Herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens niet nadenken want dan ga ik me dingen afvragen die ik niet moet afvragen
te kort aan magnetronkoffiequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens even een bak koffie zetten.
Heb de hele dag al koppijn, geen idee waarom
Ik ben zo blij dat ik voor het eerst in 3 dagen ook aan andere dingen kan denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens niet nadenken want dan ga ik me dingen afvragen die ik niet moet afvragen
Waar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik hoop dat ik ongezien weggekomen ben dat voornamelijk
Dit keer niet, m'n magnetron heeft nu een welverdiende pause verdiendquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
te kort aan magnetronkoffie
Welk centrum?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
In het centrum was er heel mooie panfluit-muziek.
Ah was het dat!quote:
Ik woon daar niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom woont iedereen hier toch zo ver weg?
he damn nu weet ik het nog nietquote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he damn nu weet ik het nog niet
In het zuidenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk?
Dat vraagt om bewijs!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In het Zuiden wonen de mooiste vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |