Dat sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In het Zuiden wonen de mooiste vrouwen!
afzakken naar het zuiden danquote:
Ik hoopte het vanuit mijn stoel te kunnen zien.quote:
Show me.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, je hoeft me niet op mijn woord te geloven, ik kan het je ook laten zien.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil een moon-smiley waar de smiley zijn billen toont
Zak jij maar af naar hier! dan gaan we naar pannquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen laten zie als je ook daadwerkelijk afzakt naar hier.
quote:
Haha, is dat een uitnodiging? Of een uitdaging?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen laten zie als je ook daadwerkelijk afzakt naar hier.
quote:
Kies maar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haha, is dat een uitnodiging? Of een uitdaging?
O nu ineens wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben best bereid richting het zuiden te trekken om het uit te vinden.
Ik was vandaag in Veldhoven, dude.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
Nou heath kom dan Ik Ben al int zuiden
zeg je dan ook niet ffquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Veldhoven, dude.![]()
Ik ging serieus opletten of ik jou zag.
Nee, is nog te wild voor me, joh, ik moet langzaam weer opbouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zak jij maar af naar hier! dan gaan we naar pann
Niemand wil met me meequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, is nog te wild voor me, joh, ik moet langzaam weer opbouwen.
Nokia 6400?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoe moest ik dat zeggen dan? Ik ben nog zo'n ouderwets meisje zonder internet op telefoon.
* wijst naar R&P: hoe voel je je nu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Zie je wel de wereld moet me niet.
Zelfs mijn nichtjes gooien dingen naar mijn kop.
nee joh 3310 oldschoolquote:
Goed hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* wijst naar R&P: hoe voel je je nu.
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Zie je wel de wereld moet me niet.
Zelfs mijn nichtjes gooien dingen naar mijn kop.
Heel netjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisiedereen was vandaag bezig het bloed onder mijn nagels vandaan te halen
Wat hebben ze gedaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisiedereen was vandaag bezig het bloed onder mijn nagels vandaan te halen
Vervelende vragen stellenquote:
Nu snap ik eindelijk waarom er begrijpend lezen wordt gegeven op de basisschool.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heel netjes
Kom op zeg
Mijn familie is ook verdomd rottig af en toe maar bij je oma doe je dat soort dingen niet
sowieso niet... Hoe rot het ook word je scheld je ouder niet uit of zo
Ontzettend tokkie allemaal
Schat, bijna hij deed het bijna.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heel netjes
Kom op zeg
Mijn familie is ook verdomd rottig af en toe maar bij je oma doe je dat soort dingen niet
sowieso niet... Hoe rot het ook word je scheld je ouder niet uit of zo
Ontzettend tokkie allemaal
Dit ja, en in de kamer ernaast non-stop slechte dingen over mij aan elkaar aan het ertellen, zonder mij erbij, terwijl ik het duidelijk kon horenquote:
Voortaan niet meer meegaan en dat ze ook duidelijk makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, en in de kamer ernaast non-stop slechte dingen over mij aan elkaar aan het ertellen, zonder mij erbij, terwijl ik het duidelijk kon horen
ah ja niet gezien, ik ben mensen in mijn tv aan het uitlachenquote:
in je tv nog wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah ja niet gezien, ik ben mensen in mijn tv aan het uitlachen
maar dan nog, in mij is dat nog nooit op gekomen
mijn ouders of oma of zo uitschelden
en mijn jeugd was echt geen rozengeur en manenschijn
Jaquote:
Niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nopequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb mijn moeder in gedachten al zo vaak verrot gescholden.
Moeten ze maar niet in je TV gaan kruipenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sms'en of we wat gaan doen? Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoer smst net : "wanneer gaan we weer afspreken? x"
dat gaat wel erg makkelijk, maar ik doe niets want kost geld enzo.
ik vraag me af, doen normale vrienden dat ook weleens?
Ik vast ook wel een keer tegen mijn oudersquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb mijn moeder in gedachten al zo vaak verrot gescholden.
Jawel, maar zonder geld dus. Als ze zin heeft om iets met je te doen zonder geld is ze okquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
prostituee smst net : "wanneer gaan we weer afspreken? x"
dat gaat wel erg makkelijk, maar ik doe niets want kost geld enzo.
ik vraag me af, doen normale vrienden dat ook weleens?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sms'en of we wat gaan doen? Ja.
Sex hebben voor geld? Nee.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oh wat handig maken vrienden het dan opzich voor je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |