mmm, nog niet echt eerlijk gezegt. Het gaat een beetje op en neer. De kuur lijkt wel aan te slaan, maar ze hoest nog vreselijk en de snot vloeit nog rijkelijk.quote:
Zo te zien heeft hij het prima naar z'n zin!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
Hoop dat ze zich snel beter voelt Ud, en s6 morgen !
Het gaat aardig goed, ze heeft nu een onderhoudskuur en is zeer goed te pas. De nieuwe opname staat gepland voor 3 juli. Voor de rest druk met zaken regelen. Aangezien ze in Bochum alles uit de kast halen voor de second opinion, moet ik her en der wat ontbrekende dossierstukken/verslagen lospeuteren. Kastje-muur praktijken krijg je dan weer. Maar zo langzamerhand heb ik alles.quote:
Is er bij jullie van Roy's DNA toevallig ook een micro-raster analyse gemaakt?quote:Vanmiddag zijn we met roy bij een klinische geneticus geweest, en alles word op kweek gezet, er hoefde geen bloed geprikt te worden nog, er was nog genoeg voorlopig.
Ze gaan kijken of er tijdens de zwangerschap iets niet goed gegaan is met chromosomen, en genen.
Ook ivm half broertje met ook een achterstand, willen ze kijken of ik geen drager ben van iets.
Spannend wel, ook ivm kinderwens.maar dat gaat nog maanden duren, tenzij er al snel iets gevonden word.
Ik heb het idee dat die bureaucratie hier nog wel wat erger is dan in NL.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:09 schreef nikky het volgende:
Ook onze oosterburen weten wat bureaucratie is. Sjongejonge.
Deze bedoel je denk ik...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef agenda het volgende:
Balen UDIk duim voor een oplossing.
Zag trouwens een mooiefoto van je zoon elders. Leuk dat we die ook zien.
Dacht hem hier dan ook maar te posten, dan ziet iedereen hem wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:53 schreef agenda het volgende:
Klopt die bedoelde ik inderdaad, hij staat er mooi op.![]()
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor met - leuk dat we die ook zien- .![]()
We zien vaker foto's van je meisje nl, dus ik vind het ook leuk om een foto van je zoon in een ander topic te zien.
Wanneer krijgt je meisje nou weer onderzoeken?
Fijn dat het weer iets beter gaat met haar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dacht hem hier dan ook maar te posten, dan ziet iedereen hem wel.
Meisje moet begin juli weer naar Bochum, duurt nog een week of 5 dus.
Ze maakt het prima trouwens en is lekker veel buiten nu, genieten van het mooie weer.
Nou inderdaad zeker fijn, ze zou met de AB-kuur nou ook infect-vrij moeten blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef agenda het volgende:
[..]
Fijn dat het weer iets beter gaat met haar.
Dat verhaal krijgt weer een staartje....quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Het therapiebed is goedgekeurd, komt alleen bij een andere verzorger vandaan als die wij normaal hebben (zelfde bed, gunstigere prijs).
Wat fijn dat hij het leuk vindt Bar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal UD ik hoop dat er snel schot in de zaak zonder al te veel gedoe eromheen.
@Agenda, Roy doet het echt goed, voelt zich al helemaal thuis op zijn nieuwe groep, hij reageert op de toeter van de taxi smorgens en loopt dan al gelijk richting de deur.
Hij doet leuk mee, zet alle kinderen op hun plek smorgens, hij klapt mee met het openingslied, en heeft er een eigen gebaar gemaakt.
Hij is wel erg moe van alles, maar hij geniet!
Afgelopen vrijdag waren we weer op controlle in gent, en hij is goedbevonden, wel iets weinig aangekomen, maar de neuroloog was tevreden over de ontwikkeling.
We hebben de medicatie verder opgehoogt, en zijn bezig met de apotheek om ipv vloeibaar over te stappen naar canulles alleen doet de fabrikant nu moeilijk....
nee, dat is niet gedaan. Dat het je aan bpd en hypertensie denkt lijkt me logisch zoals ik het lees.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef simmu het volgende:
ud, is er al eens gekeken naar de bloeddruk in de kleine vaatjes van haar longen? want haar ziektebeeld doet mij erg denken aan een combi van bpd en hypertensie
Dat snap ikquote:
Geen probleem hoor, je denkt op jouw manier zo ook met ons mee en dat kan ik erg waarderen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef simmu het volgende:
het kan best dat ik ff last heb van projectie hoor
maar het spookt al een tijdje door mijn hoofd en wilde het toch gezegd hebben
Fijn Bar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
Wat een gedoe allemaal UD ik hoop dat er snel schot in de zaak zonder al te veel gedoe eromheen.
@Agenda, Roy doet het echt goed, voelt zich al helemaal thuis op zijn nieuwe groep, hij reageert op de toeter van de taxi smorgens en loopt dan al gelijk richting de deur.
Hij doet leuk mee, zet alle kinderen op hun plek smorgens, hij klapt mee met het openingslied, en heeft er een eigen gebaar gemaakt.
Hij is wel erg moe van alles, maar hij geniet!
Afgelopen vrijdag waren we weer op controlle in gent, en hij is goedbevonden, wel iets weinig aangekomen, maar de neuroloog was tevreden over de ontwikkeling.
We hebben de medicatie verder opgehoogt, en zijn bezig met de apotheek om ipv vloeibaar over te stappen naar canulles alleen doet de fabrikant nu moeilijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |