Ben je gisteravond vergeten?quote:
ah ja had er idd niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben je gisteravond vergeten?
ok flauw.
quote:
Ik ben 54 hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]. Door mijn vriendin, met wie ik samen woon. Door mijn grote sociale kring. Door mijn familie. Misschien niet zo zeer door de meeste mensen op internet, maargoed; do the math. Also jij bent 12 ofzo shut the fuck up dork.
wat is dat?quote:
euhm, een niet gelockte kist leegtrekken, dat mag toch geen probleem zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:46 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik zei, als je een chest ziet die open is. Je hebt niks. Dan mag je daar best 2 sticks en wat stone uitpakken. Geen woorden verdraaien nabcake.
Ik vind je wel lief.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Jajong het volgende:
[..]. Door mijn vriendin, met wie ik samen woon. Door mijn grote sociale kring. Door mijn familie. Misschien niet zo zeer door de meeste mensen op internet, maargoed; do the math. Also jij bent 12 ofzo shut the fuck up dork.
Sorry.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
Jajong heeft wel heel veel verstand van borderline...
Hmmmmmmmmm, toevallig!
Je leefttijd != IQ.quote:
Ja, toevallig als ik Psychologie heb gestudeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Lorrelies het volgende:
Jajong heeft wel heel veel verstand van borderline...
Hmmmmmmmmm, toevallig!
De meeste non-autisten met humor kunnen mij meestal wel waarderen.quote:
huh ik snap je nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je leefttijd != IQ.
[..]
Ja, toevallig als ik Psychologie heb gestudeerd. Domme, domme LARPer.
Hij zegt dat je IQ hoger is dan 54.quote:
Een creeper facequote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat?
[..]
euhm, een niet gelockte kist leegtrekken, dat mag toch geen probleem zijn?
als je een MOTD instelt als je de server binnenkomt (en dan elke 30-60 minuten een keertje) dat je je kisten moet locken is het de verantwoordelijkheid van de speler?
Dat is niet toevallig, ik weet uit ervaring dat de meeste vrouwen Psychologie studeren zelf therapie nodig hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
Toevallig, dat studeer ik ook!
Beetje jammer dat je van de rest geen verstand hebt, want LARP is niet wat ik of wie dan ook die ik ken doeMoeilijk hè.
Verrrassend.quote:
kneus je denkt echt dat je hier wat bent internetheld.quote:
Goedzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
kneus je denkt echt dat je hier wat bent internetheld.
Maar goed ik heb ook een sociaal leven hoor
okquote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
Zucht.... Kap is met dat gebash...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |