens naar jezelf.
Hier laat ik het bij.
Fijn leven verder met trollenJullie worden en zijn vast erg geliefd en gelukkig
Ik wel in elk geval![]()
Jij geliefd? Door wie?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie ninja-edit. Jammer dat Tom je te stel af was. Snel editten omdat je niet zeker bent van je emoties en je reactie? Klinkt wat borderlinerig.
Also, ik ben heel geliefd.
Ben je gisteravond vergeten?quote:
ah ja had er idd niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben je gisteravond vergeten?
ok flauw.
quote:
Ik ben 54 hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]. Door mijn vriendin, met wie ik samen woon. Door mijn grote sociale kring. Door mijn familie. Misschien niet zo zeer door de meeste mensen op internet, maargoed; do the math. Also jij bent 12 ofzo shut the fuck up dork.
wat is dat?quote:
euhm, een niet gelockte kist leegtrekken, dat mag toch geen probleem zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:46 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik zei, als je een chest ziet die open is. Je hebt niks. Dan mag je daar best 2 sticks en wat stone uitpakken. Geen woorden verdraaien nabcake.
Ik vind je wel lief.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]. Door mijn vriendin, met wie ik samen woon. Door mijn grote sociale kring. Door mijn familie. Misschien niet zo zeer door de meeste mensen op internet, maargoed; do the math. Also jij bent 12 ofzo shut the fuck up dork.
Sorry.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
Jajong heeft wel heel veel verstand van borderline...
Hmmmmmmmmm, toevallig!
Je leefttijd != IQ.quote:
Ja, toevallig als ik Psychologie heb gestudeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
Jajong heeft wel heel veel verstand van borderline...
Hmmmmmmmmm, toevallig!
De meeste non-autisten met humor kunnen mij meestal wel waarderen.quote:
huh ik snap je nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je leefttijd != IQ.
[..]
Ja, toevallig als ik Psychologie heb gestudeerd. Domme, domme LARPer.
Hij zegt dat je IQ hoger is dan 54.quote:
Een creeper facequote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
[..]
euhm, een niet gelockte kist leegtrekken, dat mag toch geen probleem zijn?
als je een MOTD instelt als je de server binnenkomt (en dan elke 30-60 minuten een keertje) dat je je kisten moet locken is het de verantwoordelijkheid van de speler?
Dat is niet toevallig, ik weet uit ervaring dat de meeste vrouwen Psychologie studeren zelf therapie nodig hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
Toevallig, dat studeer ik ook!
Beetje jammer dat je van de rest geen verstand hebt, want LARP is niet wat ik of wie dan ook die ik ken doeMoeilijk hè.
Verrrassend.quote:
kneus je denkt echt dat je hier wat bent internetheld.quote:
Goedzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
kneus je denkt echt dat je hier wat bent internetheld.
Maar goed ik heb ook een sociaal leven hoor
okquote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
Zucht.... Kap is met dat gebash...
neequote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Jajong het volgende:
De eerste die dat werkend krijgt op de server krijgt van mij 5 euro.
En dat baseer je op 3 dingen die ik gezegd heb? You don't know me, dus hou die grote mond van je nu maar dicht over mij. Ga lekker tegen je vriendin zeuren als je per se een vrouw wilt afkraken. De enige reden waarom je nu zo tegen mij doet, is omdat je niet wilde begrijpen wat het verschil was tussen LARP en re-enactment van mijn vriendje. Jammer dan voor jou, maar het maakt hem en mij er niet minder om, dus zo wil ik ook niet behandeld worden. Doe gewoon normaal. Of ben je altijd zo? Dan heb ik erg medelijden met je omgeving, en zullen de mensen die je o zo liefhebben vast net zo idioot zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is niet toevallig, ik weet uit ervaring dat de meeste vrouwen Psychologie studeren zelf therapie nodig hebben.
maar ze zien er tenminste niet zo nurdirerejeir jseifn - ig uit als Larpers (SORRY JONGENS)quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Jajong het volgende:
Also Lorrelies je bent geen LARPer zeg je? Maak kennis met bewijsstuk 1A:
[ afbeelding ]
Jij bent daar inderdaad niet intelligent genoeg voor.quote:
Ik baseer dat op jouw gedrag. Ik heb namelijk een heel goed inzicht in de psyche van andere mensen, en ik heb heel weinig bewijs nodig om een vroege conclusie te trekken. Jouw trekjes, manier van praten en hoe je reageert op kritiek en verwijten doen mij geloven dat jij in ieder geval trekken hebt van borderline. Of je een fullblown krasser bent kan ik zo niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
En dat baseer je op 3 dingen die ik gezegd heb? You don't know me, dus hou die grote mond van je nu maar dicht over mij. Ga lekker tegen je vriendin zeuren als je per se een vrouw wilt afkraken. De enige reden waarom je nu zo tegen mij doet, is omdat je niet wilde begrijpen wat het verschil was tussen LARP en re-enactment van mijn vriendje. Jammer dan voor jou, maar het maakt hem en mij er niet minder om, dus zo wil ik ook niet behandeld worden. Doe gewoon normaal. Of ben je altijd zo? Dan heb ik erg medelijden met je omgeving, en zullen de mensen die je o zo liefhebben vast net zo idioot zijn.
faalninja?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:01 schreef Mordecai het volgende:
Lijkt me niet de bedoeling met een foto van MIJ
Typische vrouwen-reactie....quote:
Banaanvraagquote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef maurisioo het volgende:
Mensen toch! Tsss!
Ga allemaal eens lief doen en ban Jajong![]()
![]()
alles opgelost
Lekker aan het klikken jonge?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Mordecai het volgende:
Mijn reactie was niet bedoeld voor hier, maar voor elders
ok.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef Jajong het volgende:
Maar jongens, ik ben de enige die nog wat over Minecraft post hier. Ik post een epic breedingsystem en jullie blijven maar doorgaan met flamen, echt niet cool.
On-topic plz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |