Die is er vastquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil een moon-smiley waar de smiley zijn billen toont
Van moonselene of van moonstone?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
moonstone?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van moonselene of van moonstone?
Dan liever een gifjequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van moonselene of van moonstone?
Ik kidnap Geraldine, jij kidnapt Mila. Goed plan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh als ik mila kunis ooit tegen kom dan kidnap ik haar en sluit ik haar op in mijn kelder
all mine!! mwuahahhaa
en jackie is gewoon tof
Ik denk dan altijd aan moonlightquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moonwalk, niet moonstone. Iedere keer dezelfde fout.
Ik denk dan aan Dancing in the Moonlight.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan moonlight
Ik denk dan aan Toploader.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Dancing in the Moonlight.
Dat nummer? Oh god...quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Dancing in the Moonlight.
Ik zou heel graag nu met iemand dansen in het maanlicht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat nummer? Oh god...
Heb ik leuke herinneringen aan
Het nieuwe topicquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
't duurt altijd zo lang voordat de rest de nieuwe topic heeft gevonden
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:45 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef haal dat nummer onmiddelijk uit mijn hoofd![]()
![]()
Catchy he.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:45 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef haal dat nummer onmiddelijk uit mijn hoofd![]()
![]()
Al mijn vrienden hebben er trouwens last van.quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens niet nadenken want dan ga ik me dingen afvragen die ik niet moet afvragen
te kort aan magnetronkoffiequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens even een bak koffie zetten.
Heb de hele dag al koppijn, geen idee waarom
Ik ben zo blij dat ik voor het eerst in 3 dagen ook aan andere dingen kan denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens niet nadenken want dan ga ik me dingen afvragen die ik niet moet afvragen
Waar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik hoop dat ik ongezien weggekomen ben dat voornamelijk
Dit keer niet, m'n magnetron heeft nu een welverdiende pause verdiendquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
te kort aan magnetronkoffie
Welk centrum?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
In het centrum was er heel mooie panfluit-muziek.
Ah was het dat!quote:
Ik woon daar niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom woont iedereen hier toch zo ver weg?
he damn nu weet ik het nog nietquote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he damn nu weet ik het nog niet
In het zuidenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk?
Dat vraagt om bewijs!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In het Zuiden wonen de mooiste vrouwen!
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In het Zuiden wonen de mooiste vrouwen!
afzakken naar het zuiden danquote:
Ik hoopte het vanuit mijn stoel te kunnen zien.quote:
Show me.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, je hoeft me niet op mijn woord te geloven, ik kan het je ook laten zien.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:39 schreef formerjellybean het volgende:
Zak jij maar af naar hier! dan gaan we naar pannquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen laten zie als je ook daadwerkelijk afzakt naar hier.
quote:
Haha, is dat een uitnodiging? Of een uitdaging?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik kan het je alleen laten zie als je ook daadwerkelijk afzakt naar hier.
quote:
Kies maar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haha, is dat een uitnodiging? Of een uitdaging?
O nu ineens wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben best bereid richting het zuiden te trekken om het uit te vinden.
Ik was vandaag in Veldhoven, dude.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
Nou heath kom dan Ik Ben al int zuiden
zeg je dan ook niet ffquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Veldhoven, dude.![]()
Ik ging serieus opletten of ik jou zag.
Nee, is nog te wild voor me, joh, ik moet langzaam weer opbouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zak jij maar af naar hier! dan gaan we naar pann
Niemand wil met me meequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, is nog te wild voor me, joh, ik moet langzaam weer opbouwen.
Nokia 6400?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoe moest ik dat zeggen dan? Ik ben nog zo'n ouderwets meisje zonder internet op telefoon.
* wijst naar R&P: hoe voel je je nu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Zie je wel de wereld moet me niet.
Zelfs mijn nichtjes gooien dingen naar mijn kop.
nee joh 3310 oldschoolquote:
Goed hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* wijst naar R&P: hoe voel je je nu.
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
Zie je wel de wereld moet me niet.
Zelfs mijn nichtjes gooien dingen naar mijn kop.
Heel netjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisiedereen was vandaag bezig het bloed onder mijn nagels vandaan te halen
Wat hebben ze gedaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb uit pure frustratie om mijn close-minded kutfamilie mijn oma bijna uit zitten schelden. Bij haar thuisiedereen was vandaag bezig het bloed onder mijn nagels vandaan te halen
Vervelende vragen stellenquote:
Nu snap ik eindelijk waarom er begrijpend lezen wordt gegeven op de basisschool.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heel netjes
Kom op zeg
Mijn familie is ook verdomd rottig af en toe maar bij je oma doe je dat soort dingen niet
sowieso niet... Hoe rot het ook word je scheld je ouder niet uit of zo
Ontzettend tokkie allemaal
Schat, bijna hij deed het bijna.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heel netjes
Kom op zeg
Mijn familie is ook verdomd rottig af en toe maar bij je oma doe je dat soort dingen niet
sowieso niet... Hoe rot het ook word je scheld je ouder niet uit of zo
Ontzettend tokkie allemaal
Dit ja, en in de kamer ernaast non-stop slechte dingen over mij aan elkaar aan het ertellen, zonder mij erbij, terwijl ik het duidelijk kon horenquote:
Voortaan niet meer meegaan en dat ze ook duidelijk makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, en in de kamer ernaast non-stop slechte dingen over mij aan elkaar aan het ertellen, zonder mij erbij, terwijl ik het duidelijk kon horen
ah ja niet gezien, ik ben mensen in mijn tv aan het uitlachenquote:
in je tv nog wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah ja niet gezien, ik ben mensen in mijn tv aan het uitlachen
maar dan nog, in mij is dat nog nooit op gekomen
mijn ouders of oma of zo uitschelden
en mijn jeugd was echt geen rozengeur en manenschijn
Jaquote:
Niet?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nopequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb mijn moeder in gedachten al zo vaak verrot gescholden.
Moeten ze maar niet in je TV gaan kruipenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sms'en of we wat gaan doen? Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoer smst net : "wanneer gaan we weer afspreken? x"
dat gaat wel erg makkelijk, maar ik doe niets want kost geld enzo.
ik vraag me af, doen normale vrienden dat ook weleens?
Ik vast ook wel een keer tegen mijn oudersquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb mijn moeder in gedachten al zo vaak verrot gescholden.
Jawel, maar zonder geld dus. Als ze zin heeft om iets met je te doen zonder geld is ze okquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
prostituee smst net : "wanneer gaan we weer afspreken? x"
dat gaat wel erg makkelijk, maar ik doe niets want kost geld enzo.
ik vraag me af, doen normale vrienden dat ook weleens?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sms'en of we wat gaan doen? Ja.
Sex hebben voor geld? Nee.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oh wat handig maken vrienden het dan opzich voor je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
Goeienavond mensen; derby der Madrilenen is gaande.
Real vs. Athletico. Wie kijkt?
Grey wat heb je terug gestuurd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat handig maken vrienden het dan opzich voor je.
Sorry, daar ga ik een avondje kroeg toch echt niet voor opgeven. Sowieso zit met de ego's van Mourinho en Ronaldo het stadion toch al vol.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
Een vrouw die begint over voetbal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grey wat heb je terug gestuurd?
Wedstrijd AC Milan - Barcelona was een pareltje ja, de goal van Boatengquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, daar ga ik een avondje kroeg toch echt niet voor opgeven. Sowieso zit met de ego's van Mourinho en Ronaldo het stadion toch al vol.
Als het nou Barcelona was dan had ik thuis blijven kunnen overwegen.
8kquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven)
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal
Het is Atletico schat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wedstrijd AC Milan - Barcelona was een pareltje ja, de goal van Boateng![]()
Tis 1-0 voor Athletico trouwens
Je bent niet de eerste die zich dat afvraagt.quote:
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Moonwalk het volgende:
Kijk eens wat voor leuks![]()
http://www.flitsdate.nl/tapas-speeddaten/
heb nog nooit speeddaten gedaan maar als ik het al zou doen, lijkt deze versie me best gezellig
Inderdaad, lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerik ga dit zeker een keer doen mits het in de buurt is
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?quote:
Ik kijk nooit voetbal, vind er niet zoveel aan tenzij oranje speelt of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?En wat is er zo grappig aan een vrouw die over voetbal begint? Iedereen hier weet dat ik kijk hoor
goed ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven) . haar zou ik graag willen wederzien maar ik doe het niet goed ofzo
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het mij stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal omdat ik het dus niet zelf geschreven heb.
Begrijp ik je goed en zou je nu 8k meisje een smsje hebt gestuurd met wanneer je weer kan afspreken? Als dat zo is dan is er niks geks aan hoor, zo een smsje is niet raar. Op wat voor manier heb je het nog meer gevraagd? Ik zou zelf alleen wel leukere dingen met 8K doen dan een kwartiertje seks hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven) . haar zou ik graag willen wederzien maar ik doe het niet goed ofzo
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal
Ik geen vrouwen die van voetbal houden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?En wat is er zo grappig aan een vrouw die over voetbal begint? Iedereen hier weet dat ik kijk hoor
Niets mis mee hoor, maar de soort mannen die hier op zoek zijn naar een vrouw..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kei gezellig!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga echt nooit naar de kroeg. Ik vind er gewoon niks aan. Beetje zitten, beetje zuipen. Nou..nee
Hoe ging dat speeddaten? Wat contacten aan overgehouden toen? Ik vind speeddaten zelf niet echt wat voor mij, maar deze vind ik wel gezellig/grappig klinken om het een keer mee te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerik ga dit zeker een keer doen mits het in de buurt is
Das waar. Alleen jammer dat m'n vrienden allemaal zo ver weg wonen. Ik heb niemand in de buurt waar ik zeg maar even afzakken kan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kei gezellig!
Ik zou ook niet alleen daar gaan zitten nee dan is het niet zo leuk denk ik
Maar met vrienden is het kei gezellig
lekker kletsen en zo
Oh het ging wel. Er waren heel weinig mensen en geen enkel contact opgedaan. Ik zag het vooral als iets leuks om te proberen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe ging dat speeddaten? Wat contacten aan overgehouden toen? Ik vind speeddaten zelf niet echt wat voor mij, maar deze vind ik wel gezellig/grappig klinken om het een keer mee te maken
dawgquote:
oh mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed en zou je nu 8k meisje een smsje hebt gestuurd met wanneer je weer kan afspreken? Als dat zo is dan is er niks geks aan hoor, zo een smsje is niet raar.
weet niet, vast de foute.quote:Op wat voor manier heb je het nog meer gevraagd?
nee het leek net of ze me leuk vond, en ik heb wel nogal veel over voor een vriendin enzo of kansen daarop.quote:Ik zou zelf alleen wel leukere dingen met 8K doen dan een kwartiertje seks hebben
kwestie van afsprekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das waar. Alleen jammer dat m'n vrienden allemaal zo ver weg wonen. Ik heb niemand in de buurt waar ik zeg maar even afzakken kan.
Ik zie m'n vrienden meestal in een weekend of zo en bel ze geregeld.
nah voor 2k ben ik je maat hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh mooi.
[..]
weet niet, vast de foute.
weet niet, de foute waarschijnlijk want ze gaat wel om met vrienden van haar volgens twitter enzo, maar doet tegen mij alsof ze niemand ziet enzo.
[..]
nee het leek net of ze me leuk vond, en ik heb wel nogal veel over voor een vriendin enzo of kansen daarop.
Ik heb 1 vriend met een rijbewijs en hij zit op zwart zaad. Kan de benzinekosten niet betalen om vaker langs te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kwestie van afspreken
door de week ga ik ook niet naar de kroeg hoor (naja zelden) geen tijd met werk en zo en de volgende dag vroeg op
en hier woont ook niemand in de buurt maar dat moet je gewoon afspreken dus
gisteren ook bezoek gehad en die moeten daar ook bijna een uur voor rijden
Waar woon je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat Tapas speeddate is alleen in Amsterdam
Je brengt het weer eens met een negatieve bijklank. Beter niet doen rhuquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je daar toch heen
of je split de kosten
of je betaald het helemaal
en je andere vrienden kunnen toch prima met het ov
Ik heb zelf ook geen rijbewijs en geen auto tja dan moet je met OV als je ergens heen wil he
Kom op zo lastig is het echt allemaal niet
speeddaten is niet via de foonquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik woon daar in de buurt
Heb zelf wel eens aan speeddaten gedacht maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken.
Ben niet bepaald een telefoonheld
Ik weet best wel wat speeddaten is hoor -_-quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
speeddaten is niet via de foon
je gaat naar een kroeg/zaal/restaurant what ever waar ze dat organiseren
daar nemen alle mensen van 1 geslacht plaats achter een eigen tafeltje en blijven daar de hele avond zitten
de mensen van het andere geslacht schuiven dan elke zoveel minuten een tafeltje op
je kunt dan op een lijst aangeven wie je zag zitten en als die persoon dat ook over jou aan gaf krijg je een emailadres of zo om contact te leggen
Nee jij leest een negatieve bijklankquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je brengt het weer eens met een negatieve bijklank. Beter niet doen rhu
quote:
rijbewijs is iets waarvan ik zo blij ben dat ik dat meteen op mijn 18e gehaald heb. te vaak te koud voor de fiets. en langere afstanden hoef je niet moeilijk te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je daar toch heen
of je split de kosten
of je betaald het helemaal
en je andere vrienden kunnen toch prima met het ov
Ik heb zelf ook geen rijbewijs en geen auto tja dan moet je met OV als je ergens heen wil he
Kom op zo lastig is het echt allemaal niet
Dude chill!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet best wel wat speeddaten is hoor -_-
Vind ik toch knap hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh het ging wel. Er waren heel weinig mensen en geen enkel contact opgedaan. Ik zag het vooral als iets leuks om te proberen.
Ik "breng het zo dramatisch" als het is rhu. Jij maakt er een drama van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee jij leest een negatieve bijklank
ik zeg alleen dat het geen rocket science is
en dat is het ook niet
als er al ergens een negatieve blijklank is, is het bij jou omdat je het veel dramatischer maakt dan het is
nee 2 k lijkt me nogal veel zonder garantie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah voor 2k ben ik je maat hoor
kom maar op de koffie
lijkt me in verhouding een goede deal
Ik heb er ook wel spijt van jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:39 schreef dawg het volgende:
[..]
rijbewijs is iets waarvan ik zo blij ben dat ik dat meteen op mijn 18e gehaald heb. te vaak te koud voor de fiets. en langere afstanden hoef je niet moeilijk te doen.
Hoezo jij brengt niets met een negatieve bijklank? lolquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dude chill!
waarom wil je alles wat ik post gewoon negatief zien?
Jij zegt ik ben geen telefoonheld, speeddaten is niet via de telefoon
dus ik ging er vanuit dat jij wat anders in je hoofd had en dacht ik leg het nog even uit
dat is alleen maar aardig bedoeld
trek die lange tenen eens in zegik word hier echt heel moe van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |