Alleen is de geld lenende partij een miljardenconcern die die paar wanbetalers wel kan hebben en zich daar ook tegen indekt middels het pand in kwestie. Dat kun je van de gemeente Eindhoven niet zeggen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, net als je een huis koopt, en andersom net zoals je geld aan een bank uitleent
Ditquote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele supporter die op een nieuwe Kuip zit te wachten.
Pure jaloezie, omdat ze zien dat iedereen hun voorbij streeft in Nederland. Twente heeft hun plaats in de top3 overgenomen, Groningen zit eraan te komen en AZ heeft zich aantal jaren geleden al bewezen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk
Maar ondertussen hadden ze maar al te graag een nieuwe Kuip gehad met honderden miljoenen gemeentegeld.
Want bij PSV is er nooit politieinzet nodig? Je leest de fabeltjeskrant?quote:Op maandag 28 november 2011 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie denk je dat opdraaft voor de grote politieinzet bij wedstrijden van je kutcluppie, omdat de supporters zich niet kunnen gedragen keer op keer?
Juist ja, ik. Zie je mij janken in jullie zielige clubtopic?
De enige reden dat jullie nog een top-waardig elftal op de been hebben gekregen is middels die steun van buitenaf. Financieel wanbeleid is totaal niet bestrafd. Anders was het ook voor PSV einde verhaal geweest en dan was er van die hele club per saldo minder overgebleven dan overige wat grotere clubs die nog wel clubcultuur en een trouwe aanhang hebben. Een mindere periode van minder dan vijf jaar is het failliet voor de club PSV, dus dat hebben ze in ieder geval wel goed gezien bij de gemeente.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure jaloezie, omdat ze zien dat iedereen hun voorbij streeft in Nederland. Twente heeft hun plaats in de top3 overgenomen, Groningen zit eraan te komen en AZ heeft zich aantal jaren geleden al bewezen.
Daarom; discussieren met supporters van de 6e club van Nederland..... kansloos.
Discussie is prima mits het op een normale manier gaat en dat zie ik een aantal doen maar jou niet op het moment. Negeer het of doe mee met goede argumenten. Als het uit de hand loopt grijpen wij in.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure jaloezie, omdat ze zien dat iedereen hun voorbij streeft in Nederland. Twente heeft hun plaats in de top3 overgenomen, Groningen zit eraan te komen en AZ heeft zich aantal jaren geleden al bewezen.
Daarom; discussieren met supporters van de 6e club van Nederland..... kansloos.
Lol, je leest wat je wil lezen hequote:Op maandag 28 november 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Want bij PSV is er nooit politieinzet nodig? Je leest de fabeltjeskrant?
Je doet maar. Volgens mij zeg ik in die post niets wat niet klopt. Of trap ik nu op je te korte lontje?quote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Discussie is prima mits het op een normale manier gaat en dat zie ik een aantal doen maar jou niet op het moment. Negeer het of doe mee met
goede argumenten. Als het uit de hand loopt grijpen wij in.
Grotere stad, grotere club, groter centrum, meer openbaar vervoer --> meer politie-inzet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol, je leest wat je wil lezen he
Bij Feyenoord hebben ze vele malen meer politie nodig als bij PSV. Zie jaarcijfers.
Vergeet de asociale supporters niet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grotere stad, grotere club, groter centrum, meer openbaar vervoer --> meer politie-inzet.
Geen jaloezie, gewoon geklooi met overheidsgeld in tijden van extreme bezuinigingen. Ook al is het toegestaan, dan nog vind ik het een vreemd signaal naar de burger toe. Alleen al om die reden zou een gemeente het niet moeten doen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef Geo3kant het volgende:
Als de gemeente blijkbaar zo DOM is (volgens jullie), dan ga je brieven naar hun sturen, mooi toch dat PSV dit rond heeft weten te krijgen![]()
Jaloezie, it's a bitch.
Je vergeet; meer geweld, meer beveiliging, meer bedreigingen etc. Naar verhouding.quote:Op maandag 28 november 2011 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grotere stad, grotere club, groter centrum, meer openbaar vervoer --> meer politie-inzet.
Grotere club, grotere stad.quote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol, je leest wat je wil lezen he
Bij Feyenoord hebben ze vele malen meer politie nodig als bij PSV. Zie jaarcijfers.
Ga jankenquote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen jaloezie, gewoon geklooi met overheidsgeld in tijden van extreme bezuinigingen. Ook al is het toegestaan, dan nog vind ik het een vreemd signaal naar de burger toe. Alleen al om die reden zou een gemeente het niet moeten doen.
quote:
Goede argumenten jongens.quote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Vergeet de asociale supporters niet.
Je maakt het alleen maar ergerquote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Grotere club, grotere stad.
Wat was er nou precies niet waar aan mijn eerdere post? Je kan wel mensen heel makkelijk voor leugenaar uitmaken, maar onderbouwen doe je het niet
En als we die discussie hebben gehad dan gaan we het over gemeente steun hebben. Nu kijk ik niet graag naar Studio Voetbal, omdat Arno Vermeulen, Jan Mulder, Tom van het Hek en Ronald Waterreus, maar vorige week zat Jan Smit van Heracles daar en die zei iets interessants. Sjek wilde PSV even een veeg geven, maar Smit zei dat de PSV deal een goede, slimme deal voor beiden partijen is. Ik heb Jan Smit best hoog zitten als bestuurder. Dus hem acht ik meer autoriteit als de zogenaamde kenners hier die toevalligerwijs allemaal de club aanhangen waartegen we zondag moeten voetballen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:01 schreef jpg97 het volgende:
Wát een discussie hier.
" Wij hebben meer supporters lekker puhhhh"
" Onze supporters zijn echter want die gaan mee naar uitwedstrijden lekker puh"
" Onze club is bekender bij mensen dan die van jullie lekker puh..."
Goede weerleggingquote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger
Jullie zijn blind voor goede argumenten en lezen alleen maar wat je wil lezen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Goede argumenten jongens.
quote:Op maandag 28 november 2011 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Goede argumenten jongens.
Wat wil je dan horen? Wacht.. 'je hebt gelijk' dat willen jullie horen.. maar jullie hebben geen gelijk.Jullie blijven maar je mening doordrammen van oh gemeente/psv boze wolf, gekocht landskampioenschap..quote:
En dát is dus precies waarom jullie niet zo hoog van de toren moeten blazen. Het technisch en financiële wanbeleid van PSV wordt alleen maar gemaskeerd door die steun van de gemeente.quote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Kunnen we niet gewoon concluderen dat wij Tiny hebben? En dat Tiny een baas is?
Verder dit:
[..]
En als we die discussie hebben gehad dan gaan we het over gemeente steun hebben. Nu kijk ik niet graag naar Studio Voetbal, omdat Arno Vermeulen, Jan Mulder, Tom van het Hek en Ronald Waterreus, maar vorige week zat Jan Smit van Heracles daar en die zei iets interessants. Sjek wilde PSV even een veeg geven, maar Smit zei dat de PSV deal een goede, slimme deal voor beiden partijen is. Ik heb Jan Smit best hoog zitten als bestuurder. Dus hem acht ik meer autoriteit als de zogenaamde kenners hier die toevalligerwijs allemaal de club aanhangen waartegen we zondag moeten voetballen.
Vergis je niet. Ik vind Feyenoord een erg sympathieke club en kom er graag (gezelligste stadion van Nederland), maar ze hebben er daar een potje van gemaakt. Op technisch en bestuurlijk gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |