Ik zat gisteren met flodder, berend, plexcon, gogosweden en zijn broertje op skype. Jij was toen al weg? Was wel leuk iigquote:
Ja ik ging om 20.30 wegquote:Op woensdag 30 november 2011 10:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met flodder, berend, plexcon, gogosweden en zijn broertje op skype. Jij was toen al weg? Was wel leuk iig
Vanavond mischien weer... alleen heb ik vanavond weer weinig tijd.Dus ben waarschijnlijk pas laat weer op skype.
jij zij bijna niets gozerquote:Op woensdag 30 november 2011 10:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met flodder, berend, plexcon, gogosweden en zijn broertje op skype. Jij was toen al weg? Was wel leuk iig
Vanavond mischien weer... alleen heb ik vanavond weer weinig tijd.Dus ben waarschijnlijk pas laat weer op skype.
Ik zei toch al op skype dat ik het druk had.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij zij bijna niets gozer. maar vanavond ben ik er iig weer na 20.00
hahaha jaman :pquote:Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik zei toch al op skype dat ik het druk had.Af en toe kwam ik tussendoor op skype.
damn sweeet!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef Mender het volgende:
Ik moest heel de kiet opruimen/poetsen en vandaag ook nog. Morgen komen ze m'n woning inspecteren.
Binnenkort krijg ik mischien een nieuwbouw (huur) appartement!
Hoeveel het nu is weet ik niet precies. De woonkamer is nu 25 m2 ofzo. En dan 31 m2. Maar dan ook 2 slaapkamers ipv 1. En ruim balkon!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
damn sweeet!hoeveel m2? en hoeveel heb je nu? :p
hoop dat je het krijgt man! en dan nog een vriendin om dat bed mee te vullen hequote:Op woensdag 30 november 2011 10:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Hoeveel het nu is weet ik niet precies. De woonkamer is nu 25 m2 ofzo. En dan 31 m2. Maar dan ook 2 slaapkamers ipv 1. En ruim balkon!...maar nieuwbouw, met vloerverwarming en al
![]()
Is nog niet helemaal zeker of het door gaat. Maar denk het wel... Spannend!
Haha, dat zou helemaal mooi zijn jaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoop dat je het krijgt man! en dan nog een vriendin om dat bed mee te vullen he![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha, dat zou helemaal mooi zijn ja
nee voor kinderen tochhhquote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Hendig, kende die 2e slaapkamer als berghok gebruiken
Hoe is dat minecraftquote:Op woensdag 30 november 2011 10:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Een minecraft render van iemand mang! en hij is nog niet is af!
Ik heb ook nieuwbouw met vloerverwarming, echt te chill.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Hoeveel het nu is weet ik niet precies. De woonkamer is nu 25 m2 ofzo. En dan 31 m2. Maar dan ook 2 slaapkamers ipv 1. En ruim balkon!...maar nieuwbouw, met vloerverwarming en al
![]()
Is nog niet helemaal zeker of het door gaat. Maar denk het wel... Spannend!
Ik doe altijd dubbele deuren en/of hekjesquote:Op woensdag 30 november 2011 02:17 schreef mschol het volgende:
ik zoek een manier om mijn stallen te benaderen zonder dat ik dieren loslaat (per ongeluk)
de mobs hebben de vervelende eigenschap om tegen deuren en hekken aan te gaan duwen totdat ze erdoor heen gaan...
ik zou de false book liften kunnen gebruiken...
zijn andere oplossingen die 100% mob-use resistent zijn?
ladders schijnen mobs tegenaan te kunnen klimmen.. niet echt handig dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |