Ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
Goeienavond mensen; derby der Madrilenen is gaande.
Real vs. Athletico. Wie kijkt?
Grey wat heb je terug gestuurd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wat handig maken vrienden het dan opzich voor je.
Sorry, daar ga ik een avondje kroeg toch echt niet voor opgeven. Sowieso zit met de ego's van Mourinho en Ronaldo het stadion toch al vol.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
Een vrouw die begint over voetbal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef MaanSelene het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grey wat heb je terug gestuurd?
Wedstrijd AC Milan - Barcelona was een pareltje ja, de goal van Boatengquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, daar ga ik een avondje kroeg toch echt niet voor opgeven. Sowieso zit met de ego's van Mourinho en Ronaldo het stadion toch al vol.
Als het nou Barcelona was dan had ik thuis blijven kunnen overwegen.
8kquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven)
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal
Het is Atletico schat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wedstrijd AC Milan - Barcelona was een pareltje ja, de goal van Boateng![]()
Tis 1-0 voor Athletico trouwens
Je bent niet de eerste die zich dat afvraagt.quote:
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Moonwalk het volgende:
Kijk eens wat voor leuks![]()
http://www.flitsdate.nl/tapas-speeddaten/
heb nog nooit speeddaten gedaan maar als ik het al zou doen, lijkt deze versie me best gezellig
Inderdaad, lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerik ga dit zeker een keer doen mits het in de buurt is
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?quote:
Ik kijk nooit voetbal, vind er niet zoveel aan tenzij oranje speelt of zoquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?En wat is er zo grappig aan een vrouw die over voetbal begint? Iedereen hier weet dat ik kijk hoor
goed ideequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven) . haar zou ik graag willen wederzien maar ik doe het niet goed ofzo
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het mij stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal omdat ik het dus niet zelf geschreven heb.
Begrijp ik je goed en zou je nu 8k meisje een smsje hebt gestuurd met wanneer je weer kan afspreken? Als dat zo is dan is er niks geks aan hoor, zo een smsje is niet raar. Op wat voor manier heb je het nog meer gevraagd? Ik zou zelf alleen wel leukere dingen met 8K doen dan een kwartiertje seks hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
ik heb het wel precies hetzelfde gestuurd naar 8k-meisje (een meid die ik 1 keer gezien heb, kwartiertje seks mee heb gehad, en ruim 8K heb gegeven) . haar zou ik graag willen wederzien maar ik doe het niet goed ofzo
als het goed genoeg is dat een "normaal" iemand als zij het stuurt, dan kan iik het ook aan haar gaan vragen/smsen want dan lijk ik ook normaal
Ik geen vrouwen die van voetbal houden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Athletico of Atletico, geloof niet dat je er moeite mee had te begrijpen welk team ik bedoelde, of wel?En wat is er zo grappig aan een vrouw die over voetbal begint? Iedereen hier weet dat ik kijk hoor
Niets mis mee hoor, maar de soort mannen die hier op zoek zijn naar een vrouw..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kei gezellig!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga echt nooit naar de kroeg. Ik vind er gewoon niks aan. Beetje zitten, beetje zuipen. Nou..nee
Hoe ging dat speeddaten? Wat contacten aan overgehouden toen? Ik vind speeddaten zelf niet echt wat voor mij, maar deze vind ik wel gezellig/grappig klinken om het een keer mee te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keer speeddaten gedaan was wel leuk. Dit klinkt nog veel leukerik ga dit zeker een keer doen mits het in de buurt is
Das waar. Alleen jammer dat m'n vrienden allemaal zo ver weg wonen. Ik heb niemand in de buurt waar ik zeg maar even afzakken kan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kei gezellig!
Ik zou ook niet alleen daar gaan zitten nee dan is het niet zo leuk denk ik
Maar met vrienden is het kei gezellig
lekker kletsen en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |