Belastingbetalers hebben geklaagd, en terecht gaat al (jaren) weken lang alleen maar over Ajax.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben ze afgesproken niet over Ajax te spreken?
Te spreken.²
Idd wat een halve garequote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Kneus zet die bidon neer en klap eens normaal.
Jonge juffrouw he.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Kneus zet die bidon neer en klap eens normaal.
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef blackAFCA het volgende:
En dan noemen mensen dit studio Ajax
quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef blackAFCA het volgende:
Dit.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef blackAFCA het volgende:
Ze negeren Cruijff opzettelijk omdat ze weten dat ze de 'strijd' verloren hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Dit.
Nog niks nieuws gehoord vanavond.
Een penal is geen veldgoal? Hij speelt gewoon goed, balcontrole, hij is belangrijk voor dit Feyenoordquote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
knap hoor 3 veldgoaltjes , hulde
Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een penal is geen veldgoal? Hij speelt gewoon goed, balcontrole, hij is belangrijk voor dit Feyenoord
jaquote:
Dat vind ik ook... alleen jammer dat ie volgend seizoen weer pleite is.quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een penal is geen veldgoal? Hij speelt gewoon goed, balcontrole, hij is belangrijk voor dit Feyenoord
in het feyenoord rond 2002 zou deze held op de tribune zittenquote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, hij scoort 7x, hij maakt 4 penalty's, kan mij het boeien. Het is belangrijk dat hij ze wel maaktquote:
Ja, het Feyenoord rond 2002 is nou niet echt het Feyenoord van dit jaar. Hoeveel spelers van (bv) ajax zouden in het ajax van 2002 staan?quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in het feyenoord rond 2002 zou deze held op de tribune zitten
quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
knap hoor 3 veldgoaltjes , hulde
Niks mis mee, kunnen ze wel gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Pastoor solliciteert alvast voor een functie bij de knvb
Ajax van nu mag de veters van feyenoord 2002 niet strikken.quote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, het Feyenoord rond 2002 is nou niet echt het Feyenoord van dit jaar. Hoeveel spelers van (bv) ajax zouden in het ajax van 2002 staan?
Ja en bij het Feyenoord van 1970 zou die over 20 jaar uit zn moeder gescheten worden, wat is je punt?quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in het feyenoord rond 2002 zou deze held op de tribune zitten
En terecht.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
In Engeland zouden ze zeggen: niks aan de hand, doorspelen!
quote:
nee: nothing on the hand, throughplayen!quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
In Engeland zouden ze zeggen: niks aan de hand, doorspelen!
HEt is nooit goed als het tegen hun clubbie is.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef alors het volgende:
Vorig jaar waren ze aan het zeiken dat er vaker meteen rood moest werd gegeven bij zulke overtredingen, en nu is het weer te snel rood
Weer?quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee Sjek lacht wel heel hard om Ado, die moet binnenkort weer rennen.
Timing is perfectquote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Bombvis het volgende:
We krijgen helemaal geen ajax deze aflevering? Wat is dit?
Weet ikquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
nee: nothing on the hand, throughplayen!
Wat is PsV?quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
Laten we het nooit meer over PSV hebben.
De grootste randdebiel onder de commentatorenquote:
Loting interesseert me opzich welquote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef Snuf. het volgende:
InterlandvoetbalNiemand geeft een neuk.
Klopt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
Niemand geeft een neuk om wat er bij Ajax gebeurt, ga dit lekker op AT5 bespreken.
Hugo Borst was inderdaad erg goed, maar ik snap wel dat hij niet bij dit zooitje wil zittenquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
God wat hoop ik dat er weer een type gaat aanschuiven zoals Hugo Borst.
Ajax is alweer weg.quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Albertoooo het volgende:
Tijd om te zappen, want:
1 AJAX
2 BBC MOTD
Echt een fanboy die waterratquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Toad het volgende:
Als Waterreus alleen over PSV wil praten, kan die beter solliciteren bij PSV tv ipv bij de NOS zitten.
Spanje?quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Rickazio het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Spanje
Snel afgelopen!!!!
Dat kan niet eensquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Rickazio het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Spanje
Snel afgelopen!!!!
Knap.quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Rickazio het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Spanje
Snel afgelopen!!!!
Dat kan ook niet eensquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Rickazio het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Spanje
Snel afgelopen!!!!
nerdquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Rickazio het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Spanje
Snel afgelopen!!!!
Is het sowieso alquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Rickazio het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Spanje
Snel afgelopen!!!!
Leuk zo tegen de twee landen spelen waar ons geld heen gaat.quote:
Liever geen Griekenland, ben bang dat die komende zomer iets te graag even wat recht willen zetten in Europaquote:
tuurlijk johquote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef Evertjan het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Frankrijk
vliegen we er gewoon lekker de 1e ronde uit en kunnen we weer normaal doen over onze overschatte voetballertjes
Griekenland en Ierland zijn wel ploegen waar je normaal gesproken van kunt winnen...quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk zo tegen de twee landen spelen waar ons geld heen gaat.
Omkopen met 5 euroquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liever geen Griekenland, ben bang dat die komende zomer iets te graag even wat recht willen zetten in Europa
Ik hoop dat NL verliest, alleen om Sjek teleurgesteld te zienquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Hopen op Duitsland inderdaad, dan mogen ze de Spanjaarden voor ons uitschakelen in de halve finale. Pakken we de Duitsers in de finale omdat ze kapot zijn.![]()
![]()
RBC schijnt intresse te hebbenquote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef BB-King het volgende:
Hey Robert Maaskant, heb je al een nieuwe club jonge!
Nee hoor, daar staat ze met getrokken pistool gericht op kogelwerend glas.quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef Evertjan het volgende:
in Rotterdam lopen ze met getrokken pistolen rond tegen de Hooligans
Het enige waar je op moet hopen is dat iedereen weer fit is volgend jaarquote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Hopen op Duitsland inderdaad, dan mogen ze de Spanjaarden voor ons uitschakelen in de halve finale. Pakken we de Duitsers in de finale omdat ze kapot zijn.![]()
![]()
quote:
prima stucadoorsquote:
Haarlem wilde hem ook hebben heb ik gehoord.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar staat ze met getrokken pistool gericht op kogelwerend glas.
Dat mag jij hopen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik hoop dat NL verliest, alleen om Sjek teleurgesteld te zien
Tieft eens lekker op naar het VI-toic.quote:
Polen: Oorlog als ECB niet ingrijptquote:Op zondag 27 november 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
Mij zul je er niet dood vinden in dat Polen
wat doe jij man¿quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Kut uitzending man, geen CL, geen Ajax wtf.
Keek alleen voor Janquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Rickazio het volgende:
dat was het weer, zeg het maar jongens , wat vonden jullie ervan?
Wel ajax, 3 minuten ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Kut uitzending man, geen CL, geen Ajax wtf.
Die rook was zeker een zelfgemaakte bout van Jack van Gelder.quote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef BB-King het volgende:
Wat een jollig itempje weer als afsluiter, zit hier kostelijk te lachen.
Ben benieuwd hoeveel jongetjes hij daar op z'n schoot weet te lokken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef Evertjan het volgende:
mag Jack weer op snoepreisje naar Kiev
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel jongetjes hij daar op z'n schoot weet te lokken.
Hij viel mij niet opquote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Pastoor, wat is dat een irritante gozer zeg.
Dat kan niet eens, grapjas.quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Rickazio het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Spanje
Snel afgelopen!!!!
Dat zal je in 2008 ook wel geroepen hebben, of niet?quote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef Evertjan het volgende:
Nederland
Duitsland
Portugal
Frankrijk
vliegen we er gewoon lekker de 1e ronde uit en kunnen we weer normaal doen over onze overschatte voetballertjes
idd zo een EK duurt maar een maandquote:
Iedereen dacht dat toch in 2008quote:Op maandag 28 november 2011 00:44 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dat zal je in 2008 ook wel geroepen hebben, of niet
Het is allemaal wat.quote:Op maandag 28 november 2011 02:02 schreef Perico het volgende:
Ik vind het zonde van de zendtijd om 2x een hele minuut stilte/applaus uit te zenden. Dat boeit niemand ene fuck. De oud materiaalman uit de jaren 70 is dood, maar weer met een rouwband om spelen. "Respect, mooi dat de hooligans dit ook doen".
Zum kotzen.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:57 schreef De_kromme het volgende:
Waterreus, wat een held. Van Halst ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas was Match of the Day nog niet begonnen, had dit toch niet willen missen.
Deze held duwt ze allebeiquote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef De_kromme het volgende:
Guidetti kan beter van chick wisselen trouwens.
[ afbeelding ]
he alweer geen Arno, beter !! Jammer van Tom.quote:Op zondag 4 december 2011 09:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Jan van Halst, Rob Jansen, Ronald Waterreus en Tom van 't Hek.
Liever 10 Tommen dan 1 Waterreus.quote:Op zondag 4 december 2011 10:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
he alweer geen Arno, beter !! Jammer van Tom.
Inderdaad, voorbode voor een dodelijk saaie aflevering. Alleen van Halst heeft nog wat te melden. Van 't Hek zijn stem alleen al is al irritant.quote:Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rob Jansen = saai.
Ronald Waterreus = geen woorden voor.
Tom van 't Hek = dodelijk irritant.
Jan van Halst = kaal.
Nou dat wordt weer wat.
Denk het ook.quote:Op zondag 4 december 2011 16:43 schreef Bombvis het volgende:
Waterreus vindt nu waarschijnlijk dat Feyenoord ook maar beter opgeheft kan worden
Opgeheft/opgeheven: kan niet meer helder denken, boeit mij niet dat die fout isquote:
Maar wel de zaakwaarnemer van Jonk, Bergkamp en Blindquote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef macca728 het volgende:
geen trainer van de tegenstander van Ajax ? saai
Ik hoop dat Sjek een gedichtje heeft geschreven of zo. Of nog beter dat de lichten uit gaan en er voor Sjek een gedicht wordt opgelezenquote:
Hij begreep geen reet van het Spaans. Dus hij dacht huilen werkt sowieso zonder door de mand te vallen.quote:
Nee serri, waarom? Ik dacht borstkanker sylvie.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begreep geen reet van het Spaans. Dus hij dacht huilen werkt sowieso zonder door de mand te vallen.
Zijn oma maakt een grapje dacht ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee serri, waarom? Ik dacht borstkanker sylvie.
Hoi Bastiaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb sjek gespammed op twitter over Ajax. Geen antwoord.
ze heeft dr haar nu al veel langer johquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Type-R het volgende:
[..]
dat ja. nu blijft ze kleven aan dat kort-pittig-potten-kapsel
pix van hoe ze er nu uitziet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
ze heeft dr haar nu al veel langer joh
quote:
quote:
Whehe.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]. Ik had die twitter jaren geleden aangemaakt, dat ik gwn mn naam had gebruikt
Haha en nog volhouden dat het je naam niet is Aad.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]. Ik had die twitter jaren geleden aangemaakt, dat ik gwn mn naam had gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |