door flodder ga ik m blauw makenquote:
Grote praatjes voor zon knulletje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die met zn jatten aan mijn kisten komt nuke ik helemaal de vernieling in.
Zo.
Leeg?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef gogosweden het volgende:
raadseltje :
wat is een pasbevallen vrouw?
Lorrelies.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef gogosweden het volgende:
raadseltje :
wat is een pasbevallen vrouw?
Ga es naar een therapeut omfg. over react much.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
Ooit gehoord van niet grappig?
Maar het zal wel joh[ignore]
Net zo'n borderliner als die andere LARPer dus. Chille kinderen zullen jullie krijgen, heb nu al medelijden met de rugzakjes-begeleider bij bureau Jeugdzorg later.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:22 schreef Lorrelies het volgende:
Ooit gehoord van niet grappig?
Maar het zal wel joh[ignore]
Dit. Godskolere zeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga es naar een therapeut omfg. over react much.
hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Doei tom, ik zal je missen, We hebben alvast je bed weggehaald <3.
Krijg toch de vinkentering joh.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Lorrelies het volgende:
WOW wat is iedereen hier STOER zeg!
Kunnen niet tegen een beetje reactie![]()
Poeh zeg. Alsof ik me laat wegpesten![]()
Blijf vooral zo triest doorgaan joh
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)quote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Krijg toch de vinkentering joh.
En Plex, mijn bed staat er nog.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)
2e van rechts was van mij, die staat er nog.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok volgens Dodgey: "Hey dat was mijn bed! Ik wil niet in tom zijn sperma vlekken slapen!)
Goeie ninja-edit. Jammer dat Tom je te stel af was. Snel editten omdat je niet zeker bent van je emoties en je reactie? Klinkt wat borderlinerig.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Lorrelies het volgende:
Schattig dat alle jongetjes hier zo stoer proberen te doen door anderen meteen een labeltje op te plakkenKijk eerst eens naar jezelf.
Hier laat ik het bij.
Fijn leven verder met trollenJullie worden en zijn vast erg geliefd en gelukkig
Ik wel in elk geval![]()
Jij geliefd? Door wie?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goeie ninja-edit. Jammer dat Tom je te stel af was. Snel editten omdat je niet zeker bent van je emoties en je reactie? Klinkt wat borderlinerig.
Also, ik ben heel geliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |