AHquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef MineraalWater het volgende:
http://i-m.co/jessyq/minestratego2#home
Je krijgt geen xp in de netherquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef mschol het volgende:
waren er nog bugs bij het van survival naar nether gaan?
geen zin in lege inventories enzo
Kan je er wat mee eigenlijk? Ik zie alleen het nummertje veranderen af en toe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
thats all?
XP vind ik nie boeie namelijk
de XP levels gebruik je voor enchantingquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Kan je er wat mee eigenlijk? Ik zie alleen het nummertje veranderen af en toe.
Beetje? lijkt wel en bejaarde bungelowpark.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] wat een saai huis heb ik eigenlijk
zolang die maar functioneel isquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Beetje? lijkt wel en bejaarde bungelowpark.
heeft nooit gekunt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm kun je in 1.0 niet meer de world type veranderen?
Oh dacht juist wel (lang geledenquote:
Omdat je dood ging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:25 schreef mschol het volgende:
echt, wtf. waarom 18 levels XP in 1x kwijt? teringzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat je dood ging.Voldemort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Omdat je dood ging.ja en normaal verlies je 1/3 (of iig maar een deel) van je XP, niet alles , snuggereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent in je kont geneukt door Notch. WIJ ALLEMAAL.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en normaal verlies je 1/3 (of iig maar een deel) van je XP, niet alles , snuggere
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
dat zal het zijn, want:quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent in je kont geneukt door Notch. WIJ ALLEMAAL.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Experiencequote:When the player dies, they only drop half of their experience as orbs, rounded down to the nearest point. The other half vanishes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |