Is dat niet die vrouw die toen ontvoerd werd door de FARC ?quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Bentancourt 4 keer gescoord in de A1
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 28 november 2011 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dát is dus precies waarom jullie niet zo hoog van de toren moeten blazen. Het technisch en financiële wanbeleid van PSV wordt alleen maar gemaskeerd door die steun van de gemeente.
Het is geen mening, het zijn feiten. Of denk je dat er niet voor niks vanuit Europa een onderzoek voor staatssteun werd aangekondigd?quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je dan horen? Wacht.. 'je hebt gelijk' dat willen jullie horen.. maar jullie hebben geen gelijk.Jullie blijven maar je mening doordrammen van oh gemeente/psv boze wolf, gekocht landskampioenschap..
Je staat niet open voor een ander zijn mening, je blijft maar doordrammen
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele supporter die op een nieuwe Kuip zit te wachten.
Het ging niet eens om die discussie. Ik kwam met een paar feiten over De Kuip die volgens hem niet waar. Maar wat precies weet 'ie dus zelf ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je dan horen? Wacht.. 'je hebt gelijk' dat willen jullie horen.. maar jullie hebben geen gelijk.Jullie blijven maar je mening doordrammen van oh gemeente/psv boze wolf, gekocht landskampioenschap..
Je staat niet open voor een ander zijn mening, je blijft maar doordrammen
Dit slaat eerlijk gezegd ook nergens op. Feyenoord is in aanzien nog steeds een topclub. Al presteren ze, met name vorig jaar, ernstig onder de maat. En PSV is ook al 4 jaar geen kampioen geworden en er werd ook vaak armzalig gespeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 14:09 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Jullie zijn blind voor goede argumenten en lezen alleen maar wat je wil lezen.
Realiseer je nou maar gewoon dat Feyenoord een simpele middenmoter is, en dat PSV een topclub is die hulp van de gemeente verdient!
quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben er verder wel klaar mee, volgens mij zijn de standpunten wel duidelijk en wordt het een herhaling van zettenterug naar PSV
Op die foto bij PSV wordt hij wel gekieteld door de cursorquote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Quiz: Zie de elftalfoto's. Waar voelt Wijnaldum zich beter op zijn plek?
quote:Op maandag 28 november 2011 14:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Op die foto bij PSV wordt hij wel gekieteld door de cursor
Je post was niks mis mee maar heb ik verwijderd om de discussie te stoppen, vandaarquote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
0_o mijn post verwijderd.. *zucht* lekker meteen alles deleten. Hopla 1 grote schoonmaak. pff.
Nogmaals dan vanuit de copy paste waar het allemaal om draait!
Ben benieuwd wat PSV in Europa laat zien en vooral de volgende competitiewedstrijd tegen Feyenoord. Uitwedstrijden zijn altijd lastig, en na de 10-0 thuisoverwinning vorig seizoen was de 1-3 toch thuiskomen van een koude kermis.
Hopelijk laten we nou eens zien dat we ook in Rotterdam kunnen zegevieren.
Leuk dat preventief modden, zorg gewoon dat je vaker aanwezig bent en de touwtjes strakker aantrekt wat wel/niet mag. Dit soort individuele Robin Hood acties hebben 0,0 zin.quote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je post was niks mis mee maar heb ik verwijderd om de discussie te stoppen, vandaar
Als ik geen werk / studie / sociaal leven had, had dat prima gekund iddquote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk dat preventief modden, zorg gewoon dat je vaker aanwezig bent en de touwtjes strakker aantrekt wat wel/niet mag. Dit soort individuele Robin Hood acties hebben 0,0 zin.
Wordt er een keer flink gepost...quote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je post was niks mis mee maar heb ik verwijderd om de discussie te stoppen, vandaar
Die hele EL kan me gestolen worden eigenlijk, zeker de poulefase.quote:Op maandag 28 november 2011 14:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
hmmkay, beetje vurig van mijn kant maar dat heb je soms als je je kut voelt.
Anyhow ik heb eigenlijk niet zo'n zin in europa league voetbal deze week, verheug me eerder op de volgende Eredivisie wedstrijd. 0_o
quote:Op maandag 28 november 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die hele EL kan me gestolen worden eigenlijk, zeker de poulefase.
Ik roep het ook al vanaf het begin, liever zo snel mogelijk uit de EL + Beker, lekker richten op de competitie, met dit materiaal en deze stand moet je gewoon top 2 eindigen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die paar bekerwedstrijden, onze spelers moeten ook wel wennen aan twee keer per week ballen hoor als we weer eens mee willen doen in de CL. Beetje weerstand kweken ajbquote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik roep het ook al vanaf het begin, liever zo snel mogelijk uit de EL + Beker, lekker richten op de competitie, met dit materiaal en deze stand moet je gewoon top 2 eindigen.
Ik was blij dat Feyenoord gister nog won anders kreeg je zo'n reactie volgende week, nu is het nog goed gekomen voor ze
Het wordt pas leuk bij de kwartfinales eigenlijk jaquote:Op maandag 28 november 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |