quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja dat..maar jammer! en reilain, ik zal t ff facebooken voor ik t erop pleur
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!quote:Op woensdag 30 november 2011 07:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Voor Kleurdoos
[ afbeelding ]
Geen probleem!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
Mijn rokje is ook met stroken...quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik bang dat t niets voor elin is veel te roezelig. maaaarr wel hel erg bedankt voor de moeite (foto enzo) sorry!
5 euro + verzendkosten?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
o die zijn onderste is leuk! wat wullie er voor hebben?
ff aangepastquote:
Helaas,maat 104quote:Op woensdag 30 november 2011 09:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welke maat was dat KP? Want ik vind hem wel leuk voor Meike. Maar dan moet het 110 zijn....
Rokjes is niet zo'n issue... Ik heb vooral truitjes nodig.. VEEL!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ff aangepastbeide graag (ik twijfelde over de maat, maar over 16 cm zijn ze ook nog wel leuk
ik houd me ook nog aanbevolen voor simpele spijkerrokjes in 98/ 98/104 evt 104 maar dan mag tico eerst)
Ja, broekjes die de winter door kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Sam1993 het volgende:
Kaatje: Broekjes Maat 80 kan ik hier wel even boven in de kast kijken daar is ze nog niet zo lang uit. Ik laat het je zo weten. Wat versta je onder warme broekjes?? dikkere spijkerbroekjes??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas geen rompertjes in kleine maatjes tegengekomen misschien in de lading van vanavond dan staat het er uiterlijk morgen op. Heb ook nog veel grote aatjes 104 tot 116 voornamelijk shirts meisjes. Komen ook morgen.
Kaatje en reilain kijk even of er iets van broekjes tussenzit dit is tot nu toe alles wat ik heb rest komt ook morgen.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |