Dank en jij ook sterkte ermee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
Daar zijn de mannen toch weer goed voor
Hier gaat het met Roy ook maar zo zo, van het ene virusje af en dan komt de volgende alweer de bocht om, hij is ook al 2 weken niet naar de opvang geweest.
Overdag gaat het redelijk, maar sávonds loopt de koorts weer op.
Beterschap voor je dames en sterkte en s6 voor jullie
Dank!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:52 schreef Deepfreeze het volgende:
UD, wat een gedoe zo. Beterschap voor je meisje.
Hoe is het eigenlijk met je vrouw?
Ik heb nog wel een filmpje(van kort na dit moment) waarop ze hardop zit te lachen....Zo'n enorm verschil met 24 uur ervoor, heel bizar.quote:
Het gaat goed, zo goed zelfs dat ze morgen misschien naar huis mag! Zou een leuk verjaardagscadeau voor me zijn morgen...quote:
Dat zal nog wel even op zich laten wachten, ik ben al aan het bellen geweest, maar krijg ze al moeilijk te pakken, laat staan een afspraak maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:46 schreef Frups het volgende:
Ben benieuwd naar de uitkomst van het gesprek met de longarts.
Wat fijn dat het toch nog snel geregeld is!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:07 schreef _Bar_ het volgende:
Ud hoe is het nu met Lenthe?
Agenda hoe gaat het bij jullie?
Lionesse hoe gaat het bij jullie?
Hier is de indicatie binnen, de stichting is gebeld, nu afwachten tot er een afspraak gemaakt word enzomaar dit is fijn.
Roy krijgt 9 dagdelen toegewezen en dat is echt veel, en fijn.
Hier belden ze woensdag naar ons op van Ciz en gaven al aan dat 9 dagdelen echt heel veel is voor een peuter van 2,5 jaar. Ze zouden hem het maximale geven wat bij zijn leeftijd aan zou sluiten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef loezzie het volgende:
[..]
Wat fijn dat het toch nog snel geregeld is!
Veel mijn mijn cliënten hebben 9 dagdelen per week dagbesteding. Maar dan gaan ze alsnog van 9.00-15.00 naar dagbesteding.
Maar die tijden zullen per instelling en locatie anders geregeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |