quote:Nou, het gaat lekker hier hoor....
Moeders ligt in Meppen, al had dat wel even wat voeten in de aarde. Gisterochtend moesten we bellen of er plek was, ja dus. Tegen 10:30 waren we er, opname gedaan. Komen we op de afdeling, is er geen bed meer. Noodgeval tussen gekomen. Maar men zou er alles aan doen een bed en kamer vrij te maken. We mochten wel even wat anders doen, als we maar in de buurt bleven, de arts moest ons spreken.
Nou, tegen 14:00 was er een bed, alleen nog geen kamer beschikbaar.
Of we niet te ver weg wilden lopen, want de arts kon ieder moment vrij zijn en ons willen ontvangen.
Koffie gedronken, weer terug naar de afdeling en jawel, om 17:15 was er een arts!
Echt, ik heb m'n hele dag verdaan met niksen, ik had gewoon kunnen gaan werken.
Goed, basisonderzoekje gehad (had ze in NL ook al gehad). Conclusie: eerst een lumbaalpunctie, een EMG (elektromyogram) en dan MRI maken van de ruggemerg.
Als de voorlopige uitslag van de lumbaal bekend zou zijn, zou er 3-daagse een cortison-therapie opgestart worden.
Lumbaalpunctie hebben ze dus gisteravond gedaan, wat moeders onmeunig veel pijn heeft gedaan.
Nu komt het: in plaats van direct na de voorlopige lumbaalpunctie-uitslag te beginnen met de cortison, willen ze dit nu pas doen ná de MRI van het ruggemerg. En wanneer kan die MRI gedaan worden? Juist, als we héél véél geluk hebben deze week, anders in de loop van volgende week.
En dan wordt verwacht dat je dus opgenomen blijft hé! Moeders heeft al een hoop stennig geschopt, maar ze trekken zo de deur achter zich dicht en gaan weg. Er wordt nu gekeken of de MRI in Nordhorn gedaan kan worden, maar men hoeft er niet op te rekenen dat moeders tot volgende week "gezond en fit" in het ziekenhuis gaat liggen wachten op een MRI, zijn ze nou helemaal gek geworden?
Ik ga er zo na m'n werk naar toe en vragen denk ik maar even een gesprekje aan.
We hebben wel meer zorgen dan alleen die eventuele MS, ons hele gezin is hierdoor ontwricht.
Bah, ik heb het al helemaal gehad met dat ziekenhuis. Mooi dat er een evaluatieformulier beschikbaar is, die zullen we zeker invullen, en niet echt positief.
Grüsse!
Even semi-offtopic maar heb je al een mail gestuurd naar haar nlse verzekeraar/ gebeld met de afdeling die specifiek over zorg in het buitenland gaat? Het kan best dat zij de kosten vergoeden wanneer de krankenkasse dat niet doet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:01 schreef ueberduitser het volgende:
Edit: wat betreft de mri in belgie, petra werkt in een ziekenhuis in NL waar ze ook wel snel terecht kan, maar daar is de duitse krankenkasse niet echt blij mee.
Het punt is dat ze nog een maandje in NL verzekerd is en dan volledig in DE, niet meer in NL.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Even semi-offtopic maar heb je al een mail gestuurd naar haar nlse verzekeraar/ gebeld met de afdeling die specifiek over zorg in het buitenland gaat? Het kan best dat zij de kosten vergoeden wanneer de krankenkasse dat niet doet.
Ud ik weet gewoon niks anders te zeggen dan ontzettend veel sterkte, hoop echt dat 2012 vele malen rustiger mag zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ueberduitser het volgende:
Dank! Ergens hoop ik nog steeds dat de wekker eens gaat en wij wakker worden. Dit moet gewoon een hele nare nachtmerrie zijn...
Het liefst zou ik nu gewoon van deze aardkloot verdwijnen, alsof ik nooit bestaan heb, ik ben het zooooo zat.
pas je wel op jezelf? je klinkt nogal depri (wat me eigenlijk heel normaal lijkt hoor!). maar ik krijg een beetje het gevoel dat de druk je/jullie teveel aan het worden is. pas op voor een burn out he!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef ueberduitser het volgende:
Dank! Ergens hoop ik nog steeds dat de wekker eens gaat en wij wakker worden. Dit moet gewoon een hele nare nachtmerrie zijn...
Het liefst zou ik nu gewoon van deze aardkloot verdwijnen, alsof ik nooit bestaan heb, ik ben het zooooo zat.
Ik weet het, en ik ben inderdaad aardig depri zo langzamerhand. Het wordt me(en Petra) inderdaad zo langzamerhand teveel. Positief blijven is niet echt gemakkelijk meer. Ik heb echt een paar weken rust nodig, die hoop ik dan ook snel te krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef simmu het volgende:
[..]
pas je wel op jezelf? je klinkt nogal depri (wat me eigenlijk heel normaal lijkt hoor!). maar ik krijg een beetje het gevoel dat de druk je/jullie teveel aan het worden is. pas op voor een burn out he!
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:04 schreef ueberduitser het volgende:
Lionessa, dat is goed nieuws van de MRI. Ik geloof best dat je hierover flink in de rats gezeten hebt.
En wat betreft je dochter, neem daar tijd voor. Misschien is het inderdaad het puberen, of het verzetten tegen alles. Wie weet is dit haar manier om om aandacht te schreeuwen. Ik hoop van harte dat het dat is, en niet iets anders.
[..]
Ik weet het, en ik ben inderdaad aardig depri zo langzamerhand. Het wordt me(en Petra) inderdaad zo langzamerhand teveel. Positief blijven is niet echt gemakkelijk meer. Ik heb echt een paar weken rust nodig, die hoop ik dan ook snel te krijgen.
Toen gisteren het nieuws van Petra's neefje kwam, merkte ik direct dat ik heeeel erg moest oppassen, dat ik niet tegen de vlakte ging. De adrenaline gierde door m'n lijf en m'n hart draaide op 110%
Ik ben ook nog aan het stoppen met roken, dus die zenuwen komen er ook nog eens bij.
Piglet had het daar van de week geloof ik nog over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef Keshet het volgende:
Hoe gaat het nu UD?
Is er hier iemand die ervaring heeft met orthopedische of semi-orthopedische schoenen voor kinderen?
Dingen waar je op moet letten tijdens het aanmeten c.q. uitkiezen (voor zover er iets te kiezen valt natuurlijk.)quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef p_iglet het volgende:
vanuit mijn werk daar ervaring mee, wat wil je precies weten?
ben je bang dat het van die lelijke lompe dingen worden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dingen waar je op moet letten tijdens het aanmeten c.q. uitkiezen (voor zover er iets te kiezen valt natuurlijk.)
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwprijs van die dingen, als je daar iets over weet hoor ik het graag. Ik ga het zelf natuurlijk ook even navragen.
1 paar schoenen is zo ontzettend weinig.
Ga gewoon eens praten en kijken bij een orthopedisch schoenmaker. Die hebben veel verstand van de mogelijkheden specifiek voor die bepaalde voeten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dingen waar je op moet letten tijdens het aanmeten c.q. uitkiezen (voor zover er iets te kiezen valt natuurlijk.)
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwprijs van die dingen, als je daar iets over weet hoor ik het graag. Ik ga het zelf natuurlijk ook even navragen.
1 paar schoenen is zo ontzettend weinig.
Het gehoor van meisje is echt duidelijk beter, ze is er nu prima aan gewend en schrikt bijna niet meer. We merken in hele kleine dingetjes dat ze vroeger bijna niet hoorde en nu wel. Een buitenstaander ervaart dat waarschijnlijk niet, wij wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
hoe gaat het nu met het gehoor van het meisje, ud? merk je iets van verandering/verbetering?
ik moest even rekenen hoor, maar thijs is nu 5,5 jaar ongeveer toch?
volgens mij is hij wel aan de redelijk grote kant, maar misschien zijn jullie allebei redelijk aan de maat?
Tja, die prijzen...daar heb je gelukkig een zorgverzekering voor!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:38 schreef Keshet het volgende:
Ah Melneo! Jouw post kwam terwijl ik aan het typen was.Dank voor je reactie!
Wij hebben hebben het model niet zelf gekozen, we zijn op het advies van de deskundigen afgegaan deze keer. Het wordt dit model, maar in andere kleuren:
[ afbeelding ]
Wat een prijzen trouwens! 500 euro!![]()
Wat rot trouwens, dat jullie niet blij zijn met de schoenen. Heb je geen andere opties qua leverancier?
Dank, ik ben zooooooo blij dat ze niet opgenomen is. Waren we zo weer 1,5 week verder geweest.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
tjeeeee ud, dat is schrikken dan.
beterschap voor meisje!
Mogguh/middag...quote:
Sterkte UD. Een dikke knuf voor je meiske..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:51 schreef ueberduitser het volgende:
Danke!
kreeg net een telefoontje dat het slechter gaat. Wederom hoge koorts en nu gaan haar nieren ook moeilijk doen...:-(
Zo naar haar toe, nog even wachten op Thijs, die komt zo thuis.
Fijn om te horen dat het afschrijven van je zorgen een beetje helpt. Bij mij werkte dat ook goed. Juist omdat je bij vreemde wel alles kan zeggen en bij je directe omgeving het toch minder doet om ze te sparen. (althans dat deed ik)quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef ueberduitser het volgende:
Dank! Ik kan me voorstellen dat jullie zo langzamerhand met de mond vol tanden staan en niets meer weten te zeggen. Het is ook gewoon absurd wat wij mee moeten maken.
Dat ik m'n verhaal zo kwijt kan en dat ik van onbekenden zelfs steun krijg doet me goed....
Thx voor het te vragenquote:
Ik hoop het ook! D'r monitor is wel van de kamer af, nu meisje zelf nog.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef agenda het volgende:
Ik duim dat dat gaat lukken UD.
Ben je zelf weer een beetje opgeknapt? En je vrouw en zoon?
Dank en jij ook sterkte ermee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
Daar zijn de mannen toch weer goed voor
Hier gaat het met Roy ook maar zo zo, van het ene virusje af en dan komt de volgende alweer de bocht om, hij is ook al 2 weken niet naar de opvang geweest.
Overdag gaat het redelijk, maar sávonds loopt de koorts weer op.
Beterschap voor je dames en sterkte en s6 voor jullie
Dank!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:52 schreef Deepfreeze het volgende:
UD, wat een gedoe zo. Beterschap voor je meisje.
Hoe is het eigenlijk met je vrouw?
Ik heb nog wel een filmpje(van kort na dit moment) waarop ze hardop zit te lachen....Zo'n enorm verschil met 24 uur ervoor, heel bizar.quote:
Het gaat goed, zo goed zelfs dat ze morgen misschien naar huis mag! Zou een leuk verjaardagscadeau voor me zijn morgen...quote:
Dat zal nog wel even op zich laten wachten, ik ben al aan het bellen geweest, maar krijg ze al moeilijk te pakken, laat staan een afspraak maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:46 schreef Frups het volgende:
Ben benieuwd naar de uitkomst van het gesprek met de longarts.
Wat fijn dat het toch nog snel geregeld is!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:07 schreef _Bar_ het volgende:
Ud hoe is het nu met Lenthe?
Agenda hoe gaat het bij jullie?
Lionesse hoe gaat het bij jullie?
Hier is de indicatie binnen, de stichting is gebeld, nu afwachten tot er een afspraak gemaakt word enzomaar dit is fijn.
Roy krijgt 9 dagdelen toegewezen en dat is echt veel, en fijn.
Hier belden ze woensdag naar ons op van Ciz en gaven al aan dat 9 dagdelen echt heel veel is voor een peuter van 2,5 jaar. Ze zouden hem het maximale geven wat bij zijn leeftijd aan zou sluiten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef loezzie het volgende:
[..]
Wat fijn dat het toch nog snel geregeld is!
Veel mijn mijn cliënten hebben 9 dagdelen per week dagbesteding. Maar dan gaan ze alsnog van 9.00-15.00 naar dagbesteding.
Maar die tijden zullen per instelling en locatie anders geregeld zijn.
Sterker nog, als het kdv er mee akkoord gaat dat ze van het tjasker volgende week mogen komen observeren, dan zou Roy er al halverwege uiterlijk eind april daar mogen startenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
zijn de poezen er al, ud?
fijn dat er vanalles in gang is gezet, bar!
Met ons gaat het overigens ook wat beter, 10 april hebben we nog een gesprek met het hoofd van de Pediatrische groep die meisje begeleid en is tevens ons vertrouwenspersoon. Dat zal een lang gesprek worden, aangezien we onze persoonlijke problemen ook willen bespreken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
zijn de poezen er al, ud?
fijn dat er vanalles in gang is gezet, bar!
kijk eens naar ostoplastieken, daar heb je er van (helaas niet goedkoop) met verschillende geluidsdempende filters.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef lionessa het volgende:
UD, Bar en agenda, fijn dat het bij jullie nu relatief goed gaat.
Hier is het een beetje lastig. Op zich gaat het goed, maar zoonlief is erg verkouden door oververmoeidheid, door school, waar het altijd herrie is in de klas. Hij is overgevoelig voor geluid en dat begint hem op te breken. Hij snapt ook echt niet waarom de rest van de klas geen rekening met hem kunnen houden. Het zijn allemaal kinderen met een vorm van autisme, dus dat maakt de situatie niet echt makkelijker.
Ik weet nu dus ook niet zo goed wat ik moet doen. Hij is nu thuis en dat was voor hem een hele opluchting. Kan hij even bijkomen, maar ja, dan heb je ook nog de SO die wel gemaakt moeten worden een keer, dus weer wat stress.
Ik ben op zoek naar oordopjes oid wat het geluid dempt, maar waar je wel mensen nog kan verstaan. Misschien dat dat hem kan helpen. Hij zit soms met een koptelefoon op, maar dat wil hij eigenlijk niet, omdat hij erbij wil horen. Ook daarom gaat hij de klas niet uit om een rustigere plek te zoeken om te werken. Hij is veel te bang dat hij dan iets mist.
Afgelopen zaterdag was ik naar een symposium geweest over Leven na een hersentumor, de late gevolgen. Dat was toch wel confronterend, maar ik heb geen spijt dat ik er heen ben geweest en je gaat er weer lekker van relativeren, want het kan altijd erger.
dat heet otoplastieken en die zijn idd duurquote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk eens naar ostoplastieken, daar heb je er van (helaas niet goedkoop) met verschillende geluidsdempende filters.
een hansanders/schoonenberg etc meten ze ook aan
Ja klopt, dat geeft een goed gevoel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:18 schreef simmu het volgende:
ik vind het erg geruststellend dat die testen overeenkomen met wat wij zien![]()
als hij 5 is moet het nog een keer en dan is het klaar. wel hebben we volgend jaar nog een terugkomdag, maar dat is met luchtkussen en clown enzo
Super! Dat zijn de goede berichten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef simmu het volgende:
al met al kwam er exact uit wat wij al wisten: we hebben een doodnormaal klein jongetje van 2
Dat zal ook wel, maar het kwam bij mij zo raar over. Ik kan het niet eens goed uitleggen, dat zal mijn probleem hierin wel zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het gezien. Het kan toch zo zijn dat voor die vrouw haar gehandicapte kind niets extra's of bijzonders heeft gebracht? Waarschijnlijk heeft het gehandicapte kind haar net zoveel gebracht als haar gezonde kinderen. Dat kan toch?
Zo zag ik dat ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het gezien. Het kan toch zo zijn dat voor die vrouw haar gehandicapte kind niets extra's of bijzonders heeft gebracht? Waarschijnlijk heeft het gehandicapte kind haar net zoveel gebracht als haar gezonde kinderen. Dat kan toch?
Begrijp me niet verkeerd hoor, wij willen ons meisje echt niet wegstoppen. Dat iedereen dat maar even goed in de gaten heeft!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo zag ik dat ook.
En ik werk zelf in de gehandicaptenzorg (woonvorm) maar ik zou echt mn kind ook zo lang mogelijk thuis willen laten wonen hoor, al dan niet met ambulante hulp.
Wellicht als het op een leeftijd zou komen waarop andere kinderen ook het huis uit zouden gaan, dat ik er dan over na zou denken om mijn kind naar een woonvorm te laten verhuizen.
Mooi!!! Ik hoop zo dat het hem bevalt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:53 schreef _Bar_ het volgende:
Ud![]()
Zo het gaat nu allemaal snel, 7 mei begint roy op het tjasker.
10 mei gesprek met de arts gehandicapten zorg.
Daarna gesprek pedagogisch medewerkster, en de logopedist daar.
ik ben het zo ontzettend niet met je eens. ik zie op dit filmpje een ontzettend lieve moeder met drie zoons, waarvan ze alledrie ontzettend veel houdt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef ueberduitser het volgende:
Moin'....
iemand dit gezien toevallig?
http://hellogoodbye.ncrv.(...)-afl-8-voorjaar-2012
En dan vanaf 06:00, als Joris het gezin aanspreekt met het gehandicapte jongetje.
Het gaat mij om het stukje waarin Jorig vraagt (08:48) of het(dat haar zoontje gehandicapt is) "wat extra's of bijzonders heeft gebracht", waarop zei na moet denken en zegt "nee, ik denk het niet"
Ik heb me daar zo enorm aan geërgerd, ik snap niet dat die vrouw zo over haar zoontje praat.
Ons meisje is zeker net zo gehandicapt, het leven is voor ons zo enorm zwaar geworden, maar ons meisje heeft ons leven zo verrijkt en bijzonder gemaakt. Ik kan de houding van die vrouw niet snappen.
Ze heeft het er ook nog over dat haar zoontje nog thuis woont en dat ze zo lang mogelijk voor hem willen zorgen. En wat als de ouders wegvallen? Komt die jongen dan in een totaal onbekende omgeving, is altijd gewend aan de verzorging van de ouders en dan opeens geen ouders meer? Dat kan toch niet goed gaan?
Wij thuis hebben het idee dat, als ons meisje naar een opvangtehuis kan, gaat ze ook. In het weekend zal ze dan uiteraard thuis zijn, maar wij "willen" niet de rest van haar leven haar verzorgen, opdat ze compleet van ons afhankelijk is. Klinkt hard, maar is wel de beste manier volgens mij.
Wij denken dat een opvangtehuis zoveel meer goed kan doen dan wij. Natuurlijk heb je geen familière liefde in zo'n tehuis, maar andere aandacht.
Daarbij denken wij ook dat hoe meer mensen met meisje om kunnen gaan, kunnen verzorgen, hoe beter het is. Mocht er met ons iets gebeuren, wat dan ook, zal ze niet in zo'n gat vallen.
En dan denk ik dat het ons gezin dan meer rust geeft. De liefde wordt er niet minder op, misschien alleen maar sterker.
dat moest ik even kwijt...
Jazeker heeft het ons leven verrijkt. Het is af en toe echt niet gemakkelijk met al het gedonder wat we hebben, maar ik waardeer het leven veel meer. Kan meer genieten van de kleine dingen in het leven. Moeilijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:42 schreef -Spring het volgende:
Maar, UD, heeft je dochter jullie leven verrijkt of haar handicap?
Ik denk dat jij en de tv-moeder de vraag anders interpreteren.
mmm, nog niet echt eerlijk gezegt. Het gaat een beetje op en neer. De kuur lijkt wel aan te slaan, maar ze hoest nog vreselijk en de snot vloeit nog rijkelijk.quote:
Zo te zien heeft hij het prima naar z'n zin!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
Hoop dat ze zich snel beter voelt Ud, en s6 morgen !
Het gaat aardig goed, ze heeft nu een onderhoudskuur en is zeer goed te pas. De nieuwe opname staat gepland voor 3 juli. Voor de rest druk met zaken regelen. Aangezien ze in Bochum alles uit de kast halen voor de second opinion, moet ik her en der wat ontbrekende dossierstukken/verslagen lospeuteren. Kastje-muur praktijken krijg je dan weer. Maar zo langzamerhand heb ik alles.quote:
Is er bij jullie van Roy's DNA toevallig ook een micro-raster analyse gemaakt?quote:Vanmiddag zijn we met roy bij een klinische geneticus geweest, en alles word op kweek gezet, er hoefde geen bloed geprikt te worden nog, er was nog genoeg voorlopig.
Ze gaan kijken of er tijdens de zwangerschap iets niet goed gegaan is met chromosomen, en genen.
Ook ivm half broertje met ook een achterstand, willen ze kijken of ik geen drager ben van iets.
Spannend wel, ook ivm kinderwens.maar dat gaat nog maanden duren, tenzij er al snel iets gevonden word.
Ik heb het idee dat die bureaucratie hier nog wel wat erger is dan in NL.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:09 schreef nikky het volgende:
Ook onze oosterburen weten wat bureaucratie is. Sjongejonge.
Deze bedoel je denk ik...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef agenda het volgende:
Balen UDIk duim voor een oplossing.
Zag trouwens een mooiefoto van je zoon elders. Leuk dat we die ook zien.
Dacht hem hier dan ook maar te posten, dan ziet iedereen hem wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:53 schreef agenda het volgende:
Klopt die bedoelde ik inderdaad, hij staat er mooi op.![]()
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor met - leuk dat we die ook zien- .![]()
We zien vaker foto's van je meisje nl, dus ik vind het ook leuk om een foto van je zoon in een ander topic te zien.
Wanneer krijgt je meisje nou weer onderzoeken?
Fijn dat het weer iets beter gaat met haar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dacht hem hier dan ook maar te posten, dan ziet iedereen hem wel.
Meisje moet begin juli weer naar Bochum, duurt nog een week of 5 dus.
Ze maakt het prima trouwens en is lekker veel buiten nu, genieten van het mooie weer.
Nou inderdaad zeker fijn, ze zou met de AB-kuur nou ook infect-vrij moeten blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef agenda het volgende:
[..]
Fijn dat het weer iets beter gaat met haar.
Dat verhaal krijgt weer een staartje....quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Het therapiebed is goedgekeurd, komt alleen bij een andere verzorger vandaan als die wij normaal hebben (zelfde bed, gunstigere prijs).
Wat fijn dat hij het leuk vindt Bar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal UD ik hoop dat er snel schot in de zaak zonder al te veel gedoe eromheen.
@Agenda, Roy doet het echt goed, voelt zich al helemaal thuis op zijn nieuwe groep, hij reageert op de toeter van de taxi smorgens en loopt dan al gelijk richting de deur.
Hij doet leuk mee, zet alle kinderen op hun plek smorgens, hij klapt mee met het openingslied, en heeft er een eigen gebaar gemaakt.
Hij is wel erg moe van alles, maar hij geniet!
Afgelopen vrijdag waren we weer op controlle in gent, en hij is goedbevonden, wel iets weinig aangekomen, maar de neuroloog was tevreden over de ontwikkeling.
We hebben de medicatie verder opgehoogt, en zijn bezig met de apotheek om ipv vloeibaar over te stappen naar canulles alleen doet de fabrikant nu moeilijk....
nee, dat is niet gedaan. Dat het je aan bpd en hypertensie denkt lijkt me logisch zoals ik het lees.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef simmu het volgende:
ud, is er al eens gekeken naar de bloeddruk in de kleine vaatjes van haar longen? want haar ziektebeeld doet mij erg denken aan een combi van bpd en hypertensie
Dat snap ikquote:
Geen probleem hoor, je denkt op jouw manier zo ook met ons mee en dat kan ik erg waarderen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef simmu het volgende:
het kan best dat ik ff last heb van projectie hoor
maar het spookt al een tijdje door mijn hoofd en wilde het toch gezegd hebben
Fijn Bar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal UD ik hoop dat er snel schot in de zaak zonder al te veel gedoe eromheen.
@Agenda, Roy doet het echt goed, voelt zich al helemaal thuis op zijn nieuwe groep, hij reageert op de toeter van de taxi smorgens en loopt dan al gelijk richting de deur.
Hij doet leuk mee, zet alle kinderen op hun plek smorgens, hij klapt mee met het openingslied, en heeft er een eigen gebaar gemaakt.
Hij is wel erg moe van alles, maar hij geniet!
Afgelopen vrijdag waren we weer op controlle in gent, en hij is goedbevonden, wel iets weinig aangekomen, maar de neuroloog was tevreden over de ontwikkeling.
We hebben de medicatie verder opgehoogt, en zijn bezig met de apotheek om ipv vloeibaar over te stappen naar canulles alleen doet de fabrikant nu moeilijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |