Amaranta ik heb ff gecheckt en de nieuwe babysetjes kunnen ook op 1 van onze triptrap's. Die kan ik hier in mijn woonplaats via Marktplaats ophalen. In elk geval bedankt voor je info!quote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
Het kussentje wel. Het leertje is wit. de kleur is geloof ik de juiste.... ... euro of 20 excl verzenden?
Ik benader haar even! Dankje!quote:
Ga zo ff kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek
truitjes/ shirtjes in maat 110 (De dame groeit opeens absurd!)
Rokjes in maat 104
Iemand?
!! Thanks!!!quote:
Ik duik ff de stapel in, dacht het wel, ff kijken of het bij mij ligt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ah Tico, heb jij dan misschien een spijkerrokje 98? (of 98/104 )
of iemand anders? t liefst zo simpel mogelijk!
die 2 truitjes? Kostda?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb
Rokje maat 92 van de hennes ( blauw,roze,met glitters)
rokje maat 104 donkerblauw frendz
Rokje maat 116 z8 wit
Rokje maat 110/116 roze gebloemd HEMA
Rokje maat 110 hennes knalroze
Shirt lange mouw van diesel roze, er staat 113 cm in
Grijs polo shirt hema maat 110/116
Reg. Westland?? Dan kom ik ff halen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Verzendkosten,of komen ophalen!
Polo shirtje is trouwens korte mouw.......
Bezuidenhout,ik pm je evenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Reg. Westland?? Dan kom ik ff halen.
Ja, heel simpel rokje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
dat donkerblauwe rokje, is dat effen?
Uhm..8 euro?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:27 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb wel interesse Mrien, wat zou je ervoor willen hebben?
En sorry dat er nog geen kleertjes online staan mensen, gister was onverwacht een dag met vervelende dingen, het kwam er echt niet van...I'll be better!
bij de h&m hebben ze voor een tientje dikke skijacks liggen, zijn van die gewatteerde dingen in een effen kleur, op de site staan ze voor 20 maar in de winkels dus 50% salequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef mignonne het volgende:
Wie heeft er een winterjasje in maat 92 liggen? Liefst dik en écht vrieskou-proof zeg maar.
De hoofdzaak is warm blijven, uiterlijk staat op de tweede plaats. Maar ik ben wel picky, dat dan weer wel
iemand?
Als je eraan denkt graag! want ik kan ze nergens vinden!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:40 schreef Ticootje het volgende:
Kd. Ik heb het hier niet liggen in de stapel. Maar ik kijk ff of het deze week mijn kant op komt. Alles wat te klein is gaat weg.
thnxquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de h&m hebben ze voor een tientje dikke skijacks liggen, zijn van die gewatteerde dingen in een effen kleur, op de site staan ze voor 20 maar in de winkels dus 50% sale
oee die maat heb ik nog nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zal van de week ook weer een hoop online smijten, vooral maat 92/98 en 98 en 50 50/56
ook rompers in maat 98/104 allemaal hema.. elin draagt ze niet meer, maar wellicht voor andere nog niet zindelijke kindjes wel lekker warm voor de winter
Eerst fluugs inseinen en dan pas online zettenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zal van de week ook weer een hoop online smijten, vooral maat 92/98 en 98 en 50 50/56
ook rompers in maat 98/104 allemaal hema.. elin draagt ze niet meer, maar wellicht voor andere nog niet zindelijke kindjes wel lekker warm voor de winter
ik heb evt dat donkerblauwe jasje met koperen knopen nog.. maar of die echt zo dik is als jij wil dat betwijfel ik.. en nog 3 andere H&M manteltjes.. en die ene van MP heb ik ook in the pocket trouwen, jij de jouwe ook?quote:
Ik heb ook wel.. mag je hebben tegen verzendkosten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef mignonne het volgende:
Wie heeft er een winterjasje in maat 92 liggen? Liefst dik en écht vrieskou-proof zeg maar.
De hoofdzaak is warm blijven, uiterlijk staat op de tweede plaats. Maar ik ben wel picky, dat dan weer wel
iemand?
nee die zijn niet dik genoeg. Of in ieder geval niet wat ik zoek. Ik heb zelf ook een blauwe mantel, voor dit weer is het prima, maar ik zoek nu iets voor als het echt koud wordt of gaat sneeuwen. T moet min of meer winddicht zijn en tegen nattigheid kunnen en flink gevoerd zijn. Ik was niet echt heel erg onder de indruk van de dikte enzo van die manteltjes. hoewel ze wel erg leuk zijn, dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb evt dat donkerblauwe jasje met koperen knopen nog.. maar of die echt zo dik is als jij wil dat betwijfel ik.. en nog 3 andere H&M manteltjes.. en die ene van MP heb ik ook in the pocket trouwen, jij de jouwe ook?
jij toevallig spijkerrokjes 98/104?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb ook wel.. mag je hebben tegen verzendkosten.
Dno of 't je smaak is
Ik misschien, zal ff in de kast duiken morgen of donderdagquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij toevallig spijkerrokjes 98/104?
Of ik 't over heb bedoel je toch? ik lees vanalles door elkaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij toevallig spijkerrokjes 98/104?
ja dat..maar jammer! en reilain, ik zal t ff facebooken voor ik t erop pleurquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Of ik 't over heb bedoel je toch? ik lees vanalles door elkaar![]()
spijkerrokjes heb ik bijna niet heb er 2 in maatje 92 en die past ze zelf nog
Heb op het moment super weinig om weg te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja dat..maar jammer! en reilain, ik zal t ff facebooken voor ik t erop pleur
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!quote:Op woensdag 30 november 2011 07:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Voor Kleurdoos
[ afbeelding ]
Geen probleem!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
Mijn rokje is ook met stroken...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
5 euro + verzendkosten?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
o die zijn onderste is leuk! wat wullie er voor hebben?
ff aangepastquote:
Helaas,maat 104quote:Op woensdag 30 november 2011 09:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welke maat was dat KP? Want ik vind hem wel leuk voor Meike. Maar dan moet het 110 zijn....
Rokjes is niet zo'n issue... Ik heb vooral truitjes nodig.. VEEL!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ff aangepastbeide graag (ik twijfelde over de maat, maar over 16 cm zijn ze ook nog wel leuk
ik houd me ook nog aanbevolen voor simpele spijkerrokjes in 98/ 98/104 evt 104 maar dan mag tico eerst)
Ja, broekjes die de winter door kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Sam1993 het volgende:
Kaatje: Broekjes Maat 80 kan ik hier wel even boven in de kast kijken daar is ze nog niet zo lang uit. Ik laat het je zo weten. Wat versta je onder warme broekjes?? dikkere spijkerbroekjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen rompertjes in kleine maatjes tegengekomen misschien in de lading van vanavond dan staat het er uiterlijk morgen op. Heb ook nog veel grote aatjes 104 tot 116 voornamelijk shirts meisjes. Komen ook morgen.
Kaatje en reilain kijk even of er iets van broekjes tussenzit dit is tot nu toe alles wat ik heb rest komt ook morgen.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:
Die heb ik niet in meisjesvariant voor je helaasquote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef Reilain het volgende:
Jammer dat die eerste dun is! Die had ik leuk gevonden voor OonaMaar ben juist echt op zoek naar gevoerde..
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:34 schreef Sam1993 het volgende:
Hier kotm hij in spoiler door vele foto's:Leuke kleertjes, maar niet helemaal mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen rompertjes in kleine maatjes tegengekomen misschien in de lading van vanavond dan staat het er uiterlijk morgen op. Heb ook nog veel grote aatjes 104 tot 116 voornamelijk shirts meisjes. Komen ook morgen.
Kaatje en reilain kijk even of er iets van broekjes tussenzit dit is tot nu toe alles wat ik heb rest komt ook morgen.*poef* nu is het weg
¤7,50? edit: ¤8,- incl?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef DJMO het volgende:
wat wil je voor de tandem regenhoes hebben ? Ik zoek er nog eentje :...
bedoel je het broekje van little label? Dat valt trouwens wel vrij smalquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Mag ik het grijze broekje en rode shirt?
jeej!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik denk ik wel kd, ligt in meikes kast. Ik kijk morgen even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |