SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
ik zie het probleem niet zo, nu werkt het toch ook gewoon?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
eigg moeten we gewoon een soort doorlaat test doen, dat mensen niet in 1 keer rechten hebben...
Gooi je eigen ruiten even in vriend.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef bobbernaut het volgende:
eigg moeten we gewoon een soort doorlaat test doen, dat mensen niet in 1 keer rechten hebben...
true, maar miss handig idee?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet zo, nu werkt het toch ook gewoon?
Haha tom :pquote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Gooi je eigen ruiten even in vriend.
jij komt toch nooit meer op drumpie, had je gezegd!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Gooi je eigen ruiten even in vriend.
bobber snapt hem nietquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij komt toch nooit meer op drumpie, had je gezegd!
GODSKOLERE WAT BEN JIJ DOM ZEGquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij komt toch nooit meer op drumpie, had je gezegd!
Echt niet.quote:
Ah ik herinnerde hem alleen vaag van 1.8. Maar opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DNX was op vorige maps ook al geband.
ik ban m wel voor de zekerheidquote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef bobbernaut het volgende:
waarom is zijn naam zwart, met groene letters en een 4? *smells hacks*
Dit!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
GROOT NIEUWS Als je geen spullen hebt mag je het uit kisten pakken die geen lock hebben -aldus dnb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |