Ik vrees dat het paard niet gaat passenquote:Op zondag 27 november 2011 01:16 schreef Spewey het volgende:
Passen prinses en haar dierenposse door de brievenbus?
Is dit de orginele van mc? Ik heb namelijk van prenatal eigen merk gekocht maar die past er niet op..quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een gloednieuwe roze badstof hoes voor een autostoel groep 1 in de aanbieding (9-18 kg).
Past in ieder geval op de Maxi cosi Tobi & Romer king plus, volgens de verpakking.
Ik dacht dat het een universele hoes was, maar dat viel toch wat tegen, want hij past niet op onze Maxi cosi Priori. En het bonnetje kan ik nergens vinden, dus ruilen wordt lastig
Is wel door de brievenbus te stoppen als ik 'm uit de verpakking haal.
Nieuwprijs: ¤17,99
Ik wil er minstens ¤10 excl. verzenden voor hebben.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nikes maat 22
Laarzen maat 22
Adidas maat 20
Vlak onder Rotterdam ... ik pm je even iigquote:Op zondag 27 november 2011 19:31 schreef Reilain het volgende:
¤5 samen?? Wil je er de nijntjerammelaar bij?Die mag gratis weg ivm sabbelacties
Weet niet waar je woont?? Beetje jammer natuurlijk met verzendkosten...
Woon zelf in Utrecht.. maar kan dingen regelen in Nuenen, Nijmegen, Mijdrecht en evt ook Amstelveen..
Nee, van Prenatal ook... past ie er niet op? Da's ook stom... staat op de verpakking!quote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Is dit de orginele van mc? Ik heb namelijk van prenatal eigen merk gekocht maar die past er niet op..
meh..quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook nog wat in de aanbieding:
babybad + standaard (wit)
ledikantje (Bopita Mix and Match) + matras (wit)
berkhouten box
zwarte wipstoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb interesse in zegeltjesquote:Op zondag 27 november 2011 19:47 schreef As1981 het volgende:
Ik heb nog disney poppetjes in de aanbieding, ook heb ik waarschijnlijk zegels over. Alleen weet ik nog niet hoeveel (krijg waarschijnlijk nog van verschillende kanten).
Van de poppetjes heb ik nu liggen: mickey, mini, donald en katrien. Ze passen helaas niet door de brievenbus.
Bij interesse graag PM
Is het ontdekboek er nog?quote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Veel speelgoed... Oona speelt er niet meer mee (Ja nu net... razend spannend als alles ineens samen op de grond ligt haha)
Verschillende rammelaars
blauw wit Nijntje muziekdoosje (slaap kindje slaap)
Zingende nijntje (moet een nieuwe batterij in)
Knuffeldoek nijntje (niet gebruikt)
2x zuignap speelgoed voor op tafel
2 tuimelaars
Stapelblokjes met klepjes/schuifjes e.d
Speenkoortje met een muisje
(Heb ook nog 2 andere speenkoortjes liggen... roze en een neutrale met kralen)
Labeldoekje van Snooze (Amper gebruikt) Voor Spewey
'Appel' met trilballetje
Lamaze ontdekboek voor in de box
Kralen/Elastiek rammelaar
Stoffen blok met belletje
quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verwacht eigenlijk niet dat ik het zo snel verkoop... dus geef maar een gil tegen die tijd. Leuk trouwens!!
![]()
Make love, not war ☮
quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
meh..Gewoon heul snel streepjes plassen jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus pc uit, kinders op bed en zelf even op de keukentafel, tegen aanrecht, op bank, op trap, in douche, etc
quote:Op zondag 27 november 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
Gewoon heul snel streepjes plassen jij.
Dus pc uit, kinders op bed en zelf even op de keukentafel, tegen aanrecht, op bank, op trap, in douche, etc
Doe maar eerst een pic van je man.quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef Cooki het volgende:
[..]moet ik de webcam er nog ff bijzetten
ben jij zo duur dan ?quote:Op zondag 27 november 2011 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik verwacht eigenlijk niet dat ik het zo snel verkoop... dus geef maar een gil tegen die tijd. Leuk trouwens!!
![]()
op fb kun je m toch zien? of nie?quote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe maar eerst een pic van je man.
Jij bent wel goedgekeurd ... maar ik ken hem nog niet
ohja, helder licht dat ik ben....quote:Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
op fb kun je m toch zien? of nie?
more revealing gaat t niet worden, ben ik bang
Is dat deze amaranta?quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef amaranta het volgende:
En een whitewash babyinzet voor de 'oude' triptrap.
Met het multikleur gestreepte kussentje.
Geen idee, maar ik verkoop nooit zo vaak iets snel. Altijd lastig...quote:Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
ben jij zo duur dan ?![]()
ik hou je wel ff in de gaten![]()
die kinderwagen, mega! maar die mag ik niet ivm "ik heb er al 1" ...
quote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Iemand nog een zwempak maat 80/86 in de aanbieding?
zoooo jammer!! ik geloof dat onze meiden inmiddels ongeveer even lang zijn zag ik van de week op de opvang.. en jij hebt altijd zulke leuke kleertjes, jammer jammer jammer...quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Wie ik BJ? Nee ik geloof niet dat er nog iets is wat Lena niet meer past wat jouw oudste meisje nog wel zou passen...
Van een Facebook foto. Ik geef daar wel even een gilquote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je t mijn pakje Jipster? (Dat is wel een echte J natuurlijk) Ik heb m ge-edit inmiddels
En Linda... ik zou een shirtje wegleggen voor jou, ik weet alleen niet meer welke
quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Poppedein het volgende:
Bedoel je t mijn pakje Jipster? (Dat is wel een echte J natuurlijk) Ik heb m ge-edit inmiddels
oeee Mette past ze vast wel!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef wickie het volgende:
Komt er een Lena kleertjes uitverkoop??
hebbie die hysterische zwarte pluchebontjas nog???quote:Op zondag 27 november 2011 21:25 schreef Poppedein het volgende:
Lena is niet zoveel helaas, die begint haar kleren inmiddels echt af te dragen (of ze belanden nét iets te vaak in de was om nog mooi te zijn, dat durf/wil ik niet meer verkopen en dan gaat t al heel gauw in de zak van Max)
wat een mooi kindquote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Poppedein het volgende:
en bewijsje dat we m hebben:
[ afbeelding ]
mag ik die Evie eens passen?? vond het wel echt een tof stoer jasje...quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Poppedein het volgende:
Oooh ja die heb ik nog! Mouwen passen nog prima, lijfje is te kort (hoort ook een beetje bij het model, maar dat staat mijn bolbuikje niet) Dus die mag idd weg als je interesse hebt!
stuur me de opties maar via PMquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk! Als we nou eindelijk es ff weer een date plannen moet dat goedkomen
Amaranta ik heb ff gecheckt en de nieuwe babysetjes kunnen ook op 1 van onze triptrap's. Die kan ik hier in mijn woonplaats via Marktplaats ophalen. In elk geval bedankt voor je info!quote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
Het kussentje wel. Het leertje is wit. de kleur is geloof ik de juiste.... ... euro of 20 excl verzenden?
Ik benader haar even! Dankje!quote:
Ga zo ff kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek
truitjes/ shirtjes in maat 110 (De dame groeit opeens absurd!)
Rokjes in maat 104
Iemand?
!! Thanks!!!quote:
Ik duik ff de stapel in, dacht het wel, ff kijken of het bij mij ligt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ah Tico, heb jij dan misschien een spijkerrokje 98? (of 98/104 )
of iemand anders? t liefst zo simpel mogelijk!
die 2 truitjes? Kostda?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb
Rokje maat 92 van de hennes ( blauw,roze,met glitters)
rokje maat 104 donkerblauw frendz
Rokje maat 116 z8 wit
Rokje maat 110/116 roze gebloemd HEMA
Rokje maat 110 hennes knalroze
Shirt lange mouw van diesel roze, er staat 113 cm in
Grijs polo shirt hema maat 110/116
Reg. Westland?? Dan kom ik ff halen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Verzendkosten,of komen ophalen!
Polo shirtje is trouwens korte mouw.......
Bezuidenhout,ik pm je evenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Reg. Westland?? Dan kom ik ff halen.
Ja, heel simpel rokje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
dat donkerblauwe rokje, is dat effen?
Uhm..8 euro?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:27 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb wel interesse Mrien, wat zou je ervoor willen hebben?
En sorry dat er nog geen kleertjes online staan mensen, gister was onverwacht een dag met vervelende dingen, het kwam er echt niet van...I'll be better!
bij de h&m hebben ze voor een tientje dikke skijacks liggen, zijn van die gewatteerde dingen in een effen kleur, op de site staan ze voor 20 maar in de winkels dus 50% salequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef mignonne het volgende:
Wie heeft er een winterjasje in maat 92 liggen? Liefst dik en écht vrieskou-proof zeg maar.
De hoofdzaak is warm blijven, uiterlijk staat op de tweede plaats. Maar ik ben wel picky, dat dan weer wel
iemand?
Als je eraan denkt graag! want ik kan ze nergens vinden!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Ticootje het volgende:
Kd. Ik heb het hier niet liggen in de stapel. Maar ik kijk ff of het deze week mijn kant op komt. Alles wat te klein is gaat weg.
thnxquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de h&m hebben ze voor een tientje dikke skijacks liggen, zijn van die gewatteerde dingen in een effen kleur, op de site staan ze voor 20 maar in de winkels dus 50% sale
oee die maat heb ik nog nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zal van de week ook weer een hoop online smijten, vooral maat 92/98 en 98 en 50 50/56
ook rompers in maat 98/104 allemaal hema.. elin draagt ze niet meer, maar wellicht voor andere nog niet zindelijke kindjes wel lekker warm voor de winter
Eerst fluugs inseinen en dan pas online zettenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zal van de week ook weer een hoop online smijten, vooral maat 92/98 en 98 en 50 50/56
ook rompers in maat 98/104 allemaal hema.. elin draagt ze niet meer, maar wellicht voor andere nog niet zindelijke kindjes wel lekker warm voor de winter
ik heb evt dat donkerblauwe jasje met koperen knopen nog.. maar of die echt zo dik is als jij wil dat betwijfel ik.. en nog 3 andere H&M manteltjes.. en die ene van MP heb ik ook in the pocket trouwen, jij de jouwe ook?quote:
Ik heb ook wel.. mag je hebben tegen verzendkosten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef mignonne het volgende:
Wie heeft er een winterjasje in maat 92 liggen? Liefst dik en écht vrieskou-proof zeg maar.
De hoofdzaak is warm blijven, uiterlijk staat op de tweede plaats. Maar ik ben wel picky, dat dan weer wel
iemand?
nee die zijn niet dik genoeg. Of in ieder geval niet wat ik zoek. Ik heb zelf ook een blauwe mantel, voor dit weer is het prima, maar ik zoek nu iets voor als het echt koud wordt of gaat sneeuwen. T moet min of meer winddicht zijn en tegen nattigheid kunnen en flink gevoerd zijn. Ik was niet echt heel erg onder de indruk van de dikte enzo van die manteltjes. hoewel ze wel erg leuk zijn, dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb evt dat donkerblauwe jasje met koperen knopen nog.. maar of die echt zo dik is als jij wil dat betwijfel ik.. en nog 3 andere H&M manteltjes.. en die ene van MP heb ik ook in the pocket trouwen, jij de jouwe ook?
jij toevallig spijkerrokjes 98/104?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb ook wel.. mag je hebben tegen verzendkosten.
Dno of 't je smaak is
Ik misschien, zal ff in de kast duiken morgen of donderdagquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij toevallig spijkerrokjes 98/104?
Of ik 't over heb bedoel je toch? ik lees vanalles door elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij toevallig spijkerrokjes 98/104?
ja dat..maar jammer! en reilain, ik zal t ff facebooken voor ik t erop pleurquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Of ik 't over heb bedoel je toch? ik lees vanalles door elkaar![]()
spijkerrokjes heb ik bijna niet heb er 2 in maatje 92 en die past ze zelf nog
Heb op het moment super weinig om weg te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja dat..maar jammer! en reilain, ik zal t ff facebooken voor ik t erop pleur
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!quote:Op woensdag 30 november 2011 07:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Voor Kleurdoos
[ afbeelding ]
Geen probleem!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
Mijn rokje is ook met stroken...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
5 euro + verzendkosten?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
o die zijn onderste is leuk! wat wullie er voor hebben?
ff aangepastquote:
Helaas,maat 104quote:Op woensdag 30 november 2011 09:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welke maat was dat KP? Want ik vind hem wel leuk voor Meike. Maar dan moet het 110 zijn....
Rokjes is niet zo'n issue... Ik heb vooral truitjes nodig.. VEEL!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ff aangepastbeide graag (ik twijfelde over de maat, maar over 16 cm zijn ze ook nog wel leuk
ik houd me ook nog aanbevolen voor simpele spijkerrokjes in 98/ 98/104 evt 104 maar dan mag tico eerst)
Ja, broekjes die de winter door kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Sam1993 het volgende:
Kaatje: Broekjes Maat 80 kan ik hier wel even boven in de kast kijken daar is ze nog niet zo lang uit. Ik laat het je zo weten. Wat versta je onder warme broekjes?? dikkere spijkerbroekjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen rompertjes in kleine maatjes tegengekomen misschien in de lading van vanavond dan staat het er uiterlijk morgen op. Heb ook nog veel grote aatjes 104 tot 116 voornamelijk shirts meisjes. Komen ook morgen.
Kaatje en reilain kijk even of er iets van broekjes tussenzit dit is tot nu toe alles wat ik heb rest komt ook morgen.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:
Die heb ik niet in meisjesvariant voor je helaasquote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef Reilain het volgende:
Jammer dat die eerste dun is! Die had ik leuk gevonden voor OonaMaar ben juist echt op zoek naar gevoerde..
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:34 schreef Sam1993 het volgende:
Hier kotm hij in spoiler door vele foto's:Leuke kleertjes, maar niet helemaal mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen rompertjes in kleine maatjes tegengekomen misschien in de lading van vanavond dan staat het er uiterlijk morgen op. Heb ook nog veel grote aatjes 104 tot 116 voornamelijk shirts meisjes. Komen ook morgen.
Kaatje en reilain kijk even of er iets van broekjes tussenzit dit is tot nu toe alles wat ik heb rest komt ook morgen.*poef* nu is het weg
¤7,50? edit: ¤8,- incl?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef DJMO het volgende:
wat wil je voor de tandem regenhoes hebben ? Ik zoek er nog eentje :...
bedoel je het broekje van little label? Dat valt trouwens wel vrij smalquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Mag ik het grijze broekje en rode shirt?
jeej!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik denk ik wel kd, ligt in meikes kast. Ik kijk morgen even.
Een rozequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:28 schreef Meimeltje het volgende:
Heeft iemand toevallig een oude dunne lange broek maat 110/116 (grote 110 of kleine 116)?
Ik kan hier alleen maar spijkerbroeken vinden en hij zal een keer een lange broek voor zwemles nodig gaan hebben. Stom dat ik vaak kleding al snel weg doe....
pm Ssserpente eens, want die heeft volgens mij Roy zijn tuinbroek nog liggen en dat is die maat dacht ik, gewoon spijkerbroektuinbroek.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Troeta het volgende:
Heeft er nog iemand een tuinbroek voor jongens in maat 86?? Dan wil ik graag kopen!
Ik heb deze Troetaquote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Troeta het volgende:
Heeft er nog iemand een tuinbroek voor jongens in maat 86?? Dan wil ik graag kopen!
Ik wilde net gaan vragen waar je die knopjes vandaan hebt Mignonnequote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
vind je dat niet zonde van de knopjes?
die kan je er toch afhalen?
quote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef Keshet het volgende:
Mignonne, ik zou je advertentie aanpassen!
Te koop: Supercoole, exclusieve knopjes! Nu met graties box!
Uhm roze was altijd zn lievelingskleur, maar sinds een paar maanden is hij daar vanaf en wil hij juist geen roze meer aanquote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een rozeHeeft hier twee diploma's dienst gedaan.
Lief dat je wil gaan kijken!quote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef trui het volgende:
ik wil best nog even kijken hoor, maar vrees dat we de jongensbroeken in die maat al weggegeven/-gegooid hebben, afhankelijk van de gaten in de knieën.
Je hebt een dmquote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Troeta het volgende:
ik heb maat 62, creme en bruin.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan hem nergens vinden![]()
Hij heeft nu nog maat 56, dus ik wil hem voor de groei
Hema.. van zo'n 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef Sandous het volgende:
Watmooi die gebreide vlindur en kd. Waar komt die vandaan?
Wil ook zo een
Is er ook een broekje van?! Heb je er (gewoon voor de nieuwsgierigheid) een foto van?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb er wel t broekje vanniet de jumpsuit.
Mn zus heeft er 1 met voetenzak ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef octopussy het volgende:
Ohh Mignonne, jammer dat het een MC Citi is. Ik ben op zoek naar een MC cabriofix, want die kan ik op mijn nieuwe kinderwagen pluggen.
De Wallaboo voetenzakken zijn idd geweldig![]()
Wickie, wilde je niet een uitbreidbare babyfoon?
Heeft er iemand toevallig een Maxi Cosi Cabriofix ter overname voor mij?
Wil ze hem ook verkopen dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mn zus heeft er 1 met voetenzak ook
Nee dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wil ze hem ook verkopen dan?Wat voor kleur
en hoeveel wil ze ervoor hebben?
en de mijne....hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:19 schreef Juud79 het volgende:
Wie heeft de Shoesme schoentjes voor mijn neus weggekaapt?
mee eensch is..quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik zie het al, gedeelde smart is halve smart.....![]()
Het zijn ook zulke toffe schoentjes.
Mmm prijs is prima, maar kleur twijfel ik over. We hebben namelijk een kinderwagen met rood en zwartquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
K ga even een foto zoeken
[ afbeelding ]
Prijs uhm 35 ofzo?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mmm prijs is prima, maar kleur twijfel ik over. We hebben namelijk een kinderwagen met rood en zwart
Aan de andere kant, ik kan er natuurlijk gewoon een hoes overdoen..
en het mutsjequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb er wel t broekje vanniet de jumpsuit.
Sorry,late reactie, maar ik zocht iets met wijde pijpen. iig bedanktquote:
Rellain, als jij 'm niet wilt dan willen wij 'm wel Orea. En als je dan een mooie deal maakt voor het bakfietsje en de loopwagen samen, dan nemen we ze gewoon allebei van je overquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef twentemeisje het volgende:
Oe Orea, ik overleg ff met mijn mister. Hoe cool zou het zijn dat Saar ook een bakfiets heeft, net als mama.
Ik zal vanavond even een foto maken en uploaden, zit nu op mijn werk. Als ik dat nou vergeet, herinner me er dan even aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 06:20 schreef draculettetje het volgende:
Miss heb je een foto? Had een 86 maar daar verzuipt mini in...
Helaas snowboots te groot
Ik heb de bijpassende luiertasquote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
DML incl of excl verzend kosten? kan je het in de wasmachine wassen?\
Volgens mij heb ik een cabriofix, een donkerblauwe... Maar dan moet ik de zolder opquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef octopussy het volgende:
Ohh Mignonne, jammer dat het een MC Citi is. Ik ben op zoek naar een MC cabriofix, want die kan ik op mijn nieuwe kinderwagen pluggen.
De Wallaboo voetenzakken zijn idd geweldig![]()
Wickie, wilde je niet een uitbreidbare babyfoon?
Heeft er iemand toevallig een Maxi Cosi Cabriofix ter overname voor mij?
Ik wel, ik ga zo voor je kijken asl mijn man thuis is. Ik kan nu niet naar boven anders breken de kinderen hier de kiet af.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog longsleeve/sweaters voor een meisje maatje 86? Mijn meisje kwijlt zo en heeft er zoveel in de was op een dag, ik kom gewoon te kort.
Anyone?quote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Cantare het volgende:
Als iemand trouwens nog in maat 80-86
-vestjes
-najaarsbroekjes
-leggings
-maillots
heeft liggen: denk aan mij (of E)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |