Die is er vastquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil een moon-smiley waar de smiley zijn billen toont
Van moonselene of van moonstone?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
moonstone?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van moonselene of van moonstone?
Dan liever een gifjequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van moonselene of van moonstone?
Ik kidnap Geraldine, jij kidnapt Mila. Goed plan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh als ik mila kunis ooit tegen kom dan kidnap ik haar en sluit ik haar op in mijn kelder
all mine!! mwuahahhaa
en jackie is gewoon tof
Ik denk dan altijd aan moonlightquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moonwalk, niet moonstone. Iedere keer dezelfde fout.
Ik denk dan aan Dancing in the Moonlight.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan moonlight
Ik denk dan aan Toploader.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Dancing in the Moonlight.
Dat nummer? Oh god...quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Dancing in the Moonlight.
Ik zou heel graag nu met iemand dansen in het maanlicht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat nummer? Oh god...
Heb ik leuke herinneringen aan
Het nieuwe topicquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
't duurt altijd zo lang voordat de rest de nieuwe topic heeft gevonden
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:45 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef haal dat nummer onmiddelijk uit mijn hoofd![]()
![]()
Catchy he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:45 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef haal dat nummer onmiddelijk uit mijn hoofd![]()
![]()
Al mijn vrienden hebben er trouwens last van.quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens niet nadenken want dan ga ik me dingen afvragen die ik niet moet afvragen
te kort aan magnetronkoffiequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens even een bak koffie zetten.
Heb de hele dag al koppijn, geen idee waarom
Ik ben zo blij dat ik voor het eerst in 3 dagen ook aan andere dingen kan denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens niet nadenken want dan ga ik me dingen afvragen die ik niet moet afvragen
Waar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik hoop dat ik ongezien weggekomen ben dat voornamelijk
Dit keer niet, m'n magnetron heeft nu een welverdiende pause verdiendquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
te kort aan magnetronkoffie
Welk centrum?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
In het centrum was er heel mooie panfluit-muziek.
Ah was het dat!quote:
Ik woon daar niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom woont iedereen hier toch zo ver weg?
he damn nu weet ik het nog nietquote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he damn nu weet ik het nog niet
In het zuidenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk?
Dat vraagt om bewijs!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In het Zuiden wonen de mooiste vrouwen!
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In het Zuiden wonen de mooiste vrouwen!
afzakken naar het zuiden danquote:
Ik hoopte het vanuit mijn stoel te kunnen zien.quote:
Show me.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, je hoeft me niet op mijn woord te geloven, ik kan het je ook laten zien.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Zak jij maar af naar hier! dan gaan we naar pannquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen laten zie als je ook daadwerkelijk afzakt naar hier.
quote:
Haha, is dat een uitnodiging? Of een uitdaging?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen laten zie als je ook daadwerkelijk afzakt naar hier.
quote:
Kies maar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haha, is dat een uitnodiging? Of een uitdaging?
O nu ineens wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben best bereid richting het zuiden te trekken om het uit te vinden.
Ik was vandaag in Veldhoven, dude.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
Nou heath kom dan Ik Ben al int zuiden
zeg je dan ook niet ffquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Veldhoven, dude.![]()
Ik ging serieus opletten of ik jou zag.
Nee, is nog te wild voor me, joh, ik moet langzaam weer opbouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zak jij maar af naar hier! dan gaan we naar pann
Niemand wil met me meequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, is nog te wild voor me, joh, ik moet langzaam weer opbouwen.
Nokia 6400?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoe moest ik dat zeggen dan? Ik ben nog zo'n ouderwets meisje zonder internet op telefoon.
* wijst naar R&P: hoe voel je je nu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Zie je wel de wereld moet me niet.
Zelfs mijn nichtjes gooien dingen naar mijn kop.
nee joh 3310 oldschoolquote:
Goed hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* wijst naar R&P: hoe voel je je nu.
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Zie je wel de wereld moet me niet.
Zelfs mijn nichtjes gooien dingen naar mijn kop.
Heel netjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisiedereen was vandaag bezig het bloed onder mijn nagels vandaan te halen
Wat hebben ze gedaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisiedereen was vandaag bezig het bloed onder mijn nagels vandaan te halen
Vervelende vragen stellenquote:
Nu snap ik eindelijk waarom er begrijpend lezen wordt gegeven op de basisschool.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heel netjes
Kom op zeg
Mijn familie is ook verdomd rottig af en toe maar bij je oma doe je dat soort dingen niet
sowieso niet... Hoe rot het ook word je scheld je ouder niet uit of zo
Ontzettend tokkie allemaal
Schat, bijna hij deed het bijna.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heel netjes
Kom op zeg
Mijn familie is ook verdomd rottig af en toe maar bij je oma doe je dat soort dingen niet
sowieso niet... Hoe rot het ook word je scheld je ouder niet uit of zo
Ontzettend tokkie allemaal
Dit ja, en in de kamer ernaast non-stop slechte dingen over mij aan elkaar aan het ertellen, zonder mij erbij, terwijl ik het duidelijk kon horenquote:
Voortaan niet meer meegaan en dat ze ook duidelijk makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, en in de kamer ernaast non-stop slechte dingen over mij aan elkaar aan het ertellen, zonder mij erbij, terwijl ik het duidelijk kon horen
ah ja niet gezien, ik ben mensen in mijn tv aan het uitlachenquote:
in je tv nog wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah ja niet gezien, ik ben mensen in mijn tv aan het uitlachen
maar dan nog, in mij is dat nog nooit op gekomen
mijn ouders of oma of zo uitschelden
en mijn jeugd was echt geen rozengeur en manenschijn
Jaquote:
Niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nopequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb mijn moeder in gedachten al zo vaak verrot gescholden.
Moeten ze maar niet in je TV gaan kruipenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sms'en of we wat gaan doen? Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoer smst net : "wanneer gaan we weer afspreken? x"
dat gaat wel erg makkelijk, maar ik doe niets want kost geld enzo.
ik vraag me af, doen normale vrienden dat ook weleens?
Ik vast ook wel een keer tegen mijn oudersquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb mijn moeder in gedachten al zo vaak verrot gescholden.
Jawel, maar zonder geld dus. Als ze zin heeft om iets met je te doen zonder geld is ze okquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
prostituee smst net : "wanneer gaan we weer afspreken? x"
dat gaat wel erg makkelijk, maar ik doe niets want kost geld enzo.
ik vraag me af, doen normale vrienden dat ook weleens?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sms'en of we wat gaan doen? Ja.
Sex hebben voor geld? Nee.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oh wat handig maken vrienden het dan opzich voor je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
Goeienavond mensen; derby der Madrilenen is gaande.
Real vs. Athletico. Wie kijkt?
Grey wat heb je terug gestuurd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat handig maken vrienden het dan opzich voor je.
Sorry, daar ga ik een avondje kroeg toch echt niet voor opgeven. Sowieso zit met de ego's van Mourinho en Ronaldo het stadion toch al vol.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
Een vrouw die begint over voetbal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grey wat heb je terug gestuurd?
Wedstrijd AC Milan - Barcelona was een pareltje ja, de goal van Boatengquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, daar ga ik een avondje kroeg toch echt niet voor opgeven. Sowieso zit met de ego's van Mourinho en Ronaldo het stadion toch al vol.
Als het nou Barcelona was dan had ik thuis blijven kunnen overwegen.
8kquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven)
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal
Het is Atletico schat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wedstrijd AC Milan - Barcelona was een pareltje ja, de goal van Boateng![]()
Tis 1-0 voor Athletico trouwens
Je bent niet de eerste die zich dat afvraagt.quote:
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Moonwalk het volgende:
Kijk eens wat voor leuks![]()
http://www.flitsdate.nl/tapas-speeddaten/
heb nog nooit speeddaten gedaan maar als ik het al zou doen, lijkt deze versie me best gezellig
Inderdaad, lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerik ga dit zeker een keer doen mits het in de buurt is
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?quote:
Ik kijk nooit voetbal, vind er niet zoveel aan tenzij oranje speelt of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?En wat is er zo grappig aan een vrouw die over voetbal begint? Iedereen hier weet dat ik kijk hoor
goed ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven) . haar zou ik graag willen wederzien maar ik doe het niet goed ofzo
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het mij stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal omdat ik het dus niet zelf geschreven heb.
Begrijp ik je goed en zou je nu 8k meisje een smsje hebt gestuurd met wanneer je weer kan afspreken? Als dat zo is dan is er niks geks aan hoor, zo een smsje is niet raar. Op wat voor manier heb je het nog meer gevraagd? Ik zou zelf alleen wel leukere dingen met 8K doen dan een kwartiertje seks hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven) . haar zou ik graag willen wederzien maar ik doe het niet goed ofzo
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal
Ik geen vrouwen die van voetbal houden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?En wat is er zo grappig aan een vrouw die over voetbal begint? Iedereen hier weet dat ik kijk hoor
Niets mis mee hoor, maar de soort mannen die hier op zoek zijn naar een vrouw..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kei gezellig!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga echt nooit naar de kroeg. Ik vind er gewoon niks aan. Beetje zitten, beetje zuipen. Nou..nee
Hoe ging dat speeddaten? Wat contacten aan overgehouden toen? Ik vind speeddaten zelf niet echt wat voor mij, maar deze vind ik wel gezellig/grappig klinken om het een keer mee te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerik ga dit zeker een keer doen mits het in de buurt is
Das waar. Alleen jammer dat m'n vrienden allemaal zo ver weg wonen. Ik heb niemand in de buurt waar ik zeg maar even afzakken kan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kei gezellig!
Ik zou ook niet alleen daar gaan zitten nee dan is het niet zo leuk denk ik
Maar met vrienden is het kei gezellig
lekker kletsen en zo
Oh het ging wel. Er waren heel weinig mensen en geen enkel contact opgedaan. Ik zag het vooral als iets leuks om te proberen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe ging dat speeddaten? Wat contacten aan overgehouden toen? Ik vind speeddaten zelf niet echt wat voor mij, maar deze vind ik wel gezellig/grappig klinken om het een keer mee te maken
dawgquote:
oh mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed en zou je nu 8k meisje een smsje hebt gestuurd met wanneer je weer kan afspreken? Als dat zo is dan is er niks geks aan hoor, zo een smsje is niet raar.
weet niet, vast de foute.quote:Op wat voor manier heb je het nog meer gevraagd?
nee het leek net of ze me leuk vond, en ik heb wel nogal veel over voor een vriendin enzo of kansen daarop.quote:Ik zou zelf alleen wel leukere dingen met 8K doen dan een kwartiertje seks hebben
kwestie van afsprekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das waar. Alleen jammer dat m'n vrienden allemaal zo ver weg wonen. Ik heb niemand in de buurt waar ik zeg maar even afzakken kan.
Ik zie m'n vrienden meestal in een weekend of zo en bel ze geregeld.
nah voor 2k ben ik je maat hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh mooi.
[..]
weet niet, vast de foute.
weet niet, de foute waarschijnlijk want ze gaat wel om met vrienden van haar volgens twitter enzo, maar doet tegen mij alsof ze niemand ziet enzo.
[..]
nee het leek net of ze me leuk vond, en ik heb wel nogal veel over voor een vriendin enzo of kansen daarop.
Ik heb 1 vriend met een rijbewijs en hij zit op zwart zaad. Kan de benzinekosten niet betalen om vaker langs te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kwestie van afspreken
door de week ga ik ook niet naar de kroeg hoor (naja zelden) geen tijd met werk en zo en de volgende dag vroeg op
en hier woont ook niemand in de buurt maar dat moet je gewoon afspreken dus
gisteren ook bezoek gehad en die moeten daar ook bijna een uur voor rijden
Waar woon je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat Tapas speeddate is alleen in Amsterdam
Je brengt het weer eens met een negatieve bijklank. Beter niet doen rhuquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je daar toch heen
of je split de kosten
of je betaald het helemaal
en je andere vrienden kunnen toch prima met het ov
Ik heb zelf ook geen rijbewijs en geen auto tja dan moet je met OV als je ergens heen wil he
Kom op zo lastig is het echt allemaal niet
speeddaten is niet via de foonquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik woon daar in de buurt
Heb zelf wel eens aan speeddaten gedacht maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken.
Ben niet bepaald een telefoonheld
Ik weet best wel wat speeddaten is hoor -_-quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
speeddaten is niet via de foon
je gaat naar een kroeg/zaal/restaurant what ever waar ze dat organiseren
daar nemen alle mensen van 1 geslacht plaats achter een eigen tafeltje en blijven daar de hele avond zitten
de mensen van het andere geslacht schuiven dan elke zoveel minuten een tafeltje op
je kunt dan op een lijst aangeven wie je zag zitten en als die persoon dat ook over jou aan gaf krijg je een emailadres of zo om contact te leggen
Nee jij leest een negatieve bijklankquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je brengt het weer eens met een negatieve bijklank. Beter niet doen rhu
quote:
rijbewijs is iets waarvan ik zo blij ben dat ik dat meteen op mijn 18e gehaald heb. te vaak te koud voor de fiets. en langere afstanden hoef je niet moeilijk te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je daar toch heen
of je split de kosten
of je betaald het helemaal
en je andere vrienden kunnen toch prima met het ov
Ik heb zelf ook geen rijbewijs en geen auto tja dan moet je met OV als je ergens heen wil he
Kom op zo lastig is het echt allemaal niet
Dude chill!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet best wel wat speeddaten is hoor -_-
Vind ik toch knap hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh het ging wel. Er waren heel weinig mensen en geen enkel contact opgedaan. Ik zag het vooral als iets leuks om te proberen.
Ik "breng het zo dramatisch" als het is rhu. Jij maakt er een drama van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee jij leest een negatieve bijklank
ik zeg alleen dat het geen rocket science is
en dat is het ook niet
als er al ergens een negatieve blijklank is, is het bij jou omdat je het veel dramatischer maakt dan het is
nee 2 k lijkt me nogal veel zonder garantie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah voor 2k ben ik je maat hoor
kom maar op de koffie
lijkt me in verhouding een goede deal
Ik heb er ook wel spijt van jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:39 schreef dawg het volgende:
[..]
rijbewijs is iets waarvan ik zo blij ben dat ik dat meteen op mijn 18e gehaald heb. te vaak te koud voor de fiets. en langere afstanden hoef je niet moeilijk te doen.
Hoezo jij brengt niets met een negatieve bijklank? lolquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dude chill!
waarom wil je alles wat ik post gewoon negatief zien?
Jij zegt ik ben geen telefoonheld, speeddaten is niet via de telefoon
dus ik ging er vanuit dat jij wat anders in je hoofd had en dacht ik leg het nog even uit
dat is alleen maar aardig bedoeld
trek die lange tenen eens in zegik word hier echt heel moe van
Ik zeg dat het niet zo moeilijk is om af te sprekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik "breng het zo dramatisch" als het is rhu. Jij maakt er een drama van.
Heb je haar wel eens opgebeld om te vragen of ze zin heeft om af te spreken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh mooi.
[..]
weet niet, vast de foute.
weet niet, de foute waarschijnlijk want ze gaat wel om met vrienden van haar volgens twitter enzo, maar doet tegen mij alsof ze niemand ziet enzo.
[..]
nee het leek net of ze me leuk vond, en ik heb wel nogal veel over voor een vriendin enzo of kansen daarop.
ik vind autorijden meestal wel relax.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel spijt van ja
maar aan de andere kant: lange afstanden zijn ook wel fijn met de trein dan kun je lekker lezen en zo
Je posts worden steeds langer en dramatischer. Zit iets je soms dwars?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg dat het niet zo moeilijk is om af te spreken
dat is het ook niet
jij doet meteen alsof ik je uit loop te schelden of zo
Lees mijn posts dan niet als je ze niet normaal kunt intrepeteren
Serieus kerel ik ga mijn zaterdag avond niet laten opslokken door jou en je neiging om te denken dat ik er op uit ben om jou te pesten of zo
dus ik lees jou post voorlopig ff niet meer want je bent echt weer in een vreemde bui
Je moet vriendschappen of liefde niet baseren op een ongelijkheid waarbij iemand de ander betaaldquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee 2 k lijkt me nogal veel zonder garantie.
ja ik heb dat weleens gedacht van, ik zou best wel "dates" willen hebben voor 100 euro per stuk dan ofzo.
en dan kan je voor 10 000 , 100 dates hebben. en met 100 dates heb je best wel veel kans dat daar "een ware" tussenzit.
dus dan heb je opzich voor 10 duizend euro een vriendin.
maarja, zo werkt het allemaal niet want om met een meisje een date te krijgen werkt dat zo niet, en is dat juist creepy.
dan moet je weer een 1 of andere "x factor" voor hebben om dates te krijgen met meisjes.
oh en nu even op jou in te gaan, nee ik doe niet meer TE domme dingen, ik heb me voorgenomen om zuiniger te zijn.
laat maar. het is moeilijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens opgebeld om te vragen of ze zin heeft om af te spreken?
Je moet wel oppassen, vrouwen die op je geld uit zijn doen snel of ze je leuk vinden. dat zijn vaak geen aardige vrouwen
Nou en, maak je er toch een dagje van. Je zit toch niet gevangen in de stad waar je woontquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat Tapas speeddate is alleen in Amsterdam
Ja het zit me dwars dat jij het grappig vind om telkens ruzie met me te zoekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je posts worden steeds langer en dramatischer. Zit iets je soms dwars?
Grey! Dan weet je toch wel hoe laat het isquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Hier stond dus eerst iets anders, over schelden enzo
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
Tapas!
Zo'n zin in ja. Ben nu ook helemaal in de mood door het luisteren naar Juan Luis Guerra
Onderneem chille dingen om te doen, puur voor je eigen genot. Rest komt vanzelf welquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
Volgens mij is de beste manier om dit te verwerken: daten.
Nu alleen een geschikte kandidaat zoeken.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Onderneem chille dingen om te doen, puur voor je eigen genot. Rest komt vanzelf wel
Beter reageer je maar helemaal niet meer op me als je niet zonder die negatieve bijklank op me kunt reageren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja het zit me dwars dat jij het grappig vind om telkens ruzie met me te zoeken
zoek een andere hobbie
dat is echt het laatste wat ik er over zeg maar ik vind het wel echt heel triest worden hoor
heb wat geld staan op de bet over 2,5 goals. nog 1tje dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
Let wel, pure chocoladequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
en chocolade
zit iets in dat iets positiefs doet met je brein en zo geloof ik
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef hasjman het volgende:
[..]
heb wat geld staan op de bet over 2,5 goals. nog 1tje dus
nee want ze had er wel excusen voor , en ze stuurde dat ze vriendjes wil blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grey! Dan weet je toch wel hoe laat het is
ja duh! daarom werkt het niet,quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet vriendschappen of liefde niet baseren op een ongelijkheid waarbij iemand de ander betaald
dat is gedoemd te mislukken
normale meisjes laten zich ook niet betalen voor een date dus dan kom je sowieso al in vreemde situaties met mensen die geen oprechte intenties hebben
Naja dat is ook de lekkerstequote:
MLiG....wat doe je jezelf toch aan...quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want ze had er wel excusen voor , en ze stuurde dat ze vriendjes wil blijven.
ze doet alsof (of heeft) een nogal moeilijk leven
Doe maar weer decadentquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja dat is ook de lekkerste
nog een minireepje liggen hier maar die bewaar ik voor deprimomentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een moeilijk leven is geen excuus om mensen geld afhandig te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want ze had er wel excusen voor , en ze stuurde dat ze vriendjes wil blijven.
ze doet alsof (of heeft) een nogal moeilijk leven
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe maar weer decadentEcht geen idee waarom maar jou manier van posten doet me echt enorm aan een ex van me denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woon jij toevallig in het zuiden?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Hij heeft toch een fobo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt geen idee waarom maar jou manier van posten doet me echt enorm aan een ex van me denken
Stiekem ben ik hemquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt geen idee waarom maar jou manier van posten doet me echt enorm aan een ex van me denken
verkeerde topicquote:
nee, 523 delen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef hasjman het volgende:
[..]
verkeerde topicomdat het een beetje offtopic is? is deze hele thread niet al 400 topics offtopic?
Oeeeh nice!quote:
Naja, meestal komen nieuwelingen met een vraag over versieren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef hasjman het volgende:
[..]
verkeerde topicomdat het een beetje offtopic is? is deze hele thread niet al 400 topics offtopic?
Ja nice, maar deze is de bestequote:
Het pijnigt mijn hart als ik er weer over mijmerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeeeh nice!
weet je nog, die dag in het bos
doet me terug denken aan mexico. alleen luisterde ik daar veel meer vico c.quote:
precies, autorijden vind ik ook heerlijk! Lekker muziekje aan en rijden maar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind autorijden meestal wel relax.
Komt goed, komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Onderneem chille dingen om te doen, puur voor je eigen genot. Rest komt vanzelf wel
ah kut, omdat ik al zolang niet heb gepost denken ze dat ik een nieuweling ben. ik volgde de topic reeks nog met de befaamde user richard, maar de afgelopen 300 delen heb ik een beetje aan mij voorbij laten gaan. Ik dacht laat ik eens kijken hoe het ervoor staat met deze reeks, maar er is weinig veranderd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, meestal komen nieuwelingen met een vraag over versieren.
Ik geloof dat ik zo'n beetje de enige was die op je reageerde?
Heb je soms een vraag over versieren?
ja kut voor je hequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het pijnigt mijn hart als ik er weer over mijmer
Ha, die staat ook als eerste nummer op zijn Best of CDquote:
Het spijt mequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja kut voor je he
had je maar niet vreemd moeten gaanhaha
die ex waar je me aan doet denken ging wel echt vreemd
maar jij vast niet
Is er voor jou wat versieren betreft ook weinig veranderd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef hasjman het volgende:
[..]
ah kut, omdat ik al zolang niet heb gepost denken ze dat ik een nieuweling ben. ik volgde de topic reeks nog met de befaamde user richard, maar de afgelopen 300 delen heb ik een beetje aan mij voorbij laten gaan. Ik dacht laat ik eens kijken hoe het ervoor staat met deze reeks, maar er is weinig veranderd.
Vandaag had ik zin in Latin, heerlijk op zijn tijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me terug denken aan mexico. alleen luisterde ik daar veel meer vico c.
ik was wel blij dat ik eigen muziek bij had. continu alleen maar latin is niks voor mij. of welk ander genre dan ook. afwisseling.
Maar dat is heel wat anders dat is rapquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
doet me terug denken aan mexico. alleen luisterde ik daar veel meer vico c.
ik was wel blij dat ik eigen muziek bij had. continu alleen maar latin is niks voor mij. of welk ander genre dan ook. afwisseling.
Dordrechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik woon daar in de buurt
Heb zelf wel eens aan speeddaten gedacht maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken.
Ben niet bepaald een telefoonheld
Jammer dat tapasdaten te ver isquote:
mits de zon schijnt ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vandaag had ik zin in Latin, heerlijk op zijn tijd
nee joh, rapquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dat is heel wat anders dat is rapmaar wel een oude rot inderdaad
Tijn. moest je je van tevoren aanmelden voor je ging speeddaten? Of kon je gewoon binnen wandelen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dordrecht
[..]
Jammer dat tapasdaten te ver isAmsterdam is helaas iets te ver voor mij voor zoiets. Toch ga ik voor mij inschrijven voor een gewone speeddate
Gloria Estefanquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, rap![]()
sommige nrs misschien. maar ik weet zo geen andere namen, zal eens navragen wat we daar zoal luisterden.
Haha, dat is nooit wat geweest en er is dus ook niks in veranderd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er voor jou wat versieren betreft ook weinig veranderd?
Ok....dan...welcome back!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, dat is nooit wat geweest en er is dus ook niks in veranderd.
Dat kan maar het is 's avonds en dan moet je daarna ook nog terug. Niet echt handigquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou en, maak je er toch een dagje van. Je zit toch niet gevangen in de stad waar je woont
vooraf aanmeldenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn. moest je je van tevoren aanmelden voor je ging speeddaten? Of kon je gewoon binnen wandelen?
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan maar het is 's avonds en dan moet je daarna ook nog terug. Niet echt handigMisschien toch eens over nadenken.
was een verzamel dvd.quote:
Top want het is weeeeekend!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal! Hoe gaat het hier?
Vriendin van me heeft het eens voor de gein gedaan hier in de buurt. Er waren zelfs mensne uit Groningen. Dus waar je ook gaat, het is dus helemaal niet zo dat ze in de buurt wonen.( hier is scheveningen )quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nah dat speeddaten buiten je woonplaats lijkt me ook wel een nadeel hebben
namelijk dat de dames daar waarschijnlijk ook niet in de buurt wonen
maar ja afstandrelaties zijn via internet wel veel normaler geworden dus als je daar geen moeite mee hebt...
Yo onderdeel van een cassettespeler.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal! Hoe gaat het hier?
en nachttreinen en zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isik zeg gaan met die banaan. Het begint toch zoiets van om 19.00 uur, duurt anderhalf uurtje en dan heb je nog tijd zat om naar huis te gaan. Ik zou het gewoon doen als het je echt leuk lijkt
Dan zeg ik gaan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top want het is weeeeekend!
[..]
Vriendin van me heeft het eens voor de gein gedaan hier in de buurt. Er waren zelfs mensne uit Groningen. Dus waar je ook gaat, het is dus helemaal niet zo dat ze in de buurt wonen.( hier is scheveningen )
Dat had ik ook al in mijn afweging meegenomen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
maar ja afstandrelaties zijn via internet wel veel normaler geworden dus als je daar geen moeite mee hebt...
als het op zaterdag dan moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou als het je echt heel leuk lijkt zou ik me niet tegen laten houden doordat het in een andere stad isik zeg gaan met die banaan. Het begint toch zoiets van om 19.00 uur, duurt anderhalf uurtje en dan heb je nog tijd zat om naar huis te gaan. Ik zou het gewoon doen als het je echt leuk lijkt
Geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Moet dat telefonisch?
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog overquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Yo onderdeel van een cassettespeler.
Wat voor muziek had jij vroeger op je (bootleg) cassetteband?
Ow, ik dacht dat je al een keer speedaten gedaan had. Vandaar dat ik het vroegquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook al in mijn afweging meegenomen.
[..]
als het op zaterdag dan moet dat wel lukkenik ga het maar eens doen.
[..]
Geen idee
Ow ja, dat was leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog over
Ik heb dus een bepaalde liefhebberij voor filmmuziek
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je al een keer speedaten gedaan had. Vandaar dat ik het vroeg
En moest je je daarvoor van tevoren aanmelden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddaten
Ga samen met magnetronkoffie!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat was ergens anders niet zoiets als tapasspeeddaten
ah speed-daten. moet altijd denken aan mijn zus " ja wel 8 mannen vonden mij leuk maar ik zelf niemand"quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
Inschrijven gaat via internetquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al. Moet dat telefonisch?
quote:Tapas en Speeddaten is een erg leuke combinatie, heb jij het al meegemaakt?
Stel je voor, gezellig eten in een Tapas restaurant en je ontmoet ook nog andere singles!
Tijdens het Tapas Speeddaten ontmoet je minimaal 5 en maximaal 10 singles in een één op één gesprek. Per gesprek krijg je een Tapas gerechtje en kun je in ca. 10 minuten een indruk van de ander krijgen. Als je jouw tafelgenoot nog eens wilt zien, vul je op je matchkaart een ‘ja’ in. En dan naar de volgende single en gerecht!
Het speeddaten zal in totaal ongeveer 1,5 uur in beslag nemen, waarna er nog gelegenheid is om na te borrelen.
Programma
Bij binnenkomst word je door de bediening ontvangen met een welkomstcocktail en de matchkaart. En dan zal het Speeddaten direct van start gaan. Na ieder gesprek schuiven de heren een tafeltje op, de dames blijven zitten.
Per ronde krijg je het volgende geserveerd:
Ronde 1 : Welkomsdrankje
Ronde 2 : Brood met Aioli en tapenade
Ronde 3 : Kip/pastasalade
Ronde 4 : Carpaccio
Ronde 5 : Gehaktballetjes in tomatensaus
Ronde 6 : Kip in honing/mosterdsaus
Ronde 7 : Garnalen in knoflook
Ronde 8 : Kaaskroketjes en chorizokroketjes met sherrydressing
Ronde 9 : Geitenkaas/ham rolletjes
Ronde 10 : Dessert
Na afloop lever je je kaart in en ontvang je binnen 48 uur elkaars e-mail adres als er bij zowel jou als bij je gesprekspartner een 'ja' is ingevuld. Je kunt dan samen een afspraak maken om eens verder te praten.
Mochten er minder dan 10 mannen en vrouwen deelnemen, zullen we gerechten combineren per ronde. Drankjes zijn, met als uitzondering van het welkomstdrankje, voor eigen rekening.
Ook meedoen?
Lijkt het je leuk om een avondje Tapas Speeddaten mee te maken? Check dan onze Agenda en schrijf je in.
Naja kan gebeuren toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
ah speed-daten. moet altijd denken aan mijn zus " ja wel 8 mannen vonden mij leuk maar ik zelf niemand"
een real life dating site!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Inschrijven gaat via internet
[..]
cutequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik hoorde van een vriend van vroeger dat hij achttien jaar geleden verliefd op me was.
Ik moet me er toch eens in gaan verdiepen. Ik vind dat soort nieuwe dingen ondernemen behoorlijk eng altijd en weet niet hoe ik dat dan moet aanpakken. Liefst weet ik van tevoren wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Inschrijven gaat via internet
[..]
nee dat is dus echt niks voor mij. Kansloos zooitje bij elkaar. Spijt me dat ik het zo zeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zeg ik gaan!
ik heb het altijd al willen doen
maar ja ben niet single en dan is het gewoon gemeen om mee te doen
Welks?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het daar vannacht in dit topic nog over
Ik heb dus een bepaalde liefhebberij voor filmmuziek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou niks voor mij zijn, zeker niet nu ik net die 19 kilo kwijt benquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, wat een eetfestijn dat speeddaten.
En handig, die knoflook.
Vriendin van me heeft ook ooit speeddaten voor vrouw-vrouw gedaan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, wat een eetfestijn dat speeddaten.
En handig, die knoflook.
en dat is waarom jij wel omgang met meisjes hebt. dat was al vastgestelt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
precies, autorijden vind ik ook heerlijk! Lekker muziekje aan en rijden maar!
Zeker in de zomer, lekker dakje open wind door de haren. Muziek lekker vol aan en genieten
Ik heb het nog nooit gedaan dus kan ook niet zeggen of het kansloos isquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat is dus echt niks voor mij. Kansloos zooitje bij elkaar. Spijt me dat ik het zo zeg.
Ik ben ooit op een strand feest geweest waar een vriend van me achter de bar werkte waar ze een feest hadden voor vrijgezellen. Hij belde me en ik MOEST komen.
Wat een drama was dat zeg. Sinds dien weet ik dat het niks echt niks voor mij is.
waren er ook vrouwen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat is dus echt niks voor mij. Kansloos zooitje bij elkaar. Spijt me dat ik het zo zeg.
Ik ben ooit op een strand feest geweest waar een vriend van me achter de bar werkte waar ze een feest hadden voor vrijgezellen. Hij belde me en ik MOEST komen.
Wat een drama was dat zeg. Sinds dien weet ik dat het niks echt niks voor mij is.
Ja, vond ik best maf om te horen. Ik helemaal terug naar mijn jeugd in gedachten, graven in herinneringen, of ik signalen heb gezien, maar ik kon me niks bijzonders herinneren. Maar ja, we waren 13!quote:
Dat snap ik, in dit geval is het opzich best simpel wat er gaat gebeuren. Precies wat er in mijn vorige post staat. Je krijgt ook achteraf pas te horen en te zien of je een match hebt dus je staat daar niet voor aap, en zit ook niet heel erg mensen te versieren denk ik ofzo. Niet dat ik zelf een speeddater ben hoor, maar ik denk dat je dit best aan zal kunnenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet me er toch eens in gaan verdiepen. Ik vind dat soort nieuwe dingen ondernemen behoorlijk eng altijd en weet niet hoe ik dat dan moet aanpakken. Liefst weet ik van tevoren wat er gaat gebeuren
Vrouwen praten echt niet alleen met kerels die een cabrio hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat is waarom jij wel omgang met meisjes hebt. dat was al vastgestelt.
omdat cabrio enzo. en anders iets met open dak
zeker, maar vind het altijd weer typisch dat het alleen de vrouwen zijn. laat wel zien hoe desperate die mannen zijn.quote:
Niet exclusief vanwege open daken manquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wat was er allemaal slecht aan? ben wel benieuwd naar echte ervaringenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat snap ik, in dit geval is het opzich best simpel wat er gaat gebeuren. Precies wat er in mijn vorige post staat. Je krijgt ook achteraf pas te horen en te zien of je een match hebt dus je staat daar niet voor aap, en zit ook niet heel erg mensen te versieren denk ik ofzo. Niet dat ik zelf een speeddater ben hoor, maar ik denk dat je dit best aan zal kunnen
Voor het gemak haal ik maar even mijn post van vannacht erbijquote:
quote:Ik zal eens wat titels bedenken, maar ik kan je wel zeggen (hoe cliché sommigen het ook vinden en hoe goed ik een hoop componisten ook vind), dat je in de filmmuziek wat mij betreft hebt: 1. John Williams en 2. De Rest.
Ik kom soms de knul waar ik mijn eerst zoen van kreeg toen ik 11 was nog tegenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, vond ik best maf om te horen. Ik helemaal terug naar mijn jeugd in gedachten, graven in herinneringen, of ik signalen heb gezien, maar ik kon me niks bijzonders herinneren. Maar ja, we waren 13!
Speeddaten lijkt me niks, omdat het er dan om gaat je snel te profileren. In contact met (leuke) vrouwen ben ik meestal al blozende aan het stotteren, zeker de eerste minuten en al zeker als duidelijk is waarvoor je allebei komt. Dus dan gaat niemand mijn naam aankruizen daar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft ook ooit speeddaten voor vrouw-vrouw gedaan!
misschien wat voor jou
was wel ook in amsterdam
Ja want als ik ergens in een club staat kan iedereen aan me zien dat ik een cabrio hebt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ga een avondje uit en je weet of je nog wel of niet in de markt licht.Vergeet niet dat veel mensen op zo een speeddate kansloos zijn in de liefde en alles maar aanpakken wat ze al matig vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus kan ook niet zeggen of het kansloos is
het lijkt me gewoon leuk om op een avond zo veel nieuwe mensen te ontmoeten
en het is natuurlijk altijd leuk om te weten of je nog een beetje in de markt ligt
jup, sterker nog. Er waren meer vrouwen dan mannen. Maar niet de type waar ik op val. Verlegen, foute oma kleding. Als ze wat drinken is het een spa blauw. Zeg maar alles op drank na. Staan als een dood musje en dansen? Nee dat gebeurde niet.quote:
mannen zijn gewoon sneller geïnteresseerd denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef hasjman het volgende:
[..]
zeker, maar vind het altijd weer typisch dat het alleen de vrouwen zijn. laat wel zien hoe desperate die mannen zijn.
Ik wil ook een leuke avond hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ga samen met magnetronkoffie!
dan is het misschien minder spannend
vriendinnen van mij hebben het ook gedaan
hielden er geen verkering aan over maar ze vonden het wel leuk
en waar zij het deden was het ook: is er geen match die avond mag je gratis een andere keer terug komen
Ik vind het altijd wel handig als het al duidelijk is waarvoor je komtquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Speeddaten lijkt me niks, omdat het er dan om gaat je snel te profileren. In contact met (leuke) vrouwen ben ik meestal al blozende aan het stotteren, zeker de eerste minuten en al zeker als duidelijk is waarvoor je allebei komt. Dus dan gaat niemand mijn naam aankruizen daar!
Haha, wat grappig dat die nu homo blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom soms de knul waar ik mijn eerst zoen van kreeg toen ik 11 was nog tegen
maar die was niet echt verliefd op mehartstikke homo haha
wel een schat
Wat me opviel was dat er meer vrouwen dan mannen waren. Dus mannen, als jullie twijfelen, gewoon gaan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat was er allemaal slecht aan? ben wel benieuwd naar echte ervaringen
Niemand wil nog met me uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want als ik ergens in een club staat kan iedereen aan me zien dat ik een cabrio hebt?
Als vrouwen me zien in me cabrio is dat vaak op de snelweg op of staat. En weet niet hoe dat bij jou zit, maar zo snel heb ik geen aanspraak op de snelweg
[..]
Ga een avondje uit en je weet of je nog wel of niet in de markt licht.Vergeet niet dat veel mensen op zo een speeddate kansloos zijn in de liefde en alles maar aanpakken wat ze al matig vinden.
[..]
jup, sterker nog. Er waren meer vrouwen dan mannen. Maar niet de type waar ik op val. Verlegen, foute oma kleding. Als ze wat drinken is het een spa blauw. Zeg maar alles op drank na. Staan als een dood musje en dansen? Nee dat gebeurde niet.
En geloof me de muziek was top. Ik heb daar ook staan dansen met een paar vriendenEn wat we ook probeerde, geen 1 vrouw wilde mee dansen.
En als je er 1 aan sprak sloeg het gesprek direct dood. Op een gegeven moment was het een sport om te kijken hoe lang je een vrouw aan de praat kon houden
Ze kruisen geen duo aan maar alleen bij de persoon die ze leuk vindenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuke avond hebbenen hij moet natuurlijk wel kans maken met mij zakken die kansen
En waarom niet dan? Ik neem iedereen die maar wilt mee op stap. Als je er maar niet bij gaat zitten als een dood vogeltjequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niemand wil nog met me uitbehalve mijn vriend maar dat schiet dus niet op
Wou vanavond naar pann maar vriendin heeft afgezegd snif
Grappig, ik dacht dat de mannen eerder heel verlegen zouden zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat me opviel was dat er meer vrouwen dan mannen waren. Dus mannen, als jullie twijfelen, gewoon gaan!
Maar het zijn wel hele verlegen meisjes in vaak net iets te verkeerde kleding waar door ze er ouder uit zien of niet opvallen. Denk aan oma jurken, iets te grote bril dat soort dingen. MAar goed dat is puur uiterlijk dus daar kan je zo door heen prikken.
Maar ze zijn heel erg verlegen, een gesprek is bijna niet mogelijk. Als je ze aan raakt schieten ze nog net niet in de stress.
Ze staan er bij als een dood vogeltje.
Wat je eigelijk zal moeten doen op zo een avond is aan het begin van de avond gewoon een shotje drank geven. En ergens halverwegen de avond ook. Dan komen ze wat los.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef dawg het volgende:
eerlijk gezegd begrijp ik die lading die er kennelijk aan daten vastzit niet. nog nooit begrepen. bij speeddaten lijkt me dat juist nog minder lastig, het is duidelijk en vrijblijvend, scheelt schijnheilig gedoe als je niet zo goed bent in het spelletje van versieren.
maar goed, ik ben geen goed voorbeeld denk ik, ik ben bijna nooit verlegen en sta ook niet zo snel met mijn mond vol tanden.
Deze John Williams?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voor het gemak haal ik maar even mijn post van vannacht erbij:
[..]
had je wel dat gevoel dat ze zich gedroegen alsof ze wilden dat je bij ze zou blijven?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*knip*
En als je er 1 aan sprak sloeg het gesprek direct dood. Op een gegeven moment was het een sport om te kijken hoe lang je een vrouw aan de praat kon houden
Ja, maar ik hoef ook niet te doen of ik vlot ben, maar er is een verschil tussen hoe ik ben de eerste tien minuten en hoe ik ben in een 'het dagelijks leven.'quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel handig als het al duidelijk is waarvoor je komt
en ik vind dat normaal ook eng maar 10 minuten is kort genoeg om niet door de mand te vallen als je een toneelstukje speelt over hoe vlot je bent
of ze hebben aanbod zat en kiezen alleen voor het beste?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mannen zijn gewoon sneller geïnteresseerd denk ik
vrouwen moeten eerst een totaalpakketje zien voor ze überhaupt met je uit eten willen
mannen denken eerder oh leuke lach! ik wil er wel koffie mee drinken
Hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze kruisen geen duo aan maar alleen bij de persoon die ze leuk vindendus het is niet alsof jullie dan opeens een pakketje zijn
2 halen 1 betalen haha
Er zijn genoeg van zulke meiden die rondlopen hoor (naja.. rondlopen. Ze zitten liever thuis)quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja inderdaad
je gaat een keer wat eten en het klikt
of niet en dan ga je de week er op met iemand anders wat eten
het is ook gewoon een numbersgame natuurlijk
hoe meer je probeert hoe sneller je raak schiet
al mijn vrienden worden oudquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waarom niet dan? Ik neem iedereen die maar wilt mee op stap. Als je er maar niet bij gaat zitten als een dood vogeltje
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Speeddaten lijkt me niks, omdat het er dan om gaat je snel te profileren. In contact met (leuke) vrouwen ben ik meestal al blozende aan het stotteren, zeker de eerste minuten en al zeker als duidelijk is waarvoor je allebei komt. Dus dan gaat niemand mijn naam aankruizen daar!
This is a blatant liequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al mijn vrienden worden oud
baby's, drukke banen, andere zooi etc
ik ga ook nog maar zelden echt uit hoor
wat drinken in de kroeg, uit eten, concertje dat soort dingen is het steeds vaker
maar soms wil je gewoon dansen maar niemand houd meer van dansen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef formerjellybean het volgende:
Kan je ook gewoon voor het eten komen
Ik zie echt zo'n revenge of the nerds setting voor me.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef ook_gek het volgende:
Maar het zijn wel hele verlegen meisjes in vaak net iets te verkeerde kleding waar door ze er ouder uit zien of niet opvallen. Denk aan oma jurken, iets te grote bril dat soort dingen. MAar goed dat is puur uiterlijk dus daar kan je zo door heen prikken.
Maar ze zijn heel erg verlegen, een gesprek is bijna niet mogelijk. Als je ze aan raakt schieten ze nog net niet in de stress.
Ze staan er bij als een dood vogeltje.
Wat je eigelijk zal moeten doen op zo een avond is aan het begin van de avond gewoon een shotje drank geven. En ergens halverwegen de avond ook. Dan komen ze wat los.
Bij mij ook hoor maar als ik weet dat het maar kort is en er wat van af hangt zeg maar kan ik dat best goed veinzen dat ik meteen al vlot benquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef ook niet te doen of ik vlot ben, maar er is een verschil tussen hoe ik ben de eerste tien minuten en hoe ik ben in een 'het dagelijks leven.'
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze John Williams?
[ afbeelding ]Voor de meeste Nederlanders zal bovenstaande John Williams inderdaad nog altijd bekender zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat misschien ook jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef hasjman het volgende:
[..]
of ze hebben aanbod zat en kiezen alleen voor het beste?
ik snap je niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zijn genoeg van zulke meiden die rondlopen hoor (naja.. rondlopen. Ze zitten liever thuis)
ja, nouja. het is maar net hoe je met daten omgaat. de een ziet het als tijdsverdrijf, de ander als weer een serieuze optie om tot aan een relatie te geraken. de derde als iets waar niet zoveel over nagedacht wordt of er niet veel mee bezig is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja inderdaad
je gaat een keer wat eten en het klikt
of niet en dan ga je de week er op met iemand anders wat eten
het is ook gewoon een numbersgame natuurlijk
hoe meer je probeert hoe sneller je raak schiet
ik bedoelde in mijn vriendengroepquote:
Bij mannen stotter ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Voor mezelf geldt dat ik gewoon veel meer tijd nodig heb om een indruk van iemand te vormen.
Ik denk niet dat speeddaten iets voor me is, net zoals ik de kroeg versieren.
Ik heb een plek nodig waar ik meer tijd heb
Bovendien vind ik stotterende vrouwen wel schattig
Zal je zien...was hij dit keer van de staatsloterijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
brrrrrrrrrr John Williams , die wil ik niet aan de deur hebben of die komt als je bonje hebt met de buren of een een ander vaag persoon wil iets met je goed maken . Dus als die ooit aan de deur komt smijt ik lekker de deur hard dicht.
Met die andere John Williams zou ik best eens willen babbelen...deze inderdaad niet, neequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
brrrrrrrrrr John Williams , die wil ik niet aan de deur hebben of die komt als je bonje hebt met de buren of een een ander vaag persoon wil iets met je goed maken . Dus als die ooit aan de deur komt smijt ik lekker de deur hard dicht.
Klopt! Dat begint meestal pas nadat ik iemand al een paar maanden ken of zo, dan leren ze pas de echte "ik" kennen (weet, is een beetje lang).quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Bij mannen stotter ik niet.
Maar jij lijkt me ook een type dat zich niet binnen die korte tijd goed kan profileren.
Ik ben zelf 31 en er is altijd wel een clubje van menen rond de 30 met wie ik op stap kan gaan. maar in de kroeg heb ik ook veel 20+ jarige leren kennen. En daar ga ik ook vaak genoeg mee op stap. Het koud je jongquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al mijn vrienden worden oud
baby's, drukke banen, andere zooi etc
ik ga ook nog maar zelden echt uit hoor
wat drinken in de kroeg, uit eten, concertje dat soort dingen is het steeds vaker
maar soms wil je gewoon dansen maar niemand houd meer van dansen
Nou weet je wat het is, ze komen daar natuurlijk met een doel. Maar ik had het idee dat er een hele groep mensen waren die communicatief zeer slecht zijn. Dus wat krijg je dan. Niemand durft te praten, want dat is nou juist het hele probleem.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
had je wel dat gevoel dat ze zich gedroegen alsof ze wilden dat je bij ze zou blijven?
Sowieso zie ik het leven als een en al flirtprocesquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef dawg het volgende:
speeddaten is net als solliciteren. zo een goed mogelijke indruk in zo een korte tijd mogelijk achter proberen te laten.
Zou niet weten hoe ik het leven zie. Het is er gewoon en heb er zelf nooit om gevraagd of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso zie ik het leven als een en al flirtproces
Ik ben niet zozeer verlegen, maar bij mensen die ik niet goed ken wil ik wel (te veel) twijfelen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Dat begint meestal pas nadat ik iemand al een paar maanden ken of zo, dan leren ze pas de echte "ik" kennen (weet, is een beetje lang).
Daarvoor kom ik vooral verlegen over terwijl ik dat niet echt ben, het is meer die "blindheid", ik moet iemand echt kennen
ja inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso zie ik het leven als een en al flirtproces
En laat ik daar nu heel goed in zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef dawg het volgende:
speeddaten is net als solliciteren. zo een goed mogelijke indruk in zo een kort mogelijke tijd achter proberen te laten.
Nee het is niet gemeen, het is gewoon zo. Kan daar heel mooi over gaan praten, maar de eind conclussie is het zelfde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n revenge of the nerds setting voor me.
Maar je bent wel een beetje gemeen, hoor. Voor die meisjes is zo'n avond vast een grote stap. En sommige van die dingen die je noemt, die eerste indruk hebben mensen vast ook van mij, maar als iemand het langer volhoud, ben ik gewoon best leuk, denk ik.
Ik kan niet aflezen wat iemand van me vind. Meestal stel ik dan ook een vraag in die richting, zodat ik feedback krijg waar ik de volgende keer eventueel iets mee kanquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben niet zozeer verlegen, maar bij mensen die ik niet goed ken wil ik wel (te veel) twijfelen...
ik ook, maar die mensen merken dat nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben niet zozeer verlegen, maar bij mensen die ik niet goed ken wil ik wel (te veel) twijfelen...
niet zo bezig zijn met hoe je overkomt. jezelf leuk vinden, zorg dat je jezelf recht in je ogen kunt kijken en dan komt het vanzelf goed.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En laat ik daar nu heel goed in zijn![]()
Ja zeker als je onzeker en verlegen bentquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk als je moeite met versieren hebt, juist speeddaten best wel moeilijk is.
Dat denk ik ook. Bij mij speelt natuurlijk dat autisme ook een niet al te goeie rolquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk als je moeite met versieren hebt, juist speeddaten best wel moeilijk is.
Handig dat ik ook oogcontact niet durf te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
niet zo bezig zijn met hoe je overkomt. jezelf leuk vinden, zorg dat je jezelf recht in je ogen kunt kijken en dan komt het vanzelf goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |