Deze held duwt ze allebeiquote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef De_kromme het volgende:
Guidetti kan beter van chick wisselen trouwens.
[ afbeelding ]
he alweer geen Arno, beter !! Jammer van Tom.quote:Op zondag 4 december 2011 09:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond:
Jan van Halst, Rob Jansen, Ronald Waterreus en Tom van 't Hek.
Liever 10 Tommen dan 1 Waterreus.quote:Op zondag 4 december 2011 10:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
he alweer geen Arno, beter !! Jammer van Tom.
Inderdaad, voorbode voor een dodelijk saaie aflevering. Alleen van Halst heeft nog wat te melden. Van 't Hek zijn stem alleen al is al irritant.quote:Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rob Jansen = saai.
Ronald Waterreus = geen woorden voor.
Tom van 't Hek = dodelijk irritant.
Jan van Halst = kaal.
Nou dat wordt weer wat.
Denk het ook.quote:Op zondag 4 december 2011 16:43 schreef Bombvis het volgende:
Waterreus vindt nu waarschijnlijk dat Feyenoord ook maar beter opgeheft kan worden
Opgeheft/opgeheven: kan niet meer helder denken, boeit mij niet dat die fout isquote:
Maar wel de zaakwaarnemer van Jonk, Bergkamp en Blindquote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef macca728 het volgende:
geen trainer van de tegenstander van Ajax ? saai
Ik hoop dat Sjek een gedichtje heeft geschreven of zo. Of nog beter dat de lichten uit gaan en er voor Sjek een gedicht wordt opgelezenquote:
Hij begreep geen reet van het Spaans. Dus hij dacht huilen werkt sowieso zonder door de mand te vallen.quote:
Nee serri, waarom? Ik dacht borstkanker sylvie.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begreep geen reet van het Spaans. Dus hij dacht huilen werkt sowieso zonder door de mand te vallen.
Zijn oma maakt een grapje dacht ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee serri, waarom? Ik dacht borstkanker sylvie.
Hoi Bastiaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb sjek gespammed op twitter over Ajax. Geen antwoord.
ze heeft dr haar nu al veel langer johquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Type-R het volgende:
[..]
dat ja. nu blijft ze kleven aan dat kort-pittig-potten-kapsel
pix van hoe ze er nu uitziet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
ze heeft dr haar nu al veel langer joh
quote:
quote:
Whehe.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]. Ik had die twitter jaren geleden aangemaakt, dat ik gwn mn naam had gebruikt
Haha en nog volhouden dat het je naam niet is Aad.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]. Ik had die twitter jaren geleden aangemaakt, dat ik gwn mn naam had gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |