Dit is ongekend voor studio ajaxquote:
Deze reactie plaatste je in een ander topic ook al.quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Guidetti is een leuke speler. Lekker kleurrijk.
Zou hij besneden zijn?²
Voor 1 jaar, nog bedankt voor het geldquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Mag ik hopen dat hij een grote meneer word, voor fokking 5 miljoen gehaald.
Hij is erg kleurrijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Deze reactie plaatste je in een ander topic ook al.
nee komt door gini de geweldenaar. Die jongen die twee wedstrijden redelijk speelt en gelijk weer een grote meneer is.quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Rickazio het volgende:
niet overdrijven, Groningen gaf cadeautjes weg
quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor 1 jaar, nog bedankt voor het geld
quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef Cara het volgende:
Bij Feyenoord keek hij ook nooit naar de bal, blind paard.
Omdat het een néger is of....?quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Geen gezicht man zo'n no-look-pass WHAHHAAHAAAAAHAAHA
quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
2 Messi's in de nederlandse commetitie. Lodeiro en Wijnaldum
Ik vast ook niet. Mag ik het nu ook niet mooi vinden?quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Jan van Halst kon bij Ajax niet een 3 keer achter elkaar een goede ball passen naar zijn medespelers
ja hoor alleen niet te hoog van de toren blazen op de Nederlandse tvquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vast ook niet. Mag ik het nu ook niet mooi vinden?
naar Frank Verlaat of Aron Winter zou ik ook geen bal willen passenquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Jan van Halst kon bij Ajax niet een 3 keer achter elkaar een goede ball passen naar zijn medespelers
Ze bewaren Ajax vast voor het einde zodat wij het uit kunnen zetten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
Sjek heeft geluisterd naar de kritiek. Geen Ajax.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd wanneer de sneer naar Feijenoord komt.
Die komt niet, dat was een zakelijke (quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
![]()
![]()
![]()
Feijenoord is al geweest, wel geteld 15 seconde.quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is toch mooi man. Van Halst, wat een baas.quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Hup balletje breed, pats, hup versnellingkje, hup tikkie breed, hupsakee diepte, hop daar gaat ie weer, draaien tikkie, hoppaa
quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Hup balletje breed, pats, hup versnellingkje, hup tikkie breed, hupsakee diepte, hop daar gaat ie weer, draaien tikkie, hoppaa
Hij denkt dat het inhoudelijk overkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |