quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja dat..maar jammer! en reilain, ik zal t ff facebooken voor ik t erop pleur
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!quote:Op woensdag 30 november 2011 07:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Voor Kleurdoos
[ afbeelding ]
Geen probleem!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
Mijn rokje is ook met stroken...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
5 euro + verzendkosten?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
o die zijn onderste is leuk! wat wullie er voor hebben?
ff aangepastquote:
Helaas,maat 104quote:Op woensdag 30 november 2011 09:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welke maat was dat KP? Want ik vind hem wel leuk voor Meike. Maar dan moet het 110 zijn....
Rokjes is niet zo'n issue... Ik heb vooral truitjes nodig.. VEEL!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ff aangepastbeide graag (ik twijfelde over de maat, maar over 16 cm zijn ze ook nog wel leuk
ik houd me ook nog aanbevolen voor simpele spijkerrokjes in 98/ 98/104 evt 104 maar dan mag tico eerst)
Ja, broekjes die de winter door kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Sam1993 het volgende:
Kaatje: Broekjes Maat 80 kan ik hier wel even boven in de kast kijken daar is ze nog niet zo lang uit. Ik laat het je zo weten. Wat versta je onder warme broekjes?? dikkere spijkerbroekjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen rompertjes in kleine maatjes tegengekomen misschien in de lading van vanavond dan staat het er uiterlijk morgen op. Heb ook nog veel grote aatjes 104 tot 116 voornamelijk shirts meisjes. Komen ook morgen.
Kaatje en reilain kijk even of er iets van broekjes tussenzit dit is tot nu toe alles wat ik heb rest komt ook morgen.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:
Die heb ik niet in meisjesvariant voor je helaasquote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef Reilain het volgende:
Jammer dat die eerste dun is! Die had ik leuk gevonden voor OonaMaar ben juist echt op zoek naar gevoerde..
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:34 schreef Sam1993 het volgende:
Hier kotm hij in spoiler door vele foto's:Leuke kleertjes, maar niet helemaal mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen rompertjes in kleine maatjes tegengekomen misschien in de lading van vanavond dan staat het er uiterlijk morgen op. Heb ook nog veel grote aatjes 104 tot 116 voornamelijk shirts meisjes. Komen ook morgen.
Kaatje en reilain kijk even of er iets van broekjes tussenzit dit is tot nu toe alles wat ik heb rest komt ook morgen.*poef* nu is het weg
¤7,50? edit: ¤8,- incl?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef DJMO het volgende:
wat wil je voor de tandem regenhoes hebben ? Ik zoek er nog eentje :...
bedoel je het broekje van little label? Dat valt trouwens wel vrij smalquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Mag ik het grijze broekje en rode shirt?
jeej!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik denk ik wel kd, ligt in meikes kast. Ik kijk morgen even.
Een rozequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:28 schreef Meimeltje het volgende:
Heeft iemand toevallig een oude dunne lange broek maat 110/116 (grote 110 of kleine 116)?
Ik kan hier alleen maar spijkerbroeken vinden en hij zal een keer een lange broek voor zwemles nodig gaan hebben. Stom dat ik vaak kleding al snel weg doe....
pm Ssserpente eens, want die heeft volgens mij Roy zijn tuinbroek nog liggen en dat is die maat dacht ik, gewoon spijkerbroektuinbroek.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Troeta het volgende:
Heeft er nog iemand een tuinbroek voor jongens in maat 86?? Dan wil ik graag kopen!
Ik heb deze Troetaquote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Troeta het volgende:
Heeft er nog iemand een tuinbroek voor jongens in maat 86?? Dan wil ik graag kopen!
Ik wilde net gaan vragen waar je die knopjes vandaan hebt Mignonnequote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
vind je dat niet zonde van de knopjes?
die kan je er toch afhalen?
quote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef Keshet het volgende:
Mignonne, ik zou je advertentie aanpassen!
Te koop: Supercoole, exclusieve knopjes! Nu met graties box!
Uhm roze was altijd zn lievelingskleur, maar sinds een paar maanden is hij daar vanaf en wil hij juist geen roze meer aanquote:Op maandag 5 december 2011 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een rozeHeeft hier twee diploma's dienst gedaan.
Lief dat je wil gaan kijken!quote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef trui het volgende:
ik wil best nog even kijken hoor, maar vrees dat we de jongensbroeken in die maat al weggegeven/-gegooid hebben, afhankelijk van de gaten in de knieën.
Je hebt een dmquote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Troeta het volgende:
ik heb maat 62, creme en bruin.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan hem nergens vinden![]()
Hij heeft nu nog maat 56, dus ik wil hem voor de groei
Hema.. van zo'n 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef Sandous het volgende:
Watmooi die gebreide vlindur en kd. Waar komt die vandaan?
Wil ook zo een
Is er ook een broekje van?! Heb je er (gewoon voor de nieuwsgierigheid) een foto van?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb er wel t broekje vanniet de jumpsuit.
Mn zus heeft er 1 met voetenzak ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef octopussy het volgende:
Ohh Mignonne, jammer dat het een MC Citi is. Ik ben op zoek naar een MC cabriofix, want die kan ik op mijn nieuwe kinderwagen pluggen.
De Wallaboo voetenzakken zijn idd geweldig![]()
Wickie, wilde je niet een uitbreidbare babyfoon?
Heeft er iemand toevallig een Maxi Cosi Cabriofix ter overname voor mij?
Wil ze hem ook verkopen dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mn zus heeft er 1 met voetenzak ook
Nee dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wil ze hem ook verkopen dan?Wat voor kleur
en hoeveel wil ze ervoor hebben?
en de mijne....hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:19 schreef Juud79 het volgende:
Wie heeft de Shoesme schoentjes voor mijn neus weggekaapt?
mee eensch is..quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik zie het al, gedeelde smart is halve smart.....![]()
Het zijn ook zulke toffe schoentjes.
Mmm prijs is prima, maar kleur twijfel ik over. We hebben namelijk een kinderwagen met rood en zwartquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
K ga even een foto zoeken
[ afbeelding ]
Prijs uhm 35 ofzo?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mmm prijs is prima, maar kleur twijfel ik over. We hebben namelijk een kinderwagen met rood en zwart
Aan de andere kant, ik kan er natuurlijk gewoon een hoes overdoen..
en het mutsjequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb er wel t broekje vanniet de jumpsuit.
Sorry,late reactie, maar ik zocht iets met wijde pijpen. iig bedanktquote:
Rellain, als jij 'm niet wilt dan willen wij 'm wel Orea. En als je dan een mooie deal maakt voor het bakfietsje en de loopwagen samen, dan nemen we ze gewoon allebei van je overquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:03 schreef twentemeisje het volgende:
Oe Orea, ik overleg ff met mijn mister. Hoe cool zou het zijn dat Saar ook een bakfiets heeft, net als mama.
Ik zal vanavond even een foto maken en uploaden, zit nu op mijn werk. Als ik dat nou vergeet, herinner me er dan even aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 06:20 schreef draculettetje het volgende:
Miss heb je een foto? Had een 86 maar daar verzuipt mini in...
Helaas snowboots te groot
Ik heb de bijpassende luiertasquote:Op woensdag 7 december 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
DML incl of excl verzend kosten? kan je het in de wasmachine wassen?\
Volgens mij heb ik een cabriofix, een donkerblauwe... Maar dan moet ik de zolder opquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef octopussy het volgende:
Ohh Mignonne, jammer dat het een MC Citi is. Ik ben op zoek naar een MC cabriofix, want die kan ik op mijn nieuwe kinderwagen pluggen.
De Wallaboo voetenzakken zijn idd geweldig![]()
Wickie, wilde je niet een uitbreidbare babyfoon?
Heeft er iemand toevallig een Maxi Cosi Cabriofix ter overname voor mij?
Ik wel, ik ga zo voor je kijken asl mijn man thuis is. Ik kan nu niet naar boven anders breken de kinderen hier de kiet af.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog longsleeve/sweaters voor een meisje maatje 86? Mijn meisje kwijlt zo en heeft er zoveel in de was op een dag, ik kom gewoon te kort.
Anyone?quote:Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef Cantare het volgende:
Als iemand trouwens nog in maat 80-86
-vestjes
-najaarsbroekjes
-leggings
-maillots
heeft liggen: denk aan mij (of E)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |